Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул.Богдана Мороза (від перехрестя по вул.Космонавтів до ПК 0+180) в м.Ватутіне Звенигородського району Черкаської області від Виконавчий комітет Ватутінської міської ради Черкаської області.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-09-25-008170-a
Id Tender 106108a385eb4a0fad9a49f16d3d23b6
План UA-P-2023-09-25-004592-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.09.2023 15:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 478 963.52 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул.Богдана Мороза (від перехрестя по вул.Космонавтів до ПК 0+180) в м.Ватутіне Звенигородського району Черкаської області
згідно п.11 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 - для здійснення закупівель робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул.Богдана Мороза (від перехрестя по вул.Космонавтів до ПК 0+180) в м.Ватутіне Звенигородського району Черкаської області
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
20251, Україна, Черкаська область, м.Ватутіне, пр.Дружби, 8
Дата постачання по
30.11.2023 14:20
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
25.09.2023 15:28
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Красюк Альона Сергіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380474020912
Факс
+380474020912
Замовник
ЄДРПОУ
04060832
Повна назва
Виконавчий комітет Ватутінської міської ради Черкаської області
Поштовий індекс
20251
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Звенигородський район місто Ватутіне
Адреса
пр-т Дружби будинок 8
Кваліфікація
Договір
UA-2023-09-25-008170-a-c1
Підписаний і діє
Номер
138
1 478 963.52 грн.
1 478 963.52 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.09.2023
Строк дії договору з
25.09.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул.Богдана Мороза (від перехрестя по вул.Космонавтів до ПК 0+180) в м.Ватутіне Звенигородського району Черкаської області
Номенклатура
Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул.Богдана Мороза (від перехрестя по вул.Космонавтів до ПК 0+180) в м.Ватутіне Звенигородського району Черкаської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 листопада 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АТЛАНТДОРБУД"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
1478963.52

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.09.2023 15:26
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-10-18-000021
Дата створення проекту
18.10.2023 09:33
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
18.10.2023 11:24
Дата публікації висновку про результати
03.11.2023 10:21
Дата завершення усунення порушень
09.11.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
09.11.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 539-04-77
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.10.2023 № 30-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від17.10.2023 № 30-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 25 UA-2023-09-25-008170-a 25.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.10.2023 00:00
Документи рішення
18.10.2023 11:24
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 листопада 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), повнота відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи відповідь Замовника на запит Управління. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель виконавчого комітету Ватутінської міської ради Черкаської області (далі – Замовник) на 2023 рік; звіт від 25.09.2023 року про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір від 25.09.2023 №138, укладений із товариством з обмеженою відповідальністю «АТЛАНТДОРБУД»; відповідь Замовника від 23.10.2023 року на запит Управління.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, повнота відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
03.11.2023 00:00
Дата публікації
03.11.2023 10:21
Документи висновку
03.11.2023 10:21
-
Повідомлення
Запит
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул.Богдана Мороза (від перехрестя по вул.Космонавтів до ПК 0+180) в м.Ватутіне Звенигородського району Черкаської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-25-008170-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: товариство з обмеженою відповідальністю «Атлантдорбуд» (код ЄДРПОУ 45394707), з яким укладений договір від 25.09.2023 № 138 без використання електронної системи закупівель? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
18.10.2023 12:06
Орган перевірки
24.10.2023 00:00
Документи повідомлення
18.10.2023 12:07
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
На Ваш запит про надання інформації від 18.10.2023, повідомляємо наступне: 1.Вартість виконаних робіт була розрахована на підставі виготовленої проектно-кошторисної документації (публічно доступна інформація про укладений договір на виконання проектних робіт доступна за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-24-003854-a) та отриманої позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом (копія додається). Кошти на виконання робіт з капітального ремонту були затвердженні рішенням сесії Виконавчого комітету Ватутінської міської ради від 22.12.2022 р. №33-14/VIII «Про бюджет Ватутінської міської територіальної громади на 2023 рік». Відповідно до інформації опублікованій на веб-порталі Уповноваженого органу, нами здійснювалася закупівля робіт з Капітального ремонту асфальтобетонного покриття дороги по вул.Богдана Мороза (від перехрестя по вул.Космонавтів до ПК 0+180) в м.Ватутіне Звенигородського району Черкаської області. Разом з тим, вартість укладеного договору на виконання робіт №138 від 25.09.2023 року, є меншою встановленого порогу 1,5 млн. гривень, передбаченого для застосування відкритих торгів у порядку передбаченому Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (в редакції що діяла на момент проведення закупівлі). Враховуючи сказане, Виконавчим комітетом Ватутінської міської ради було обрано закупівлю без використання електронної системи 2. Разом з тим, відповідно до положень пункту 4-1 постанови КМУ №710 «Про ефективне використання державних коштів», оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачено виключно у випадку проведення конкурентної процедури закупівель або у випадку повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Оскільки, договір на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул.Богдана Мороза (від перехрестя по вул.Космонавтів до ПК 0+180) в м.Ватутіне Звенигородського району Черкаської області» (ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг), укладений без використання електронної системи , інформація передбачена п 4-1 постанови КМУ№710 не публікувалася (закупівля не є конкурентною та переговорною). 3. Договір було укладено з ТОВ «АТЛАНТДОРБУД» (кінцевий бенефіціарний власник - Сагакян Нарек Гургенович) за критерієм (принципом) максимальної економії, ефективності та пропорційності. Так, Замовником було обрано постачальника який пропонує найоптимальніші умови виконання робіт за співвідношенням ціна/строк виконання.
Рішеня
23.10.2023 17:27
Замовник
Документи повідомлення
23.10.2023 17:29
-
Відповідь
Пояснення
Інформуємо Вас, про те, що відповідь на Ваш запит від 18.10.2023 була надана нами помилково, як пояснення з власної ініціативи, від 23.10.2023 року о 17:27. Приносимо свої вибачення за допущення технічної помилки.
Рішеня
25.10.2023 13:10
Замовник
Документи повідомлення
25.10.2023 13:11
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 478 963.52 грн.
Замовник:
Виконавчий комітет Ватутінської міської ради Черкаської області
Контактний телефон:
+380474020912
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 478 963.52 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Виконавчий комітет Ватутінської міської ради Черкаської області
Контактний телефон:
+380474020912
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності