Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт фізкультурно- оздоровчого корпусу з плавальним басейном (з заміною склопакетів, вікон, дверей, стійок, накладок, відливів) за адресою:вулиця Шевченка,63а.місто Вознесенськ, Вознесенський район, Миколаївська область,56501 від КО ВМЦФЗН "Спорт для всіх".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-07-31-000779-a
Id Tender 6a6459ead5b24580b20aebc5d50b8118
План UA-P-2023-07-31-000324-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 31.08.2023 12:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 909 550 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 547.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.07.2023 09:42 до 10.08.2023 09:00
Завершено
Період уточнень
з 31.07.2023 09:42
до 07.08.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.07.2023 09:42
до 07.08.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.08.2023 15:44
до 18.08.2023 16:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.08.2023 16:46
до 24.08.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.08.2023 16:02
до 31.08.2023 12:07
Період уточнень
з 31.07.2023 09:42 до 07.08.2023 00:00
Період оскарження
з 31.07.2023 09:42 до 07.08.2023 00:00
Період кваліфікації
з 11.08.2023 15:44 до 18.08.2023 16:02
Період кваліфікації
з 11.08.2023 15:44 до 18.08.2023 16:02
Основні параметри
Поточний ремонт фізкультурно- оздоровчого корпусу з плавальним басейном (з заміною склопакетів, вікон, дверей, стійок, накладок, відливів) за адресою:вулиця Шевченка,63а.місто Вознесенськ, Вознесенський район, Миколаївська область,56501
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 909 550 грн.
Поточний ремонт фізкультурно- оздоровчого корпусу з плавальним басейном (з заміною склопакетів, вікон, дверей, стійок, накладок, відливів) за адресою:вулиця Шевченка,63а.місто Вознесенськ, Вознесенський район, Миколаївська область,56501
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт фізкультурно- оздоровчого корпусу з плавальним басейном (з заміною склопакетів, вікон, дверей, стійок, накладок, відливів) за адресою:вулиця Шевченка,63а.місто Вознесенськ, Вознесенський район, Миколаївська область,56501
Очікувана вартість
1 909 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9547,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2023 15:09
Закінчення аукціону
11.08.2023 15:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт фізкультурно- оздоровчого корпусу з плавальним басейном (з заміною склопакетів, вікон, дверей, стійок, накладок, відливів) за адресою:вулиця Шевченка,63а.місто Вознесенськ, Вознесенський район, Миколаївська область,56501
Код ДК 021:2015
45420000-7 - Столярні та теслярні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
56501, Україна, Миколаївська область, Вознесенськ, вул.Шевченка 63А
Дата постачання по
30.11.2023 09:47
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
На підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в), відповідно до фактично виконаних обсягів робіт з урахуванням фактичної вартості матеріалів
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Вєрємєєнко Вадим Анатолійович
Пропозиція:
1 800 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Вєрємєєнко Кирило Вадимович
Пропозиція:
1 901 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ОПТТОРБУД"
Пропозиція:
1 752 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГОСПОДАР-2"
Пропозиція:
1 908 952 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.08.2023 15:09
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.08.2023 17:20
-
05.08.2023 17:18
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гончаренко Марина Юріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380513432816
Факс
+380513432816
Замовник
ЄДРПОУ
34401127
Повна назва
КО ВМЦФЗН "Спорт для всіх"
Поштовий індекс
56500
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Вознесенськ
Адреса
вулиця Соборності,16
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт фізкультурно- оздоровчого корпусу з плавальним басейном (з заміною склопакетів, вікон, дверей, стійок, накладок, відливів) за адресою:вулиця Шевченка,63а.місто Вознесенськ, Вознесенський район, Миколаївська область,56501
Період вимог/скарг з 15.08.2023 16:46 по 21.08.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи: інформацію та документу, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до Додатку 2 Тендерної документації; інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку 1 Тендерної документації; Учасник у складі тендерної пропозиції зазначив, що для виконання даної закупівлі буде залучено субпідрядників - ТОВ "БУДЖАКСТРОЙСЕРВІС та ФОП Вєрємєєнко В.А., при розкритті тендерних пропозицій було виявлено, що ФОП Вєрємєєнко В.А також подав тендерну пропозиції (Реєстр тендерних пропозицій додається). Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII -публічні закупівлі мають будуватися на добросовісній конкуренції серед учасників.
Документи кваліфікації
15.08.2023 16:46
-
15.08.2023 16:44
Повідомлення про рішення
11.08.2023 15:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2023 09:42
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2023 09:42
Період вимог/скарг з 16.08.2023 13:48 по 22.08.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що зазначена у Додатку 1 Тендерної документації; усі довідки та інформації, що подаються не мають дати та вихідного номера документа. Учасник у складі тендерної пропозиції зазначив, що для виконання даної закупівлі буде залучено субпідрядника - ТОВ "БУДЖАКСТРОЙСЕРВІС. В посвідченні № 04-60-2023-2-2 (навчання і перевірка знань законодавчих актів) вказаний директор ПП «ОПТТОРГБУД» Баркар Ю.Ю., що є першим Учасником даної закупівлі (Реєстр тендерних пропозицій додається). Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII -публічні закупівлі мають будуватися на добросовісній конкуренції серед учасників.
Документи кваліфікації
16.08.2023 13:48
-
16.08.2023 13:46
Повідомлення про рішення
15.08.2023 16:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2023 09:42
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2023 09:42
Період вимог/скарг з 16.08.2023 15:26 по 22.08.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що зазначена у Додатку 1 Тендерної документації; усі довідки та інформації, що подаються не мають дати та вихідного номера документа; сума цінової пропозиції та кошторис не відповідають зареєстрованої цінової пропозиції на майданчику. Учасник у складі тендерної пропозиції зазначив, що для виконання даної закупівлі буде залучено субпідрядників - ТОВ "БУДЖАКСТРОЙСЕРВІС та ФОП Вєрємєєнко В.А., при розкритті тендерних пропозицій було виявлено, що ФОП Вєрємєєнко В.А також подав тендерну пропозиції (Реєстр тендерних пропозицій додається). Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII -публічні закупівлі мають будуватися на добросовісній конкуренції серед учасників.
Документи кваліфікації
16.08.2023 15:26
-
16.08.2023 15:26
Повідомлення про рішення
16.08.2023 13:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2023 09:42
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2023 09:42
Період вимог/скарг з 18.08.2023 16:02 по 24.08.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.08.2023 16:02
Довідка НАЗК
18.08.2023 16:01
-
18.08.2023 16:01
Повідомлення про рішення
16.08.2023 15:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2023 09:42
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2023 09:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Cертифікат ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги»
Створено
17.08.2023 09:08
Надати до
18.08.2023 09:08
Договір
UA-2023-07-31-000779-a-a1
Завершився
Номер
53
1 640 004 грн.
1 366 670 грн.
З ПДВ
Підписано
31.08.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
1 640 004
Сума оплати за договором без ПДВ
1 366 670
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт фізкультурно- оздоровчого корпусу з плавальним басейном (з заміною склопакетів, вікон, дверей, стійок, накладок, відливів) за адресою:вулиця Шевченка,63а.місто Вознесенськ, Вознесенський район, Миколаївська область,56501
Номенклатура
Поточний ремонт фізкультурно- оздоровчого корпусу з плавальним басейном (з заміною склопакетів, вікон, дверей, стійок, накладок, відливів) за адресою:вулиця Шевченка,63а.місто Вознесенськ, Вознесенський район, Миколаївська область,56501
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 27 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГОСПОДАР-2"
Повна назва
ТОВ "ГОСПОДАР-2"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38505287

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Додатки до договору
31.08.2023 12:07
-
30.11.2023 08:01
-
25.12.2023 14:04
-
22.01.2024 12:41
-
Зміни до договору
29.11.2023
Статус
Опубліковано
Номер
1
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
30.11.2023 08:00
Додатки до договору
Зміни до договору
25.12.2023
Статус
Опубліковано
Номер
2
Узгоджене зменшення ціни
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Документи зміни договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-12-06-000050
Дата створення проекту
06.12.2023 12:54
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.12.2023 13:29
Дата публікації висновку про результати
20.12.2023 15:50
Дата завершення усунення порушень
04.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
28.12.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 555-05-13
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.12.2023 № 41-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.11.2023 № 003100-18/12934-2023, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06.12.2023 № 41-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-07-31-000779-a 31.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.12.2023 00:00
Документи рішення
06.12.2023 13:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 11.07.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КО ВМЦФЗН «Спорт для всіх», (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.08.2023, протокол №12; відповіді Замовника, надані на звернення та вимоги учасників щодо змісту тендерної документації; тендерні пропозиції Приватного підприємства «ОПТТОРБУД» (далі – ПП «ОПТТОРБУД»), Фізичних осіб підприємців Вєрємєєнко Вадим Анатолійович (далі - ФОП «Вєрємєєнко Вадим Анатолійович»), Вєрємєєнко Кирило Вадимович (далі – ФОП «Вєрємєєнко Кирило Вадимович»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ГОСПОДАР-2» (далі – ТОВ «ГОСПОДАР-2»); протокол уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «ОПТТОРБУД» від 15.08.2023 №13; протокол уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП «Вєрємєєнко Вадим Анатолійович» від 16.08.2023 №14; протокол уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП «Вєрємєєнко Кирило Вадимович» від 16.08.2023 №15; вимога учаснику ТОВ «ГОСПОДАР-2» про усунення невідповідностей до 18 серпня 2023; протокол уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 18.08.2023 №16; повідомлення про намір укласти договір від 18.08.2023; договір від 31.08.2023 № 53; додаткова угода від 29.11.2023 №1; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06, 11 та 14 грудня 2023 року. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, з урахуванням цих Особливостей. В ході проведення моніторингу у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, 06.12.2023 було направлено запит про надання пояснень з питань, які є предметом досліджень в рамках моніторингу, проте відповідь (пояснення) на поставлене питання Замовником надано, на п’ятий робочий день (13.12.2023), чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» та визначення переможця торгів встановлено наступне. Замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у підпункті 2.1 пункту 2 додатку 2 тендерної документації встановлена вимога щодо надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1. Водночас, згідно підпункту 2.3 пункту 2 додатку 2 тендерної документації, на працівників, інформація про яких наведена в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації учасникам необхідно надати видані уповноваженою організацією протокол/витяг з протоколу з перевірки знань з питань охорони праці з: 1. «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» НПАОП 45.2-7.02-12»; 2. «Правила безпечної роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71- 13)»; 3. «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15)»; 5. «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)». Учасником ТОВ «ГОСПОДАР-2» в складі тендерної пропозиції надано протоколи з перевірки знань з питань охорони праці (файл «Працівники2.pdf»), у яких відсутні дані щодо проходження перевірки знань з вищезазначених напрямків працівниками Масюта А.А., Батурський Д,В., Загородній В.М., Комарницькій В.І., Сажиєнко С.М, які зазначені у поданій учасником довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.08.2023 №101 (файл «Працівники.pdf»). Також, Замовником у підпункті 2.3 пункту 2 додатку 2 тендерної документації встановлена вимога щодо надання копій медичних книжок працівників за формою №1-ОМК, які зазначені в довідці робітників, які матимуть безпосереднє відношення до виконання робіт на об’єкті. Проте учасником ТОВ «ГОСПОДАР-2» на виконання даної вимоги надано медичні довідки про проходження періодичного медичного огляду замість медичних книжок працівників за формою №1-ОМК (файл «Працівники.pdf»), що не відповідає вищевказаній вимозі тендерної документації. З урахуванням викладеного, під час здійснення моніторингу постала потреба у отриманні пояснень щодо відповідності учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» вимогам тендерної документації, відповідно, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 11 грудня 2023 року через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання інформації та підтвердних документів, однак надані Уповноваженою особою Замовника пояснення не обґрунтовують прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ГОСПОДАР-2» установленим вимогам тендерної документації Замовника. Так, в наданих поясненнях Замовник, зокрема, зазначає наступне: «….Учасником дійсно надані медичні довідки про проходження періодичного медичного огляду (підстава Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 р№246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій»). З’ясувалось, що Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 11.03.1998 р. №66 «Про затвердження форми первинного обліку №1-ОМК та інструкцію щодо порядку її ведення» скасовано 31.05.2013 року. Всі довідки видані комунальним підприємством «Первомайський міський центр первинної медико- и санітарної допомоги». Слід зауважити, що Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 11.03.1998 р. №66 «Про затвердження форми первинного обліку №1-ОМК та інструкцію щодо порядку її ведення» було скасовано на підставі наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21.02.2013 №150 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23.04.2013 за №662/23194, яким у той же час затверджена форма первинної облікової документації № 1-ОМК та затверджена Інструкція щодо заповнення форми первинної облікової документації №1 - ОМК «Особиста медична книжка», який є чинним. Окрім цього, тендерною документацією була встановлена чітка вимога щодо надання медичних книжок працівників за формою №1-ОМК, і не містила можливості надання інших документів. Окрім того, Замовником у поясненнях зазначено наступне «…Щодо наявності відповідної кваліфікації працівників та перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 45.2/7.12; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.75-15;НПАОП 0.00-1.15-07) учасником надано інформацію про реєстрацію декларації Управління держпраці у Миколаївській області. Додаток 8 згідно Постанови КМУ від 03.03.2020 №207 до Порядку «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» «Декларація відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці», де є наявна інформація про працівників Загородній В.М., Комарницькому В.І., Сожиєнку С.М. та протоколи з перевірки знань з питань охорони праці від 17.08.20220р. №3; від 18.08.2020 року №2; від 19.08.2020р. №3. Періодичність навчання 1 раз на 3 роки. Ці особи, безпосередньо, залучені до виконання робіт.» Водночас, під час моніторингу встановлено, що Замовником при наданні роз’яснень в електронній системі закупівель на звернення учасників щодо змісту тендерної документації зазначено наступне: «..у разі неможливості надання такого документа на співробітників, керівник може надати такий протокол та надати письмове пояснення чому у співробітників немає цих документів! А взагалі ТД передбачено протокол від уповноваженої організації та у разі чого ваша тендерна пропозиція може бути відхилена», а також зазначено, що: «для учасника документи передбачені в додатку 2 ТД абзаці 2 пункті 2.1. В довідці щодо відповідної кваліфікації зазначаються працівники які буду виконувати роботи, у разі коли директор/керівник також буде виконувати певні роботи має внести себе у дану довідку та надати відповідні документи.» Проте, у складі пропозиції ТОВ «ГОСПОДАР-2» не наданий протокол з перевірки знань з питань охорони праці щодо всіх працівників, зазначених у довідці та всі напрямки, по яких потрібно пройти перевірку знань. Разом з тим, Замовником у тендерній документації не передбачена можливість надання декларації чи дозволу замість протоколу/витягу з протоколу з перевірки знань з питань охорони праці. Враховуючи вищеописане, учасником ТОВ «ГОСПОДАР-2» документально не підтверджено (в повному обсязі) кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у спосіб, встановлений Замовником у тендерній документації (додаток 2 тендерної документації) та який би в повній мірі відповідав вимогам Замовника. Окрім цього, під час моніторингу було встановлено, що всупереч вимог Замовника, визначених у відповідних додатках тендерної документації на підтвердження якісних характеристик товару та дотримання вимог Санітарних правил, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГОСПОДАР-2» були відсутні наступні документи: - сертифікат відповідності та протокол випробувань на профіль ПВХ, конструкцій, виробів з алюмінієвих сплавів, сертифікат відповідності на виріб ПВХ, сертифікат відповідності на армування, сертифікати відповідності на алюмінієвий профіль, стійки та накладки, протокол горючості профілю (Група горючості не менше Г2 чи Г1) для виробів з ПВХУ (підпункт 6 частини 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2), сертифікати відповідності та протоколи випробувань на віконні вітражі, алюмінієвий відлив, сандвіч панелі; протоколи випробувань на віконні та дверні блоки (алюмінієвих сплавів) (додаток 1 ); - висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на комплектуючі віконних виробів, а саме на профіль ПВХ та на фурнітуру для виробів ПВХ, які вимагалися Замовником у підпункті 7 частини 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2 тендерної документації. З приводу зазначеного Замовником на запит Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області надано, зокрема, наступне пояснення: «…Учасником надані Сертифікати відповідності на підтвердження якісних технічних характеристик, які видані на підставі випробувань ліцензованих суб’єктів господарювання. Які у свою чергу зареєстровані у відповідному реєстрі.» Однак, Замовником в тендерній документації були встановлені чіткі вимоги та перелік документів, які надає учасник на підтвердження технічних та якісних характеристик та не було встановлено можливості щодо не подання частини документів. Слід зауважити, що пунктом 31 частини першої статті Закону № 922-VIII визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а підпунктом 32 цієї статті визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Разом з тим, відповідно до пункту 18 частини першої статті першої Закону № 922-VIII переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Як наслідок, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» не відповідає встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Замовника та іншим установленим вимогам визначених в Додатках 1, 2 тендерної документації та підлягає відхиленню, відповідно до абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, та вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. Проте, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ГОСПОДАР-2» встановлено, що Замовником на порушення абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «ГОСПОДАР-2», а визнано його переможцем та укладено договір на закупівлю послуг: «Поточний ремонт фізкультурно- оздоровчого корпусу з плавальним басейном (з заміною склопакетів, вікон, дверей, стійок, накладок, відливів) за адресою:вулиця Шевченка,63а.місто Вознесенськ, Вознесенський район, Миколаївська область,56501» від 31.08.2023 № 53, на загальну суму 1 908 952,00 гривень з ПДВ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» та визнання його переможцем установлено порушення абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ТОВ «ГОСПОДАР-2» від 31.08.2023 № 53 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
20.12.2023 00:00
Дата публікації
20.12.2023 15:50
Документи висновку
20.12.2023 15:50
-
Оскарження в суді
№400/126/24 в 09.01.2024 року
Дата публікації
10.01.2024 15:38
Документи оскарження в суді
10.01.2024 15:38
-
10.01.2024 15:39
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень
Дата публікації
26.12.2023 17:41
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт фізкультурно- оздоровчого корпусу з плавальним басейном (з заміною склопакетів, вікон, дверей, стійок, накладок, відливів) за адресою:вулиця Шевченка,63а.місто Вознесенськ, Вознесенський район, Миколаївська область,56501» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-31-000779-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі? Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
06.12.2023 16:18
Орган перевірки
12.12.2023 00:00
Документи повідомлення
06.12.2023 16:19
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт фізкультурно- оздоровчого корпусу з плавальним басейном (з заміною склопакетів, вікон, дверей, стійок, накладок, відливів) за адресою:вулиця Шевченка,63а.місто Вознесенськ, Вознесенський район, Миколаївська область,56501» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-31-000779-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання: Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГОСПОДАР-2» встановленим у тендерній документації умовам та вимогам, якщо: - умовами пункту 7 розділу I «Загальні положення» тендерної документації передбачено, що документи, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою засвідчені підписом перекладача, проте учасником документи (акти КБ2, КБ3 ), що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору надано на російській мові, без перекладу; - пунктом 2 додатку 2 тендерної документації передбачено надання учасниками копій медичних книжок працівників за формою №1-ОМК, які зазначені в довідці робітників, проте учасником ТОВ «ГОСПОДАР-2» надано медичні довідки про проходження періодичного медичного огляду, що не відповідає вказаній вимозі тендерної документації; - також, пунктом 2 додатку 2 тендерної документації передбачено, що на працівників, інформація про яких наведена в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідно надати видані уповноваженою організацією протокол/витяг з протоколу з перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.71- 13, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.15-07), проте у наданих ТОВ «ГОСПОДАР-2» протоколах відсутні дані щодо працівників Масюта А.А., Батурський Д,в., Загородній В.М., Комарницькій В.І., Сажиєнко С.М.; - підпунктом 6 частини 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2 тендерної документації, встановлено вимогу, відповідно до якої учасник на підтвердження якісних характеристик товару повинен надати у складі пропозиції: сертифікати відповідності та протокол випробувань на профіль ПВХ, конструкцій, виробів з алюмінієвих сплавів, сертифікат відповідності на виріб ПВХ, сертифікат відповідності на армування, сертифікати відповідності на алюмініевий профіль, стійки та накладки, протокол горючості профілю (Група горючості не менше Г2 чи Г1) для виробів з ПВХ, проте вищезазначені сертифікати, протоколи у складі пропозиції ТОВ «ГОСПОДАР-2» відсутні; - підпунктом 7 частини 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 2 тендерної документації, передбачено надання учасником висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на комплектуючі віконних виробів, а саме на профіль ПВХ та на фурнітуру для виробів ПВХ, проте такі висновки у складі пропозиції ТОВ «ГОСПОДАР-2» відсутні. Окрім цього, у додатку 1 тендерної документації встановлені вимоги щодо надання на віконні вітражі, алюмінієвий відлив, сандвіч панелі сертифікатів відповідності та протоколів випробувань, також на віконні та дверні блоки (алюмінієвих сплавів) надати протоколи випробувань, проте у складі пропозиції ТОВ «ГОСПОДАР-2» зазначені документи відсутні. Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення/інформацію та підтвердні документи, яким чином здійснювалася оцінка тендерної пропозиції ТОВ «ГОСПОДАР-2» відповідно до умов/вимог тендерної документації та прийнято рішення про її відповідність установленим вимогам. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
11.12.2023 16:17
Орган перевірки
15.12.2023 00:00
Документи повідомлення
11.12.2023 16:18
-
Відповідь
Відповідь
Доброго дня! Прошу вибачення за надання відповіді не в строк, так як по всій Україні не було інтернету Київстар 2 доби! Надаємо запити цінових пропозицій, які надсилалися підрядникам ! З трьох підрядників на запит відповів один ФОП Вєрємєенко В.А. та зазначив суму 1909550,00 грн після чого було надано запит до начальника Відділу культури та спорту Вознесенської міської ради. Так як Відділ культури та спорту Вознесенської міської ради та Фінансовий відділ Вознесенської міської ради є головними розпорядниками бюджетних коштів вони викладають обгрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі https://www.facebook.com/Miskavladavoznesenska- Вознесенська міська рада https://www.facebook.com/groups/1056397198302786- відділ культури та спорту Вознесенської міської ради
Рішеня
13.12.2023 09:17
Замовник
Відповідь
Відповідь
1. У трьох учасників процедури закупівлі було відсутньо майже 80% тендерної документації; 2. Виявлений факт зв'язку учасника з іншими учасниками процедури закупівлі 3. Замовник вимагав аналогічні договори, ТОВ «ГОСПОДАР-2» надав такі (2016 року). Аналогічний договір наданий українською мовою та опублікований у системі Прозоро. Договір виконано у повному обсязі та прийнятий Казначейською службою України. 4. Учасником дійсно надані медичні довідки про проходження періодичного медичного огляду (підстава Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 р№246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій»). З’ясувалось, що Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 11.03.1998 р. №66 «Про затвердження форми первинного обліку №1-ОМК та інструкцію щодо порядку її ведення» скасовано 31.05.2013 року. Всі довідки видані комунальним підприємством «Первомайський міський центр первинної медико- и санітарної допомоги». 5. Щодо наявності відповідної кваліфікації працівників та перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 45.2/7.12; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 0.00-1.15-07) учасником надано інформацію про реєстрацію декларації Управління держпраці у Миколаївській області. Додаток 8 згідно Постанови КМУ від 03.03.2020 №207 до Порядку «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» «Декларація відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці», де є наявна інформація про працівників Загородній В.М., Комарницькому В.І., Сожиєнку С.М. та протоколи з перевірки знань з питань охорони праці від 17.08.20220р. №3; від 18.08.2020 року №2; від 19.08.2020р. №3. Періодичність навчання 1 раз на 3 роки. Ці особи, безпосередньо, залучені до виконання робіт. 6. Учасником надані Сертифікати відповідності на підтвердження якісних технічних характеристик, які видані на підставі випробувань ліцензованих суб’єктів господарювання. Які у свою чергу зареєстровані у відповідному реєстрі.
Рішеня
13.12.2023 12:15
Замовник
Документи повідомлення
15.12.2023 13:27
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт фізкультурно- оздоровчого корпусу з плавальним басейном (з заміною склопакетів, вікон, дверей, стійок, накладок, відливів) за адресою:вулиця Шевченка,63а.місто Вознесенськ, Вознесенський район, Миколаївська область,56501» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-31-000779-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання: Просимо надати інформацію, щодо стану виконання договору від 31.08.2023 № 53, а також інформацію щодо оплати виконаних робіт з долученням підтвердних документів. Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
14.12.2023 15:20
Орган перевірки
20.12.2023 00:00
Документи повідомлення
14.12.2023 15:21
-
Відповідь
Відповідь
Виконання договору №53 від 31.08.2023 року продовжено до 26.12.2023 року, акти профінансовано але не оплачені в УДКСУ Вознесенського району
Рішеня
15.12.2023 15:04
Замовник
Документи повідомлення
15.12.2023 15:04
-
15.12.2023 15:04
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 909 550 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2023 09:00
Замовник:
КО ВМЦФЗН "Спорт для всіх"
Контактний телефон:
+380513432816
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 909 550 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2023 09:00
Замовник:
КО ВМЦФЗН "Спорт для всіх"
Контактний телефон:
+380513432816
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності