Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт (благоустрій) території ЗОШ №33 на вул. Героїв Майдану, 152-А в м. Чернівці від ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-09-21-008883-a
Id Tender 3babd49c555e4ab5810f591515b42c63
План UA-P-2023-09-21-004473-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.10.2023 11:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 996 037 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
24 980.19 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.09.2023 14:13 до 29.09.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.09.2023 14:13
до 26.09.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.09.2023 14:13
до 26.09.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.09.2023 14:37
до 05.10.2023 13:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.10.2023 13:46
до 11.10.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.10.2023 13:46
до 18.10.2023 11:18
Період уточнень
з 21.09.2023 14:13 до 26.09.2023 00:00
Період оскарження
з 21.09.2023 14:13 до 26.09.2023 00:00
Період кваліфікації
з 29.09.2023 14:37 до 05.10.2023 13:46
Період кваліфікації
з 29.09.2023 14:37 до 05.10.2023 13:46
Основні параметри
Капітальний ремонт (благоустрій) території ЗОШ №33 на вул. Героїв Майдану, 152-А в м. Чернівці
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 996 037 грн.
Капітальний ремонт (благоустрій) території ЗОШ №33 на вул. Героїв Майдану, 152-А в м. Чернівці
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт (благоустрій) території ЗОШ №33 на вул. Героїв Майдану, 152-А в м. Чернівці
Очікувана вартість
4 996 037 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24980,19
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
24 000
Аукціон
Cтарт аукціону
29.09.2023 14:14
Закінчення аукціону
29.09.2023 14:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт (благоустрій) території ЗОШ №33 на вул. Героїв Майдану, 152-А в м. Чернівці
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Героїв Майдану, 152-А
Дата постачання по
20.02.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 365 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Акти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника негайно розпочинають прийняття робіт та зобов’язані у термін не більше 20 робочих днів з дня одержання актів перевірити виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписати акти в частині фактично виконаних обсягів робіт, або повернути їх Підряднику в разі виявлення невідповідності в частині фактично виконаних обсягів робіт. Після підписання акту приймання виконаних робіт Уповноваженим представником Замовника вирішується питання оплати виконаних робіт. Замовник зобов’язується протягом 365 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЦАПЛЮК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
4 899 777 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПАРТА 2022"
Пропозиція:
4 346 552.19 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.09.2023 14:14
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Гулейчук
Електронна пошта
Телефон
+380372553740
Замовник
ЄДРПОУ
44327100
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
58000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Чернівці
Адреса
вул.Героїв Майдану, будинок 176
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт (благоустрій) території ЗОШ №33 на вул. Героїв Майдану, 152-А в м. Чернівці
Період вимог/скарг з 05.10.2023 13:46 по 11.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.10.2023 13:47
Довідка НАЗК
05.10.2023 13:46
-
29.09.2023 14:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.09.2023 14:13
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.09.2023 14:13
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «Спарта 2022» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції не надано скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, вказаних в пунктах 1-5 довідки про наявність техніки (файл під назвою «1. Інформаційна довідка про наявність МТБ.pdf»), що залучаються на підставі договору оренди від 25.04.2023р. № 140 (автомобіль-самоскид, коток дорожній самохідний, масою від 8 т, машина поливально-мийна (цистерна), екскаватор, автогрейдер). 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності крана на автомобільному ходу надано скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу неналежної якості, на титульній стороні якого неможливо прочитати інформацію про серію і номер цього свідоцтва. 1.3. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікації машиніста котка не надано скан-копію посвідчення тракториста-машиніста категорії C (або посвідчення категорії F, якщо таке посвідчення видане до 07.12.2009р.). 1.4. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікації машиніста екскаватора не надано скан-копію посвідчення тракториста-машиніста категорії D1 (або посвідчення категорії F, якщо таке посвідчення видане до 07.12.2009р.). 1.5. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікації тракториста не надано скан-копію посвідчення тракториста-машиніста категорії А1 (або посвідчення категорії А, якщо таке посвідчення видане до 07.12.2009р.). 1.6. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності працівників, зазначених в пунктах 2-16 довідки про наявність працівників (файл під назвою «2. Інформаційна довідка про наявність працівників.pdf»), надано скан-копії цивільно-правових договорів, в пункті 6.1. яких вказано, що договори діють до 15 серпня 2023 року. 1.7. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: учасником у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів зазначено договір № 404 від 12.06.2023р., вартість та сума виконання якого становлять 346 422,00 грн. Проте, відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції довідки КБ-3 та акта приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в вартість виконаних робіт становить 330 892,00 грн. Отже, даний договір не виконано в повному обсязі, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Пункт 1 розділу 3 тендерної документації. 2.3. Пункт 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.4. Пункт 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.5. Пункт 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.6. Пункти 1.2.1. та 1.2.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.7. Пункт 1.3.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Створено
03.10.2023 15:02
Надати до
04.10.2023 15:02
Договір
UA-2023-09-21-008883-a-a1
Підписаний і діє
Номер
531
4 346 552.19 грн.
3 622 126.83 грн.
З ПДВ
Підписано
18.10.2023
Строк дії договору з
18.10.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт (благоустрій) території ЗОШ №33 на вул. Героїв Майдану, 152-А в м. Чернівці
Номенклатура
Капітальний ремонт (благоустрій) території ЗОШ №33 на вул. Героїв Майдану, 152-А в м. Чернівці
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 20 лютого 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СПАРТА 2022"
Повна назва
ТОВ "СПАРТА 2022"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44888120

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.10.2023 11:18
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 996 037 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2023 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380372553740
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 996 037 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2023 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380372553740
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності