Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво твердопавливної модульної котельні потужністю 350 кВт комунального закладу "Глинський ліцей Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області. від ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ"Ї, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ВЕЛИКОАНДРУСІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-09-26-005571-a
Id Tender 2b620e36b5a54bab8a9e3e81fa4fe153
План UA-P-2023-09-26-002549-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.09.2023 12:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 204 820.22 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Будівництво твердопавливної модульної котельні потужністю 350 кВт комунального закладу "Глинський ліцей Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво твердопавливної модульної котельні потужністю 350 кВт комунального закладу "Глинський ліцей Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області.
Код ДК 021:2015
45251250-8 - Будівництво опалювальних районних котелень
Кількість
5
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
25.09.2023 00:00
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Документи закупівлі
26.09.2023 12:38
Оголошення про проведення закупівлі
26.09.2023 12:19
-
-
26.09.2023 12:06
-
26.09.2023 12:03
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Скопич Сергій
Електронна пошта
Телефон
380975542769
Замовник
ЄДРПОУ
43937758
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ВЕЛИКОАНДРУСІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
27533
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Олександрійський район, село Григорівка
Адреса
вул.Центральна, будинок 36
Кваліфікація
Договір
UA-2023-09-26-005571-a-b1
Підписаний і діє
Номер
211
3 204 820.22 грн.
2 670 683.52 грн.
З ПДВ
Підписано
25.09.2023
Строк дії договору з
25.09.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
5 (роботи)
Будівництво твердопавливної модульної котельні потужністю 350 кВт комунального закладу "Глинський ліцей Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області.
Номенклатура
Будівництво твердопавливної модульної котельні потужністю 350 кВт комунального закладу "Глинський ліцей Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області.
Кількість
5
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Центр покрівлі "Домобуд"
Повна назва
ТОВ "Центр покрівлі "Домобуд"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35419892

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-10-03-000055
Дата створення проекту
03.10.2023 15:51
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.10.2023 17:14
Дата публікації висновку про результати
13.10.2023 10:33
Дата завершення усунення порушень
28.10.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
25.10.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 545-63-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.10.2023 № 68-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 02.10.2023 № 68-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-26-005571-a 26.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.10.2023 00:00
Документи рішення
03.10.2023 17:14
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, повноти та своєчасності надання інформації та документів випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Великоандрусівської сільської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю робіт від 25.09.2023 № 211, укладений між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Центр покрівлі «ДОМОБУД» (далі - Договір), протокол уповноваженої особи від 28.09.2023 № 3, обґрунтування здійснення закупівлі без застосування електронної системи, оприлюднене 28.09.2023, додаткова угода від 05.10.2023 № 1 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю від 05.10.2023, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатом моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення абзацу 29 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель, не оприлюднив в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Натомість, обґрунтування оприлюднене Замовником 28.09.2023, тобто на третій день після оприлюднення звіту про договір про закупівлю. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовник 05.010.2023 оприлюднив в електронній системі закупівель додаткову угоду від 05.10.2023 № 1 та звіт про виконання договору про закупівлю, відповідно до яких Договір розірвано та оплати за ним не здійснювалися.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатом аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 29 пункту 13 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, повноти та своєчасності надання інформації та документів випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
13.10.2023 00:00
Дата публікації
13.10.2023 10:33
Документи висновку
13.10.2023 10:33
-
Повідомлення
Запит
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво твердопавливної модульної котельні потужністю 350 кВт комунального закладу «Глинський ліцей Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-005571-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме товариство з обмеженою відповідальністю «Центр покрівлі «Домобуд» (код ЄДРПОУ 35419892), з яким укладений договір. 5. Чому разом із звітом про договір про закупівлю 26.09.2023, укладеним без використання електронної системи закупівель, не оприлюднене в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення Вами закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, як це передбачено пунктом 13 (в редакції від 19.09.2023) ? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
04.10.2023 11:01
Орган перевірки
10.10.2023 00:00
Документи повідомлення
04.10.2023 11:02
-
Відповідь
Пояснення
Відділ освіти, сім’ї, молоді спорту, культури і туризму Великоандрусівської сільської ради надає інформацію стосовно питань в межах моніторингу процедури закупівлі робіт “Будівництво твердопаливної модульної котельні потужністю 350 кВт комунального закладу “Глинський ліцей Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області” (UA-2023-09-26-005571-а). 1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалось на підставі проектно-кошторисної документації PD01:4983-6814-5883-2839 “Будівництво твердопаливної модульної котельні потужністю 350 кВт комунального закладу “Глинський ліцей Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області” за адресою Кіровоградська область, Олександрійський район, с. Глинськ, вул. Шкільна, б.2”. 2. Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: https://velykoandrusivska-gromada.gov.ua/news/1695731604/. 3. Підставою для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів став факт відміни відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником (пп.6, п. 13 Особливостей). 4. Товариство з обмеженою відповідальністю “Центр покрівлі “Домобуд” виявило готовність виконання робіт з дотриманням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, передбачених проектно-кошторисною документацією PD01:4983-6814-5883-2839 “Будівництво твердопаливної модульної котельні потужністю 350 кВт комунального закладу “Глинський ліцей Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області” за адресою Кіровоградська область, Олександрійський район, с. Глинськ, вул. Шкільна, б.2” та відповідає кваліфікаційним критеріям, передбаченим тендерною документацією замовника. 5. Разом із звітом про договір про закупівлю 26.09.2023 року, укладеним без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей в зв'язку з механічною помилкою з причин великої кількості файлів з додатками до договору. Оскільки процедура закупівлі знаходилась на стадії “Завершена” і у замовника на даному етапі була відсутня технічна можливість довантажити файл з обґрунтуванням, було прийнято рішення довантажити файл з обґрунтуванням через функціонал для оприлюднення додаткових угод, про що складено відповідний протокол. В зв'язку з відсутністю можливості усунути порушення, замовником прийнято рішення про розірвання договору шляхом укладання додаткової угоди, що буде оприлюднено в системі.
Рішеня
05.10.2023 14:09
Замовник
Документи повідомлення
05.10.2023 14:10
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 204 820.22 грн.
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ВЕЛИКОАНДРУСІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380975542769
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 204 820.22 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ВЕЛИКОАНДРУСІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380975542769
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності