Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт (благоустрій) території ЗОШ №3 на вул. Герцена, 36 в м. Чернівці (коригування) від ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-09-21-010473-a
Id Tender 8a666417c30347eb842892210257d154
План UA-P-2023-09-21-005201-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.10.2023 10:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 627 157 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
48 135.79 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.09.2023 15:01 до 29.09.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.09.2023 15:01
до 26.09.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.09.2023 15:01
до 26.09.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.09.2023 00:01
до 04.10.2023 16:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.10.2023 16:38
до 10.10.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.10.2023 16:38
до 19.10.2023 10:56
Період уточнень
з 21.09.2023 15:01 до 26.09.2023 00:00
Період оскарження
з 21.09.2023 15:01 до 26.09.2023 00:00
Період кваліфікації
з 29.09.2023 00:01 до 04.10.2023 16:38
Період кваліфікації
з 29.09.2023 00:01 до 04.10.2023 16:38
Основні параметри
Капітальний ремонт (благоустрій) території ЗОШ №3 на вул. Герцена, 36 в м. Чернівці (коригування)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 627 157 грн.
Капітальний ремонт (благоустрій) території ЗОШ №3 на вул. Герцена, 36 в м. Чернівці (коригування)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт (благоустрій) території ЗОШ №3 на вул. Герцена, 36 в м. Чернівці (коригування)
Очікувана вартість
9 627 157 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
48135,79
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
48 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт (благоустрій) території ЗОШ №3 на вул. Герцена, 36 в м. Чернівці (коригування)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Герцена, 36
Дата постачання по
01.05.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 365 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Акти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника негайно розпочинають прийняття робіт та зобов’язані у термін не більше 20 робочих днів з дня одержання актів перевірити виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписати акти в частині фактично виконаних обсягів робіт, або повернути їх Підряднику в разі виявлення невідповідності в частині фактично виконаних обсягів робіт. Після підписання акту приймання виконаних робіт Уповноваженим представником Замовника вирішується питання оплати виконаних робіт. Замовник зобов’язується протягом 365 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФЕЛІКС КОМ"
Пропозиція:
9 482 750 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Гулейчук
Електронна пошта
Телефон
+380372553740
Замовник
ЄДРПОУ
44327100
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
58000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Чернівці
Адреса
вул.Героїв Майдану, будинок 176
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт (благоустрій) території ЗОШ №3 на вул. Герцена, 36 в м. Чернівці (коригування)
Період вимог/скарг з 04.10.2023 16:38 по 10.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.10.2023 16:38
Довідка НАЗК
04.10.2023 16:38
-
29.09.2023 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.09.2023 15:01
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.09.2023 15:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «Фелікс Ком» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність техніки (файл під назвою «1) Інформація щодо техніки.pdf»), де відсутня інформація про наявність котка дорожнього самохідного, масою від 8 т – не менше одного. 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують наявність машини поливально-мийної (цистерни) та бульдозера. 1.3. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником на підтвердження наявності трактора гусеничного надано скан-копію договору № 33 від 29.05.2023р, проте у складі тендерної пропозиції учасником надано лист-підтвердження від власника даного трактора, де невірно вказано номер та дату укладення даного договору, а саме – б/н від 27.09.2023р. 1.4. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у пункті 12 довідки про наявність працівників зазначено інформацію про наявність водія автомобільного транспорту Заяц Михайла Івановича, проте в додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, за 3-й місяць звітного періоду відсутня інформація про даного працівника. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.3. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.4. Пункти 1.2.1. та 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Створено
03.10.2023 15:01
Надати до
04.10.2023 15:01
Договір
UA-2023-09-21-010473-a-c1
Підписаний і діє
Номер
537
9 482 750 грн.
7 902 291.67 грн.
З ПДВ
Підписано
19.10.2023
Строк дії договору з
19.10.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт (благоустрій) території ЗОШ №3 на вул. Герцена, 36 в м. Чернівці (коригування)
Номенклатура
Капітальний ремонт (благоустрій) території ЗОШ №3 на вул. Герцена, 36 в м. Чернівці (коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 травня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФЕЛІКС КОМ"
Повна назва
ТОВ "ФЕЛІКС КОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41890781

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.10.2023 10:56
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-11-07-000060
Дата створення проекту
07.11.2023 14:59
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.11.2023 16:33
Дата публікації висновку про результати
23.11.2023 16:12
Дата завершення усунення порушень
08.12.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
29.11.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.11.2023 № 286 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.11.2023 № 286. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-21-010473-a, 21.09.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.11.2023 00:00
Документи рішення
07.11.2023 16:33
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-09-21-005201-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ФЕЛІКС КОМ»; опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ФЕЛІКС КОМ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 04.10.2023; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «ФЕЛІКС КОМ» як переможцем тендеру документи; договір від 19.10.2023 №537; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування закупівлі UA-2023-09-21-010473-a є кошти місцевого бюджету. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів. У наданому під час моніторингу на запит щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на відповідному веб-сайті поясненні Замовником зазначено, що вказану інформацію оприлюднено на офіційному вебпорталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu (в полі пошуку необхідно ввести номер закупівлі - UA-2023-09-21-010473-a). Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом інформації за вказаним Замовником посиланням (https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu), встановлено, що при введені в полі пошуку ідентифікатора досліджуваної процедури закупівлі виводиться лише наступна інформація «Обґрунтування: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: відповідно до виготовленої проектної документації. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: відповідно до виготовленої проектної документації.». Вказаний запис не містить самого обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Таким чином, на порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Відповідно до частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 17 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (далі- Постанова КМУ №668), строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Водночас, моніторингом встановлено, що укладений за результатами проведеної процедури закупівлі Договір №537 від 19.10.2023 (далі- Договір №537) містить договірну ціну (Додаток №1 до договору) та календарний план- графік виконання робіт (Додаток №2 до договору), у якому зазначено лише інформацію про роки початку та дати закінчення робіт вцілому без зазначення переліку самих видів робіт (етапів, комплексів) з розбивкою на дати їх початку та закінчення (конкретних видів робіт які плануються виконати), чим недотримано вимоги пункту 17 Постанови КМУ № 668 та, відповідно, не дотримано вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. Крім того, пунктом 83 Постанови КМУ №668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Також, за нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, моніторингом встановлено, що укладений за результатами проведеної закупівлі за ID: UA-2023-09-21-010473-a договір №537 не містить плану фінансування робіт, чим недотримано вимоги пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 та пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Крім того, укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі, а також привести у відповідність до норм чинного законодавства, що регулює питання укладання та виконання договорів підряду у будівництві (Постанова КМУ №668) умови укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі договору шляхом укладання додаткової угоди до договору. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
23.11.2023 00:00
Дата публікації
23.11.2023 16:12
Документи висновку
23.11.2023 16:12
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт (благоустрій) території ЗОШ №3 на вул. Герцена, 36 в м. Чернівці (коригування)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2023-09-21-010473-a) повідомляємо про наступне. Стосовно оприлюднення обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Як вказано в констатуючій частині висновку, під час переходу за посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu та введення у полі пошуку ідентифікатора закупівлі - UA-2023-09-21-010473-a відображається наступна інформація: «Обґрунтування: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: відповідно до виготовленої проектної документації. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: відповідно до виготовленої проектної документації.». У відповіді департаменту на запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які були предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-09-21-010473-a (лист № 23/01-04/4982 від 10.11.2023р.) зазначено, що обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі виготовленої проектної документації. Також замовником було надано скан-копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та позитивного експертного звіту. Тобто надана департаментом на запит органу державного фінансового контролю інформація стосовно обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі співпадає з інформацією, опублікованою на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради. Водночас вважаємо твердження органу державного фінансового контролю про те, що вказаний запис, оприлюднений на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради, не містить самого обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, безпідставним та хибним, оскільки фраза «відповідно до виготовленої проектної документації» і є цим самим обґрунтуванням, адже саме проектною документацією визначаються види та обсяги робіт (технічні та якісні характеристики предмета закупівлі), а також кошторис на виконання цих робіт (розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі). Додатково слід зазначити, що а ні Постанова КМУ від 11 жовтня 2016р. № 710 (зі змінами), а ні жоден інший нормативний документ не містять норм стосовно того, яка саме інформація повинна оприлюднюватись як обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Стосовно календарного графіку виконання робіт Як зазначено в констатуючій частині висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-21-010473-a, відповідно до пункту 17 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668, строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Між департаментом інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради та переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ФЕЛІКС КОМ» 19.10.2023р. укладено договір підряду № 537 на виконання робіт з капітального ремонту (благоустрою) території ЗОШ №3 на вул. Герцена, 36 в м. Чернівці (коригування) (далі - Договір). Відповідно до пункту 14.1. Договору невід'ємною частиною цього Договору є Договірна ціна (Додаток №1) та календарний план-графік виконання робіт (Додаток № 2). В даному календарному плані-графіку виконання робіт відображено всі комплекси робіт, які були передбачені технічним завданням (додаток 1 до тендерної документації за закупівлею UA-2023-09-21-010473-a), а також строки їх виконання у розрізі місяців. Враховуючи наведене вище, вважаємо, що департаментом під час укладення Договору не порушено норми пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 (зі змінами), пунктів 3 та 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Стосовно плану фінансування Як зазначено в констатуючій частині висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-21-010473-a, пунктом 83 Постанови КМУ №668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Також, за нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Моніторингом встановлено, що укладений за результатами проведеної закупівлі за ID: UA-2023-09-21-010473-a договір №537 не містить плану фінансування робіт, чим недотримано вимоги пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 та пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону. Повідомляємо, що план фінансування робіт по договору підряду від 19.10.2023 року №537 узгоджено у пункті 3.1. зазначеного договору, яким ліміт асигнувань на 2023 рік встановлено у сумі 2 844 825,00 грн. Обсяг робіт, які підрядник мав виконати в межах даного ліміту у 2023 році, передбачений календарним планом-графіком виконання робіт та проектно-кошторисною документацією по даному об’єкту капітального ремонту. Даний ліміт буде коригуватися залежно від наявного в Замовника фінансування на поточний чи наступні періоди дії Договору. Враховуючи зазначене, вважаємо, що департаментом під час укладення Договору не порушено вищезазначені норми пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 та пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону. Щодо зобов’язання внести зміни до договору підряду від 19.10.2023 року №537 Пунктом 19 Особливостей передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених у даному пункті. В контексті цього повідомляємо, що зобов’язання органу Держаудитслужби вжити заходів щодо приведення у відповідність до норм чинного законодавства, що регулює питання укладення та виконання договорів підряду у будівництві (Постанова КМУ №668), умов укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі договору шляхом укладення додаткової угоди до договору не передбачено як підстава для внесення змін до істотних умов договору, які перелічені в пункті 19 Особливостей. Як наслідок повідомляємо, що з урахуванням відсутності підстав для внесення змін до істотних умов договору, які передбачені пунктом 19 Особливостей, виконання зазначеного висновку в частині внесення змін до істотних умов договору є неможливим.
Дата публікації
30.11.2023 09:37
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-09-21-010473-a, яка проводилась Департаментом інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. За умовами тендерної документації (пункт 6 Розділ 6) визначено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 3.Надати до моніторингу інформацію щодо виконання переможцем вимог пункту 6 розділу 6 тендерної документації Замовника . Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
09.11.2023 09:59
Орган перевірки
15.11.2023 00:00
Документи повідомлення
09.11.2023 09:59
-
Відповідь
Відповідь на запит ДАСУ
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт (благоустрій) території ЗОШ №3 на вул. Герцена, 36 в м. Чернівці (коригування)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2023-09-21-010473-a) повідомляємо про наступне. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі виготовленої проектної документації (скан-копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та позитивного експертного звіту додаються). Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu (в полі пошуку необхідно ввести номер закупівлі - UA-2023-09-21-010473-a). Також надаємо документи, що підтверджують виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю (скан-копії платіжної інструкції № 514 від 12.10.2023р. та платіжної інструкції № 1633 від 23.10.2023р. (на повернення зайво перерахованих підрядником коштів) додаються). Додаток: на 10 арк. в 1 прим.
Рішеня
10.11.2023 11:20
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 627 157 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2023 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380372553740
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 627 157 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2023 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380372553740
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності