Показати схожі тендери

Закупівля Сіль для промислового перероблення кам"яна, 3-го помолу з протизлежувальною добавкою (насипом) від ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2023-09-26-013927-a
Id Tender 46ba54d067984fc1bec5d0386b805ea8
План UA-P-2023-09-22-003659-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.11.2023 14:45
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 04.10.2023 11:46
Закінчення аукціону 04.10.2023 12:21
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
8 880 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
44 400 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2023 00:00 до 04.10.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.09.2023 16:57
до 02.10.2023 00:00
Завершено
Період аукціону
з 04.10.2023 11:46
до 04.10.2023 12:21
Завершено
Період кваліфікації
з 04.10.2023 12:21
до 18.10.2023 11:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2023 14:04
до 21.10.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.10.2023 11:28
до 03.11.2023 14:45
Період уточнень
з 26.09.2023 16:57 до 02.10.2023 00:00
Період аукціону
з 04.10.2023 11:46 до 04.10.2023 12:21
Період кваліфікації
з 04.10.2023 12:21 до 18.10.2023 11:28
Період кваліфікації
з 04.10.2023 12:21 до 18.10.2023 11:28
Основні параметри
Сіль для промислового перероблення кам'яна, 3-го помолу з протизлежувальною добавкою (насипом)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
88 800
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сіль для промислового перероблення кам'яна 3-го помолу з протизлежувальною добавкою (насипом)
Код ДК 021:2015
14410000-8 - Кам’яна сіль
Кількість
1 200
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
09.10.2023 00:00
Дата постачання по
31.03.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.09.2023 16:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Корнівський Артем
Електронна пошта
Телефон
380673727753
Замовник
ЄДРПОУ
31963989
Повна назва
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
58018
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Чернівці
Адреса
Першотравневий район, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС"
Пропозиція:
8 640 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРЄВРОСВІТ"
Пропозиція:
7 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "АТЛ"
Пропозиція:
7 080 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЗАЛЬЦ"
Пропозиція:
6 959 952 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 06.10.2023 14:04 по 11.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
Період вимог/скарг з 11.10.2023 13:53 по 14.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Зміст
Учасник ТОВ "Зальц" відмовився від укладання договору
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 11.10.2023 15:15 по 14.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі,Учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 11.10.2023 15:38 по 13.10.2023 10:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Пропозиція Учасника відповідає вимогам Тендерної документації
Документи кваліфікації
Період вимог/скарг з 13.10.2023 10:00 по 18.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Зміст
Учасник відмовився від укладання договору
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 18.10.2023 11:28 по 21.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
Договір
UA-2023-09-26-013927-a-a3
Завершився
Номер
UA-2023-09-26-013927-a
8 640 000 грн.
7 200 000 грн.
З ПДВ
Підписано
03.11.2023
Строк дії договору з
03.11.2023
по
31.03.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Причина припинення договору
За згодою сторін
Номенклатура
1 200 (тонни)
Сіль для промислового перероблення кам'яна 3-го помолу з протизлежувальною добавкою (насипом)
Номенклатура
Сіль для промислового перероблення кам'яна 3-го помолу з протизлежувальною добавкою (насипом)
Кількість
1 200
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
7 200
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 березня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34864103

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
03.11.2023 14:45
-
Підписаний договір
10.11.2023 12:50
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-11-01-000058
Дата створення проекту
01.11.2023 14:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.11.2023 18:07
Дата публікації висновку про результати
17.11.2023 16:32
Дата завершення усунення порушень
02.12.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
23.11.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 706-24-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.11.2023 № 73-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 01.11.2023 № 73-з Витяг з перелік процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-26-013927-a 26.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.11.2023 00:00
Документи рішення
01.11.2023 18:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: наявність підстав щодо придбання солі для промислового перероблення кам’яної, 3-го помолу з протизлежувальною добавкою (насипом) шляхом здійснення спрощеної закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель дочірнього підприємства «Чернівецький облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення спрощеної закупівлі, документацію спрощеної закупівлі № 36 (вимоги до предмета закупівлі) затверджену рішенням відповідальної особи від 22.09.2023 б/н, пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАЛЬЦ», приватного підприємства «АВТОТРАНСЛАЙН», товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЄВРОСВІТ», приватного підприємства «Віктор – Ком - Імпекс» (далі – ПП «Віктор – Ком - Імпекс»), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.10.2023, договір поставки (купівлі-продажу) товару від 03.11.2023 № UA-2023-09-26-013927-a на суму 8 640 000,00 грн, укладений між Замовником та ПП «Віктор – Ком - Імпекс» (далі – Договір), додаткова угода від 10.11.2023 № 1 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю, сформований 10.11.2023, пояснення від 10.11.2023№ 625, від 14.11.2023 № 631, від 15.11.2023 № 632 (далі – Пояснення) надані 10.11.2023, 14.11.2023, 15.11.2023, відповідно, Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання наявності підстав щодо придбання солі для промислового перероблення кам’яної, 3-го помолу з протизлежувальною добавкою (насипом) шляхом здійснення спрощеної закупівлі установлено, що на порушення вимог пунктів 5, 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості») Замовник здійснив закупівлю та уклав Договір без проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 221 «Про утворення відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – Постанова № 221, ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України») установлено, що засновником ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» є держава в особі Державної служби автомобільних доріг. Повноваження вищого органу управління покладається на засновника ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України». У державній власності закріплюються 100 відсотків акцій ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» із забороною їх відчуження, використання для формування статутних фондів будь-яких суб`єктів господарювання, передачі в управління будь-яким особам та вчинення будь-яких дій, наслідком яких може бути відчуження цих акцій з державної власності, зокрема, передача в заставу, до прийняття окремого рішення щодо приватизації ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України». Пунктом 3 Постанови № 221 встановлена вимога Державній службі автомобільних доріг України щодо передачі до статутного фонду ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» майна державних підприємств, які належать до сфери управління Державної служби автомобільних доріг України, з наступним перетворенням їх у дочірні підприємства в місячний термін. Частина 1 статті 141 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) передбачає, що до державного майна у сфері господарювання належать цілісні майнові комплекси державних підприємств або їх структурних підрозділів, нерухоме майно, інше окреме індивідуально визначене майно державних підприємств, акції (частки, паї) держави у майні суб`єктів господарювання різних форм власності, а також майно, закріплене за державними установами і організаціями з метою здійснення необхідної господарської діяльності, та майно, передане в безоплатне користування самоврядним установам і організаціям або в оренду для використання його у господарській діяльності. Держава через уповноважені органи державної влади здійснює права власника також щодо об`єктів права власності Українського народу, зазначених у частині першій статті 148 ГКУ. Згідно частини 5 статті 141 ГКУ види майна, що може перебувати виключно у державній власності, відчуження якого недержавним суб`єктам господарювання не допускається, а також додаткові обмеження щодо розпорядження окремими видами майна, яке належить до основних фондів державних підприємств, установ і організацій, визначаються законом. Враховуючи викладене, майно, що передане дочірнім підприємствам ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», у тому числі і дочірньому підприємству «Чернівецький облавтодор», є державним майном у розумінні частини 1 статті 141 ГКУ. Пунктом 11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначено, що замовники – суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. Відповідно до абзацу 4 пункту 3 частини 1 статті 2 Закону до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об`єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак, зокрема, у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. З огляду на викладене, дочірнє підприємство «Чернівецький облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» є підприємством у статутному капіталі якого частка державної власності перевищує 50% та, як наслідок, є замовником у розумінні вимог Закону. Тому, Пояснення Замовника, надані 10.11.2023, 14.11.2023, 15.11.2023 на запити Держаудитслужби від 07.11.2023, 09.11.2023, 14.11.2023, про те, що дочірнє підприємство «Чернівецький облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» не є замовником у розумінні Закону, спростовуються наведеними вище доводами. Відповідно до вимог пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлю товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями. Згідно із пунктом 5 Особливостей забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги, визначеної Особливостями, та укладання договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги, визначеної Особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 Особливостей). Зважаючи на викладене, слід зазначити, що Замовником не дотримано вимоги законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності підстав для придбання товару шляхом здійснення спрощеної закупівлі та на порушення вимог пунктів 5, 10 Особливостей здійснено закупівлю та укладено Договір без проведення процедури закупівлі відкриті торги з урахуванням Особливостей. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, під час проведення моніторингу, Договір розірвано згідно з умовами додаткової угоди від 10.11.2023 № 1 до Договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання наявності підстав щодо придбання солі для промислового перероблення кам’яної, 3-го помолу з протизлежувальною добавкою (насипом) шляхом здійснення спрощеної закупівлі установлено порушення вимог пунктів 5 та 10 Особливостей.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
17.11.2023 00:00
Дата публікації
17.11.2023 16:32
Документи висновку
17.11.2023 16:32
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
02.02.2024 11:00
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі : так
Документи інформації про усунення порушення
02.02.2024 11:01
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Сіль для промислового перероблення кам'яна, 3-го помолу з протизлежувальною добавкою (насипом)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-013927-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні (інформації та документів): 1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення спрощеної закупівлі. 2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
07.11.2023 16:28
Орган перевірки
11.11.2023 00:00
Документи повідомлення
07.11.2023 16:29
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Сіль для промислового перероблення кам'яна, 3-го помолу з протизлежувальною добавкою (насипом)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-013927-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні (інформації та документів) з наступних питань: 1. В пункті 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції» розділу І «Загальні положення» Документації спрощеної закупівлі № 36 (вимоги до предмету закупівлі) зазначено, що «усі документи та інформація (далі – документи), що входять до складу пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документи, надання яких передбачено цією документацією спрощеної закупівлі, складені іншою іноземною мовою, у складі пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад завіряється власноручним підписом уповноваженої особи. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.» В складі пропозиції учасника ПП «Віктор – КОМ ІМПЕКС» у файлах SAREROM SRL HELAL.pdf, SAREROM-22000-CERTIFICAT-RENAR.pdf, SAREROM-9001-CERTIFICAT-RENAR.pdf, Декларація відповідності сіль Рум.pdf, Декларація відповідності сіль технічна оригінал.pdf завантажено документи, викладені іноземною мовою. В яких файлах пропозиції учасника ПП «Віктор – КОМ ІМПЕКС» надано переклад українською мовою вищевказаних оригіналів документів, викладених іншою, ніж українська мовою, завірений власноручним підписом уповноваженої особи, як це вимагається пунктом 7 розділу І Документації спрощеної закупівлі № 36 (вимоги до предмету закупівлі)? 2. З якої причини не відхилено пропозицію учасника «ПП «ВІКТОР – КОМ ІМПЕКС», як таку, що не відповідає умовам, визначеним в Документації спрощеної закупівлі № 36 (вимоги до предмету закупівлі) через відсутність в складі пропозиції учасника ПП «Віктор – КОМ ІМПЕКС» перекладу українською мовою документів, викладених іноземною мовою, які завантажені у пропозиції ПП «Віктор – КОМ ІМПЕКС» у файлах SAREROM SRL HELAL.pdf, SAREROM-22000-CERTIFICAT-RENAR.pdf, SAREROM-9001-CERTIFICAT-RENAR.pdf, Декларація відповідності сіль Рум.pdf, Декларація відповідності сіль технічна оригінал.pdf, наявність якого є обов’язковою згідно з вимогами пункті 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції» розділу І «Загальні положення» Документації спрощеної закупівлі № 36 (вимоги до предмету закупівлі)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
09.11.2023 15:17
Орган перевірки
15.11.2023 00:00
Документи повідомлення
09.11.2023 15:18
-
Відповідь
Сіль для промислового перероблення кам'яна, 3-го помолу з протизлежувальною добавкою (насипом)
Надання пояснення щодо закупівлі UA-2023-09-26-013927-a
Рішеня
10.11.2023 13:14
Замовник
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Сіль для промислового перероблення кам’яна, 3-го помолу з протизлежувальною добавкою (насипом)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-013927-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні (інформації та документів) з наступного питання: В розділі 2 «Вимоги до предмета закупівлі» Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі «Технічна специфікація» зазначена вимога: «учасник повинен надати копію сертифікату якості/відповідності та/або паспорту якості та/або іншого документу, що підтверджує якість запропонованого до постачання товару». З якої причини обрано переможцем закупівлі ПП «ВІКТОР – КОМ ІМПЕКС» в той час, як ним подано в складі пропозиції технічний паспорт на предмет закупівлі - сіль кам’яну з антизлежувачем виробництва Sosietate a Natsonala Sarii, Румінія (далі – Технічний паспорт), викладеного румунською та українською мовами, на двох аркушах з бланками Sosietate a Natsonala Sarii зі штампами та печатками EVER SALT SRL та печатками учасника «ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС» на обох текстах Технічного паспорту, викладених румунською та українською мовами. Однак, текст (переклад), викладений українською мовою не відповідає тексту, викладеному румунською мовою. Так, в тексті Технічного паспорту, викладеного румунською мовою, зазначено спосіб пакування: насипом, біг- бег 1000 кг, мішок 25 кг, а в тексті (перекладі) Технічного паспорту, викладеного українською мовою зазначено спосіб пакування: насипом, біг- бег 1000 кг, мішок 25 - 50 кг. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
10.11.2023 16:18
Орган перевірки
16.11.2023 00:00
Відповідь
Сіль для промислового перероблення кам'яна, 3-го помолу з протизлежувальною добавкою (насипом)
Надання пояснення на запит Держаудитслужби України щодо закупівлі UA-2023-09-26-013927-a
Рішеня
14.11.2023 14:02
Замовник
Відповідь
Сіль для промислового перероблення кам'яна, 3-го помолу з протизлежувальною добавкою (насипом)
Надання пояснення на запит Держаудитслужби України щодо закупівлі UA-2023-09-26-013927-a
Рішеня
15.11.2023 08:49
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 880 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2023 00:00
Замовник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380673727753
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 880 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.10.2023 00:00
Замовник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380673727753
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності