Показати схожі тендери

Закупівля Тверде паливо (Вугілля кам"яне) від ІВАНЕ-ПУСТЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-08-31-009466-a
Id Tender 81e5b4df5bec428c8ebf97491fa69e4b
План UA-P-2023-08-31-003065-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.10.2023 12:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 125 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 625 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.08.2023 17:02 до 11.09.2023 16:29
Завершено
Період уточнень
з 31.08.2023 17:02
до 08.09.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.08.2023 17:02
до 08.09.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.09.2023 14:39
до 18.09.2023 14:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.09.2023 17:24
до 24.09.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.09.2023 14:05
до 02.10.2023 12:02
Період уточнень
з 31.08.2023 17:02 до 08.09.2023 00:00
Період оскарження
з 31.08.2023 17:02 до 08.09.2023 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2023 14:39 до 18.09.2023 14:05
Період кваліфікації
з 12.09.2023 14:39 до 18.09.2023 14:05
Основні параметри
Тверде паливо (Вугілля кам'яне)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 125 000 грн.
Вугілля кам'яне
Назва предмета закупівлі
Вугілля кам'яне
Очікувана вартість
1 125 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5625,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.09.2023 13:58
Закінчення аукціону
12.09.2023 14:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам'яне
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
150
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
48748, Україна, Тернопільська область, с. Іване-Пусте, вул. Шевченка,65, Гермаківка (школа), Залісся (школа), Пилипче (школа), Іване-Пусте (школа)
Дата постачання по
15.10.2023 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Галій Віталій Олександрович
Пропозиція:
1 010 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне підприємство "Сузір'я"
Пропозиція:
1 010 550 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГОПОСТАЧ ТРЕЙД"
Пропозиція:
1 018 150 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ПраймСелл
Пропозиція:
1 109 880 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО"
Пропозиція:
734 700 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.09.2023 13:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.09.2023 16:44
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Леся Николаїшин
Електронна пошта
Телефон
+380977618307
Сайт:
http://ivanepustenska-gromada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04395403
Повна назва
ІВАНЕ-ПУСТЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Поштовий індекс
48748
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Чортківський район, с.Іване-Пусте
Адреса
вул. Шевченка Т.Г., будинок 65
Кваліфікація
Лот № 1 Вугілля кам'яне
Період вимог/скарг з 14.09.2023 17:24 по 20.09.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
14.09.2023 17:24
-
Звіт про оцінку
12.09.2023 14:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.08.2023 17:02
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.08.2023 17:02
Період вимог/скарг з 18.09.2023 14:05 по 24.09.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.09.2023 14:05
Довідка НАЗК
18.09.2023 14:05
-
14.09.2023 17:25
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-08-31-009466-a-c1
Підписаний і діє
Номер
02/10
1 010 500 грн.
1 010 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.10.2023
Строк дії договору з
02.10.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
150 (тонни)
Вугілля кам'яне
Номенклатура
Вугілля кам'яне
Кількість
150
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 15 жовтня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Галій Віталій Олександрович
Повна назва
ФОП Галій Віталій Олександрович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2312304019

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.10.2023 12:02
-
02.10.2023 11:59
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-10-16-000034
Дата створення проекту
16.10.2023 14:44
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.10.2023 16:35
Дата публікації висновку про результати
03.11.2023 12:50
Дата завершення усунення порушень
18.11.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
07.11.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 930-83-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.10.2023 № 62-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 16.10.2023 № 62-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2023-08-31-009466-a від 31.08.2023 – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.10.2023 00:00
Документи рішення
16.10.2023 16:35
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 3 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Іване-Пустенської сільської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.08.2023 за №11, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.09.2023 за №12, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця ФОП Галій Віталій Олександрович (далі – ФОП Галій В.О.), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОПОСТАЧ ТРЕЙД» (далі - ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧ ТРЕЙД»), протоколи щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 14.09.2023 за №14, від 18.09.2023 за №15, повідомлення про намір укласти договір від 18.09.2023, договір про закупівлю товару від 02.10.2023 за №02/10, пояснення Замовника від 19.10.2023, від 24.10.2023 та від 01.11.2023 отримані через електронну систему закупівель. Аналізом пропозиції ФОП Галій В.О. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Згідно пункту 4 додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації замовником зазначено, що Учасник повинен надати копію дійсного договору з виробником вугілля або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля. У разі надання копії договору не з виробником, а з його представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем учасник повинен документально підтвердити наявність відносин між такими представниками та виробником. У складі пропозиції ФОП Галій В.О. на момент кінцевого строку подання тендерної пропозиції – 11.09.2023 року не виявлено договору з виробником вугілля або будь –яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля кам’яного Г (Г2) 0-200. Згідно пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 Замовником не оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей ФОП Галій В.О. щодо надання договору з виробником вугілля або будь –яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля кам’яного Г (Г2) 0-200. Під час проведення моніторингу, 18.10.2023, Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо наявності у складі пропозиції ФОП Галій В.О. договору з виробником вугілля або будь –яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля кам’яного Г (Г2) 0-200. Замовник у відповіді від 19.10.2023 вказав: «… Учасник-переможець додав Договір № 23/В на поставку вугілля від 11 травня 2022 року укладений із Державним Підприємством «Львіввугілля». (файл - Договір з виробником 1)». Проте, ФОП Галій В.О. завантажено в електрону систему закупівель договір №23/В на поставку вугілля від 11.05.2022 за №23/В лише 20.09.2023, тобто після того як замовник обрав його переможцем та закінчився строк подання тендерних пропозицій визначений у тендерній документації. Отже, учасником закупівлі ФОП Галій В.О. у термін визначений у тендерній документації не подано договору з виробником вугілля або будь –яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля кам’яного Г (Г2) 0-200. Проте, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхидено пропозицію ФОП Галій В.О., як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації. Необхідно зазначити, що один із учасників закупівлі, а саме ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАЧ ТРЕЙД» під час проведення закупівлі 19.09.2023 звернувся до замовника з вимогою про усунення порушення, а саме обрання переможцем ФОП Галій В.О. пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, а саме: «У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Галій В.О. відсутній і договір з виробником вугілля Г(Г2) 0-200 і договір на постачання вугілля Г(Г2) 0-200 від будь-якого іншого суб'єкта господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля…». Замовником у відповіді на дане звернення від 22.09.2023 вказано: «ФОП Галій В.О. виправив виявлену невідповідність у документації». Аналізом наявності підстав щодо відхилення пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО» встановлено наступне. Згідно протоколу щодо прийнятого рішення уповноваженої особи від 14.09.2023 за №14, Замовник керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО» відхилено та зазначено підстави: «Згідно Додатку №4 тендерної документації п.4.абзацу 2 було встановлено вимогу що учасник повинен надати копію дійсного договору з виробником вугілля або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля. Учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО» у копії договору із ТОВ «КОАЛЕНЕРЖИ» №01/08 від 01.08.2023 р. вугілля марки Г(Г2) 0-200 відсутнє. У завантаженій специфікації із вугіллям марки Г(Г2) 0-200 немає підпису те печатки зі сторони Покупця та самого Договору. Згідно Додатку №4 тендерної документації п.4.абзацу 5 учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист, про те що в разі поставки товару неналежної якості, термін заміни товару становить шість днів з моменту отримання повідомлення від Замовника, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО» не надав гарантійного листа». Під час проведення моніторингу, 20.10.2023, Замовнику було надано запит щодо причин неоприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО», адже виправлення встановлених невідповідностей не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції (найменування товару, марки, моделі тощо). Замовник у відповіді від 24.10.2023 вказав, що «….. відповідно до пункту 6 розділу 3 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація», Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 4 до цієї тендерної документації. В свою чергу, пунктом 4 Додатку 4 передбачено, що Учасник повинен надати копію дійсного договору з виробником вугілля або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля. Таким чином, наявність в Учасника договору з виробником вугілля або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля на пряму пов’язано із якісними і кількісними характеристиками, оскільки відсутність в Учасника договірних зобов’язань з виробником вугілля безпосередньо випливає на строк поставки товарів та якісь, оскільки Замовнику не зрозуміло хто є виробником і якої якості товар планує постачати Учасник….». При цьому замовником не враховано, що згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За таких умов Замовник зобов’язаний був оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак на порушення пункту 43 Особливостей №1178 Замовник не оприлюднив вимогу про усунення таких невідповідностей та на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 безпідставно відхиллено тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО» з меншою ціновою пропозицією в сумі 734 700,00 грн. та відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 18.09.2023 за №15 визнано переможцем торгів ФОП Галій В.О. з ціновою пропозицією 1 010 500,00 грн, яка на 275 800,00 грн більша, що призвело до зайвого витрачання коштів установи на тотожну суму та до негативних наслідків використання коштів установи. Згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник мав можливість усунути вказані порушення однак, в порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178, Замовником не відмінено відкриті торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень. За результатами вказаної закупівлі між Замовником та ФОП Галій В.О. укладено договір від 02.10.2023 за №02/10, щодо постачання вугілля кам’яного Г (Г2)0-200 на суму 1 010 500,00 гривень. Під час проведення моніторингу, 30.10.2023, Замовнику було надано запит щодо стану виконання договору. Замовник у відповіді від 01.11.2023 вказав, що «…відповідно до видаткової накладної № 10/2 від 16 жовтня 2023 року товар поставлено та оплачено. Однак, Договір №02/10 від 02 жовтня 2023 року ще не виконано в повному обсязі, оскільки відповідно до пункту 2.6. Строки і порядок встановлення Замовником недоліків в поставленому йому товарі, які не могли бути виявлені при звичайному його прийманні, і пред'явлення Постачальнику претензій у зв'язку з недоліками, визначаються відповідно до чинного законодавства України, а пунктом 2.7. Постачальник зобов'язаний замінити неякісний Товар протягом 7 днів з дати отримання обґрунтованої претензії від Замовника. У разі невиконання даного пункту Замовник вправі порушити питання про розірвання Договору».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Галій В.О. встановлено порушення пункту 43, підпункту 2 пункту 44 та підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО» та наявності підстав щодо її відхилення встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та згідно з інформацією наданою замовником щодо стану виконання договору від 02.10.2023 за №02/10, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень під час розгляду тендерних пропозицій, а саме: пункту 43, підпункту 2 пункту 44 та підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів щодо недопущення у подальшому встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку.
Дата висновку
03.11.2023 00:00
Дата публікації
03.11.2023 12:50
Документи висновку
03.11.2023 12:50
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
127136f247024fc38c9f1a0d2e0327f7
Номер протоколу
13-0026/2023-пр
Дата опублікування протоколу
25.01.2024 16:36 25.01.2024 16:36
Інформація про відкриття провадження
06.02.2024
3/594/29/2024
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Дану інформацію опрацьовано. В подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель не буде допущено.
Дата публікації
10.11.2023 10:19
Документи інформації про усунення порушення
10.11.2023 10:25
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Тверде паливо (Вугілля кам'яне)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-31-009466-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
16.10.2023 16:57
Орган перевірки
20.10.2023 00:00
Документи повідомлення
16.10.2023 17:01
-
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Тверде паливо (Вугілля кам'яне)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-31-009466-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. Згідно пункту 4 додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації замовником зазначено, що Учасник повинен надати копію дійсного договору з виробником вугілля або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля. У разі надання копії договору не з виробником, а з його представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем учасник повинен документально підтвердити наявність відносин між такими представниками та виробником. У складі пропозиції ФОП Галій В.О. на момент кінцевого строку подання тендерної пропозиції – 11.09.2023 року не виявлено договір з виробником вугілля або будь –яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля кам’яного Г (Г2) 0-200. У зв’язку з вищевикладеним прошу надати інформацію чи подано у складі пропозиції ФОП Галій В.О. договір з виробником вугілля або будь –яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля кам’яного Г (Г2) 0-200, якщо подано вказати назву файла у складі пропозиції, сторінку на якій він розміщений та вказати дату його завантаження, якщо ні пояснити причину не відхилення вказаного учасника? Згідно додатку 2 до тендерної документації переможець закупівлі повинен надати інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Переможцем закупівлі подано інформаційну довідку видану ФОП Галій В.О. про те, що Галій В.О. як учасник процедури закупівлі не притягався згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення пов’язаного з корупцією. У зв’язку з вищевикладеним прошу надати інформацію, щодо причин невідхилення переможця процедури закупівлі ФОП Галій В.О., як такого що не подав інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
18.10.2023 16:24
Орган перевірки
24.10.2023 00:00
Документи повідомлення
18.10.2023 16:25
-
Відповідь
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 16.10.2023 р. надання пояснення:
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 16.10.2023р. UA-M-2023-10-16-000034 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Тверде паливо (Вугілля кам’яне)» з очікуваною вартістю 1 125 000,00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-009466-a, повідомляємо наступне. Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 4 до тендерної документації, визначені відповідно до ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» та ДСТУ 7146:2010 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови.» Визначення розміру витрат. На даний час опалення закладів загальної середньої освіти Іване-Пустенської сільської ради в осінньо-зимовий період відбувається від твердопаливних водонагрівальних котлів та за допомогою пічного опалення. Розрахунок кількості витрат натурального палива (вугілля кам’яного) на опалення закладів загальної середньої освіти Іване-Пустенської сільської ради визначається на основі витрат умовного палива відповідно до Міжгалузевих норм витрат палива для опалювання котлів, які експлуатуються в Україні; КТМ 204 України 244-94 «Норми та вказівки по нормуванню витрат палива та теплової енергії на опалення житлових та громадських споруд, а також на господарсько-побутові потреби в Україні». В закладах загальної середньої освіти Іване-Пустенської сільської ради встановлено Твердопаливні котли марки AITEP потужністю 250 кВт, врахувавши технічні характеристики твердопаливних котлів норма витрат на 1 годину опалення при t нижче 8?С складає 20-25 кілограм вугілля кам’яного. В середньому на добу використовується 250-400 кілограм вугілля кам’яного в залежності від зниження температури повітря з врахуванням об’ємів опалювальної площі. Очікувана вартість предмета закупівлі Очікувану вартість предмета закупівлі: Тверде паливо (Вугілля кам’яне), код згідно з ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо, визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу № 275 від 18.02.2020р. Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням ринкових цін на даний вид товару на момент оголошення закупівлі. При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, після збору та аналізу цінової інформації реального ринку товару, був проведений аналіз закупівель аналогічних товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України системи Prozorro.(Додаток 1). Посилання на сторінку власного веб-сайту https://ivanepustenska-gromada.gov.ua/news/1693574489/ на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі що опубліковані на веб-сайті. (Додаток 2). Додатки: Додаток 1. Посилання на закупівлі аналогічного товару в системі Prozorro для визначення очікуваної вартості методом порівняння цін. Додаток 2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що опубліковані на веб-сайті.
Рішеня
19.10.2023 15:59
Замовник
Відповідь
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1. Щодо договору на реалізацію та відвантаження вугілля Відповідно до пункту 4 Додатку 4 Учасник повинен надати копію дійсного договору з виробником вугілля або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля. Так, відповідно до сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик №154 від вересня 2020 року, вугілля кам’яна Г(Г-2) (0-200), виробником вугілля є ВП «Шахта «Лісова» ДП «Львіввугілля». В свою чергу, на виконання вимог передбачених пунктом 4 Додатку 4, Учасник-переможець додав Договір № 23/В на поставку вугілля від 11 травня 2022 року укладений із Державним Підприємством «Львіввугілля». (файл - Договір з виробником 1) 2. Щодо інформації переможця з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Відповідно до пункту 47 Особливостей, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 Тендерної документації, Документи, які надаються учасником-переможцем (юридичною особою): Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. Так, 4 вересня 2023 року Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення. Переглянути Реєстр осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, можна за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ Таким чином, 18 вересня 2023, на момент визначення Учасник ФОП Галія Віталія Олександровича переможцем закупівлі ДК 021:2015 - 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне Г (Г2) 0-200), інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення знаходилась у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним. Учасник-переможець в свою чергу надав інформаційну довідку в якій зазначив, що інформація про осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення знаходиться у вільному доступі. Також варто зазначити, що інформація про те, що електронна система закупівель, автоматично, при визначенні Учасника переможцем формує Довідку з НАЗК, в якій зазначається «За результатами пошуку не було знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення». Інформацію можна перевірити в електронній системі закупівель натиснувши в розділі «Повідомлення про намір укласти договір» - «Документи» - «Довідка НАЗК». Таким чином, в Замовника не було підстав для відхилення переможця процедури закупівлі ФОП Галій В.О.
Рішеня
19.10.2023 16:23
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Тверде паливо (Вугілля кам'яне)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-31-009466-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. Згідно протоколу щодо прийнятого рішення уповноваженої особи від 14.09.2023 за №14, Замовником керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО» відхиллено та зазначено підстави: «Згідно Додатку №4 тендерної документації п.4 абзацу 2 було встановлено вимогу що учасник повинен надати копію дійсного договору з виробником вугілля або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля. Учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО» у копії договору із ТОВ «КОАЛЕНЕРЖИ» №01/08 від 01.08.2023 р. вугілля марки Г(Г2) 0-200 відсутнє. У завантаженій специфікації із вугіллям марки Г(Г2) 0-200 немає підпису та печатки зі сторони Покупця, та самого Договору». «Згідно Додатку №4 тендерної документації п.4 абзацу 5 учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист, про те що в разі поставки товару неналежної якості, термін заміни товару становить шість днів з моменту отримання повідомлення від Замовника, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО» не надало гарантійного листа». При цьому замовником не враховано, що згідно абзацу 2 статті 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У зв’язку з вищевикладеним прошу надати інформацію щодо причин неоприлюднення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО», адже виправлення встановлених невідповідностей не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції (найменування товару, марки, моделі тощо)? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
20.10.2023 13:01
Орган перевірки
26.10.2023 00:00
Документи повідомлення
20.10.2023 13:03
-
Відповідь
У відповідь на Ваш запит від 20 жовтня 2023 року повідомляємо наступне:
У відповідь на Ваш запит від 20 жовтня 2023 року повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 43 Особливостей, Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, відповідно до пункту 6 розділу 3 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація», Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 4 до цієї тендерної документації. В свою чергу, пунктом 4 Додатку 4 передбачено, що Учасник повинен надати копія дійсного договору з виробником вугілля або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля. Таким чином, наявність в Учасника договору з виробником вугілля або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля на пряму пов’язано із якісними і кількісними характеристиками, оскільки відсутність в Учасника договірних зобов’язань з виробником вугілля безпосередньо випливає на строк поставки товарів та якісь, оскільки Замовнику не зрозумілу хто є виробником і якої якості товар планує постачати Учасник. Варто зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Отже, Замовник правомірно відхилив тендерну пропозиції Учасника - ТОВ «УКРАЇНСЬКЕ ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО».
Рішеня
24.10.2023 14:27
Замовник
Документи повідомлення
24.10.2023 14:29
-
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Тверде паливо (Вугілля кам'яне)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-31-009466-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. За результатами проведеної процедури закупівлі укладено договір про закупівлю товару від 02.10.2023 за №02/10 (далі – договір). У пункті 5.1. договору зазначено термін поставки до 15.10.2023 року. У зв’язку з чим прошу надати інформацію щодо стану виконання договору? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
30.10.2023 09:37
Орган перевірки
03.11.2023 00:00
Документи повідомлення
30.10.2023 09:39
-
Відповідь
У відповідь на Ваш запит від 30 жовтня 2023 року повідомляємо наступне:
У відповідь на Ваш запит від 30 жовтня 2023 року повідомляємо наступне: Між ІВАНЕ-ПУСТЕНСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ та ФОП Галієм Віталієм Олександровичем укладено Договір №02/10 від 02 жовтня 2023 року на суму 1 010 500,00 грн. без ПДВ. Відповідно до видаткової накладної № 10/2 від 16 жовтня 2023 року товар поставлено та оплачено. Однак, Договір №02/10 від 02 жовтня 2023 року ще не виконано в повному обсязі, оскільки відповідно до пункту 2.6. Строки і порядок встановлення Замовником недоліків в поставленому йому товарі, які не могли бути виявлені при звичайному його прийманні, і пред'явлення Постачальнику претензій у зв'язку з недоліками, визначаються відповідно до чинного законодавства України, а пунктом 2.7. Постачальник зобов'язаний замінити неякісний Товар протягом 7 днів з дати отримання обґрунтованої претензії від Замовника. У разі невиконання даного пункту Замовник вправі порушити питання про розірвання Договору. Так, відповідно до статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 17 Постанови КМУ № 1178, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. В свою чергу, відповідно до статті 180 ГК України, при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг. Відповідно до пункту 5 статті 1 Закону України "Про захист прав споживачів", гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг. Таким чином, не зважаючи на оплату та поставку товару, Договір №02/10 від 02 жовтня 2023 року ще не виконано в повному обсязі, оскільки передбачено заміну неякісного товару протягом строку дії Договору, тобто до 31 грудня 2023 року.
Рішеня
01.11.2023 16:28
Замовник
Документи повідомлення
01.11.2023 16:37
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 125 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2023 16:29
Замовник:
ІВАНЕ-ПУСТЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380977618307
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 125 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2023 16:29
Замовник:
ІВАНЕ-ПУСТЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380977618307
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності