Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з благоустрою населених пунктів (улаштування пішохідної доріжки з тротуарної плитки та місць відпочинку по вулиці Василя Карпенка між номерами 8 і 6 у місті Звягель Звягельського району Житомирської області ) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-09-26-009489-a
Id Tender e0ce72f85575468a83d4d67d1266e798
План UA-P-2023-09-26-001806-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.11.2023 18:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
199 058 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
995.29 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.09.2023 14:39 до 09.10.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.09.2023 14:39
до 06.10.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.09.2023 14:39
до 06.10.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.10.2023 14:42
до 27.10.2023 00:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.10.2023 00:01
до 02.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.10.2023 00:01
до 07.11.2023 18:57
Період уточнень
з 26.09.2023 14:39 до 06.10.2023 00:00
Період оскарження
з 26.09.2023 14:39 до 06.10.2023 00:00
Період кваліфікації
з 09.10.2023 14:42 до 27.10.2023 00:01
Період кваліфікації
з 09.10.2023 14:42 до 27.10.2023 00:01
Основні параметри
Послуги з благоустрою населених пунктів (улаштування пішохідної доріжки з тротуарної плитки та місць відпочинку по вулиці Василя Карпенка між номерами 8 і 6 у місті Звягель Звягельського району Житомирської області )
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно статті 22 Закону, пунктів 24 та 28 Особливостей (зі змінами). З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 від 12.05.2023, що набули чинності 19.05.2023 зі змінами та доповненнями. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова. Місцезнаходження – Україна, 11700, Житомирська обл., Звягельський р-н, місто Звягель, вул.Житомирська, будинок 45. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостям
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
199 058 грн.
Послуги з благоустрою населених пунктів (улаштування пішохідної доріжки з тротуарної плитки та місць відпочинку по вулиці Василя Карпенка між номерами 8 і 6 у місті Звягель Звягельського району Житомирської області )
Назва предмета закупівлі
Послуги з благоустрою населених пунктів (улаштування пішохідної доріжки з тротуарної плитки та місць відпочинку по вулиці Василя Карпенка між номерами 8 і 6 у місті Звягель Звягельського району Житомирської області )
Примітки
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно статті 22 Закону, пунктів 24 та 28 Особливостей (зі змінами). З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 від 12.05.2023, що набули чинності 19.05.2023 зі змінами та доповненнями. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова. Місцезнаходження – Україна, 11700, Житомирська обл., Звягельський р-н, місто Звягель, вул.Житомирська, будинок 45. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостям
Очікувана вартість
199 058 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
995,29
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.10.2023 14:13
Закінчення аукціону
09.10.2023 14:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з благоустрою населених пунктів (улаштування пішохідної доріжки з тротуарної плитки та місць відпочинку по вулиці Василя Карпенка між номерами 8 і 6 у місті Звягель Звягельського району Житомирської області )
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Житомирська область, місто Звягель Звягельського району, вулиці Василя Карпенка між номерами 8 і 6
Дата постачання по
30.11.2023 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГЕРУС ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
156 256 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ГАВРИЛЮК ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ"
Пропозиція:
173 827 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович
Пропозиція:
198 998 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.10.2023 14:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2023 22:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галина Бакало
Електронна пошта
Телефон
+380964056594
Замовник
ЄДРПОУ
36229211
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС"
Поштовий індекс
11700
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
місто Звягель
Адреса
вул. Житомирська, будинок 45
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з благоустрою населених пунктів (улаштування пішохідної доріжки з тротуарної плитки та місць відпочинку по вулиці Василя Карпенка між номерами 8 і 6 у місті Звягель Звягельського району Житомирської області )
Період вимог/скарг з 27.10.2023 00:01 по 02.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.10.2023 00:01
Довідка НАЗК
27.10.2023 00:01
-
09.10.2023 14:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2023 14:39
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.09.2023 14:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 25.10. 2023 р. м. Звягель № 327 уповноваженої особи Комунального підприємства Звягельської міської ради «Звягельсервіс» Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "ГЕРУС ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Послуги з благоустрою населених пунктів (улаштування пішохідної доріжки з тротуарної плитки та місць відпочинку по вулиці Василя Карпенка між номерами 8 і 6 у місті Звягель Звягельського району Житомирської області ) за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-09-26-009489-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. З метою ефективності проведення закупівлі та відповідно до тендерної документації передбачено, що учасником надається : В блоці 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено надання в тендерній пропозиції учасником: - документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, якщо підписантом тендерної пропозиціє є не керівник учасника; В зв?язку з вищевикладеним для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи : - документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, якщо підписантом тендерної пропозиціє є не керівник учасника; Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа Галина БАКАЛО
Створено
25.10.2023 23:57
Надати до
26.10.2023 23:57
Договір
UA-2023-09-26-009489-a-c1
Підписаний і діє
Номер
556
156 256 грн.
156 256 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.11.2023
Строк дії договору з
02.11.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з благоустрою населених пунктів (улаштування пішохідної доріжки з тротуарної плитки та місць відпочинку по вулиці Василя Карпенка між номерами 8 і 6 у місті Звягель Звягельського району Житомирської області )
Номенклатура
Послуги з благоустрою населених пунктів (улаштування пішохідної доріжки з тротуарної плитки та місць відпочинку по вулиці Василя Карпенка між номерами 8 і 6 у місті Звягель Звягельського району Житомирської області )
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 листопада 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ГЕРУС ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ГЕРУС ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3251007415

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.11.2023 18:57
-
07.11.2023 18:54
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
199 058 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2023 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС"
Контактний телефон:
+380964056594
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
199 058 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2023 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС"
Контактний телефон:
+380964056594
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності