Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція внутрішніх електричних мереж ЗЗСО "Ліцей с. Підріжжя" в с. Підріжжя Ковельського району Волинської області від ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ВЕЛИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-09-25-004913-a
Id Tender fe8fc54f90674238b8c154a7bfaf6edd
План UA-P-2023-09-25-002569-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.09.2023 12:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 175 352.36 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Реконструкція внутрішніх електричних мереж ЗЗСО "Ліцей с. Підріжжя" в с. Підріжжя Ковельського району Волинської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція внутрішніх електричних мереж ЗЗСО "Ліцей с. Підріжжя" в с. Підріжжя Ковельського району Волинської області
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
45054, Україна, Волинська область, с. Підріжжя, Шкільна, 1
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Документи закупівлі
25.09.2023 12:01
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Богдан Островик
Електронна пошта
Телефон
+380961842974
Сайт:
https://gromada.org.ua/gromada/velycka/viddil-gumanitarnoi-politiki-velickoi-silskoi-radi-08-51-02-02-04-2019/
Замовник
ЄДРПОУ
41420722
Повна назва
ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ВЕЛИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
45081
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Ковельський р-н, с. Велицьк
Адреса
вул. ПЕРЕМОГИ, буд. 88
Кваліфікація
Договір
UA-2023-09-25-004913-a-a1
Підписаний і діє
Номер
250
1 175 352.36 грн.
979 460.3 грн.
З ПДВ
Підписано
25.09.2023
Строк дії договору з
25.09.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція внутрішніх електричних мереж ЗЗСО "Ліцей с. Підріжжя" в с. Підріжжя Ковельського району Волинської області
Номенклатура
Реконструкція внутрішніх електричних мереж ЗЗСО "Ліцей с. Підріжжя" в с. Підріжжя Ковельського району Волинської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФЕЛЕКТРОМОНТАЖ-ТКС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФЕЛЕКТРОМОНТАЖ-ТКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40314370

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.09.2023 12:01
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-11-07-000074
Дата створення проекту
07.11.2023 15:23
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.11.2023 16:51
Дата публікації висновку про результати
24.11.2023 15:06
Дата завершення усунення порушень
09.12.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
29.11.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.11.2023 № 286 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.11.2023 № 286. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-25-004913-a, 25.09.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.11.2023 00:00
Документи рішення
07.11.2023 16:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 24 листопада 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу гуманітарної політики Велицької сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-09-25-002569-a); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі та умови оплати договору; опублікований 25.09.2023 звіт про договір про закупівлю; договір підряду від 25.09.2023 №25; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом встановлено, що за закупівлею UA-2023-09-25-004913-a Замовником здіснено закупівлю робіт з реконструкції внутрішніх електричних мереж будівлі відповідно до пункту 11 Особливостей №1178. Моніторингом встановлено, що за умовами пункту 8.1. розділу 8 «Умови про дефекти та гарантійні строки» укладеного договору підряду від 25.09.2023 №250 гарантійний строк виконаних електромонтажних робіт становить 6 місяців від дня прийняття їх Замовником». Водночас, згідно норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс України) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Крім цього, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Таким чином, в укладеному договорі від 25.09.2023 №250 встановлено гарантійний термін виконаних робіт, який є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668. Також, відповідно до пункту 17 Постанови КМУ №668, строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення, невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Крім того, пунктом 83 Постанови КМУ №668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. За нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, моніторингом встановлено, що укладений договір від 25.09.2023 №250 не містить календарного графіку виконання робіт та плану фінансування робіт, чим недотримано вимоги пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ №668. В опублікованому у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби (щодо надання пояснень стостовно встановлення в договорі підряду від 25.09.2023 №250 гарантійного строку якості виконаних виконавцем робіт 6 місяців та причин відсутності у вказаному договорі календарного графіку виконання робіт та плану фінансування робіт) протоколі уповноваженої особи Замовника від 22.11.2023 №89 зазначено, що під час підписання договору Замовником не було перевірено договір на відповідність Постанові КМУ №668 (що не спростовує вищенаведеного порушення).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання укладення договору встановлено порушення норм статті 884 Цивільного кодексу України, пунктів 17, 83, 84 та 103 Постанови КМУ №668. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо приведення у відповідність до норм законодавства про укладення і виконання договорів підряду (статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 17, 83, 84 та 103 Постанови КМУ №668) умов укладеного договору від 25.09.2023 №250 шляхом укладання додаткової угоди до договору. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
24.11.2023 00:00
Дата публікації
24.11.2023 15:06
Документи висновку
24.11.2023 15:06
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Враховуючи викладене вище, Замовник погоджується з Висновком та надає укладену додаткову угоду № 1. від 28.11.2023 року.
Дата публікації
28.11.2023 15:22
Документи інформації про усунення порушення
28.11.2023 15:23
-
28.11.2023 15:31
-
29.11.2023 10:24
-
29.11.2023 10:25
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-09-25-004913-a, яка проводилась Відділом гуманітарної політики Велицької сільської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ТОВ «ПРОФЕЛЕКТРОМОНТАЖ-ТКС» та укладено з вказаним учасником договір від 25.09.2023 №250? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
09.11.2023 10:00
Орган перевірки
15.11.2023 00:00
Документи повідомлення
09.11.2023 10:01
-
Відповідь
На виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби ( обл.) 9 листопада 2023 року надання пояснення.
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ВЕЛИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі Реконструкція внутрішніх електричних мереж ЗЗСО "Ліцей с. Підріжжя" в с. Підріжжя Ковельського району Волинської області (UA-2023-09-25-004913-a) надає наступні пояснення: 1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проектної документації (реєстраційний номер проєктної документації PD01:2503-8774-2156-5644), яка пройшла експертизу та по якій отримано позитивний експертний звіт (реєстраційний номер EX01:6561-7738-3066-9847 та номер експертного звіту 323/03-0182/01-23 від 29 серпня 2023). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва. 2. Отримавши комерційні пропозиції від трьох організацій щодо виконання таких робіт. А саме від: 1. Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 2. ТзОВ «Профелектромонтаж-ТКС» 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙНЕМІК ГРУП" Оцінку можливих потенційних виконавців робіт здійснено за критерієм ЦІНА.
Рішеня
13.11.2023 16:35
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-09-25-004913-a, яка проводилась Відділом гуманітарної політики Велицької сільської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс України) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Крім цього, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 8.1. розділу 8 «Умови про дефекти та гарантійні строки» укладеного договору підряду від 25.09.2023 №250 зазначено, що «Гарантійний строк виконаних електромонтажних робіт становить 6 (шість) місяців від дня прийняття їх Замовником». Також, відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва), строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення, невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Крім того, пунктом 83 Постанови КМУ №668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. Проте, моніторингом встановлено, що в укладений Договір підряду від 25.09.2023 №250 за результатами проведеної закупівлі за ID: UA-2023-09-25-004913-a не містить календарного графіку виконання робіт та плану фінансування робіт. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати обґрунтоване пояснення стостовно встановлення Замовником в укладеному договорі підряду від 25.09.2023 №250 гарантійний строк якості виконаних виконавцем робіт 6 (шість) місяців? 2. Пояснити причини відсутності в укладеному договорі підряду від 25.09.2023 №250 календарного графіку виконання робіт та плану фінансування робіт? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
17.11.2023 14:41
Орган перевірки
23.11.2023 00:00
Документи повідомлення
17.11.2023 14:42
-
Відповідь
На виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби ( обл.) 17 листопада 2023 року надання пояснення.
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ВЕЛИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі Реконструкція внутрішніх електричних мереж ЗЗСО "Ліцей с. Підріжжя" в с. Підріжжя Ковельського району Волинської області (UA-2023-09-25-004913-a) надає наступні пояснення: Під час підписання договору Замовником не було перевірено договір на відповідність Постанови КМУ №668.
Рішеня
22.11.2023 09:49
Замовник
Документи повідомлення
22.11.2023 09:49
-
22.11.2023 09:50
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 175 352.36 грн.
Замовник:
ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ВЕЛИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380961842974
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 175 352.36 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ВЕЛИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380961842974
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності