Показати схожі тендери

Закупівля „Реконструкція будівлі КНП „Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради“ по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)“ від Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-09-08-008728-a
Id Tender b032b9ec72a943e4a13a2da3058d3523
План UA-P-2023-09-08-004207-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 09.11.2023 10:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
114 939 320.82 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
574 696.6 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.09.2023 14:21 до 19.09.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.09.2023 14:21
до 16.09.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.09.2023 14:21
до 16.09.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.09.2023 15:04
до 25.10.2023 11:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.09.2023 17:02
до 31.10.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.10.2023 11:39
до 09.11.2023 10:08
Період уточнень
з 08.09.2023 14:21 до 16.09.2023 00:00
Період оскарження
з 08.09.2023 14:21 до 16.09.2023 00:00
Період кваліфікації
з 19.09.2023 15:04 до 25.10.2023 11:39
Період кваліфікації
з 19.09.2023 15:04 до 25.10.2023 11:39
Основні параметри
„Реконструкція будівлі КНП „Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради“ по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)“
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
114 939 320.82 грн.
„Реконструкція будівлі КНП „Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради“ по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)“
Назва предмета закупівлі
„Реконструкція будівлі КНП „Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради“ по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)“
Очікувана вартість
114 939 320.82 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
574696,6
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
229 878.64
Аукціон
Cтарт аукціону
19.09.2023 14:35
Закінчення аукціону
19.09.2023 15:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
„Реконструкція будівлі КНП „Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради“ по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)“
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
18035, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1
Дата постачання по
31.12.2024 14:26
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до чинного законодавства, попередня оплата може здійснюваться Замовником на строк не більше 90 календарних днів, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник може пред’являти Замовникові для оплати проміжні рахунки та акти приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в за виконані роботи згідно з договором. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено актами приймання – передачі виконаних робіт. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику протягом одного банківського дня з моменту завершення строку надання попередньої оплати. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру здійснюється одним платежем на цілі, що згідно з договорам передбачається надати протягом поточного бюджетного періоду.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання вищевказаних документів
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг, по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків на реконструкцію
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "АМТ- ГРУПП"
Пропозиція:
102 746 760.47 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД"
Пропозиція:
110 131 598.22 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ"
Пропозиція:
93 264 949 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.09.2023 14:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.09.2023 17:22
-
-
-
08.09.2023 14:21
-
08.09.2023 14:21
-
08.09.2023 14:21
-
08.09.2023 14:21
-
08.09.2023 14:21
-
08.09.2023 14:21
-
08.09.2023 14:21
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Баранова Яна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
+380472500478
Замовник
ЄДРПОУ
40422357
Назва (англійською мовою)
Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
Повна назва
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Хрещатик, 223
Кваліфікація
Лот № 1 „Реконструкція будівлі КНП „Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради“ по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)“
Період вимог/скарг з 28.09.2023 17:02 по 04.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів UA-2023-09-08-008728-a, предмет закупівлі: «Реконструкція будівлі КНП „Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради“ по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)» - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ" з наступних підстав: 1. Вимога у ТД п.6 Розділу ІІІ: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічній специфікації (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком 3 та 4 до цієї тендерної документації. Учасник закупівлі надає у складі тендерної пропозиції копію посвідчення та протоколу (витягу з протоколу), які підтверджують, що посадові особи учасника, діяльність яких пов’язана з організацією безпечного ведення робіт, пройшли навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці в кількості не менше трьох осіб. Інші документи, що надаються у складі тендерної пропозиції: Учасником має бути подана кошторисна документація у форматі PDF (пропечатана та підписана організацією учасником учасником і підписом та печаткою інженера-кошторисника у частині кошторисної документації, розроблена в програмному комплексі АВК-5) та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 формату IMD, (подається додатково у форматі .word, або .xls) у складі: - договірної ціни (вид договірної ціни - тверда); - зведеного кошторисного розрахунку; - пояснювальної записки; - об’єктних та локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкової відомості ресурсів; - розрахунком загально-виробничих витрат; - розрахунком коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; - розрахунком прибутку; - інших підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм будівництва «Настанова з визначення вартості будівництва»; - проєктом календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів (виконання будівельних робіт відповідно локальних кошторисів 02-01-01 – 02-01-14 та 02-01-17 у 2023 році)». У складі документів тендерної пропозиції ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» згідно до п. 6 технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, не міститься кошторисна документація у форматі .word, або .xls) (ДОКУМЕНТИ ВІДСУТНІ) у складі: - договірної ціни (вид договірної ціни - тверда); - зведеного кошторисного розрахунку; - пояснювальної записки; - об’єктних та локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкової відомості ресурсів; - розрахунком загально-виробничих витрат; - розрахунком коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; - розрахунком прибутку; - інших підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм будівництва «Настанова з визначення вартості будівництва»; - проєктом календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів (виконання будівельних робіт відповідно локальних кошторисів 02-01-01 – 02-01-14 та 02-01-17 у 2023 році) Крім того, електронна версія в форматі imd. не відповідає документам представленими в сканованому вигляді (різні підписанти електронної та сканованої версії). 2. На виконання вимог Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації у складі документів тендерної пропозиції ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» відсутні документи та/або гарантійні листи щодо якості (які підтверджують якість) медичного устаткування, а саме відсутні документи згідно нижченаведених вимог, що містяться у Додатку 3 до тендерної документації: «1. Обладнання повинно бути новим, таким, що не перебувало в експлуатації (надати гарантійний лист від Учасника). 2. Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.* * – у разі, якщо законодавством не передбачено внесення обладнання до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку, учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає підстави ненадання вищезазначених документів На підтвердження Учасник повинен надати копії документів наведених нижче, або гарантійний лист, що один із нижче зазначених документів вимагається надати під час поставки: а) завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент подання пропозицій або підписання договору про закупівлю або при поставці, або б) з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753*, №754*, №755**, якщо Учасником торгів пропонується медичні вироби, які пройшли державну реєстрацію, внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення і дозволені для застосування на території У країни та були введені в обіг до дати обов’язкового застосування технічного регламенту, дозволяється пропонувати такі вироби до закінчення строку їх придатності і не більш як п’ять років з дати введення в обіг, без проходження процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності. * - Постанова КМУ від 02.10.2013. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів». ** - Постанова КМУ від 02.10.2013 № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики invitro». * -Постанова КМУ від 02.10.2013. № 755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують». 3. Гарантійний термін на апарати та оптику - не менше 12 місяців з моменту введення в експлуатацію (надати гарантійний лист від учасника у складі тендерної пропозиції). 4. Наявність інструкції українською мовою(надати оригінал або копію у складі тендерної пропозиції) або гарантійний лист про те, що інструкції до медичного устаткування будуть надані під час його монтажу. 5. Спроможність учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від учасника, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника (надати скан-копію оригіналу гарантійного листа у складі тендерної пропозиції).». 3. На виконання вимог пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації від Учасника вимагалось надати Технічну специфікацію (Додаток 4) до тендерної документації. У складі документів тендерної пропозиції ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» відсутня Технічна специфікація (Додаток 4) до тендерної документації. З урахуванням положення п.6 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам Технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови або учасником не надано документів відповідно п.6 цього розділу тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації, буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови». Крім того, у відповідності до пункту 43 Особливостей вимога про усунення виявлених недоліків (по технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі) протягом 24 годин учаснику ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» надаватись не може, оскільки у складі документів учасника відсутня інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Такий учасник відхиляється одразу згідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей)
Період вимог/скарг з 28.09.2023 17:07 по 04.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Період вимог/скарг з 24.10.2023 11:07 по 30.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Рішенням уповноваженої особи № 131 від 24.10.2023 тендерну пропозицію ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» відхилено виходячи з наступного: 1. Вимога у ТД п.6 Розділу ІІІ: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічній специфікації (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком 3 та 4 до цієї тендерної документації. Учасник закупівлі надає у складі тендерної пропозиції копію посвідчення та протоколу (витягу з протоколу), які підтверджують, що посадові особи учасника, діяльність яких пов’язана з організацією безпечного ведення робіт, пройшли навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці в кількості не менше трьох осіб. Інші документи, що надаються у складі тендерної пропозиції: Учасником має бути подана кошторисна документація у форматі PDF (пропечатана та підписана організацією учасником учасником і підписом та печаткою інженера-кошторисника у частині кошторисної документації, розроблена в програмному комплексі АВК-5) та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 формату IMD, (подається додатково у форматі .word, або .xls) у складі: - договірної ціни (вид договірної ціни - тверда); - зведеного кошторисного розрахунку; - пояснювальної записки; - об’єктних та локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкової відомості ресурсів; - розрахунком загально-виробничих витрат; - розрахунком коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; - розрахунком прибутку; - інших підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм будівництва «Настанова з визначення вартості будівництва»; - проєктом календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів (виконання будівельних робіт відповідно локальних кошторисів 02-01-01 – 02-01-14 та 02-01-17 у 2023 році)». У складі документів тендерної пропозиції ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» згідно до п. 6 технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, не міститься кошторисна документація у форматі .word, або .xls) (ДОКУМЕНТИ ВІДСУТНІ) у складі: - договірної ціни (вид договірної ціни - тверда); - зведеного кошторисного розрахунку; - пояснювальної записки; - об’єктних та локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкової відомості ресурсів; - розрахунком загально-виробничих витрат; - розрахунком коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; - розрахунком прибутку; - інших підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм будівництва «Настанова з визначення вартості будівництва»; - проєктом календарного графіку виконання робіт, сформованого у розрізі розділів локальних кошторисів (виконання будівельних робіт відповідно локальних кошторисів 02-01-01 – 02-01-14 та 02-01-17 у 2023 році) Крім того, електронна версія в форматі imd. не відповідає документам представленими в сканованому вигляді (різні підписанти електронної та сканованої версії). 2. На виконання вимог Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації у складі документів тендерної пропозиції ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» відсутні документи та/або гарантійні листи щодо якості (які підтверджують якість) медичного устаткування, а саме відсутні документи згідно нижченаведених вимог, що містяться у Додатку 3 до тендерної документації: «1. Обладнання повинно бути новим, таким, що не перебувало в експлуатації (надати гарантійний лист від Учасника). 2. Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку.* * – у разі, якщо законодавством не передбачено внесення обладнання до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку, учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає підстави ненадання вищезазначених документів На підтвердження Учасник повинен надати копії документів наведених нижче, або гарантійний лист, що один із нижче зазначених документів вимагається надати під час поставки: а) завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент подання пропозицій або підписання договору про закупівлю або при поставці, або б) з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753*, №754*, №755**, якщо Учасником торгів пропонується медичні вироби, які пройшли державну реєстрацію, внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення і дозволені для застосування на території У країни та були введені в обіг до дати обов’язкового застосування технічного регламенту, дозволяється пропонувати такі вироби до закінчення строку їх придатності і не більш як п’ять років з дати введення в обіг, без проходження процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності. * - Постанова КМУ від 02.10.2013. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів». ** - Постанова КМУ від 02.10.2013 № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики invitro». * -Постанова КМУ від 02.10.2013. № 755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують». 3. Гарантійний термін на апарати та оптику - не менше 12 місяців з моменту введення в експлуатацію (надати гарантійний лист від учасника у складі тендерної пропозиції). 4. Наявність інструкції українською мовою(надати оригінал або копію у складі тендерної пропозиції) або гарантійний лист про те, що інструкції до медичного устаткування будуть надані під час його монтажу. 5. Спроможність учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від учасника, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника (надати скан-копію оригіналу гарантійного листа у складі тендерної пропозиції).». 3. На виконання вимог пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації від Учасника вимагалось надати Технічну специфікацію (Додаток 4) до тендерної документації. У складі документів тендерної пропозиції ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» відсутня Технічна специфікація (Додаток 4) до тендерної документації. З урахуванням положення п.6 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам Технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови або учасником не надано документів відповідно п.6 цього розділу тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації, буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови». Крім того, у відповідності до пункту 43 Особливостей вимога про усунення виявлених недоліків (по технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі) протягом 24 годин учаснику ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» надаватись не може, оскільки у складі документів учасника відсутня інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Такий учасник відхиляється одразу згідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2023 14:21
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2023 14:21
Період вимог/скарг з 25.10.2023 11:39 по 31.10.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.11.2023 10:07
Довідка НАЗК
25.10.2023 11:39
-
24.10.2023 11:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2023 14:21
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2023 14:21
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В банківській гарантії не міститься зазначення словами суми гарантії саме 229 878,64 грн. 1.2. Відсутній саме оригінал відповідної довіреності з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 Розділу ІІІ тендерної документації 2.2. Пункт 2 Розділу ІІІ тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Правильно зазначена словами сума банківської гарантії 229 878,64 грн. 3.2. Оригінал відповідної довіреності з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу.
Створено
24.10.2023 11:16
Надати до
25.10.2023 11:16
Угоди
UA-2023-09-08-008728-a-a2
Підписаний і діє
Номер
14
102 746 760.47 грн.
90 516 991.6 грн.
З ПДВ
Підписано
09.11.2023
Строк дії договору з
09.11.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
„Реконструкція будівлі КНП „Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради“ по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)“
Номенклатура
„Реконструкція будівлі КНП „Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради“ по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)“
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "АМТ- ГРУПП"
Повна назва
ПП "АМТ- ГРУПП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32584007

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.11.2023 10:08
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-03-01-000004
Дата створення проекту
01.03.2024 14:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.03.2024 15:12
Дата публікації висновку про результати
22.03.2024 15:15
Дата завершення усунення порушень
06.04.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
23.03.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.03.2024 № 22-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі UA-2023-09-08-008728-a. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 01.03.2024 № 22-З Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-08-008728-a, 08.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.03.2024 00:00
Документи рішення
01.03.2024 15:12
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання відповіді Замовника на запитання до процедури закупівлі; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стан виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ); дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.09.2023 № 93; зміни до тендерної документації; запитання до процедури закупівлі та надання відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Конструкторське бюро гарант» (далі – ТОВ «Конструкторське бюро гарант»); протокольні рішення уповноваженої особи від 28.09.2023 №113, від 24.10.2023 №131 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Конструкторське бюро гарант»; тендерну пропозицію приватного підприємства «АМТ-ГРУПП» (далі – ПП «АМТ-ГРУПП»); вимогу про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані учасником ПП «АМТ-ГРУПП»; документи, надані ПП «АМТ-ГРУПП» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи від 25.10.2023 №132; рішення Колегії АМКУ від 17.10.2023 № 16585; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ПП «АМТ-ГРУПП» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 13.03.2024 в електронній системі закупівель; договір від 09.11.2023 № 14; звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткові угоди до договору від 09.11.2023 № 1, від 13.11.2023 №2, від 21.11.2023 № 3, від 29.12.2023 № 4, від 31.01.2024 № 5, від 01.02.2024 № 6, від 08.02.2024 № 7; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «АМТ-ГРУПП» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до пункту 1 Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» до тендерної документації визначено, що вся кошторисна документація повинна бути складена згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) (далі - Настанова). При складанні кошторисної документації необхідно забезпечити комплекс технічних, економічних та організаційних заходів, ефективного контролю на всіх стадіях виконання робіт у відповідності з діючими ДСТУ, ДБН, ГОСТ, СНіП, ТУ, НПБ, ППБ, СанПіН з високою якістю, із врахуванням специфіки закладу, з мінімальними затратами. Відповідно до пункту 6 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інші підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Настанови. ПП «АМТ-ГРУПП» при розрахунку договірної ціни в частині вартості експлуатації будівельних машин та механізмів замінено будівельні машини та/або механізми з нормами, що визначені на підставі кошторисних норм України ресурсних елементних кошторисних норм (КНУ РКНЕМ) на інші будівельні машини та механізми з більшими нормами машино-годин. Відповідно до п. 5.4 Настанови встановлено, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5-5.9 Настанови. Нормативний час будівельних машин та механізмів визначається на підставі ресурсних елементних кошторисних норм та обсягів робіт, які пропонуються до виконання. Пунктом 5.9 Настанови визначено, що при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. Згідно з пунктом 2.4 Настанови з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.04.2022 №67 визначено, що індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми розробляються у випадку, зокрема, якщо з об'єктивних причин матеріально-технічні ресурси, передбачені відповідними ресурсними елементними кошторисними нормами, замінюються на інші і це призводить до зміни технології виконання робіт чи інших показників цих норм. Рішення щодо розроблення індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм приймається замовником будівництва та оформлюється відповідним технічним завданням. Проте, учасником не надано в складі тендерної пропозиції розрахунки витрат на збільшені норми машино-годин або ж індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми, чим не виконано вимоги пункту 1 Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» до тендерної документації та пункту 6 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» тендерної документації. Крім того, у договірній ціні, наданій у тендерній пропозиції ПП «АМТ-ГРУПП», мають місце помилки у розрахунках: кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (розрахунок №12), становлять 7000,00 тис. грн, з них: будівельних робіт – 2500,00 тис. грн та інших витрат – 0. Як наслідок, ціна тендерної пропозиції у графі 4 «Всього» не відповідає сумі цін у графах 5 та 6. Враховуючи вищевикладене, ПП «АМТ-ГРУПП» не підтвердило відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, та його тендерна пропозиція мала б бути відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено, що договір від 09.11.2023 №14, укладений з ПП «АМТ-ГРУПП», не містить обсяги робіт, які підлягають виконанню. Відповідно до умов договору додатками до договору є: Додаток 1 «Протокол погодженні договірної ціни», додаток 2 «Договірна ціна», Додаток 3 «План фінансування (на весь період будівництва)», Додаток 4 «План фінансування будівництва (на поточний рік)», Додаток 5 «Календарний план виконання робіт». Згідно із частиною першою статті 837 Цивільного кодексу України договір від 09.11.2023 № 14 є договором підряду, оскільки одна сторона (підрядник – ПП «АМТ-ГРУПП») зобов’язується виконати роботи «Реконструкція будівлі КНП «Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради» по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)» за завданням другої сторони (замовника – Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації), а замовник зобов’язується прийняти їх та оплатити. Статтею 318 Господарського кодексу України передбачено, що договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об’єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов’язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об’єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об’єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору. Відповідно до пункту 15 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, у договорі підряду сторони зобов'язані визначити найменування об'єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об'єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору. Типовий договір підряду в капітальному будівництві, затвердженого наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 (далі – Типовий договір підряду), та відповідно до пункту 3 Типового договору підряду склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені проектною документацією, яка є невід'ємною частиною договору. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Пунктом 17 Особливостей встановлено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди. Також, за нормою статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. З огляду на вищевикладене, договір від 09.11.2023 №14 укладений не у відповідності до норм Цивільного та Господарського кодексів України, зокрема не містить обсяги робіт, чим порушено вимоги пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання відповіді Замовника на запитання до процедури закупівлі; стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
22.03.2024 00:00
Дата публікації
22.03.2024 15:15
Документи висновку
22.03.2024 15:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація про неможливість усунення порушень Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто результати проведеного моніторингу Державної аудиторської служби України від 22.03.2024 до процедури відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі «Реконструкція будівлі КНП „Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради“ по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)», інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІД: UA-2023-09-08-008728-a та доповідаємо. Проєктною документацією, що має позитивний експертний звіт від 26.06.2023 року № 24-0300/01-23, на основі якої формувались об’єми та обсяги робіт, та очікувана вартість закупівлі, - не передбачає використання баштового крану вантажопідйомністю 8т, лише крани на автомобільному ходу, ця заміна в проекті обґрунтована у відповідному розділі проектну ПОБ, та всі необхідні механізми є у Інвесторській кошторисній документації. Також влаштування баштового крану на залізничних коліях – є економічно недоцільним на території діючого госпіталю, так влаштування підкранових колій включає в себе: - демонтаж тротуарів та знесення зелених насаджень, з подальшим їх відновленням, а також окреме електричне підключення до зовнішніх електричних мереж. Також в пропозиції учасник не надав документів, що підтвердили б наявність баштового крану. Тому пропозицію учасника було розглянуто з урахуванням заміни баштового крану на автомобільний, на який є документальне підтвердження. Підрядник надав підтвердження наявного Договору Оренди машин та механізмів. При Урахуванні Оренди на машини та механізми збільшується кількість машино – годин, але зменшується загальна кількість людино – годин, так як невраховуються людино – години водіїв, крановщиків. З цього слідує, що зменшуються всі показники, які залежать від людино -годин: 1) загальна заробітна плата по договірній ціні, 2) загальновиробничі витрати, 3) прибуток та адміністративні витрати Форма Додатку 30 Настанови з визначення вартості в будівництві передбачає зазначення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами лише у Розділі І. Будівельні роботи. В Розділі ІІ. Устаткування відповідно до Додатку 30 Настанови з визначення вартості в будівництві вказується лише вартість Устаткування, Податок на додану вартість до вартості устаткування та Разом по Розділу ІІ. Тому програма Автоматичного випуску Кошторисів, формує Договірну ціну (Додаток 30 до Настанови) відповідно до чинного законодавства – кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами ставить в Розділ І в Графу 4, в тому числі і кошти передбачені на інфляцію пов’язану з устаткуванням). Пропозиція приватного підприємства „АМТ - групп“ включає в себе Пояснювальну записку, яка містить в собі пояснення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, Зведений кошторисний розрахунок до Договірної ціни в якому чітко видно по яким графам та на які статті розповсюджуються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Також надано окремо Розрахунок №12. в якому міститься розшифровка Коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, а саме (дані взяті з додатку до тендерної пропозиції) - Сума коштiв на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами - 7000; у т.ч. будiвельнi роботи = 2500; устаткування = 4500; iншi роботи = 0. Постановою КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» не передбачено наявність у договорах підряду жодних додатків, які містять обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією. Примірний договір підряду в капітальному будівництві (далі — Примірний договір підряду) розроблено відповідно до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Примірний договір підряду застосовується замовниками та підрядниками у будівництві як рекомендації під час складання ними договору підряду на виконання робіт із будівництва об’єктів. Керуючись положеннями частини четвертої статті 179 Господарського кодексу України щодо статусу примірних договорів, сторони договору підряду мають право за взаємною згодою та, виходячи з конкретних умов, змінювати окремі умови, передбачені Примірним договором, або доповнювати його зміст. При цьому сторони повинні дотримуватись положень, визначених законодавством та Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Відповідно до пункту 97 Примірного договору передбачено наявність наступних додатків: «Додатки до Договору: Додаток 1. Графік передачі проектної документації (якщо вона передається частинами). Додаток 2. Графік передачі Замовником Підряднику матеріалів. Додаток 3. Графік передачі Замовником Підряднику устаткування. Додаток 4. Графік передачі Замовником Підряднику робочої сили. Додаток 5. Заходи Замовника щодо безпечного ведення робіт (якщо виконання робіт здійснюється на діючому об’єкті). Додаток 6. Календарний графік виконання робіт. Додаток 7. План фінансування будівництва.» Жодних додатків, які містять обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією, не передбачено вищезазначеним Договором. Крім того, слід зауважити, що відповідно до пункту 5.1.1. Договору Підрядник розпочинає виконання робіт протягом 5 (п’яти) робочих днів за умови отримання проектно-кошторисної документації. Тобто, проектно-кошторисна документація є невід’ємною частиною Договору, але не є додатком до Договору. Окремо хочемо зауважити, що Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації при укладання вищезазначеного договору не було завдано збитків державі. Якщо прийняти всі зауваження, то при розрахунку вартість договору складає 126 732,06412 тис.грн, що перевищує на 23 985,30365 тис.грн. діючу договірну ціну. Порівняльна таблиця договірної ціни з урахуванням зауважень Держаудитслужби надається окремим додатком. Для усунення виявлених порушень за результатами проведеного моніторингу Департаменту потребується більше часу, оскільки за даним договором проводились роботи і надавався аванс. При розірванні договору відповідно до п. 10.5. Договору «На підставі письмового повідомлення Замовника Сторони складають та підписують акт, який є підставою для взаємних розрахунків. Одночасно з актом прийому-передачі виконаного обсягу робіт Сторони зобов’язані підписати акт звірки взаємних розрахунків та протягом 3 (трьох) робочих днів після цього Замовник зобов’язаний оплатити Підряднику суму коштів в розмірі, в якому вона буде визначена у акті звірки взаєморозрахунків, узгодженому Сторонами. Підрядник зобов’язаний протягом 20 (двадцяти) робочих днів, з моменту отримання від Замовника повної суми оплати виконаних робіт звільнити будівельний майданчик та передати Замовнику фактично виконані роботи, а також матеріали, обладнання, інше майно, що було придбано Підрядником з метою виконання робіт, або матеріали, обладнання, інше майно щодо якого Підрядником сплачені аванси.» Враховуючи вищевикладене, просимо прийняти до уваги, що розірвання Договору заподіє збитки для державного бюджету та затягне терміни реалізації проєкту. Додатки: Додаток 1 – Порівняльна таблиця вартості договірної ціни з урахуванням зауважень Держаудитслужби. Уповноважена особа Яна БАРАНОВА
Дата публікації
29.03.2024 12:32
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Договір розірвано
Результат
Усунуто
Дата публікації
25.09.2024 11:48
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
Документи інформації про усунення порушення
25.09.2024 11:49
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-08-008728-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі? - чому договір про закупівлю від 09.11.2023 №14 та додатки до нього не містять обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією? - чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію приватного підприємства «АМТ-ГРУПП», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, якщо у договірній ціні, наданій у тендерній пропозиції, мають місце помилки у розрахунках: кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (розрахунок №12), становлять 7000,00 тис. грн, з них: будівельних робіт – 2500,00 тис. грн та інших витрат – 0? Як наслідок, ціна тендерної пропозиції у графі 4 «Всього» не відповідає сумі цін у графах 5 та 6. - чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію приватного підприємства «АМТ-ГРУПП», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 6 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інші підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм будівництва «Настанова з визначення вартості будівництва». В Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01 учасником замінено будівельні машини та механізми з визначеними нормами, передбачені на підставі КНУ РКНЕМ, на інші будівельні машини та механізми з більшими нормами машино-годин, наприклад: шифр КБ6-1-22 кран баштовий вантажопідйомністю 8 т з витратою за нормою 24,62 маш. год, учасником замінено на кран автомобільний КС-3575А на базі Краз 65101 з витратою за нормою 36,72452 маш. год; шифр КБ6-13-3 кран баштовий вантажопідйомністю 8 т з витратою за нормою 62,31 маш. год, учасником замінено на кран автомобільний КС-3575А на базі Краз 65101 з витратою за нормою 92,94434 маш. год; шифр КБ6-14-4 кран баштовий вантажопідйомністю 8 т з витратою за нормою 106,29 маш. год, учасником замінено на кран автомобільний КС-3575А на базі Краз 65101 з витратою за нормою 158,54714 маш. год. Проте, учасником не надано в складі тендерної пропозиції розрахунки витрат на збільшені норми машино-годин або ж індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми на вищезазначені машини та механізми. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
08.03.2024 10:02
Орган перевірки
14.03.2024 00:00
Документи повідомлення
08.03.2024 10:03
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби
Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто запит Державної аудиторської служби України замовнику від 08.03.2024 до процедури відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі «Реконструкція будівлі КНП „Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради“ по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)», інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІД: UA-2023-09-08-008728-a та доповідаємо. Щодо першого питання При формуванні Технічного завдання для оголошення торгів за предметом: «Реконструкція будівлі КНП „Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради“ по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)» , UA-2023-09-08-008728-a, було взято всі технічні та якісні показники відповідно до Проектно – кошторисної документації розробленої Приватним акціонерним товариством "Черкасицивільпромпроект" (позитивний експертний звіт від 26.06.2023 № 24-0300/01-23), згідно з Завданням на проектування відповідно до договору № 20-14-23/321-23/72 від 06.06.2023. Очікувану вартість визначено згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), шляхом віднімання від загальної суми Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми з глав 10-12. Кошти на покриття ризиків на будівельні роботи - 1 279 513,00 грн.(без урахування ПДВ) та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляціними процесами: на будівельні роботи - 5 612 076,00 грн. (без урахування ПДВ), на устаткування немонтоване – 10 860 961,00 грн. (без урахування ПДВ). Отримана вартість є сумою витрат на реконструкцію, яка є очікуваною вартістю предмета закупівлі. Також надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ck-oda.gov.ua/publichni-zakupivli-departamentu-budivnictva-cherkaskoyi-oblasnoyi-derzhavnoyi-administraciyi/ . Щодо другого питання Постановою КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» не передбачено наявність у договорах підряду жодних додатків, які містять обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією. Примірний договір підряду в капітальному будівництві (далі — Примірний договір підряду) розроблено відповідно до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Примірний договір підряду застосовується замовниками та підрядниками у будівництві як рекомендації під час складання ними договору підряду на виконання робіт із будівництва об’єктів. Керуючись положеннями частини четвертої статті 179 Господарського кодексу України щодо статусу примірних договорів, сторони договору підряду мають право за взаємною згодою та, виходячи з конкретних умов, змінювати окремі умови, передбачені Примірним договором, або доповнювати його зміст. При цьому сторони повинні дотримуватись положень, визначених законодавством та Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Відповідно до пункту 97 Примірного договору передбачено наявність наступних додатків: «Додатки до Договору: Додаток 1. Графік передачі проектної документації (якщо вона передається частинами). Додаток 2. Графік передачі Замовником Підряднику матеріалів. Додаток 3. Графік передачі Замовником Підряднику устаткування. Додаток 4. Графік передачі Замовником Підряднику робочої сили. Додаток 5. Заходи Замовника щодо безпечного ведення робіт (якщо виконання робіт здійснюється на діючому об’єкті). Додаток 6. Календарний графік виконання робіт. Додаток 7. План фінансування будівництва.» Жодних додатків, які містять обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією, не передбачено вищезазначеним Договором. Відповідно до Проекту договору до тендерної документації передбачено наявність Додатка 2. Договірна ціна. Всі розрахунки до Договірної ціни учасник надає при укладенні договору. Крім того, кошторисні розрахунки містяться у складі тендерної пропозиції учасника. Щодо третього питання Відповідно до пункту 5.2 Настанови з визначення вартості будівництва Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови. Формою Договірної ціни не передбачено наявність коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, у Розділі ІІ. Устаткування, меблі та інвентар. Вищезазначені кошти вносяться у колонку 6 Розділ І. Будівельні роботи. Крім того, програмним комплектом АВК при складанні договірної ціни автоматично формується Договірна ціна саме в такому вигляді. Форму Договірної ціни надаємо окремим додатком. Щодо четвертого питання Відомістю ресурсів до локального кошторису 02-01-01 проектно-кошторисної документації взагалі не передбачено використання крана баштового вантажопідйомністю 8 т. Надаємо окремим додатком Відомість ресурсів до локального кошторису 02-01-01. Додатки: Додаток 1 - Форма Договірної ціни Додаток 2 - Відомість ресурсів до локального кошторису 02-01-01
Рішеня
13.03.2024 16:09
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
114 939 320.82 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2023 00:00
Замовник:
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380472500478
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
114 939 320.82 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2023 00:00
Замовник:
Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380472500478
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності