Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 – 44310000-6- Вироби з дроту ( Габіон коробчастий) від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-09-15-012882-a
Id Tender 0abebda7c87b4df3baafca469e04be51
План UA-P-2023-09-15-004249-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 14.12.2023 14:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 348 980 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
163 489.8 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.09.2023 17:57 до 27.09.2023 14:00
Завершено
Період уточнень
з 15.09.2023 17:57
до 24.09.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.09.2023 17:57
до 24.09.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.09.2023 16:25
до 30.11.2023 17:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2023 09:07
до 06.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.11.2023 17:43
до 14.12.2023 14:23
Період уточнень
з 15.09.2023 17:57 до 24.09.2023 00:00
Період оскарження
з 15.09.2023 17:57 до 24.09.2023 00:00
Період кваліфікації
з 28.09.2023 16:25 до 30.11.2023 17:43
Період кваліфікації
з 28.09.2023 16:25 до 30.11.2023 17:43
Основні параметри
Код ДК 021:2015 – 44310000-6- Вироби з дроту ( Габіон коробчастий)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
16 348 980 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Очікувана вартість
16 348 980 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
163489,8
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.09.2023 15:26
Закінчення аукціону
28.09.2023 16:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
габіон коробчастий
Код ДК 021:2015
44310000-6 - Вироби з дроту
Кількість
1 824
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ПАТ «Запоріжжяобленерго»
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за договором здійснюються «Покупцем» шляхом попередньої оплати у розмірі 100% вартості кожної замовленої партії товару, що здійснюється на підставі рахунку-фактури протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня отримання такого рахунку «Покупцем».
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАРС"
Пропозиція:
15 657 339.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА"
Пропозиція:
14 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛСІТКА"
Пропозиція:
9 836 510 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГАРАНТ МЕТИЗ ІНВЕСТ"
Пропозиція:
11 734 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МЕТАЛ ВОРК"
Пропозиція:
15 657 339.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
Пропозиція:
15 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІТРЕЙД ГРУП КО"
Пропозиція:
12 120 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПЛАТІНУМ ЕЛЕКТРИК"
Пропозиція:
10 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.09.2023 15:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.09.2023 17:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
15.09.2023 17:58
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дятченко Ганна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380612285110
Замовник
ЄДРПОУ
00130926
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 06.10.2023 09:07 по 12.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛСІТКА" (Код ЄДРПОУ - 38773413) згідно з абз. 4 підпунктом 1 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛСІТКА" в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2023 17:58
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2023 17:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно з п.п.1.2 пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділ 1І «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, встановлені ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатка №1 тендерної документації Учасник повинен надати сканований оригінал відгуку, щодо виконання наданого аналогічного договору. Відгук повинен бути складений не раніше 2021 року із зазначенням дати і номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Відгук має бути підписаний уповноваженою особою.» 2. Згідно П.2 «Спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Документи тендерної пропозиції повинні відповідати наступним вимогам: якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію; якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Згідно п.п. 3.2 Розділу ІІІ. «Інші документи» Додатку №1 тендерної документації Учасник повинен надати проект договору, скріплений підписом уповноваженої особи та завірений печаткою учасника (Додаток №3) або пiдписaний з викopистaнням УЕП/КЕП зa умoви нaявнoстi спецiaльнoгo фaйлу з УЕП/ КЕП учaсникa (який мaє poзшиpення .p7s). 3. Згідно п.п. 3.3 Розділу ІІІ. «Інші документи» Додатку №1 тендерної документації Учасник повинен надати Довідку про те, що відносно Учасника (зазначити найменування) відсутні підстави для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» та абз. 2 п.2 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178.» 4. Згідно п.п.3.4 Розділу ІІІ. «Інші документи» Додатку №1 тендерної документації Учасник повинен надати «Довідку про те, що Учасник є/не є* суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”).» 5. Згідно п.п.3.8. Розділу ІІІ. «Інші документи» Додатку №1 тендерної документації Учасник повинен надати «Відповідно до п.1 рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 21.02.2023 №181 інформацію щодо наявності зав’язків з іноземними державами зони ризику, а саме: Російською Федерацією, Республікою Білорусь, Ісламською Республікою Іран, Корейською Народно-Демократичною Республікою. До інформації щодо наявності зав’язків з іноземними державами зони ризику належать, зокрема, наявність у емітента ділових відносин з контрагентами держави зони ризику або контрагентами, які контролюються державою зони ризику. б) Юридична особа: Довідку у довільній формі  про те, що юридична особа не має реєстрації країни держави зони ризику та/або над юридичною особою не  здійснюється прямий чи опосередкований контроль громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику, а саме: Російська Федерація, Республіка Білорусь, Ісламська Республіка Іран, Корейська Народно-Демократична Республіка.». 6. У Додатку №2 «Інформація про відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей» тендерної документації визначено спосіб підтвердження УЧАСНИКОМ відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей. Згідно з абз. 14 п. 47 Особливостей Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: «- інформацію (довідки довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з ПАТ «Запоріжжяобленерго», що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. АБО - документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.»» 7. Згідно п.4. Додатку №6 «ДОКУМЕНТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ (УМОВАМ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» тендерної документації для підтвердження якості виробництва заводом-виробником, учасник повинен надати»: • копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; • копію сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015; • копію сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008; • копію сертифікату на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020; • сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019.09:4. ІІ ) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні : 1. сканований оригінал відгуку щодо виконання наданого аналогічного договору (договору № 2212000052 від 12 грудня 2022 р., укладеного з АТ «Укртрансгаз» на закупівлю Код ДК 021:2015 – 44310000-6- Вироби з дроту ( габіон сітчастий з агроволокном)) згідно п.п.1.2 пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділ 1І «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, встановлені ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатка №1 тендерної документації. 2. Учасником не дотримані вимоги стосовно подання документів/електронних документів та накладення власноручного підпису/УЕП, визначені П.2 «Спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації під час подання: проекту договору згідно п.п. 3.2 Розділу ІІІ. «Інші документи» Додатку №1 тендерної документації та тендерної пропозиції (технічна частина) згідно п. І Додатка №1 тендерної документації. Учасник надав проект договору без Додатку №2 до проекту договору. Проект договору надано у форматі PDF, який не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника закупівлі та відбитку печатки учасника. Якщо проект договору (з урахуванням усіх додатків) надано як електронний документ, то такий файл мав бути пiдписaний з викopистaнням УЕП/КЕП, однак на проекті договору відсутній спецiaльний фaйл з УЕП/ КЕП учaсникa (який мaє poзшиpення .p7s) згідно вимог п.2 розділу 3 тендерної документації. 3. Довідки згідно з п.п.3.3, п.п.3.4, п.п.3.8 Розділу ІІІ. «Інші документи» Додатку №1 тендерної документації. 4. Документи на підтвердження інформації про відсутність підстав, визначених в абз. 14 п. 47 Особливостей згідно вимог Додатку №2 тендерної документації. 5. Документи для підтвердження якості виробництва заводом-виробником згідно з п.п.4.1, п.п.4.2 , п.п.4.3, п.п.4.4, п.п.4.5 п.4. Додатку №6 «ДОКУМЕНТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ (УМОВАМ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» тендерної документації. ІІІ) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Сканований оригінал відгуку, щодо виконання наданого аналогічного договору (договору № 2212000052 від 12 грудня 2022 р., укладеного з АТ «Укртрансгаз» на закупівлю Код ДК 021:2015 – 44310000-6- Вироби з дроту ( габіон сітчастий з агроволокном)). Відгук повинен бути складений не раніше 2021 року із зазначенням дати і номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Відгук має бути підписаний уповноваженою особою.» 2. Проект договору з усіма додатками, скріплений власноручним підписом уповноваженої особи та завірений печаткою учасника (Додаток №3) або проект договору (як електронний документ) пiдписaний з викopистaнням УЕП/КЕП зa умoви нaявнoстi спецiaльнoгo фaйлу з УЕП/ КЕП учaсникa (який мaє poзшиpення .p7s) оформлений/підписану з дотриманням вимог П.2 «Спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3. Тендерну пропозицію (технічну частину) підписану з дотриманням вимог П.2 «Спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації 4. Довідку про те, що відносно Учасника (зазначити найменування) відсутні підстави для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» та абз. 2 п.2 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178.» 5. «Довідку про те, що Учасник є/не є* суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”).» 6. « Відповідно до п.1 рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 21.02.2023 №181 інформацію щодо наявності зав’язків з іноземними державами зони ризику, а саме: Російською Федерацією, Республікою Білорусь, Ісламською Республікою Іран, Корейською Народно-Демократичною Республікою. До інформації щодо наявності зав’язків з іноземними державами зони ризику належать, зокрема, наявність у емітента ділових відносин з контрагентами держави зони ризику або контрагентами, які контролюються державою зони ризику. У разі, якщо фізична особа (Учасник) не має реєстрації країни держави зони ризику та у разі, якщо юридична особа не має реєстрації країни держави зони ризику та/або над юридичною особою (Учасником) не здійснюється прямий чи опосередкований контроль громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику, Учасник повинен надати наступний документ: б) Юридична особа: Довідку у довільній формі  про те, що юридична особа не має реєстрації країни держави зони ризику та/або над юридичною особою не  здійснюється прямий чи опосередкований контроль громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику, а саме: Російська Федерація, Республіка Білорусь, Ісламська Республіка Іран, Корейська Народно-Демократична Республіка.». 7. Документи на підтвердження інформації про відсутність підстав, визначених в абз. 14 п. 47 Особливостей згідно вимог Додатку №2 тендерної документації, а саме: Інформацію (довідку довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з ПАТ «Запоріжжяобленерго», що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. АБО документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.» 8. Документи для підтвердження якості виробництва заводом-виробником: ? копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; ? копію сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015; ? копію сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008; ? копію сертифікату на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020; • копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019.09:4.
Створено
03.10.2023 16:34
Надати до
04.10.2023 16:34
Період вимог/скарг з 12.10.2023 16:58 по 18.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАТІНУМ ЕЛЕКТРИК" (Код ЄДРПОУ — 42737313) згідно з абз. 4 підпунктом 1 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАТІНУМ ЕЛЕКТРИК" (Код ЄДРПОУ — 42737313 ) в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2023 17:58
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2023 17:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учаснику: ТОВ «Платінум Електрік» І) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно з підпунктів 1.1. та 1.2. пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділ 1І «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, встановлені ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатка №1 тендерної документації Учасник повинен надати: Сканований оригінал (або копія) аналогічного договору укладеного не раніше 2021 року з додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним та сканований оригінал відгуку, щодо виконання наданого аналогічного договору. Відгук повинен бути складений не раніше 2021 року із зазначенням дати і номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Відгук має бути підписаний уповноваженою особою.» Аналогічним договором буде вважатися договір на поставку виробів з дроту. Інформація викладена в  договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею або відноситься до персональних даних у відповідності до вимог Закону України "Про захист персональних даних", може бути заретушована учасником. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього. 2. Згідно п.4. Додатку №6 «ДОКУМЕНТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ (УМОВАМ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» тендерної документації для підтвердження якості виробництва заводом-виробником, учасник повинен надати»: • копію сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008; • копію сертифікату на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020. 3. На підтвердження відповідності Учасника п.п.14 п. 47 Особливостей, учасник повинен надати інформацію (довідку довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з ПАТ «Запоріжжяобленерго», що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. ІІ ) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні : 1. Сканований оригінал (або копія) аналогічного договору укладеного не раніше 2021 року з додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним. 2. Сканований оригінал відгуку, щодо виконання наданого аналогічного договору. Відгук повинен бути складений не раніше 2021 року із зазначенням дати і номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Відгук має бути підписаний уповноваженою особою. 3. Копія сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008 та копія сертифікату на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020. 4. У наданій Учасником довідці №23/09 від 23.09.2023 на підтвердження відповідності вимогам п.п.14 п. 47 Особливостей вказано «Підтверджуємо своє право надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, та довести сплату або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків» при тому, що у попередньому абзаці вказано: «підтверджуємо, що Замовник не має підстав для відмови нам в участі у процедурі закупівлі, передбачених в абзаці 14 пункту 47 « Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, а саме підтверджуємо відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору в електронній системі закупівель». Тобто, у довідці наведено 2 взаємовиключні твердження. ІІІ) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Сканований оригінал (або копія) аналогічного договору укладеного не раніше 2021 року з додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним». Аналогічним договором буде вважатися договір на поставку виробів з дроту. Документи надаються від інших суб’єктів господарювання. 2. Сканований оригінал відгуку, щодо виконання наданого аналогічного договору. Відгук повинен бути складений не раніше 2021 року із зазначенням дати і номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Відгук має бути підписаний уповноваженою особою. Документи надаються від інших суб’єктів господарювання. 3. Копію сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008 та копію сертифікату на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020; 4. Довідку довільної форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з ПАТ «Запоріжжяобленерго», що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Створено
10.10.2023 18:19
Надати до
11.10.2023 18:19
Період вимог/скарг з 19.10.2023 16:21 по 25.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГАРАНТ МЕТИЗ ІНВЕСТ" (Код ЄДРПОУ — 33717202) згідно з абз. 4 підпунктом 1 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГАРАНТ МЕТИЗ ІНВЕСТ" (Код ЄДРПОУ — 33717202 ) в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
19.10.2023 16:21
-
12.10.2023 16:59
Витяг з ЄДР
12.10.2023 16:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2023 17:58
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2023 17:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учаснику: ТОВ ПРАТ «ГАРАНТ МЕТИЗ ІНВЕСТ» І) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.4. Додатку №6 «ДОКУМЕНТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ (УМОВАМ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» тендерної документації для підтвердження якості виробництва заводом-виробником, учасник повинен надати: ? копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; ? копію сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015; ? копію сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008; ? копію сертифікату на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020; ? копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019.09:4.   ІІ ) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні : 1. Копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; копія сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015;копія сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008; копія сертифікату на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020; копія сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019.09:4.   ІІІ) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:  Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: ? копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; ? копію сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015; ? копію сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008; ? копію сертифікату на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020; ? копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019.09:4.
Створено
17.10.2023 18:17
Надати до
18.10.2023 18:17
Період вимог/скарг з 03.11.2023 16:21 по 09.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ДІТРЕЙД ГРУП КО" (Код ЄДРПОУ — 22045670) на підставі  абз. 4 підпункту 1 та абз. 1 підпункту 2 п. 44  Особливостей 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДІТРЕЙД ГРУП КО" (Код ЄДРПОУ — 22045670) ) в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2023 17:58
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2023 17:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учаснику:ТОВ «Дітрейд Груп Ко» І) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно п.п.3.8. Розділу ІІІ. «Інші документи» Додатку №1 тендерної документації Учасник повинен надати «Відповідно до п.1 рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 21.02.2023 №181 інформацію щодо наявності зав’язків з іноземними державами зони ризику, а саме: Російською Федерацією, Республікою Білорусь, Ісламською Республікою Іран, Корейською Народно-Демократичною Республікою. До інформації щодо наявності зав’язків з іноземними державами зони ризику належать, зокрема, наявність у емітента ділових відносин з контрагентами держави зони ризику або контрагентами, які контролюються державою зони ризику. б) Юридична особа: Довідку у довільній формі  про те, що юридична особа не має реєстрації країни держави зони ризику та/або над юридичною особою не  здійснюється прямий чи опосередкований контроль громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику, а саме: Російська Федерація, Республіка Білорусь, Ісламська Республіка Іран, Корейська Народно-Демократична Республіка.». 2. У Додатку №2 «Інформація про відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей» тендерної документації визначено спосіб підтвердження УЧАСНИКОМ відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей. Згідно з абз. 14 п. 47 Особливостей Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: «- інформацію (довідки довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з ПАТ «Запоріжжяобленерго», що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. АБО - документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.»» 3. Згідно п.4. Додатку №6 «ДОКУМЕНТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ (УМОВАМ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» тендерної документації для підтвердження якості виробництва заводом-виробником, учасник повинен надати: • копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; копію сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015; копію сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008; копію сертифікату на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020; сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019.09:4. ІІ ) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутня довідка  згідно з п.п.3.8 Розділу ІІІ. «Інші документи» Додатку №1 тендерної документації. 2. Довідка на підтвердження  інформації про відсутність підстав, визначених в абз. 14 п. 47 Особливостей згідно вимог Додатку №2 тендерної документації містить одночасно 2 взаємовиключні твердження. 3.Відсутній документи для підтвердження якості виробництва заводом-виробником згідно з п.п.4.1, п.п.4.2 , п.п.4.3, п.п.4.4, п.п.4.5 п.4. Додатку №6 «ДОКУМЕНТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ (УМОВАМ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» тендерної документації. ІІІ) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1.«У разі, якщо фізична особа (Учасник) не має реєстрації країни держави зони ризику та у разі, якщо юридична особа не має реєстрації країни держави зони ризику та/або над юридичною особою (Учасником) не здійснюється прямий чи опосередкований контроль громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику, Учасник повинен надати наступний документ: б) Юридична особа: Довідку у довільній формі  про те, що юридична особа не має реєстрації країни держави зони ризику та/або над юридичною особою не  здійснюється прямий чи опосередкований контроль громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику, а саме: Російська Федерація, Республіка Білорусь, Ісламська Республіка Іран, Корейська Народно-Демократична Республіка.» 2.Документи на підтвердження  інформації про відсутність підстав, визначених в абз. 14 п. 47 Особливостей згідно вимог Додатку №2 тендерної документації, а саме: Інформацію (довідку довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з ПАТ «Запоріжжяобленерго», що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. АБО документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.» 3. Документи для підтвердження якості виробництва заводом-виробником: • копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; копію сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015; копію сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008; копію сертифікату на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020; копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO   45001:2019.09:4.
Створено
24.10.2023 16:03
Надати до
25.10.2023 16:03
Період вимог/скарг з 09.11.2023 15:17 по 15.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА" (Код ЄДРПОУ - 41005969 )відповідно до абз. 4 п.п.1 п.44 Особливостей (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей)
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2023 17:58
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2023 17:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно п.3.2 Розділу III. Інші документи Додатку №1 тендерної документації Учасник повинен надати “Проект договору, скріплений підписом уповноваженої особи та завірений печаткою учасника (Додаток №3) або пiдписaний з викopистaнням УЕП/КЕП зa умoви нaявнoстi спецiaльнoгo фaйлу з УЕП/ КЕП учaсникa (який мaє poзшиpення .p7s)”. 2. Згідно п.4. Додатку №6 «ДОКУМЕНТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ (УМОВАМ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» тендерної документації для підтвердження якості виробництва заводом-виробником, учасник повинен надати: ? копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; ? копію сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015; ? копію сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008; ? копію сертифікату на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020; ? копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019.09:4.   ІІ ) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник надав проєкт договору без додатків №1 та 2 до договору, які невід’ємною частиною договору. 2. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи для підтвердження якості виробництва заводом-виробником, передбачені п.4. Додатку №6: Копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; копія сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015; копія сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008; копія сертифікату на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020; копія сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019.09:4.   ІІІ) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:  Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: 1. проект договору з усіма додатками, скріплений підписом уповноваженої особи та завірений печаткою учасника (Додаток №3) або пiдписaний з викopистaнням УЕП/КЕП зa умoви нaявнoстi спецiaльнoгo фaйлу з УЕП/ КЕП учaсникa (який мaє poзшиpення .p7s)” 2. документи для підтвердження якості виробництва заводом-виробником, передбачені п.4. Додатку №6: Копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; копія сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015; копія сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008; копія сертифікату на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020; копія сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019.09:4.
Створено
07.11.2023 17:55
Надати до
08.11.2023 17:55
Період вимог/скарг з 16.11.2023 14:01 по 22.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Відхилити тендерну ТОВ "ЮГСТАЛЬ" (Код ЄДРПОУ - 37941143 ) згідно з абз. 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЮГСТАЛЬ" в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2023 17:58
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2023 17:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Згідно п.4. Додатку №6 «ДОКУМЕНТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ (УМОВАМ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» тендерної документації для підтвердження якості виробництва заводом-виробником, учасник повинен надати: • копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; копію сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015; копію сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008; копію сертифікату на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020; сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019.09:4. ІІ ) Перелік виявлених невідповідностей: 1.Відсутні документи для підтвердження якості виробництва заводом-виробником згідно з п.п.4.3, п.п.4.4, п.4. Додатку №6: копія сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008; копія сертифікату на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020. ІІІ) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Документи для підтвердження якості виробництва заводом-виробником: копію сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2008; копію сертифікату на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020.
Створено
14.11.2023 15:32
Надати до
15.11.2023 15:32
Період вимог/скарг з 23.11.2023 15:50 по 29.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАРС" на підставі абз. 1 підпункту 2 пункту 44  Особливостей 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАРС" в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2023 17:58
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2023 17:58
Період вимог/скарг з 30.11.2023 17:43 по 06.12.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. ТОВ "МЕТАЛ ВОРК" (Код ЄДРПОУ 44646265) визнати переможцем процедури відкритих торгів з особливостями за Код ДК 021:2015 – 44310000-6- Вироби з дроту ( Габіон коробчастий) ідентифікатор оголошення UA-2023-09-15-012882-a та прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем. 2. Оприлюднити, у встановленому Законом з урахуванням Особливостей порядку, протокольне рішення Уповноваженої особи та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
30.11.2023 17:43
Довідка НАЗК
30.11.2023 17:43
-
23.11.2023 15:50
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-09-15-012882-a-c1
Підписаний і діє
Номер
481223
15 657 339.6 грн.
13 047 783 грн.
З ПДВ
Підписано
14.12.2023
Строк дії договору з
14.12.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 824 (штуки)
габіон коробчастий
Номенклатура
габіон коробчастий
Кількість
1 824
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МЕТАЛ ВОРК"
Повна назва
ТОВ "МЕТАЛ ВОРК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44646265

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.12.2023 14:23
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 348 980 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2023 14:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380612285110
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 348 980 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2023 14:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380612285110
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності