Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт вулиці Гетьмана Сагайдачного (від вулиці Соборності до вулиці Житомирська) в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-08-02-012296-a
Id Tender 82c96e35bd184039be1edcb14c9dbacf
План UA-P-2023-08-02-006516-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.09.2023 16:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 582 813 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
37 914.07 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.08.2023 18:40 до 15.08.2023 12:00
Завершено
Період уточнень
з 02.08.2023 18:40
до 12.08.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.08.2023 18:40
до 12.08.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2023 12:02
до 25.08.2023 11:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2023 11:43
до 31.08.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.08.2023 11:43
до 07.09.2023 16:17
Період уточнень
з 02.08.2023 18:40 до 12.08.2023 00:00
Період оскарження
з 02.08.2023 18:40 до 12.08.2023 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2023 12:02 до 25.08.2023 11:43
Період кваліфікації
з 15.08.2023 12:02 до 25.08.2023 11:43
Основні параметри
Капітальний ремонт вулиці Гетьмана Сагайдачного (від вулиці Соборності до вулиці Житомирська) в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 582 813 грн.
Капітальний ремонт вулиці Гетьмана Сагайдачного (від вулиці Соборності до вулиці Житомирська) в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт вулиці Гетьмана Сагайдачного (від вулиці Соборності до вулиці Житомирська) в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області
Очікувана вартість
7 582 813 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
37914,07
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт вулиці Гетьмана Сагайдачного (від вулиці Соборності до вулиці Житомирська) в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
11700, Україна, Житомирська область, Звягельський район, місто Звягель, вулиця Гетьмана Сагайдачного (від вулиці Соборності до вулиці Житомирська)
Дата постачання по
30.11.2023 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% їх загальної вартості за договірною ціною. Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акта приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2В, які складаються і підписуються Підрядником в трьох примірниках та передаються Замовникові станом на 25 число місяця, не пізніше, як за два останніх робочих дні звітного періоду. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх і передає один примірник Підрядникові. Після підписання документів форм №КБ-3 та КБ-2в Замовник оплачує виконанi роботи протягом 15 робочих днів з дати підписання вказаних документів; інші умови оплати - згідно додатку 1 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%);
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок в сумі 5% від загальної вартості робіт проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію в установленому чинним законодавством порядку, з отриманням відповідних підтвердних документів, та на підставі документів, що передбачені згідно цього пункту, а так само в порядку, передбаченому згідно п. 3.5. Договору. Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акта приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2В, які складаються і підписуються Підрядником в трьох примірниках та передаються Замовникові станом на 25 число місяця, не пізніше, як за два останніх робочих дні звітного періоду. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх і передає один примірник Підрядникові. Після підписання документів форм №КБ-3 та КБ-2в Замовник оплачує виконанi роботи протягом 15 робочих днів з дати підписання вказаних документів; інші умови оплати - згідно додатку 1 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%);
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укр-Дор-Сервіс"
Пропозиція:
6 053 505.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.08.2023 08:27
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Прокопенко
Електронна пошта
Телефон
+380969366218
Замовник
ЄДРПОУ
34648973
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
11700
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Звягель
Адреса
вул. Шевченка, буд. 16
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт вулиці Гетьмана Сагайдачного (від вулиці Соборності до вулиці Житомирська) в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області
Період вимог/скарг з 25.08.2023 11:43 по 31.08.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.08.2023 11:44
Довідка НАЗК
25.08.2023 11:43
-
Звіт про оцінку
Звіт про оцінку
15.08.2023 12:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2023 18:40
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2023 18:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником не надано передбачений тендерною документацією гарантійний лист щодо надання таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами тендерної документації та у випадку прийняття рішення замовником про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником. 1.2. У складі тендерної пропозиції учасником не надано передбачену тендерною документацією підтверджуючих документів на екскаватор. 1.3. У складі тендерної документації учасником надано працівників найнятих по ЦПД та накази на працівників в яких скінчився термін прийняття на роботу. 1.4. У складі тендерної документації учасником не надано листи відгуки від Замовника. 1.5. У складі тендерної документації учасником не надано інформації про залучення субпідрядників. 1.6. У складі тендерної документації учасником не надано календарний графік виконання робіт. 1.7. У складі тендерної документації учасником не надано документи та інформацію, що підтверджують право користування учасником асфальтобетонним заводом та згідно додатку 3 до тендерної документації, а саме в частині: - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі учасником асфальтобетоного(их) заводу(ів) відповідно до договору (оренди або лізингу), а також картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6, та в тому числі від контрагента згідно договору про надання відповідних послуг з виготовлення відповідних сумішей та/або їх поставки); - лист-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів), який відповідно є орендодавцем або лізингодавцем (або виконавцем/постачальником) згідно договору, щодо не заперечення використання учасником потужностей заводу для виконання робіт, що є предметом закупівлі, та/або про гарантії поставки на користь учасника відповідних сумішей. 1.8. У складі тендерної документації учасником не надано належним чином завiренi копiї дозвiльних документiв на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повiтря стацiонарними джерелами- асфальтобетонним заводом, інформація про право користування яким надана учасником у складі тендерної пропозиції. 1.9. У складі тендерної пропозиції не надано аналогічний договір для підтвердження виконання аналогічних договорів та відповідні документи до договорів, а саме до договір підряду, що передбачає виконання робіт щодо капітального ремонту, або реконструкції або нового будівництва автомобільної дороги (або її частини), в тому числі з улаштуванням покриття проїзної частини з використанням асфальтобетонних сумішей. Термін «автомобільна дорога», що визначений в цьому пункті, вживається у значенні, що передбачене в тому числі згідно Закону України «Про автомобільні дороги». 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. 15.7. розділу 2 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист щодо надання таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами тендерної документації та у випадку прийняття рішення замовником про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником. 2.2. Згідно п. 2.2. розділу 2 тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, в тому числі документи що підтверджують право власності учасника на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, наявність яких в учасника вимагається згідно п. п. 1 п. 2.1. цього розділу (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір купівлі-продажу, тощо), або копії договорів оренди/найму*, та/або договорів про надання послуг будівельної техніки, разом із свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів (технологічних транспортних засобів), та щодо об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, наявність яких в учасника вимагається згідно п. п. 1 п. 2.1. цього розділу. 2.3. Згідно п. 1.4. Розділу 1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ тендерної документації «Працівник» - вживається у значенні, наведеному пунктом 14.1.195. статті 14 Податкового кодексу України. Згідно п. 2.2. розділу 2 тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, перелік яких передбачено згідно згідно п. п. 2 п. 2.1. цього розділу, та інформацію про наявність яких зазначено учасником в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб. 2.4. Згідно п. 1.3. Розділу 1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ тендерної документації «Позитивний відгук» - відгук (або рекомендаційний лист, тощо) згідно виконання аналогічного договору (копія якого надана у складі тендерної пропозиції), зміст якого не містить інформацію щодо порушення учасником в якості підрядника (виконавця) будь-яких умов такого договору. Згідно п. 2.2. розділу 2 тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції позитивний відгук від замовника робіт згідно виконання аналогічного договору, копію якого надано у складі тендерної пропозиції, при цьому такий відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника робіт згідно аналогічного договору, завірений підписом уповноваженої посадової особи такого замовника, повинен бути датований, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування виконуваних робіт згідно договору, інформацію, що підтверджує належне виконання учасником робіт згідно аналогічного договору та в повному їх обсязі. 2.5. Згідно п. 17. розділу 2 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником надається інформацію про повне найменування, код згідно ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника (субпідрядників), та у випадку якщо учасник відповідає в повній мірі кваліфікаційним критеріям, встановленим цією тендерною документацією, та з наданням відповідного документального підтвердження згідно цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції. Зазначена в цій частині інформації у будь-якому випадку надається учасником у складі тендерної пропозиції у випадку залучення субпідрядника (субпідрядників) згідно п. 2.2.2. цього розділу, та щодо кожного з таких субпідрядників, в тому числі додатково із зазначенням найменування робіт та орієнтовного співвідношення їх вартості, до виконання яких залучається субпідрядник, у відсотках (або в грошовому виразі) від вартості ціни тендерної пропозиції учасника. 2.6. Згідно п. 3.1.3 розділу 2 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником надається проект календарного графіку виконання робіт згідно даного предмету закупівлі, складений учасником з урахуванням строку виконання робіт, що передбачений цією тендерною документацією, та із зазначенням етапів виконання робіт та строків виконання кожного етапу. 2.7. Згідно п. 2.2. розділу 2 тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, в тому числі документи та інформацію, що підтверджують право користування учасником асфальтобетонним заводом та згідно додатку 3 до тендерної документації. При цьому, згідно абз. 2 та 3 п. 3 додатку 3 до тендерної документації асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повиненн надати - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі учасником асфальтобетоного(их) заводу(ів) відповідно до договору (оренди або лізингу), а також картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6, та в тому числі від контрагента згідно договору про надання відповідних послуг з виготовлення відповідних сумішей та/або їх поставки). - лист-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів), який відповідно є орендодавцем або лізингодавцем (або виконавцем/постачальником) згідно договору, щодо не заперечення використання учасником потужностей заводу для виконання робіт, що є предметом закупівлі, та/або про гарантії поставки на користь учасника відповідних сумішей. 2.8. Згідно п. 2.2. розділу 2 тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, в тому числі документи та інформацію, що підтверджують право користування учасником асфальтобетонним заводом та згідно додатку 3 до тендерної документації. При цьому, згідно абз. 1 п. 4 додатку 3 до тендерної документації асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повиненн надати належним чином завiренi копiї дозвiльних документiв на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повiтря стацiонарними джерелами- асфальтобетонним заводом, інформація про право користування яким надана учасником у складі тендерної пропозиції. 2.9. Згідно п.1.1. Розділу 1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ тендерної документації «Аналогічний договір» – договір підряду, що передбачає виконання робіт щодо капітального ремонту, або реконструкції або нового будівництва автомобільної дороги (або її частини), в тому числі з улаштуванням покриття проїзної частини з використанням асфальтобетонних сумішей. Термін «автомобільна дорога», що визначений в цьому пункті, вживається у значенні, що передбачене в тому числі згідно Закону України «Про автомобільні дороги». п. 2.1. розділу 2 тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції учасник повинен підтвердити досвід повного виконання не менше ніж одного аналогічного договору. Аналогічний договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи закупівель надати: - гарантійний лист щодо надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами тендерної документації та у випадку прийняття рішення замовником про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником; - копію технічного паспорту на орендований екскаватор – навантажувач JCB 3 CX. - Підтвердити наявність прцівників відповідної кваліфікації надаши довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації , накази про прийняття на роботу працівників або копії трудових книжок. - Позитивний лист відгук від Замовника до договору підтвердження виконання аналогічних договорів. - Надати інформацію про субпідрядників яких планується залучати. - Надати календарний графік виконання робіт. - Підтвердити наявність АБЗ надавши - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі учасником асфальтобетоного(их) заводу(ів) відповідно до договору (оренди або лізингу), а також картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6, та в тому числі від контрагента згідно договору про надання відповідних послуг з виготовлення відповідних сумішей та/або їх поставки); - лист-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів), який відповідно є орендодавцем або лізингодавцем (або виконавцем/постачальником) згідно договору, щодо не заперечення використання учасником потужностей заводу для виконання робіт, що є предметом закупівлі, та/або про гарантії поставки на користь учасника відповідних сумішей. - Надати належно завірені копії документів на викиди в атмосферене повітря АБЗ. - Копію аналогічного виконаного договору та всі документи до нього. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Надані учасником документи згідно цього повідомлення повинні в повній мірі відповідати вимогам тендерної документації.
Створено
23.08.2023 16:00
Надати до
24.08.2023 16:00
Договір
UA-2023-08-02-012296-a-c1
Підписаний і діє
Номер
№48/7461
6 053 505.6 грн.
5 044 588 грн.
З ПДВ
Підписано
06.09.2023
Строк дії договору з
06.09.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт вулиці Гетьмана Сагайдачного (від вулиці Соборності до вулиці Житомирська) в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області
Номенклатура
Капітальний ремонт вулиці Гетьмана Сагайдачного (від вулиці Соборності до вулиці Житомирська) в місті Звягель, Звягельського району, Житомирської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 листопада 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укр-Дор-Сервіс"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укр-Дор-Сервіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42133695

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.09.2023 16:17
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 582 813 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2023 12:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380969366218
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 582 813 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2023 12:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380969366218
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності