Показати схожі тендери

Закупівля ШГВ23Т-382 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Штори, портьєри, тюль в асортименті) від АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-08-29-006740-a
План UA-P-2023-08-25-000126-b link
Статус Очікування пропозицій
Остання зміна 01.11.2023 14:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
98 181.09 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (1,02 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.08.2023 13:47 до 10.09.2023 17:00
Завершено
Період уточнень
з 29.08.2023 13:47
до 07.09.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.08.2023 13:47
до 07.09.2023 00:00
Період уточнень
з 29.08.2023 13:47 до 07.09.2023 00:00
Період оскарження
з 29.08.2023 13:47 до 07.09.2023 00:00
Основні параметри
ШГВ23Т-382 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Штори, портьєри, тюль в асортименті)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
98 181.09 грн.
ДК 021:2015 (CPV) 39510000-0 Вироби домашнього текстилю
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 (CPV) 39510000-0 Вироби домашнього текстилю
Очікувана вартість
98 181.09 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
1,02 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.09.2023 13:36
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 20 (Погонний метр)
Портьєрна тканина жаккард хамелеон Колір: сірувато-пісочний(тауп).
Опис предмета закупівлі
Портьєрна тканина жаккард хамелеон Колір: сірувато-пісочний(тауп).
Код ДК 021:2015
39515200-7 - Портьєри
Кількість
20
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
64250, Україна, Харківська область, смт Донець
Дата постачання по
30.10.2023 00:00
Позиція : №2 20 (Погонний метр)
Портьєрна тканина жаккард хамелеон Колір:сірувато-синій. Тканина хамелеон жаккард з абстрактним геометричним візерунком
Опис предмета закупівлі
Портьєрна тканина жаккард хамелеон Колір:сірувато-синій. Тканина хамелеон жаккард з абстрактним геометричним візерунком
Код ДК 021:2015
39515200-7 - Портьєри
Кількість
20
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
64250, Україна, Харківська область, смт Донець
Дата постачання по
30.10.2023 00:00
Позиція : №3 8 (штуки)
Декоративний підхват для штор Шари Колір: бежево-синій
Опис предмета закупівлі
Декоративний підхват для штор Шари Колір: бежево-синій
Код ДК 021:2015
39516000-2 - Предмети декору
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
64250, Україна, Харківська область, смт Донець
Дата постачання по
30.10.2023 00:00
Позиція : №4 3 (комплект)
Комплект штор блэкаут золото-беж 150*280 см. (2штори)
Опис предмета закупівлі
Комплект штор блэкаут золото-беж 150*280 см. (2штори)
Код ДК 021:2015
39515100-6 - Штори
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
64250, Україна, Харківська область, смт Донець
Дата постачання по
30.10.2023 00:00
Позиція : №5 1 (комплект)
Комплект штор блэкаут золото-беж 250*280 см. (2штори)
Опис предмета закупівлі
Комплект штор блэкаут золото-беж 250*280 см. (2штори)
Код ДК 021:2015
39515100-6 - Штори
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
64250, Україна, Харківська область, смт Донець
Дата постачання по
30.10.2023 00:00
Позиція : №6 4 (штуки)
Готова тюль біла 700*275 см
Опис предмета закупівлі
Готова тюль біла 700*275 см
Код ДК 021:2015
39516100-3 - Текстильні предмети декору
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
64250, Україна, Харківська область, смт Донець
Дата постачання по
30.10.2023 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
30 календарних днів по факту поставки товару
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Демченко
Електронна пошта
Телефон
+380675775883
Замовник
ЄДРПОУ
00153146
Повна назва
АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування"
Поштовий індекс
64250
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
смт. Донець
Адреса
вул. Стадіонна, 9
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-11-20-000096
Дата створення проекту
20.11.2023 16:31
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
20.11.2023 17:08
Дата публікації висновку про результати
05.12.2023 19:59
Дата завершення усунення порушень
09.12.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
12.12.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 722-88-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.11.2023 №254 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 15.11.2023 № 003100-18/13264-2023 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 20.11.2023 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.11.2023 № 254 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2023-08-29-006740-a 29.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.11.2023 00:00
Документи рішення
20.11.2023 17:08
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Шебелинкагазвидобування» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи філії ГПУ «Шебелинкагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» № ШГВ23Т-382 від 29.08.2023 року, рішення постійно діючі адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.09.2023 №14518-р/пк-пз, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 24.11.2023 року. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Під час моніторингу проаналізовано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних від 12.09.2023 №14518-р/пк-пз (далі Рішення АКУ), яким Зобов'язано акціонерне товариство «Укргазвидобування» в особі філії «Шебелинкагазвидобування» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ШГВ23Т-382 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Штори, портьєри, тюль в асортименті)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-29-006740-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Зокрема, Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Враховуючи інформацію, викладену в мотивувальній частині цього рішення, Комісією встановлено, що під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення, які на момент прийняття Комісією цього рішення можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести відповідні зміни до Документації. Частиною 22 статті 18 Закону визначено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Станом на 20.11.2023 Замовником зміни до тендерної документації не вносилося, тобто рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не виконано, чим порушено вимоги частини 22 статті 18 Закону. В ході проведення моніторингу Замовнику надано питання, Яким чином Вами виконується рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження від 12.09.2023 № 14518? Замовником 24.11.2023 в електронній системі закупівель надано відповідь, у якій зазначено, що 05.10.2023 філією ГПУ «Шебелинкагазвидобування» №ШГВ7172/003.1.14-1 від 05.10.2023р. було направлено до Київського окружного адміністративного суду, адміністративний позив про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14518-р/пк-пз від 12.09.2023р прийняте за результатами розгляду скарги ФОП Тропші В.Д., поданій у закупівлі ШГВ23Т-382 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Штори, портьєри, тюль в асортименті). Таким чином, зазначене рішення органу оскарження залишається невиконаним Замовником у зв’язку із його судовим оскарженням. Замовником разом з відповіддю завантажено документ «Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування рішення Органу оскарження від 12.09.2023р № 14518-р/пк-пз». Відповідно до частини 23 статті 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель, що і здійснено замовником.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови; виконання Замовником рішення органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
05.12.2023 00:00
Дата публікації
05.12.2023 19:59
Документи висновку
05.12.2023 19:59
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Директору АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Шебелинкагазвидобування» Андрію ОХОТНІКОВУ Запит про надання пояснень У межах проведення моніторингу закупівлі «ШГВ23Т-382 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Штори, портьєри, тюль в асортименті) (код ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю)», (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-29-006740-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Яким чином Вами виконується рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження від 12.09.2023 № 14518? Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити їх документальне підтвердження. Головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Рішеня
21.11.2023 09:42
Орган перевірки
25.11.2023 00:00
Документи повідомлення
21.11.2023 09:42
-
Відповідь
Відповідь на запит від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Пояснення по суті Запиту: Закупівля UA-2023-08-29-006740-a 1.1 На Вимогу «Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» повідомляю: Згідно заявки на закупівлю адміністративно-господарського сектору ГПУ «Шебелинкагазвидобування» №ШГВ4032-003.1-1-05С від 20.06.2023р., були надані необхідні кількісні та технічні характеристики на закупівлю: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (штори, портьєри, тюль в асортименті). Очікувана вартість розрахована відповідно до Додатку 5 Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, затвердженого Наказом № 520 від 07.07.2023 внесення змін до наказу №509 від 24.10.2023р., а саме методом визначення ОВ порівнянням ринкових цін. Відповідно до розділу 2.2, підпункту 3: Визначили очікувану ціну за одиницю, з урахуванням приведеної вартості, яка не може бути вищою за середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1+ … Цк+……) / К, Де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк… - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К – кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації. Надані після опрацювання ринку комерційні пропозиції, які брались для розрахунку очікуваної вартості від зацікавлених представників ринку додаються. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена як середнє значення з трьох найменших комерційних пропозицій учасників, що мають можливість здійснити поставку необхідної кількості в зазначені строки. Очікувана вартість предмета закупівлі за джерелом фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) склала - 98 181,09 UAH з ПДВ. Технічні і якісні характеристики предмету закупівлі, які додані до процедури, сформовані відповідно до визначених потреб Замовником (Адміністративно-господарський сектор ГПУ «Шебелинкагазвидобування»). У виборі Предмету закупівлі, а саме 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Штори, портьєри, тюль в асортименті) з відповідними технічними і якісними характеристиками, Замовник керувався вимогами Державного класифікатору 021:2015. Обрані технічні та якісні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам для задоволення потреб Замовника. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою Товариства з урахуванням стандартів до вказаної продукції. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку. 1.2 На Вимогу: «Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі». Це запитання зустрічається в нашій практиці вже не так часто, але надаємо відповідь на нього, враховуючи судову практику. Повідомляємо, що Товариство не зобов’язане розміщувати на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), зокрема з огляду на наведені нижче обставини. Згідно з Законом (ч. 5 ст. 8) «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.» Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до ст. 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання Товариством вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Однак, Закон чи інші нормативно-правові акти у сфері публічних закупівель не встановлюють обов’язкових вимог щодо порядку обчислення Товариством, як замовником в розумінні Закону (юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої цієї статті.), очікуваної вартості. Не є таким нормативно-правовим актом, який встановлює обов’язок Товариству визначати та обґрунтовувати очікувану вартість, і Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275, оскільки остання має рекомендаційних характер (п.1 вказаної методики). Також звертаємо увагу, що на Товариство не поширюються вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів", якою передбачено обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки та підприємств, які використовують кошти державного бюджету забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації на власному веб-сайті, з огляду на наступне. Відповідно до Бюджетного кодексу України головними розпорядники бюджетних коштів є бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень. Бюджетними установами є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету (ст. 2 Бюджетного кодексу України). Однак, Товариство не є бюджетною установою, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Крім того, Товариство не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з огляду на вказане. Статтею 22 Господарського кодексу України визначено, що суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Відповідно до п. 4.2 статуту АТ «Укргазвидобування», Товариство є власником: ? майна, переданого йому засновником; ? кредитних та запозичених коштів; ? виробленої продукції та майна, створеного (придбаного) Товариством у результаті господарської діяльності; ? доходів, отриманих у результаті здійснення господарської діяльності; У рішенні Господарського суду міста Києва по справі № 910/10255/13 від 27.06.2013 року, яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 року та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 року по справі № 910/10255/13, встановлено, що майно, передане Національною акціонерною компанією Нафтогаз України до статутного капіталу ПАТ «Укргазвидобування» (перейменовано на АТ «Укргазвидобування» з 23.05.2018 року), а також майно, яке придбане, виготовлене та отримане ПАТ «Укргазвидобування» з інших джерел (в тому числі набуте внаслідок правонаступництва) є власністю ПАТ «Укргазвидобування». Пунктом 4.3. статуту АТ «Укргазвидобування» передбачено, що Товариство має використовувати державне майно відповідно до законодавства. Майно, що є державною власністю і надане Товариству у користування, включається до його активів. Тобто, відповідно до Статуту Товариства, у АТ «Укргазвидобування» наявне майно, яке належить йому на праві приватної власності та, крім того, АТ «Укргазвидобування» може використовувати державне майно. Таким чином, АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом, який діє на основі лише державної власності, а отже йому не притаманна перша ознака суб’єкта господарювання державного сектору економіки. Крім того, згідно з ст. 96-1 ЦК України права учасників юридичних осіб (корпоративні права) - це сукупність правомочностей, що належать особі як учаснику (засновнику, акціонеру, пайовику) юридичної особи відповідно до закону та статуту товариства. Корпоративні права набуваються особою з моменту набуття права власності на частку (акцію, пай або інший об’єкт цивільних прав, що засвідчує участь особи в юридичній особі) у статутному капіталі юридичної особи. Учасники (засновники, акціонери, пайовики) юридичної особи мають право у порядку, встановленому установчим документом та законом: 1) брати участь в управлінні юридичною особою у порядку, визначеному установчим документом, крім випадків, встановлених законом; 2) брати участь у розподілі прибутку юридичної особи і одержувати його частину (дивіденди), якщо така юридична особа має на меті одержання прибутку; 3) у випадках, передбачених законом та установчим документом, вийти з юридичної особи; 4) здійснити відчуження часток у статутному (складеному) капіталі товариства, цінних паперів, паїв та інших об’єктів цивільних прав, що засвідчують участь у юридичній особі, у порядку, встановленому законом; 5) одержувати інформацію про діяльність юридичної особи у порядку, встановленому установчим документом; 6) одержати частину майна юридичної особи у разі її ліквідації в порядку та у випадках, передбачених законом, установчим документом (право на ліквідаційну квоту). Зі змісту вищезазначених норм чинного законодавства вбачається, що господарське товариство вважається таким, у статутному капіталі якого є корпоративні права держави, лише у випадку якщо держава є акціонером такого товариства та їй належать акції у статутному капіталі цього господарського товариства. В той же час, відповідно до статуту АТ «Укргазвидобування» засновником та єдиним акціонером Товариства є акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», яка є окремою юридичною особою, створеною відповідно до чинного законодавства України. В рішенні Господарського суду міста Києва по справі № 910/10255/13 від 27.06.2013 року, яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 року та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 року по справі № 910/10255/13, встановлено, що корпоративні права відносно ПАТ «Укргазвидобування» належать саме Національній акціонерній компанії «Нафтогаз України», а не державі, а відтак ПАТ "Укргазвидобування" не є господарською організацію чи товариством, у статутному капіталі якої є корпоративні права держави. В постанові Окружного адміністративного суду м. Києва від 19.02.2014 року, залишеній без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 19.01.2016 року та постановою Верховного Суду від 20.12.2018 року по справі №826/1503/14, суд встановив, що у статутному капіталі ПАТ «Укргазвидобування» наявні корпоративні права виключно НАК «Нафтогаз України», а відтак, ПАТ «Укргазвидобування» не є підприємством, частка держави у статутному капіталі якого становить 50 відсотків та більше. Таким чином, оскільки акції АТ «Укргазвидобування» належать НАК «Нафтогаз України», а не державі, то АТ «Укргазвидобування» не відноситься до суб'єктів, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів, а відтак АТ «Укргазвидобування» не притаманна і друга ознака суб’єкта державного сектору економіки. Крім того, в рішенні Господарського суду м. Києві від 17.01.2017 по справі №910/17060/16, яке залишено без змін постановою Вищого господарського суду України від 24 жовтня 2017 року, встановлено, що Товариство не відносяться до суб'єктів державного сектору економіки. Вищенаведене свідчить про те, що АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом державного сектору економіки. Крім того, Товариство не використовує кошти Державного бюджету України. Отже, АТ «Укргазвидобування» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, відтак i не належить до переліку суб’єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту. Вищезазначене висновується Окружним адміністративним судом міста Києва в рішенні від 08.08.2022 по справі №640/842/22, що набрало законної сили (визнано протиправним та скасовано висновок Державної аудиторської служби України стосовно недопущення в подальшому порушень вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710). З огляду на зазначене, вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації не поширюються на АТ «Укргазвидобування», у зв’язку з чим дотримання Товариством вказаних законодавчих вимог не може бути предметом моніторингу згідно з Законом. Враховуючи вищенаведене, на АТ «Укргазвидобування» не розповсюджуються на законодавчому рівні обов’язкові для Товариства вимоги щодо розміщення на сторінці власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. На Вимогу: «Яким чином Вами виконується рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження від 12.09.2023 № 14518?» На рішення АМКУ від 12.09.2023р. № 14518 листом філії ГПУ «Шебелинкагазвидобування» №ШГВ7172/003.1.14-1 від 05.10.2023р. було направлено до Київського окружного адміністративного суду, адміністративний позив про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14518-р/пк-пз від 12.09.2023р. Окремо зазначаємо, що станом на 21.11.2023 на адресу АТ «»Укргазвидобування» не надходила ухвала про відкриття провадження за позовною заявою на рішення Комісії АМКУ № 14518-р/пк-пз від 12.09.2023 року, інформація про номер справи відсутня. Додатки: Комерційні пропозиції від 3-х Учасників Позов до КОАС на рішення АМКУ від 12.09.2023р. № 14518-р/пк-пз
Рішеня
24.11.2023 12:27
Замовник
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
98 181.09 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2023 17:00
Замовник:
АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування"
Контактний телефон:
+380675775883
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
98 181.09 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2023 17:00
Замовник:
АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування"
Контактний телефон:
+380675775883
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності