Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт підвальних приміщень жб для використання під найпростіші укриття у житловому будинку за адресою : вул. Донецька, 24 у Солом’янському районі м. Києва» від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ"ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ .

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2023-09-15-012194-a
Id Tender b22ff9db47e84c6586be0f1cb02ded80
План UA-P-2023-09-15-006658-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.10.2023 15:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 432 193.94 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 322 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.09.2023 08:40 до 26.09.2023 08:00
Завершено
Період уточнень
з 15.09.2023 16:30
до 21.09.2023 08:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.09.2023 08:00
до 28.09.2023 09:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.09.2023 09:36
до 03.10.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.09.2023 09:36
до 18.10.2023 15:13
Період уточнень
з 15.09.2023 16:30 до 21.09.2023 08:00
Період кваліфікації
з 26.09.2023 08:00 до 28.09.2023 09:36
Період кваліфікації
з 26.09.2023 08:00 до 28.09.2023 09:36
Основні параметри
«Капітальний ремонт підвальних приміщень жб для використання під найпростіші укриття у житловому будинку за адресою : вул. Донецька, 24 у Солом’янському районі м. Києва»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт підвальних приміщень жб для використання під найпростіші укриття у житловому будинку за адресою : вул. Донецька, 24 у Солом’янському районі м. Києва»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи закупівлі
15.09.2023 16:31
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сидорук Олександр
Електронна пошта
Телефон
2073938
Замовник
ЄДРПОУ
37485401
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
03020
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 41
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОНТЕК УКРАЇНА
Пропозиція:
1 414 775.12 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 28.09.2023 09:36 по 03.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
28.09.2023 09:36
-
Пропозиція, що перемогла
Договір
UA-2023-09-15-012194-a-a1
Підписаний і діє
Номер
203-у
1 414 775.12 грн.
1 178 979.27 грн.
З ПДВ
Підписано
17.10.2023
Строк дії договору з
17.10.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт підвальних приміщень жб для використання під найпростіші укриття у житловому будинку за адресою : вул. Донецька, 24 у Солом’янському районі м. Києва»
Номенклатура
«Капітальний ремонт підвальних приміщень жб для використання під найпростіші укриття у житловому будинку за адресою : вул. Донецька, 24 у Солом’янському районі м. Києва»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОНТЕК УКРАЇНА
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОНТЕК УКРАЇНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35677984

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.10.2023 15:13
-
18.10.2023 15:12
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-11-03-000016
Дата створення проекту
03.11.2023 14:27
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.11.2023 14:41
Дата публікації висновку про результати
23.11.2023 16:33
Дата завершення усунення порушень
08.12.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
25.11.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 189-55-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 230-53-19
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
Н А К А З 03.11.2023 № 100-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 03.11.2023 № 100-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2023-09-15-012194-a, яку проводить Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.11.2023 00:00
Документи рішення
03.11.2023 14:41
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 № 25, розгляду пропозиції учасника, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції учасника, дотримання принципів закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), пропозицію учасника ТОВ «Контек Україна» (далі – Учасник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.09.2023 №22/2809, договір підряду від 17.10.2023 №203-у. За результатами моніторингу закупівлі встановлено наступне. І. Відповідно до п.5 Додатку 3 до Оголошення учасником у складі пропозиції надається довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання (власного чи орендованого) з підтверджуючими документами. На виконання наведеної умови Учасником надано довідку в довільної формі від 22.09.2023 №9 щодо наявності у нього орендованого обладнання, проте підтверджуючі документи (договори оренди, акти прийому-передачі тощо) у складі пропозиції відсутні. Відповідно до п.4 Додатку 3 до Оголошення учасником у складі пропозиції надається довідка про робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з копіями дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт та з підтвердженням трудових відносин). На виконання наведеної умови Учасником надано довідку в довільної формі від 22.09.2023 №8 про робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, проте копії дійсних посвідчень у складі пропозиції відсутні. Відповідно до п.6 Додатку 3 до Оголошення учасником у складі пропозиції надається Інформаційна довідка про відсутність учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та проти нього не відкрито ліквідаційну процедуру датована періодом Оголошення. Необхідно зазначити, що відповідно до п.3.2 Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 15.09.2011 № 3018/5, інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств - це документ, який надається безоплатно в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи про видачу довідки з Єдиного реєстру підприємств стосовно суб’єкта підприємницької діяльності, щодо якого запитується інформація. Обов’язковим атрибутом зазначеної довідки є QR-код, який містить інформацію про документ. У складі пропозиції Учасника відсутня зазначена інформаційна довідка. Відповідно до п.2 Додатку 1 до Оголошення учасник у складі пропозиції подає кошторисну документацію у складі договірної ціни, локального та об’єктного кошторису, відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням ціни та посиланням на постачальника. У складі пропозиції Учасника відсутні зазначені документи. Таким чином, пропозиція Учасника, якого обрано переможцем торгів, не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Згідно з п.1 ч.13 ст.14 Закону №922 замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Однак, на порушення вимог п.1 ч.13 ст.14 Закону №922 Замовник не відхилив пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а уклав з ним договір підряду від 17.10.2023 №203-у. ІІ Відповідно до п.5 Додатку 1 до Оголошення учасник у складі пропозиції подає акт обстеження об’єкту. Вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю, забезпечується замовником відповідно до ч.3 ст.5 Закону №922, у тому числі до інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог та умов виключно шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. Відповідно до положень ч.8 ст.12 Закону №922 передбачено подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі виключно в електронному вигляді, з метою дотримання п.3, п.5 ч.1 ст.5 Закону №922, а саме принципів відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель і об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до ч.1 ст.22-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (далі – Закон №2573) Єдина державна електронна система у сфері будівництва - це єдина інформаційно-комунікаційна система у складі містобудівного кадастру, що забезпечує створення, перегляд, відправлення, прийняття, збирання, внесення, накопичення, обробку, використання, розгляд, зберігання, захист, облік та надання інформації у сфері будівництва, а також електронну взаємодію між фізичними та юридичними особами, державними органами, органами місцевого самоврядування, центрами надання адміністративних послуг з метою отримання визначених цим Законом послуг у сфері будівництва. Відповідно до п.1 ч.1 ст.22-1 Закону №2573 єдина державна електронна система у сфері будівництва складається з реєстру будівельної діяльності. Відповідно до п.6 ч.1 ст.22-2 Закону №2573 реєстр будівельної діяльності є компонентом єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, який забезпечує створення, збирання, накопичення, обробку, захист, облік інформації про об’єкти будівництва у тому числи проектну документацію на будівництво об’єктів. Таким чином, ознайомлення з проектною документацією учасником здійснюється у єдиній державній електронній системи у сфері будівництва, а обстеження учасником закупівлі будівельного майданчику законодавством не передбачено. Зазначеними діями Замовником порушено положення ч.8 ст.12 Закону №922. Таким чином, Замовником складено Оголошення з порушенням вимог ч.8 ст.12 Закону №922, що своєю чергою призвело до порушення вимог п.3, п.5 ч.1 ст.5 Закону №922.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання складання Оголошення встановлено порушення вимог ч.8 ст.12, ч.3 ст.14 Закону №922. За результатом аналізу питання дотримання принципів закупівель встановлено порушення вимог п.3, п.5 ч.1 ст.5 Закону №922. За результатами аналізу питання розгляду пропозиції Учасника встановлено порушення вимог п.1 ч.13 ст.14 Закону №922. За аналізом питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, позицію Верховного Суду України у Постановах від 19.10.2023 у справі №420/25126/21, від 05.10.2023 у справі №160/18507/22 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
23.11.2023 00:00
Дата публікації
23.11.2023 16:33
Документи висновку
23.11.2023 16:33
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Щодо надання пояснень на запит ДАСУ UA-M-2023-11-03-000016 На виконання запиту від 09.11.2023 про виявленні порушення щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвальних приміщень жб для використання під найпростіші укриття у житловому будинку за адресою : вул. Донецька, 24 у Солом’янському районі м. Києва» повідомляємо. З метою усунення порушень, виявлених під час моніторингу Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації направлено лист на адресу підрядної організації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОНТЕК УКРАЇНА щодо розірвання договірних відносин у зв’язку з вимогою УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ. Після підписання зазначеної додаткової угоди договір підряду 203-у від 17.10.2023 буде розірвано. Додаток: Лист Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 24.11.2023 № 108/29-1785 з фіскальним чеком, що підтверджує відправлення на 1 арк.
Дата публікації
29.11.2023 16:04
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
11.12.2023 09:30
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
Документи інформації про усунення порушення
11.12.2023 09:34
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 432 193.94 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2023 08:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
2073938
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 432 193.94 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2023 08:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
2073938
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності