Закупівля Бронежилети (код ДК 021:2015: 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування», уточнюючий код ДК 021:2015 – 35815100-1 «Бронежилети») від Управління поліції охорони у Львівській області.
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, У разі, коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місце поставки (оприлюднення якої передбачено Законом) несе загрозу безпеці замовника, така інформація може зазначатися як найменування населеного пункту, у який здійснюється доставка товару (у якому виконуються роботи чи надаються послуги)
Дата постачання по
31.12.2023 17:18
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 10 (десяти) робочих днів від дати його отримання на підставі документів, що підтверджують факт поставки
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2023 17:13
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2023 17:13
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2023 17:13
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2023 17:13
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг закупівлю відмінено відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону, ч. 1 п. 50 Особливостей та ч. 1 п.п. 1.1 п. 1 розділу VI тендерної документації
Звернення:
За тендером : Бронежилети (код ДК 021:2015: 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування», уточнюючий код ДК 021:2015 – 35815100-1 «Бронежилети»)
Тема:
Щодо ПДВ
Зміст:
Шановний Замовнику!
Змінами до пункту 32 Підрозділу 2 Розділу ХХ Податкового кодексу України передбачено режим звільнення від оподаткування ПДВ операцій з ввезення та постачання на митній території України окремих товарів для здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, це стосується і бронежилетів. Чи віднесена Ваша організація до організацій щодо який продаж бронежилетів звільнена від оподаткування. Якщо так , чому дана закупівля оголошена із врахуванням ПДВ і що робити переможцю - повертати ПДВ після підписання договору?
Дата оприлюднення звернення:
12.09.2023 11:56
Доброго дня, шановний Учаснику.
Відповідно до зазначеного Вами нормативного акту звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України окремі товари, зокрема, бронежилети (у тому числі плитоноски), що класифікуються у товарній підкатегорії 6211 43 90 00 згідно з УКТ ЗЕД).
В свою чергу в групу 62 УКТ ЗЕД включені лише готові вироби з будь-якого текстильного матеріалу, крім вати, за винятком трикотажних (крім виробів товарної позиції 6212), відповідно, віднести до цієї групи металеві бронеплити неможливо.
Крім того, Замовник не може знати заздалегідь до якої товарної підкатегорії УКТ ЗЕД буде віднесений товар запропонований тим чи іншим учасником закупівлі і враховуючи те, що замовник є платником ПДВ на загальних підставах та відповідно до всіх зазначених обставин не має правових підстав для оголошення даної закупівлі без урахування ПДВ.
При цьому, тендерною документацією передбачено, що у разі подання пропозиції Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то така пропозиція подається без урахування ПДВ, а у відповідних рядках Учасник зазначає ціну/суму без урахування ПДВ. Замовник розглядає повну вартість пропозицій учасників, незалежно від того який вид податків, мит, акциз туди включений, а потім порівнює їх між собою. Пропозиції порівнюються на єдиних умовах з урахуванням всіх складових елементів, що формують ціну.
Дякую за звернення
Дата оприлюднення відповіді:
13.09.2023 16:59
Звернення:
За лотом №1 позицією №1: Бронежилети
Тема:
Щодо вимог тендерної документації
Зміст:
Шановний замовнику! З метою уточнення ваги бронежилету, просимо, зазначити площу протиуламкового захисту (мякий протиуламковий захист). Дякуємо!
Дата оприлюднення звернення:
12.09.2023 11:58
Доброго дня, шановний Учаснику.
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дякую за звернення
Кінець періоду оскарження з часом
29.09.2023 00:00
Стан
виконано
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
У зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг закупівлю відмінено відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону, ч. 1 п. 50 Особливостей та ч. 1 п.п. 1.1 п. 1 розділу VI тендерної документації
1 Ваше технічне завдання визначене у додатку № 5 встановлює технічні вимоги до жорстких бронеелементів. Відповідно до даних вимог жорсткі бронеелементи мають бути виготовлені із сталі марки «34MnB5» з поверхневою твердістю 50 HRC +/- 0,5%.
Повідомляємо, що дана сталь використовується для виробництва сільськогосподарської техніки та обладнання, а не виробництва бронеелементів, які є складовими бронежилету.
Крім того, даною некоректною вимогою ви зобов’язали учасників закупівлі виготовляти броне плити саме з цієї сталі, яка, цілком можливо, не забезпечує визначений вами клас захисту. Таким чином, у разі не відповідності визначеному класу захисту, відповідальність за захисні характеристики товару лежатиме саме на замовнику, який не коректно визначив конкретні характеристики застосовуваних матеріалів.
За таких обставин, вважаємо за необхідне довести до вашого відому про необхідність виключення з тендерної документації вимоги до марки сталі, а лише зазначити конкретний класу захисту за ДСТУ 8782, залишивши лише вимоги до ваги та площі захисту.
2 Технічне завдання визначає діаметральний розмір 250х300 мм +/- 3%), площа ефективного захисту не менш ніж 7,5 дм. кв. Повідомляємо, що дана площа може бути лише у прямокутних бронеелементів, а не бронеелементів зі зрізаними кутами, які зазвичай використовуються у бронежилетах та мають площу 7,1-7,2 дм. кв.
Просимо врахувати дану інформацію та внести до тендерної документації відповідні зміни.
Ваші побажання, викладені у даному зверненні, будуть враховані Замовником при складанні нової редакції тендерної документації
Тип:
вимога
За тендером
UA-2023-09-11-013285-a.a2
Дата:
15.09.2023 13:55
Стан:
дано відповідь
Мякий балістичний захист
Відповідно до вашого технічного завдання під бронеплитою та в елементах захисту боків мають розміщуватись м’які захисні бронеелементи. Однак, вами не встановлені жодні вимоги щодо рівня балістичного захисту, що у свою чергу, може призвести до постачання товару з низькими технічними характеристиками за завищеною ціною.
Крім того, відсутні вимоги щодо чохлів м’яких балістичних елементів, що є вкрай важливим для збереження їх захисних властивостей.
Також, проаналізувавши ваше технічне завдання вбачаємо за необхідне звернути Вашу увагу на недоцільність використання під бронеплитою м’якого балістичного захисту. Вами вказаний розмір бронеелементів0 250*300 мм. під якими має розміщуватись мякий захисний елемент розміром 270*320 мм., тобто бути більшим за бронеплиту на 2 см. Повідомляємо Вам, що ці два сантиметри жодним чином не забезпечать захисту користувача, адже відповідно до ДСТУ 8788 постріл здійснюється на відстані не менше 5 см від краю. Тобто, в даному випадку, м’який балістичний захист під бронеплитою призведе до збільшення собівартості виробу, збільшення ваги та надання можливості використати броне сталь, яка самостійно не забезпечує визначений 4-й клас захисту.
Враховуючи наведене, прошу
1. Внести зміни до тендерної документації та вказати рівень захисту мяких бронеелементів.
2. Встановити вимоги до чохлів м’яких захисних елементів.
3. Надати роз’яснення щодо необхідності використання мякого балістичного захисту під броне пластиною, або виключити дану вимогу щодо їх використання. Виключення вимоги щодо м’яких балістичних пакетів під бронеплитою та використання броне плит які самостійно забезпечують 4-й клас захисту надасть можливість запропонувати кращий товар, або зекономити бюджетні кошти.
У зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг закупівлю буде відмінено відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону, ч. 1 п. 50 Особливостей та ч. 1 п.п. 1.1 п. 1 розділу VI тендерної документації
Тип:
вимога
За тендером
UA-2023-09-11-013285-a.b3
Дата:
15.09.2023 23:15
Стан:
дано відповідь
Щодо тех вимог
Шановний Замовнику, просимо Вас привести зміст тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства України щодо наступного:
жилет розвантажувальний («Плитоноска»):
- "з системою гасіння заперешкодної дії (яка не перевищує 20 мм згідно ДСТУ – 8782:2018)". Звертаємо увагу, що ДСТУ 8782:2018 не містить такого показника, як "система гасіння зеперешкодної дії", натомість ДСТУ містить показник "глибина позаперешкодної деформації". Відповідно до п.7.1.1 ДСТУ – 8782:2018 глибина позаперешкодної деформації має бути не менше 25 мм. Просимо внести відповідні зміни до документації та правильно зазначити даний показник відповідно до ДСТУ.
- "спеціальними кишенями для розміщення додаткового балістичного захисту грудей, спини, лівого та правого боків". Із змісту Додатку №5 до Тендерної документації не зрозуміло скільки саме має бути спеціальних кишень для розміщення елементів балістичного захисту, їх розміри (наприклад, 2 кишені під жорсткий бронелемент, 2 - під додатковий балістичний захист (груди, спина) + 2 кишені з боків і таке інше). До того ж Замовником не зазначаються вимоги до площі та класу захисту додаткового балістичного захисту (м'якого бронеелементу). Тому прохання уточнити у Тендерній документації кількість спеціальних кишень; під які саме балістичні елементи, їх класи захисту, площі захисту та відповідність нормативній документації, шляхом внесення відповідних змін.
- "виготовлений з тканини типу «CORDURA» щільністю не нижче 600d". «CORDURA» це торгова марка компанії "DuPont", яка спеціалізується на виготовленні високоміцної нейлонової тканини. Посилання на конкретну торгівельну марку є порушенням ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі" без вказівки на технічні характеристики самої тканини та еквівалент. В свою чергу щільність виріюється у грамах на метр квадратний, наприклад 360 гр/м.кв. "d" - дени, які мають відношення до міцності ниток; це параметр, що характеризує вагу ниток в граммах завдовжки 9 км. До того ж, параметру 600 Den не існує, є 500 та 1000.
Базовий захисний елемент:
- "вага загальна не більше 3,5 кг +/- 3%". До відома Замовника, якщо загальна вага бронежилета у комплекті має бути не більше 8 кг, а вага одніє бронеплити - 3,5 кг (а їх дві, тобто взагалі - 7 кг), то на всі інші елементи залишається у середньому 1 кг, що не відповідає логіці. Наприклад, вага одного балістичного пакету (м'якого бронеелементу) по 1-му класу захисту має вагу близько 400 гр., на груди і спину - 800гр., бокові частини у визначених розмірах - по 200 грамів відповідно і це без ваги самого чохла бронежилету. Таким чином, вага бронежилету, який є предметом закупівлі, буде більшою ніж 8 кг. Прохання уточнити у документації чи дана загальна вага із урахуванням ваги балістичних пакетів чи ні. Якщо так, то прохання переглянути цю вимогу, щодо загальної ваги бронежилету.
- "діаметральний розмір 250х300 мм +/- 3%". Даний параметр не може бути застосований до геометричної фігури прямокутник (якою по суті є бронеплита), адже є показником для кулі. Розміри бронеплити повинні бути визначені з урахування прямокутної форми із зазначенням радіусу кутів з лівої і правої сторони на верхній частині бронеплити. Просимо внести зміни до документації та зазначити лінійні показники бронеплети з урахуванням її геометричної форми та зазначити радіуси кутів з лівої і правої сторони на верхній частині бронеплити.
- "площа ефективного захисту 7,1 – 7,2 дм. кв". В сенсі відповідності ДСТУ 8782:2018, останній не містить поняття "ефективного захисту", можливо мається на увазі - площа захисту?.
В зв'язку з чим, просимо переглянути технічні вимоги з урахуванням вказаних зауважень та внести відповідні зміни. До відома Замовника, діяльність з виробництва та продажу бронежилетів проводиться за наявності відповідної ліцензії, однак серед переліку документів, які вимагаються від учасника, така ліцензія відсутня.
У зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг закупівлю буде відмінено відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону, ч. 1 п. 50 Особливостей та ч. 1 п.п. 1.1 п. 1 розділу VI тендерної документації