Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт фасаду з використанням енергозберігаючих технологій корпусу хірургічного відділення комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня № 1" Дрогобицької міської ради за адресою: вул. Шептицького, 9 в м. Дрогобич Львівської області від Комунальне некомерційне підприємство"Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-09-12-013085-a
Id Tender acdc4cef9e39407a8b3a112c8ed2be3f
План UA-P-2023-09-12-004469-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.10.2023 15:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 432 885.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32 164.43 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.09.2023 16:53 до 20.09.2023 01:00
Завершено
Період уточнень
з 12.09.2023 16:53
до 17.09.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.09.2023 16:53
до 17.09.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.09.2023 13:05
до 26.09.2023 16:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.09.2023 16:27
до 02.10.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.09.2023 16:38
до 03.10.2023 15:19
Період уточнень
з 12.09.2023 16:53 до 17.09.2023 00:00
Період оскарження
з 12.09.2023 16:53 до 17.09.2023 00:00
Період кваліфікації
з 21.09.2023 13:05 до 26.09.2023 16:38
Період кваліфікації
з 21.09.2023 13:05 до 26.09.2023 16:38
Основні параметри
Капітальний ремонт фасаду з використанням енергозберігаючих технологій корпусу хірургічного відділення комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня № 1" Дрогобицької міської ради за адресою: вул. Шептицького, 9 в м. Дрогобич Львівської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 432 885.6 грн.
Капітальний ремонт фасаду з використанням енергозберігаючих технологій корпусу хірургічного відділення комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня № 1" Дрогобицької міської ради за адресою: вул. Шептицького, 9 в м. Дрогобич Львівської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт фасаду з використанням енергозберігаючих технологій корпусу хірургічного відділення комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня № 1" Дрогобицької міської ради за адресою: вул. Шептицького, 9 в м. Дрогобич Львівської області
Очікувана вартість
6 432 885.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32164,43
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
32 000
Аукціон
Cтарт аукціону
21.09.2023 12:42
Закінчення аукціону
21.09.2023 13:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт фасаду з використанням енергозберігаючих технологій корпусу хірургічного відділення комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня № 1" Дрогобицької міської ради за адресою: вул. Шептицького, 9 в м. Дрогобич Львівської області
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. Шептицького, 9
Дата постачання по
31.12.2023 16:58
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 банківських днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД"
Пропозиція:
6 391 996.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
Пропозиція:
6 080 242.8 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.09.2023 12:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.09.2023 16:09
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Блажкевич Мар'яна Павлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380980846929
Замовник
ЄДРПОУ
13815703
Назва (англійською мовою)
Municipal non-profit enterprise "Drohobych City Hospital №1" of Drohobych City Council
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство"Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Municipal non-profit enterprise "Drohobych City Hospital №1" of Drohobych City Council
Поштовий індекс
82100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Дрогобич
Адреса
Шептицького,9
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт фасаду з використанням енергозберігаючих технологій корпусу хірургічного відділення комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня № 1" Дрогобицької міської ради за адресою: вул. Шептицького, 9 в м. Дрогобич Львівської області
Період вимог/скарг з 26.09.2023 16:27 по 02.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
26.09.2023 16:27
-
26.09.2023 16:26
-
21.09.2023 13:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2023 16:53
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2023 16:53
Період вимог/скарг з 26.09.2023 16:38 по 02.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.09.2023 16:38
Довідка НАЗК
26.09.2023 16:38
-
26.09.2023 16:37
-
26.09.2023 16:27
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-09-12-013085-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№399
6 391 996.8 грн.
5 326 664 грн.
З ПДВ
Підписано
02.10.2023
Строк дії договору з
02.10.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт фасаду з використанням енергозберігаючих технологій корпусу хірургічного відділення комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня № 1" Дрогобицької міської ради за адресою: вул. Шептицького, 9 в м. Дрогобич Львівської області
Номенклатура
Капітальний ремонт фасаду з використанням енергозберігаючих технологій корпусу хірургічного відділення комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня № 1" Дрогобицької міської ради за адресою: вул. Шептицького, 9 в м. Дрогобич Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41850560

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.10.2023 15:19
-
03.10.2023 15:16
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-11-08-000015
Дата створення проекту
08.11.2023 12:58
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.11.2023 18:46
Дата публікації висновку про результати
29.11.2023 18:05
Дата завершення усунення порушень
14.12.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
30.11.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 05) 722-22-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
07.11.2023 № 213 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.11.2023 № 213 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 13 UA-2023-09-12-013085-a 12.09.2023 Комунальне некомерційне підприємство"Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.11.2023 00:00
Документи рішення
08.11.2023 18:46
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі Закон № 922-VIIІ) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами (далі Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-09-12-004469-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника 12.09.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21 вересня 2023, тендерні пропозиції ПП "Фасад-Сервіс" та ТОВ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднено 26 вересня 2023, договір від 02.10.2023 № 399, пояснення замовника отримане 22.11.2023 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу від 17.11.2023. Моніторингом встановлено, що пунктом 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено кваліфікаційний критерій, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником ТОВ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" надана довідка від 18.09.2023 № 134, де учасником зазначена наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт по даній закупівлі, відповідно до якої працівників – робітників 7 чоловік (в зв’язку з відсутність в відомості ресурсів автомобільного транспорту водія автотранспортного засобу не враховано) (файл - 19. Довідка про наявність працівників.pdf). Учасником надано календарний графік виконання робіт, відповідно до якого фахівці ТОВ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" виконають роботи протягом 4 кварталу 2023 та уточнено, що за 10 та 11 місяців (жовтень та листопад) 2023 року. (файл - 44. Календарний графік виконання робіт (онов.).pdf) Відповідно до відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 наданої учасником, яка складена у відповідності до Додатоку №2 до тендерної документації, витрати труда робітників-будівельників дорівнюють 15915,8 людино годин. (файл - 43. Кошторисна документація (оновлена).pdf). Відповідно до статті 50 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Згідно з нормами тривалості робочого часу на 2023 рік при 40-годинному робочому тижні тривалість робочого часу за жовтень складає 168 годин, за листопад – 176 годин. Тобто (176+168)*7=2408 людино годин фактична витрати труда робітників, розбіжність дорівнює 13507,8 людино годин (15915,8 - 2408). Враховуюче зазначене, у учасника не вистачає людей для виконання робіт замовника. Крім того, учасником надана довідка, що ТОВ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" не буде залучати до виконання робiт по предмету закупiвлi будь-якi субпiдряднi органiзацiї. (файл - 10. Інформаційна довідка щодо субпідрядних організацій.pdf) Отже, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД", у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та уклав із ним договір від 02.10.2023 № 399.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Особливостей №1178, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договором від 02.10.2023 № 399 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
29.11.2023 00:00
Дата публікації
29.11.2023 18:05
Документи висновку
29.11.2023 18:05
-
Оскарження в суді
№ 380/29538/23 від 20.12.2023р.
Дата публікації
22.12.2023 18:19
Інформація про усунення порушення
Зміст
Уповноважена особа Комунальне некомерційне підприємство"Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради Державній аудиторській службі України Замовник Комунальне некомерційне підприємство"Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради Моніторинг — UA-M-2023-11-08-000015 Оголошення — UA-2023-09-12-013085-a Предмет закупівлі : Капітальний ремонт фасаду з використанням енергозберігаючих технологій корпусу хірургічного відділення комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня № 1" Дрогобицької міської ради за адресою: вул. Шептицького, 9 в м. Дрогобич Львівської області ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИЧИНИ НЕМОЖЛИВОСТІ УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-M-2023-11-08-000015, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне: ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ: 1. Моніторингом встановлено, що пунктом 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено кваліфікаційний критерій, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником ТОВ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" надана довідка від 18.09.2023 № 134, де учасником зазначена наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання робіт по даній закупівлі, відповідно до якої працівників – робітників 7 чоловік (в зв’язку з відсутністю в відомості ресурсів автомобільного транспорту водія автотранспортного засобу не враховано) (файл - 19. Довідка про наявність працівників.pdf). Учасником надано календарний графік виконання робіт, відповідно до якого фахівці ТОВ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" виконають роботи протягом 4 кварталу 2023 та уточнено, що за 10 та 11 місяців (жовтень та листопад) 2023 року. (файл - 44. Календарний графік виконання робіт (онов.).pdf) Відповідно до відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 наданої учасником, яка складена у відповідності до Додатоку №2 до тендерної документації, витрати труда робітників-будівельників дорівнюють 15915,8 людино годин. (файл - 43. Кошторисна документація (оновлена).pdf). Відповідно до статті 50 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Згідно з нормами тривалості робочого часу на 2023 рік при 40-годинному робочому тижні тривалість робочого часу за жовтень складає 168 годин, за листопад – 176 годин. Тобто (176+168)*7=2408 людино годин фактична витрати труда робітників, розбіжність дорівнює 13507,8 людино-годин (15915,8 - 2408). Враховуюче зазначене, у учасника не вистачає людей для виконання робіт замовника. У висновку ДАСУ зазначається що, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД", у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та уклав із ним договір від 02.10.2023 № 399. З такими твердженнями та висновками Державної аудиторської служби України ми не погоджуємося з огляду на наступне: Вважаємо, що висновок ДАСУ щодо невідповідності умовам технічної специфікації є безпідставним та необґрунтованим. Твердження ДАСУ щодо наявності порушення в цій частині базуються на наявних, на думку ДАСУ, розбіжностей між наданим переможцем відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 та довідкою про наявність працівників. На думку ДАСУ, інформаційна довідка про наявність працівників повинна містити інформацію про усіх працівників, які будуть залучені до виконання робіт за договором закупівлі у чіткій відповідності кількості працівників до зазначеної кількості людино-годин у відомості ресурсів. Проте така точка зору ДАСУ не ґрунтується на фактичних умовах тендерної документації замовника. Замовником вже було надано пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби з цього питання, де зазначалось, що тендерна документація не містила окремих вимог чи вказівок щодо зазначення учасником в інформаційній довідці про працівників обов'язкової нормативної кількості працівників, достатньої для виконання робіт за договором чи інформації про працівників, які безпосередньо будуть виконувати роботи за договором закупівлі, зокрема пунктом 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником було встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції наступних документів/інформації: 2.1. Інформаційна довідка учасника закупівлі у табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних та робітників), які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, освіти, кваліфікації та досвіду робити за квіліфікацією. 2.2. Для підтвердження наданої у довідці інформації, надаються: - документи про вищу освіту у будівельній галузі інженерно-технічних працівників зазначених у довідці (підтвердження здобуття інженерної освіти. - копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника) 2.3. Учасник закупівлі повинен мати трудові відносини з працівниками – професіоналами інженерно-технічних професій у кількості не менше 2-ох осіб, які пройшли навчання з охорони праці, а саме Загальний курс з охорони праці, що підтверджується відповідними чинними посвідченнями про перевірку знань з питань охорони праці, а також не менше двох монтажників системи утеплення будівель, з безперервним досвідом роботи на цій посаді не менше 2-х років, що підтверджується записам в трудовій книжці працівника. 2.4. Монтажники систем утеплення будівель, які виконуватимуть роботи згідно технічного завдання надати посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» про перевірку їх знань та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань, виданого уповноваженим на це органом та/або юридичною особою, яка має відповідне свідоцтво встановленого законодавством взірця (надається у складі пропозиції). 2.5. Монтажники систем утеплення будівель повинні пройти перевірку знань і навичок з професії «монтажники систем утеплення будівель» з присвоєнням кваліфікаційного розряду відповідно до вимог ДКХПП з додаванням протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань та посвідчень, виданого уповноваженим на це органом та/або юридичною особою, що підтверджується Свідоцтвом встановленого законодавством взірця. Виходячи зі змісту вищенаведених вимог, та загалом Тендерна документація замовника не передбачала окремих вимог щодо взаємозв’язку між інформацією наданою учасником в довідці про наявність працівників та відомістю ресурсів. У зв’язку з тим що в країні воєнний стан та здійснюються мобілізаційні заходи, на даний момент існує реальна ймовірність того, що зазначені на момент подання тендерної пропозиції у довідці працівники на момент виконання робіт за договором можуть вже бути мобілізованими. Та це не означає, що виконання договору припинеться, у такому випадку Учасник може додатково прийняти на роботу працівників, або ж залучити необхідних працівників за цивільно-правовими угодами або в інший спосіб. Розуміючи, що ситуація не стабільна з працівниками, Замовником не встановлювались жодні окремі вимоги щодо кількості працівників, окрім вищезазначених, тим більше прив’язки до відомості ресурсів. Разом з цим, подаючи свою пропозицію учасник розумів увесь обсяг робіт, який доведеться йому виконати, та строки виконання зазначених робіт, які він самостійно визначив у своєму календарному графіку виконання робіт. Учасник погодився з усіма вимогами тендерної документації та зокрема вимогами Технічного завдання та гарантував виконання договору, у складі тендерної пропозиції наявні усі документи, що вимагались Замовником, та за результатами розгляду тендерної пропозиції переможця, Замовником було встановлено, що: - Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" відповідає вимогам кваліфікаційних критеріїв; - Відносно учасника відсутні підстави для відхилення, передбачені п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178; - Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" відповідає вимогам технічного завдання. За таких умов відхилення пропозиції переможця на підставах наведених в висновку було б необґрунтованим. Замовник на етапі розгляду пропозиції не вправі розширювати та додатково трактувати вимоги тендерної документації на власний розсуд. Замовник вправі відхиляти пропозицію учасника лише за невідповідність вимогам, які чітко і однозначно були прописані в тендерній документації замовника. У випадку оскарження відхилення пропозиції учасника на наведеній в висновку підставі орган оскарження, очевидно, зобов’язав би нас скасувати таке відхилення як неправомірне, адже воно базується не на вимогах документації, а на домислах щодо того як треба виконувати і розуміти такі вимоги. В замовника не було підстав, щоб однозначно стверджувати, що в учасника недостатня кількість працівників, і на підставі цього робити висновок, що він не відповідає технічній специфікації. Не виключено, що в учасника є і інші працівники, інформацію щодо який він не зазначив в довідці, оскільки тендерна документація не зобов’язувала його цього робити або просто ним надано не повну інформацію в довідці. В будь-якому випадку, замовник не мав підстав, щоб стверджувати, що помилку учасник допустив саме в розрахунку кошторисі, а не в документах наданих на підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації». А, як відомо, невідповідності допущені при підтвердженні відповідності учасника кваліфікаційним критеріям можуть бути усунуті в порядку застосування п.43 Особливостей. І лише у разі не виправлення протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник, відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, мав би підстави відхилити вказану тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Зазначена позиція підтверджується численною практикою Органу оскарження. На додаток, на нашу думку, ДАСУ, при заповненні висновку моніторингу не дотримано вимоги п.3 ч.1 розділу III Порядку в частині наведеного опису порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженого наказом Держаудитслужби України від 23 квітня 2018 року № 86 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2018 року за № 654/32106 (далі - Порядок) в висновку моніторингу має бути, зокрема: • опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу процедури закупівлі, із зазначенням: • структурної одиниці нормативно-правового акта, норми якої порушено, його виду, найменування суб’єкта нормотворення, дати прийняття та його реєстраційного індексу (крім законів), заголовка, а в разі відсилання до зареєстрованого нормативно-правового акта - також дати і номера його державної реєстрації в Міністерстві юстиції України. Під час зазначення структурної одиниці закону зазначається лише її заголовок (крім законів про внесення змін); • найменування та реквізитів документів, на підставі яких зроблено висновок про наявність порушення (у разі потреби також деталізуються суть та обставини допущення порушення). Проте висновок ДАСУ про наявність у діях замовника порушень у вигляді невідхилення тендерної пропозиції переможця, на наше переконання, є необґрунтованим. У висновку взагалі не йдеться по те, яка вимога тендерної документації порушена учасником в якій саме частині є невідповідність вимогам тендерної документації чи посилання на інший нормативно-правовий акт чи норму закону, що порушена учасником. Адже, навіть, якщо погодитись з тим, що представники ДАСУ написали у висновку щодо того, що в учасника не вистачає людей для виконання робіт замовника, вони мали зазначити яку саме норму закону чи вимогу документаціїї цим порушено з посиланням на відповідний пункт чи статтю. Будь якому випадку, недостатня кількість працівників це невідповідність в кваліфікації, що згідно п.43 Особливістей є невідповідністю, що підлягає виправленню, однак не надає замовнику права відхиляти пропозицію переможця на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє такого учасника на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Тобто, лише у разі невиправлення протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник, відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, мав би підстави відхилити вказану тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Органом уповноваженим розглядати скарги з питань публічних закупівель сформовано чітку і послідовну практику з цього питання. Це, зокрема, відображено, у рішеннях за результатами розгляду скарг: UA-2023-09-28-006913-a.a1, UA-2023-08-08-005184-a.c3. Відповідно до ч.12-14 ст. 8 ЗУ «Про публічних закупівель», якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав. Якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, що стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель. Після оприлюднення рішення органу оскарження замовником у порядку, встановленому цією статтею, усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, зазначених у висновку, здійснюється в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження. З огляду на вищенаведене, в замовника не має підстав не зважати на позицію органу оскарження з цього питання, адже рішенням Органу оскарження за закупівельним законодавством надається перевага над висновками ДАСУ. Таким чином, зважаючи на формальний характер описаних у висновку невідповідностей, очевидно, що вони могли б бути бути легко усунуті переможцем і в ДАСУ немає жодних причин стверджувати, що в даному випадку у замовника виникли б підстави для відхилення пропозиції переможця. Отже, викладене у Висновку ДАСУ посилання на обов`язок замовника відхилити тендерну пропозицію переможця, є безпідставним, необґрунтованим та таким, що суперечить вимогам пункту 44 Особливостей. З огляду на викладене, можна дійти висновку, що за встановлених обставин безпідставно стверджувати про допущення нами порушення, про які йдеться у висновку. За аналогічних обставин Вінницький окружний адміністративний суд у Рішенні № 113300705 від 06.09.2023 дійшов висновку про необґрунтованість висновку, що оскаржується, в частині виявлених контролюючим органом порушень, тому висновок як такий, що не відповідає критеріям обґрунтованості та вмотивованості, на думку суду, є протиправним та підлягає скасуванню. Отже, викладене у Висновку ДАСУ посилання на обов`язок замовника відхилити тендерну пропозицію переможця, є безпідставним, необґрунтованим та таким, що суперечить вимогам пункту 44 Особливостей. З огляду на викладене, можна дійти висновку, що за встановлених обставин безпідставно стверджувати про допущення нами порушення, про які йдеться у висновку. Необґрунтованість висновку, в частині виявлених контролюючим органом порушень, свідчить про його невідповідність критеріям обґрунтованості та вмотивованості, що, на нашу думку, є підставою для його скасування. Нами було здійснено детальну перевірку складу та обсягу робіт на відповідність Технічному завданню та вимогам частини 6 розділу 3 тендерної документації, та жодної невідповідності в цій частині не було встановлено, а відтак підстав для відхилення не було. ЩОДО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ (ПОРУШЕННЯ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ: У висновку моніторингу зазначено «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушеньвстановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договором від02.10.2023 № 399 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого України. Наведене зобов’язання щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, неможливо виконати з наступних підстав: Зауваження наведені у висновку стосуються роботи уповноваженої особи. При цьому, уповноважена особа відповідає лише за проведення процедури закупівлі, але жодним чином не наділена повноваженнями на спонукання суб’єкта господарювання на припинення зобов’язань за договором. Чинним законодавством не передбачено такої підстави для припинення договору, як вимога Держаудитслужби про вчинення таких дій. Таке зобов`язання ДАСУ порушує загальні принципи укладення та припинення (розірвання) договорів передбачених Цивільним Кодексом України та Господарським Кодексом України. (Сумський окружний адміністративний суд, рішення від 23 листопада 2023 року Справа № 480/9643/23). У постанові Верховного Суду від 04 травня 2023 року у справі №160/5890/22 (у подібних правовідносинах) висловлений висновок, що у контексті спірних правовідносин слід урахувати, що основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього визначено статтею 41 Закону №922-VIII, частиною першою якої передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Сторона договору ТОВ «Грейнпласт-Фасад» в усній формі повідомила нас про свою незгоду з розірванням договору. Договір також може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Тобто, для того, щоб розірвати договір в судовому порядку повинні бути причини. Проте у Висновку не зазначено, які саме правові підстави слід застосувати для розірвання договору про закупівлю. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Натомість, на даний час, договір про закупівлю перебуває в процесі виконання, претензії щодо якості виконаних робіт в замовника відсутні, а тому відсутні будь-які підстави для розірвання договору про закупівлю в односторонньому порядку. Зобов’язання щодо усунення порушення законодавства передбачене у Висновку у даному випадку є непропорційним встановленим порушенням і таким, що суперечить інтересам замовника. Договір, за яким нам пропонують припинити зобов’язання є укладеним ще 02 жовтня 2023 року і на даний момент за договором ведуться активні будівельні роботи. Окрім того заміна підрядника на даному етапі може призвести до додаткових витрат зі сторони замовника. При цьому, захід реагування у вигляді зобов’язання розірвати укладений договір про закупівлю, що наразі майже виконаний, відноситься до виключних заходів, обрання яких можливе у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Відповідної позиції дотримується , зокрема, суд у Справі № 140/15644/20 від 27 .01.2021 (оголошення № UA-2020-07-21-007760-b). У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується з вимогою Держаудитслужби про розірвання укладеного за результатами публічної закупівлі договору про закупівлю. Аналогічної позиції дотримується і суд у Справі № 500/3676/20 від 20.01.2021 (оголошення № UA-2020-07-16-04233-b) З огляду на такі обставини вважаю, що зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у даному випадку є непропорційним. Критерій пропорційності передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов’язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. Справедлива рівновага передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Розірвання договору в даних обставинах призведе до безпідставного порушення майнових прав суб’єктів — сторін договору про закупівлю, в тому числі, порушення прав та інтересів третьої особи – підрядника, який сумлінно і належним чином виконував свої зобов’язання і в діях якого немає жодної вини. А також — матиме негативні наслідки для репутації замовника. Тобто ці дії є непропорційними порівняно з виявленими недоліками. (Рішення Вінницького окружного адміністративного суду у справі № 120/1297/20-а від 16.06.2020, моніторинг закупівлі (UA-M-2020-02-24-000024) Вважаємо, Висновок Держаудитслужби необґрунтованим, надміру формальним, таким, що не відповідає критеріям та розсудливості та «пропорційності», а вимогу про зобов’язання замовника вжити заходів до припинення зобов’язань за договором, що не спрямована на досягнення легітимної мети та не є співмірною з нею, оскільки суть виявлених порушень жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси. ДАСУ не обґрунтовано такий спосіб усунення недоліків закупівлі, як припинення зобов`язання за договором про закупівлю та не зазначено причинно-наслідкового зв`язку між розірванням такої угоди і встановленими порушеннями. При цьому, встановлені порушення мають формальний характер і не потягли за собою витрат фінансового характеру чи порушення прав учасників проведених торгів. Зважаючи на те, що процедура моніторингу процедури закупівлі в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачена не як каральна функція, а спрямована на запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель (п. 14 ст.1 Закону) дозволяємо собі припустити, що запропонований в висновку спосіб усунення порушень не є можливо єдиним та, на нашу думку, точно є не найкращим. Зважаючи на вищевикладене, можна дійти висновку, що висновок органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівель не відповідає критеріям обґрунтованості та розсудливості, складений без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття такого рішення, та з порушенням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів позивача, а також суспільних інтересів, і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення. Відповідно до п.11 ч.1 ст.1 Закону «Про публічні закупівлі» мета моніторингу публічних закупівель (п) - запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, - ДАСУ в даній ситуації внаслідок складання висновку за результатами моніторингу жодним чином досягнута не була. Вважаємо, що завдання замовника — усунути порушення, діючи при цьому добросовісно та розумно, але не обов’язково саме тим способом, який визначив контролюючий орган. Виходячи із структури та змісту частини сьомої статті 7-1 Закону №922-VIII та Порядку №522, саме замовник публічної закупівлі вправі визначати, яким чином він має намір усунути виявлені правопорушення, обираючи один із визначених законом правомірних варіантів поведінки. З огляду на все вищевикладене, з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу уповноважена особа зобов’язується вжити всіх можливих заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, та повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації
06.12.2023 17:29
Документи інформації про усунення порушення
06.12.2023 17:30
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт фасаду з використанням енергозберігаючих технологій корпусу хірургічного відділення комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня № 1" Дрогобицької міської ради за адресою: вул. Шептицького, 9 в м. Дрогобич Львівської області (за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) очікуваною вартістю 6 432 885,60 грн., яку проведено Комунальним некомерційним підприємством "Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів). Підпунктом 13 пунктом 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначена вимога, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати сканований оригінал виданого Учаснику чинного сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO9001:2015,IDT), що виданий органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України в сфері якого повинен бути (ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010). Прошу Вас надати посилання на файл в тендерній пропозиції учасника - ТОВ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" на сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO9001:2015,IDT) де визначено ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010. Також підпунктом 13 пунктом 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено що, у разі, якщо на момент подачі вищевказаних сертифікатів пройшов 1 рік з моменту їх видачі, необхідно додати Звіт про проходження наглядового аудиту за сертифікацією. Сертифікати ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) від 08.09.2022 та ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO9001:2015,IDT) від 08.09.2022. Дата подачі документів 18.09.2023 тобто рік минув. Прошу Вас надати посилання на файл в тендерній пропозиції учасника - ТОВ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" на Звіт про проходження наглядового аудиту за сертифікацією або пояснити не відхилення тендерної пропозиції учасника. Замовником визначено кваліфікаційний критерій, щодо «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасником надана довідка від 18.09.2023 № 134, де зазначена наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід необхідних для виконання робіт по даній закупівлі, відповідно до якої працівників – робітників 7 чоловік (в зв’язку з відсутність в відомості ресурсів автомобільного транспорту водія автотранспортного засобу не враховано) (файл - 19. Довідка про наявність працівників.pdf). Учасником надано календарний графік виконання робіт, відповідно до якого фахівці ТОВ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" виконають роботи протягом 4 кварталу 2023 та уточнено, що за 10 та 11 місяці (жовтень та листопад) 2023 року. (файл - 44. Календарний графік виконання робіт (онов.).pdf) Відповідно до відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 наданої учасником, яка складено у відповідності до Додаток №2 до тендерної документації, витрати труда робітників-будівельників дорівнюють 15915,8 людино годин. (файл - 43. Кошторисна документація (оновлена).pdf) Відповідно до статті 50 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Згідно з нормами тривалості робочого часу на 2023 рік при 40-годинному робочому тижні тривалість робочого часу за жовтень складає 168 годин, за листопад – 176 годин. Тобто (176+168)*7=2408 людино годин фактична витрати труда робітників, розбіжність дорівнює 13507,8 людино годин (15915,8 - 2408). Враховуюче зазначене, у учасника не вистачає людей для виконання робіт замовника. Прошу пояснити не відхилення тендерної пропозиції учасника, в зв’язку з не відповідністю. Таблицею 2. «Документи для підтвердження відсутності підстав відмови в участі в процедурі закупівлі згідно із п.47 Особливостей» додатку 1 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Прошу пояснити яку довідку повинен надати учасник, враховуючи, що зазначений пункт Особливостей стосується переможця. Відповідно до підпункту 1 пункту 3 «Технічні вимоги до теплоізоляційних матеріалів» додатку 2 тендерної документації, густина утеплювача – 135 кг/м3. Підтверджується чинним протоколом випробування та/або технічним листом та/або іншими документами передбаченими чинним законодавством. Учасником - ТОВ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" надано протокол № 78к/14 кваліфікаційних випробувань з визначення терміну ефективної експлуатації плит з мінеральної вати марки ТЕХНОФАС ЕФЕКТ, де зазначено , що густина утеплювача – 133,4 кг/м3. Тобто на 1,6 кг/м3 менше ніж визначено Замовником. (файл - 2. Випробування теплопровідності і терміну експлуатації ТЕХНОФАС ЕФЕКТ.pdf) Прошу пояснити не відхилення тендерної пропозиції учасника, в зв’язку з не відповідністю. Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Рішеня
17.11.2023 10:31
Орган перевірки
23.11.2023 00:00
Документи повідомлення
17.11.2023 10:32
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит про надання пояснення від 17.11.2023 р. щодо закупівлі за предметом «Капітальний ремонт фасаду з використанням енергозберігаючих технологій корпусу хірургічного відділення комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня № 1" Дрогобицької міської ради за адресою: вул. Шептицького, 9 в м. Дрогобич Львівської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-12-013085-a) надаємо наступні пояснення: 1. Щодо питання першого: на виконання вимоги встановленої підпунктом 13 пунктом 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції була надана архівна папка «13. Сертифікати ДСТУ ISO.rar» яка містить файли: - Атестат про акредитацію.pdf - ЗВІТ 9001.pdf - ЗВІТ 4500.pdf - СЕРТИФІКАТ_9001 «ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД» .pdf - СЕРТИФІКАТ_4500 «ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД».pdf Що стосується сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO9001:2015,IDT) де визначено ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010 – він міститься у файлі (СЕРТИФІКАТ_9001 «ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД» .pdf ). Згідно Наказу Держспоживстандарту №457 від 11.10.2010 року було затверджено ДКПП-ДК 016:2010 Державний класифікатор продукції та послуг (ДКПП-ДК 016:2010) він являє собою систематизоване зведення назв угруповань продукції та послуг, кодування яких побудовано на ієрархічній системі класифікації, може бути основою для галузевих класифікацій (класифікаторів) продукції/послуг. Об'єкт класифікації в ДКПП - продукція та послуги, які є результатом економічної діяльності. Наданий учасником сертифікат містить інформацію про відповідність системи управління якістю Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД» що стосується таких видів економічної діяльності за ДКПП-ДК 016:2010: - робiт будiвельних спецiалiзованих, н. в. i.y. (код ДКПП 4З.99), пiдготовлення будiвельних майданчикiв (код ДКПП 4З .12), робiт штyкатурних (код ДКПП 43 .31 ), робiт монтажних столярних (код ДКПП 43.32), покриття пiдлог i облицювання стін (код ДКПП 43.33), робiт малярних та склiння (код ДКПП 43.34), робiт булiвельних опоряджувальних, облицювальних та оздоблювальних (код ДКПП 4З.З9), робiт покрiвельних (код ДКПП 43.91), будування житлових i нежитлових будiвель: нове будiвництво, реконструкцiя, капiтальний i поточнi ремонти (код ДКПП 41.00.3;4.00.4), знесення будiвель i споруд (код ДКПП 43.11 ), робiт електромонтажних (код ДКПП 4З.21),монтажу трубопровiдних мереж, систем опалювання та кондицiювання повiтря (код ДКПП 43.22), робiт будiвельно-монтажних (код ДКПП 43.29); оптової торгiвлi будiвельними матерiалами (код ДКПП 46.7З). Таким чином наданий сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO9001:2015,IDT) містить визначений перелік галузевих класифікацій ДКПП-ДК 016:2010. Що стосується вимоги надання Звіту про проходження наглядового аудиту за сертифікацією у разі, якщо на момент подачі вищевказаних сертифікатів пройшов 1 рік з моменту їх видачі, то дана вимога була також виконана учасником ТОВ«ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД», а саме у складі тендерної пропозиції у архівній папці «13. Сертифікати ДСТУ ISO.rar» знаходяться файли « ЗВІТ 9001.pdf» та « ЗВІТ 4500.pdf». Файл « ЗВІТ 9001.pdf» містить інформацію про проведення наглядового аудиту (перша сторінка файлу) за сертифікованою системою управління якістю ТОВ «ГРЕЙНПЛАСТ ФАСАД» у відповідності до ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO9001:2015,IDT) . Оскільки, відповідно до умов стертифікації наглядовий аудит повинен бути проведений не пізніше 12 місяців після дати реєстрації сертифікату, а сам сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO9001:2015,IDT) був виданий 08.09.2022 року, то відповідно 07.09.2023 (через рік з моменту видачі сертифікату) Органом сертифікації («Центр оцінки відповідності «Фактум») був проведений технічний нагляд (наглядовий аудит) за сертифікованою системою управління якістю ТОВ «ГРЕЙНПЛАСТ ФАСАД» у відповідності до ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO9001:2015,IDT) про що був складений відповідний звіт про відповідність. Так само файл « ЗВІТ 4500.pdf» містить інформацію про проведення наглядового аудиту (перша сторінка файлу) за сертифікованою системою управління охороною здоров’я та безпекою праці ТОВ «ГРЕЙНПЛАСТ ФАСАД» у відповідності до ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO9001:2015,IDT). Сам сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO9001:2015,IDT) був виданий 08.09.2022 року, відповідно 07.09.2023 (через рік з моменту видачі сертифікату) Органом сертифікації («Центр оцінки відповідності «Фактум») був проведений технічний нагляд (наглядовий аудит) за сертифікованою системою управління якістю ТОВ «ГРЕЙНПЛАСТ ФАСАД» у відповідності до ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) про що був складений відповідний звіт про відповідність. Таким чином, на момент подачі учасником вищезазначених сертифікатів ISO (18.09. 2023) вже пройшов рік з моменту їх видачі (08.09.2022 - видача, 08.09.2023 - минув рік з моменту видачі), за умовами тендерної документації учасник мав додати Звіт про проходження наглядового аудиту за сертифікацією за зазначеними сертифікатами, і він іх надав, а саме файли « ЗВІТ 9001.pdf» та « ЗВІТ 4500.pdf». Підстав для відхилення у Замовника не було. 2. Щодо питання другого: Тендерну Документацію для даної закупівлі було розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова/ Особливості). Відповідно до п.28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, абзацом 6 та 7 п. 28 Особливостей встановлено, що Замовник зазначає у тендерній документації один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно Замовником серед інших був встановлений такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник самостійно встановлює вимоги щодо способу документального підтвердження встановленому кваліфікаціному критерію, таким чином, пунктом 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником було встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції зокрема наступних документів/інформації: «Інформаційна довідка учасника закупівлі у табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних та робітників), які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, освіти, кваліфікації та досвіду робити за квіліфікацією». Для підтвердження наданої у довідці інформації, надаються: - документи про вищу освіту у будівельній галузі інженерно-технічних працівників зазначених у довідці (підтвердження здобуття інженерної освіти. - копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника) Виходячи зі змісту вищенаведених вимог, та загалом тендерна документація не містила окремих вимог чи вказівок щодо зазначення учасником в інформаційній довідці про працівників обов'язкової нормативної кількості працівників, достатньої для виконання робіт за договором. Крім того, тендерна документація не містила чіткого переліку професій працівників, що мають бути зазначені у довідці, окрім Монтажників систем утеплення будівель, які мають відповідні посвідчення та досвід у кількості не менше двох осіб. Замовник розуміє, що у зв’язку з тим що в країні воєнний стан та здійснюються мобілізаційні заходи, на даний момент існує реальна криза у кваліфікованих працівниках і на підприємствах відбувається не стабільна ситуація з працівниками… тому жодних застережень чи обмежень щодо кількості працівників Замовником не встановлювалось у тендерній документації. Подаючи свою пропозицію учасник погодився з усіма вимогами тендерної документації та зокрема вимогами Технічного завдання (файл «39.Погоджене технічне завдання.pdf», а також з проектом договору про закупівлі і підписавши його – гарантував виконання, водночас розділом 8 договору передбачена відповідальність за невиконання чи неналежне виконання договору. У випадку необхідності учасник може додатково прийняти на роботу необхідних працівників для виконання робіт за договором, або за погодженням Замовника залучити субпідрядників, що також передбачено умовами договору. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГРЕЙНПЛАСТ ФАСАД» наявні усі документи/інформація у відповідності до вимог пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, отже тендерна пропозиція учасника-переможця відповідала встановленим вимогам Замовника в цій частині, підстав для відхилення – не було. 3. Щодо питання третього: Відповідно до абзацу 14 пункту 47 Особливостей, Замовник може прийняти рішення про відмову УЧАСНИКУ процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Даний пункт стосується учасника процедури закупівлі, тому Замовником була встановлена вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови УЧАСНИКУ процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. ТОВ «ГРЕЙНПЛАСТ ФАСАД» надав іі у складі своєї пропозиції (файл «25. Довідка про відсутн. підстав, зазнач. в абзаці 14 п. 47 Особливостей.pdf»). Абзацом 15 пункту 47 Особливостей визначено що ПЕРЕМОЖЕЦЬ процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Тобто переможець також має надати документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. На підтвердження учасник –переможець завантажив протягом чотирьох днів відповідні документа (файл «Переможець п.47 Особливостей.rar»). 4. Щодо питання четвертого: Відповідно до підпункту 1 пункту 3 «Технічні вимоги до теплоізоляційних матеріалів» додатку 2 тендерної документації, густина утеплювача – 135 кг/м3. Підтверджується чинним протоколом випробування та/або технічним листом та/або іншими документами передбаченими чинним законодавством. Дана містить альтернативу та не виключає можливість підтвердження учасником густини утеплювача технічним листом та/або іншими документами передбаченими чинним законодавством. Технічне завдання до даної закупівлі було складено у відповідності до проектно-кошторисної документації на об’єкт Капітальний ремонт фасаду з використанням енергозберігаючих технологій корпусу хірургічного відділення комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня № 1" Дрогобицької міської ради за адресою: вул. Шептицького, 9 в м. Дрогобич Львівської області. Згідно проектно-кошторисної документації зокрема у відомості ресурсів було передбачено використання «Мінвата фасадна 15см Технофас Ефект (60*120)(135кг/м2) та Мінвата фасадна 3 см Технофас Ефект (60*120)(135кг/м2)» для виконання робіт при цьому технічне завдання містить примітку «У разі, якщо нижче по тексту технічні специфікації містять посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. - читати "або еквівалент". В разі наявності в технічному завданні (технічній специфікації) посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, таке посилання обгрунтоване тим, що технічна специфікація сформована з відомостей обсягів робіт, які є частиною проектно-кошторисної документації, яка розроблена проектною організацією, яка має відповідні знання та компетенцію, та затверджена ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ.» Однак на ринку фактично немає аналогів, тому усі підрядники використовують саме цю мінвату, і якщо переглянути тендерну пропозицію іншого учасника Приватне підприємство "Фасад-Сервіс", то він запропонував ту саму мінвату. Зазначена мінвата виробляється ТОВ «Завод теплоізоляційних матеріалів «Техно». У відкритому доступі на веб-сайті https://www.sweetondale.cz/materials/teploizolyatsii-ni-materiali-z-kam-yanoi-vati/tekhnofas-efekt/ міститься опис продукції, що виробляє завод та зокрема мінвати, де зазначається її густина у відповідності до ДСТУ Б В.2.7-38 – 135 ± 13 кг/м3 при цьому 135 це поширене номінальне значення, яке береться до уваги проектантами, постачальниками та підрядниками та ін., яке вказано в технічних умовах, на упаковці, на сайті, а реальне значення визначається в процесі проведення випробувань контретного зразка, щодо якого здійснюються випробування. Згідно протоколу № 78к/14 кваліфікаційних випробувань з визначення терміну ефективної експлуатації плит з мінеральної вати марки ТЕХНОФАС ЕФЕКТ, зазначено, що густина утеплювача – 133,4 кг/м3. Однак затверджені виробником та погоджені Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Технічні Умови - файл «41.3. Технічні умови ТЕХНОФАС ЕФЕКТ.zip» містить інформацію про можливість відхилення ± 13 кг/м3 від нормативного значення. Тендерна документація не містила вимог стосовно відповідності якості мінвати тому чи іншому ДСТУ, тому учасники могли пропонувати мінвату, якість якої відповідає ТУ. Таким чином значення густини мінвати було підтверджено також файлом «41.3. Технічні умови ТЕХНОФАС ЕФЕКТ.zip» та інформацією що міститься у відкритому доступі.
Рішеня
22.11.2023 19:53
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 432 885.6 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2023 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство"Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради
Контактний телефон:
+380980846929
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 432 885.6 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2023 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство"Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради
Контактний телефон:
+380980846929
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності