Показати схожі тендери

Закупівля Лот 1 - Вода питна бутильована фасування 1,5 л, лот 2 - Вода питна бутильована фасування 5 або 6 л від Військова частина 3078 Національної гвардії України.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2023-09-13-015682-a
Id Tender 4c8e170ce3df45bbb9f29ddd43a791f9
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.10.2023 15:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
30 930 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
140 100 грн. (0,45 %)
Вартість подання пропозиції:
8 160 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.09.2023 12:00 до 22.09.2023 12:00
Завершено
Період уточнень
з 13.09.2023 23:32
до 19.09.2023 12:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.09.2023 12:27
до 06.10.2023 08:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.09.2023 14:54
до 11.10.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.10.2023 08:45
до 19.10.2023 15:45
Період уточнень
з 13.09.2023 23:32 до 19.09.2023 12:00
Період кваліфікації
з 25.09.2023 12:27 до 06.10.2023 08:45
Період кваліфікації
з 25.09.2023 12:27 до 06.10.2023 08:45
Основні параметри
Лот 1 - Вода питна бутильована фасування 1,5 л, лот 2 - Вода питна бутильована фасування 5 або 6 л
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
14 010 000 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Примітки
лот 1 - Вода питна бутильована фасування 1,5 л,
Очікувана вартість
14 010 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
140100,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.09.2023 11:12
Закінчення аукціону
25.09.2023 11:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вода питна бутильована фасування 1,5 л
Код ДК 021:2015
41110000-3 - Питна вода
Кількість
3 000 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
22.12.2023 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ „АВАЛОН ГРУП“"
Пропозиція:
11 859 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АКВАПЛАСТ
Пропозиція:
13 499 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Золотий Клєвєр"
Пропозиція:
13 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ"
Пропозиція:
11 820 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.09.2023 11:12
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
16 920 000 грн.
Лот 2.
Назва предмета закупівлі
Лот 2.
Примітки
лот 2 - Вода питна бутильована фасування 5 або 6 л,
Очікувана вартість
16 920 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
169200,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.09.2023 11:34
Закінчення аукціону
25.09.2023 12:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вода питна бутильована фасування 5 або 6 л
Код ДК 021:2015
41110000-3 - Питна вода
Кількість
3 000 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
22.12.2023 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ШЕІЛ"
Пропозиція:
14 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ „АВАЛОН ГРУП“"
Пропозиція:
10 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦАРИЧАНСЬКИЙ ЗАВОД МІНЕРАЛЬНОЇ ВОДИ"
Пропозиція:
11 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АКВАПЛАСТ
Пропозиція:
10 476 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІТОРГ"
Пропозиція:
13 320 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Золотий Клєвєр"
Пропозиція:
11 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПрАТ "НОВОМОСКОВСЬКИЙ ЗАВОД МІНВОДИ"
Пропозиція:
10 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.09.2023 11:34
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Камінська Ірина Вячеславівна
Електронна пошта
Телефон
380444624862
Сайт:
http://ngu.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
25574423
Повна назва
Військова частина 3078 Національної гвардії України
Поштовий індекс
04080
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Київ, вул. Нижньоюрківська буд. 8 - А
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 29.09.2023 14:54 по 04.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
1. Відхилити пропозицію Учасника щодо Закупівлі відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення пропозиції Учасника (у вигляді цього протоколу) в електронній системі закупівель відповідно до вимог статей 10 та 14 Закону.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 06.10.2023 08:45 по 11.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із Учасником. 3. Оприлюднити Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель (Додаток 1) згідно з частиною 1 статті 33 Закону.
Лот № 2 Лот 2.
Період вимог/скарг з 29.09.2023 14:56 по 04.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із Учасником. 3. Оприлюднити Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель (Додаток 1) згідно з частиною 1 статті 33 Закону.
Угоди
UA-2023-09-13-015682-a-b1
Завершився
Номер
178/ВОЗ-2023
0.01 грн.
0.01 грн.
З ПДВ
Підписано
19.10.2023
Строк дії договору з
19.10.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
0.01
Сума оплати за договором без ПДВ
0.01
Номенклатура
0 (літр)
Вода питна бутильована фасування 5 або 6 л
Номенклатура
Вода питна бутильована фасування 5 або 6 л
Кількість
0
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 22 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ „АВАЛОН ГРУП“"
Повна назва
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ „АВАЛОН ГРУП“"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41985066

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
19.10.2023 15:45
-
09.01.2024 12:06
-
Зміни до договору
14.11.2023
Статус
Опубліковано
Номер
1
керуючись пунктом 1.4. розділу 1 та підпунктом 1 пункту 13.6. розділу 13 Договору № 178/ВОЗ-2023 від 19.10.2023, частиною першою статті 188 Господарського кодексу України та частиною першою статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі та внести зміни до Договору від 19.10.2023 №178/ВОЗ-2023 і викласти пункт 4.1. в наступній редакції:
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
14.11.2023 12:53
-
Підписаний договір
UA-2023-09-13-015682-a-b2
Завершився
Номер
178/ВОЗ-2023
5 925 000 грн.
4 937 500 грн.
З ПДВ
Підписано
19.10.2023
Строк дії договору з
19.10.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
5 925 000
Сума оплати за договором без ПДВ
4 937 500
Номенклатура
1 500 000 (літр)
Вода питна бутильована фасування 1,5 л
Номенклатура
Вода питна бутильована фасування 1,5 л
Кількість
1 500 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
3.95
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 22 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ „АВАЛОН ГРУП“"
Повна назва
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ „АВАЛОН ГРУП“"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41985066

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
19.10.2023 15:45
-
09.01.2024 12:05
-
Зміни до договору
14.11.2023
Статус
Опубліковано
Номер
1
керуючись пунктом 1.4. розділу 1 та підпунктом 1 пункту 13.6. розділу 13 Договору № 178/ВОЗ-2023 від 19.10.2023, частиною першою статті 188 Господарського кодексу України та частиною першою статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі та внести зміни до Договору від 19.10.2023 №178/ВОЗ-2023 і викласти пункт 4.1. в наступній редакції:
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
14.11.2023 11:00
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-10-19-000009
Дата створення проекту
19.10.2023 10:36
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.10.2023 12:43
Дата публікації висновку про результати
06.11.2023 18:22
Дата завершення усунення порушень
21.11.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
10.11.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.10.2023 № 306 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 16 UA-2023-09-13-015682-a 13.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.10.2023 00:00
Документи рішення
19.10.2023 12:43
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.corruptionUntimely
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), своєчасності надання роз’яснень на звернення учасника спрощеної закупівлі, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано оголошення про проведення спрощеної закупівлі, документацію спрощеної закупівлі, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.09.2023 № 1573, пропозиції приватного акціонерного товариства «ОБОЛОНЬ» (далі – ПАТ «ОБОЛОНЬ») (лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «АВАЛОН ГРУП» (далі – ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «АВАЛОН ГРУП») (лот 1, лот 2), протокол відхилення від 29.09.2023 № 1644 (лот 1), протокол розгляду від 29.09.2023 № 1645 (лот 2), протокол розгляду від 06.10.2023 № 1658 (лот 1), повідомлення про намір укласти договір від 29.09.2023 (лот 2), від 06.10.2023 (лот 1), договір від 19.10.2023 № 178/ВОЗ-2023, на суму 21 840 000,00 грн (в тому числі: лот 1 – 11 850 000,00 грн, лот 2 – 9 990 000,00 грн), пояснення та документи Замовника, надані 25.10.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Згідно із частиною сьомою статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Під час здійснення моніторингу спрощеної закупівлі установлено, що на порушення вимог частини сьомої статті 14 Закону Замовник не надав через електронну систему закупівель роз’яснення на звернення учасника спрощеної закупівлі від 18.09.2023 о 14:16 щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання роз’яснень на звернення учасника спрощеної закупівлі установлено порушення вимог частини сьомої статті 14 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям 1275, розгляду пропозицій ПАТ «ОБОЛОНЬ» (лот 1), ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «АВАЛОН ГРУП» (лот 1, лот 2), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
03.11.2023 00:00
Дата публікації
06.11.2023 18:22
Документи висновку
06.11.2023 18:22
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу лот 1 - Вода питна бутильована фасування 1,5 л, лот 2 - Вода питна бутильована фасування 5 або 6 л, код ДК 021:2015: 41110000-3 Питна вода, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені, з уповноваженою особою було проведено бесіду та було наголошено про дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», а також додатково було наголошено про адміністративну відповідальність за порушення, передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата публікації
13.11.2023 16:19
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі води питної бутильованої фасування 1,5 л (лот 1), води питної бутильованої фасування 5 або 6 л (лот 2) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-13-015682-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 12 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю. 3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем за лотами 1 та 2 вимог частини другої статті 41 Закону. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
24.10.2023 17:48
Орган перевірки
28.10.2023 00:00
Документи повідомлення
24.10.2023 17:48
-
Відповідь
Про надання пояснень
На виконання вимоги від 24.10.2023 року «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.
Рішеня
25.10.2023 10:34
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 930 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.09.2023 12:00
Замовник:
Військова частина 3078 Національної гвардії України
Контактний телефон:
380444624862
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 930 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.09.2023 12:00
Замовник:
Військова частина 3078 Національної гвардії України
Контактний телефон:
380444624862
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності