Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ) ( деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-07-26-011610-a
Id Tender 4e4ce85635c346de89c815262641f123
План UA-P-2023-07-26-003680-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.09.2023 14:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
44 103 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
441 030 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.07.2023 17:23 до 10.08.2023 10:00
Завершено
Період уточнень
з 26.07.2023 17:23
до 07.08.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.07.2023 17:23
до 07.08.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.08.2023 13:48
до 28.08.2023 16:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.08.2023 16:14
до 03.09.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.08.2023 16:14
до 11.09.2023 14:17
Період уточнень
з 26.07.2023 17:23 до 07.08.2023 00:00
Період оскарження
з 26.07.2023 17:23 до 07.08.2023 00:00
Період кваліфікації
з 11.08.2023 13:48 до 28.08.2023 16:14
Період кваліфікації
з 11.08.2023 13:48 до 28.08.2023 16:14
Основні параметри
Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ) ( деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
44 103 000 грн.
Лот 1. Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ) ( деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ) ( деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Примітки
Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ) ( деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
44 103 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
441030,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
220 515
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2023 13:07
Закінчення аукціону
11.08.2023 13:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ) ( деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2024 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт за укрупненими показниками вартості (форми № КБ-2в (УПВ)) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України.
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до умов проекту договору до тендерної документації
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕЛЕКТРО ЛЕНД"
Пропозиція:
38 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР"
Пропозиція:
43 660 970 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Спеціалізоване управління "Хіммонтаж-14"
Пропозиція:
37 925 830 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Моноліт-Центр"
Пропозиція:
43 195 350 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ»
Пропозиція:
37 617 936 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.08.2023 13:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.08.2023 17:54
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
26.07.2023 17:23
-
26.07.2023 17:23
-
26.07.2023 17:23
-
26.07.2023 17:23
-
26.07.2023 17:23
-
26.07.2023 17:23
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мельник Анатолій Григорович
Електронна пошта
Телефон
380542700479
Замовник
ЄДРПОУ
24014538
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
40002
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ) ( деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 28.08.2023 16:14 по 03.09.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1.Визначити КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» #44033480 переможцем Закупівлі. 2.Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» #44033480. 3.Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» #44033480 , в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
28.08.2023 16:14
Довідка НАЗК
28.08.2023 16:14
-
11.08.2023 13:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.07.2023 17:23
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.07.2023 17:23
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно Додатку 1 Тендерної документації для підтвердження Кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» п. 1 визначено мінімальний перелік необхідних механізмів, обладнання та устаткування відповідно до вимог Замовника, в якому зазначено: - п.5 Автомобіль бортовий, вантажопідйомністю не менше 8 т. На виконання вказаної вимоги Учасник надав Інформацію від 08.08.2023 р. № 08/08-11, в якій зазначив автомобіль MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI. Даний автомобіль не відповідає вимогам замовника, тому що має вантажопідйомність менше 8 т. Для підтвердження кваліфікаційного критерію та усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Інформацію про наявність механізмів, обладнання та устаткування з підтвердженням наявності у виконавця автомобіля бортового вантажопідйомністю не менше 8 т. 2. Відповідно Додатку 1 Тендерної документації Для підтвердження Кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» замовником встановлена вимога про надання: 1) інформаційну довідку з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники) 2) трудові книжки (сторінки, що містять інформацію) та/або накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками щодо осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору та/або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці 3 (цивільно-правовий договір, тощо) - в залежності від правовідносин між учасником та працівником. На виконання вказаної вимоги Учасник надав Довідку від 08.08.2023 р. № 08/08-15, в якій зазначив інженера з охорони праці Охріменко Олена Віталіївна. Разом з цим учасник надав копію наказу № 340 від 21 серпня 2018 р. про прийняття на роботу інженера з охорони праці Шпильову Олену Віталіївну. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, інформацію та документи з підтвердженням наявності у виконавця інженера з охорони праці (будівництво). 3. Відповідно Додатку 1 Тендерної документації для підтвердження Кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» замовником встановлена вимога про надання: 1) інформаційної довідки з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники) 2) трудових книжок (сторінки, що містять інформацію) та/або накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками щодо осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору та/або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці 3 (цивільно-правовий договір, тощо) - в залежності від правовідносин між учасником та працівником. На виконання вказаної вимоги Учасник надав Довідку від 08.08.2023 р. № 08/08-15, в якій зазначив начальника планово-виробничого відділу Дроботюк Олену Василівну, наказ А-00002411 від 28.10.2019 р. Разом з цим, Учасник на підтвердження надає копію наказу АМ-00000174-А-00002411 від 28 жовтня 2014 р. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, які будуть залучені до виконання з виправленою інформацією, щодо дати та номеру наказу про прийняття на роботу начальника планово- виробничого відділу Дроботюк Олени Василівни. 4. Відповідно Додатку 1 Тендерної документації на підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» у складі тендерної пропозиції надається: 1) Довідка про виконання Учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 2. 2) Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2). 3) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) останньої / підсумкової перед здачею об’єкту або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2). На виконання вказаної вимоги Учасник надав довідку про виконання аналогічного договору від 08.08.2023 р. № 08/08-16, в якій зазначив , що для документального підтвердження надає договір Учасника Консорціуму - Приватного підприємства «Автомагістраль». В Таблиці 2 цього листа наявна інформація, про договір № 10 від 02 травня 2019 р. із змінами від 01 жовтня 2020 р., за якими Учасника Консорціума ТОВ «Технобудконструкція» визначено новим генеральним підрядником. Також у складі тендерної пропозициї наявна копія договору № 10 від 02 травня 2019 р. із змінами від 01 жовтня 2020 р., за якими Учасник Консорціума ТОВ «Технобудконструкція» визначено новим генеральним підрядником. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, виправлену довідку з назвою учасника, досвід виконання робіт якого надається на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». 5. Відповідно Додатку 1 Тендерної документації на підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» у складі тендерної пропозиції надається: 1) Довідка про виконання Учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 2. 2) Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2). 3) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) останньої / підсумкової перед здачею об’єкту або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2). В Довідці про виконання аналогічного договору від 08.08.2023 р. № 08/08-16 в п. 2 графи 4 Таблиці 2 зазначена сума виконання по договору № 10 від 02 травня 2019 р. із змінами від 01 жовтня 2020 р., що дорівнює 142 043 740,29 грн. Разом з цим, Учасником надана Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) за березень 2023 р., що підтверджує виконання робіт на суму 136 308 884,43 грн., яка не співпадає із зазначеною в Таблиці 2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи ( виправлену Таблицю 2 або Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) які відповідають одна одній в частині суми виконання договору. 6. Відповідно Додатку 1 Тендерної документації на підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» у складі тендерної пропозиції надається: 1) Довідка про виконання Учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 2. В графі 4 Таблиці 2 передбачено надання інформації про ціну договору в грн. Відповідно до ст.843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. П. 3.1 договору № 10 генерального підряду від 02 травня 2019 р. із змінами від 01 жовтня 2020 р. передбачено що, договірна ціна за цим Договором визначається Сторонами у Договірних цінах та Актах виконаних робіт, які є невід’ємною частиною цього Договору. Договірна ціна є динамічною та може бути змінена протягом строку дії цього Договору за взаємною згодою Сторін. Загальна ціна цього Договору визначається сумою всіх підписаних Актів виконаних робіт за формою КБ2 та Довідок про вартість виконаних робіт за формою КБ3, а також сумою відповідних Актів, що підтверджують суму винагороди Генпідрядника, сплаченої останньому за цим Договором, які є невід’ємною частиною цього Договору. У додатку № 1 «Графік виконання та фінансування робіт» визначається орієнтовна вартість на будівельно-монтажні роботи. Відтак, Учасник не зазначив у таблиці ціну договору № 10 від 02 травня 2019 р. із змінами від 01 жовтня 2020 р. в грн. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, виправлену Таблицю 2 , в якій зазначити ціну договору в грн. 7. Відповідно Додатку 1 Тендерної документації на підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» у складі тендерної пропозиції надається: 2) Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2). Учасник надав копію договору генерального підряду № 10 від 02 травня 2019 р. із змінами від 01 жовтня 2020 р., в якому в п. 3.1 зазначено, що Договірні ціни є невід’ємною частиною цього договору. Також міститься інформація про Додаток 1 «Графік виконання та фінансування робіт». В пропозиції Учасника дані документи відсутні. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2). 8. Відповідно Додатку 7 Тендерної документації об’єднання учасників надає: п.4 документ, що підтверджують реєстрацію кожного із учасників такого об’єднання учасників, як суб’єкта господарювання, відповідно до законодавства країни такого учасника (виписка, свідоцтво, сертифікат, тощо) п.5 установчий документ кожного із учасників такого об’єднання учасників відповідно до законодавства країни такого учасника (статуту, положення, тощо) У складі тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» не наданий установчий документи учасника об’єднання , а саме «ТОВ «Технобудконструкція». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, установчий документ «ТОВ «Технобудконструкція» (статут, положення, тощо). 9. Відповідно Додатку 7 Тендерної документації об’єднання учасників надає: п.4 документ, що підтверджують реєстрацію кожного із учасників такого об’єднання учасників, як суб’єкта господарювання, відповідно до законодавства країни такого учасника (виписка, свідоцтво, сертифікат, тощо) п.5 установчий документ кожного із учасників такого об’єднання учасників відповідно до законодавства країни такого учасника (статуту, положення, тощо) У складі тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» надана інформаційна довідка ТОВ «Будівельна група Комфорттаун» від 08.04.2021 р. № 08/04/06 про використання модельного статуту, яку неможливо віднести до установчих документів (статуту, положення, тощо). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями установчий документ ( копію модельного статуту) ТОВ «Будівельна група Комфорттаун» разом з рішенням засновників учасника про діяльність на підставі модельного статуту. Якщо модельний статут є багатоваріантним в рішенні засновників має бути зазначено редакція модельного статуту, на підставі якого діє ТОВ «Будівельна група Комфорттаун».
Створено
22.08.2023 15:38
Надати до
23.08.2023 15:38
Договір
UA-2023-07-26-011610-a-b1
Підписаний і діє
Номер
12КС-2023
37 617 936 грн.
31 348 280 грн.
З ПДВ
Підписано
11.09.2023
Строк дії договору з
11.09.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ) ( деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ) ( деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 серпня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ»
Повна назва
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44033480

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.09.2023 14:17
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-12-26-000026
Дата створення проекту
26.12.2023 14:27
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
27.12.2023 10:49
Дата публікації висновку про результати
15.01.2024 16:37
Дата завершення усунення порушень
19.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
18.01.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 736-28-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 763-07-81
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.12.2023 № 56-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 26.12.2023 №56-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-07-26-011610-a 26.07.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.12.2023 00:00
Документи рішення
27.12.2023 10:49
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 11.07.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області (далі – Замовник, Служба) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.08.2023 (протокол № 04.08), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.08.2023, тендерну пропозицію Консорціуму «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», вимогу про усунення невідповідностей до 23.08.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.08.2023 № 16.08, від 28.08.2023 № 23.08, повідомлення про намір укласти договір від 28.08.2023, договір від 11.09.2023 № 12КС-2023, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 29.12.2023 та від 05.01.2024 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
.
Дата висновку
15.01.2024 00:00
Дата публікації
15.01.2024 16:37
Документи висновку
15.01.2024 16:37
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-26-011610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
27.12.2023 11:47
Орган перевірки
02.01.2024 00:00
Документи повідомлення
27.12.2023 11:48
-
Відповідь
Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2023-07-26-011610-a
Відповідно до наказу УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 26.12.2023 №56-3 Вами здійснюється моніторинг закупівлі: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53.КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )( деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2023-07-26-011610-a. 27.12.2023 року УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ сформовано запит про надання пояснень, відповідно до якого Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області зобов’язано надати пояснення, інформацію та документи через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. З порушених у запиті питань повідомляю наступне. 1. Очікувану вартість по об’єкту: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53 визначено згідно зведеного кошторисного розрахунку вартостi будiвництва відповідно до проектної документації Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець,вул. Благовіщенська, 53. Коригування розробленою ТОВ "МК-ГРАНД 2015" та затвердженою Тростянецькою міською радою Рішення №250 від 16.06.2023р. та КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва”. Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець,вул. Благовіщенська, 53.» Коригування та у відомості обсягів робіт і підсумковій відомості ресурсів. Якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкодженьспричинених внаслідок збройної агресії) за адресою: Сумська область, м. Тростянець,вул. Благовіщенська, 53.» Коригування та з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Учасник має гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації об’єкта реконструкції протягом гарантійного строку. Разом з тим, наголошуємо, що Замовником під час оголошення процедури закупівлі в електронній системі закупівель додатково до тендерної документації оприлюднено проектно-кошторисну документацію та технічне завдання: +Публ ТД_Кр_Тростянець_Б53 04.08.docx, +Публ Перелік змін 04.08.docx Публ ЗТП Б53.docx Публ ЗВД Б 53.docx ТОМ 3 ВК .pdf ТОМ 7 ПОБ.pdf ТОМ 2 ПЗО.pdf Звіт Благовіщенська - ТОВ АЗОВ ГАРРЕТ.pdf ТОМ 1 ПЗ.АБ._1.pdf ТОМ 5 ЕЕ.pdf ТОМ 4 ЕТР.pdf ТОМ 8 ІТЗ_1.pdf 4 кошторис Б 53 без цін та вартості.ibs Публ ТД_Кр_Тростянець_Б53_2 раз.docx Публ Проект ДОГ_Кр_Тростянець_Б53_2 раз.docx Розмір бюджетного призначення був визначений відповідно до Постанови КМУ від від 25 липня 2023 р. № 770 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії». 2. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Службою відновлення у Сумській області у визначених законодавством строках на сторінці власного веб-сайту: https://su.restoration.gov.ua/ було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53.КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )( деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) . Відповідне посилання надається: https://su.restoration.gov.ua/diialnist/7466/55841.html Додатки: 1. ВОР (ЖБ) Тростянець Благовіщенська. Кориг 2. Експертний звіт_Благовіщенська_ 53 3. Загальна ВР 1-5 4. Звіт Благовіщенська - ТОВ АЗОВ ГАРРЕТ 5. Рішення про затвердження Благовіщенська 53 6. Рішення про передачу функцій замовника Благовіщенській, 53 7. Технічне завдання 8. ТОМ 1 ПЗ.АБ._1 9. ТОМ 2 ПЗО 10. ТОМ 3 ВК 11. ТОМ 4 ЕТР 12. ТОМ 5 ЕЕ 13. ТОМ 6 Кошторисна документація 14. ТОМ 7 ПОБ 15. ТОМ 8 ІТЗ_1
Рішеня
29.12.2023 16:37
Замовник
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53. КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-26-011610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Технічної специфікації (Додаток № 3 до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено, зокрема, виконання робіт з установлення насосів та монтаж каналізаційно-насосної станції. У Відомості обсягів робіт Технічної специфікації (Додаток № 3 до тендерної документації) включено установлення: насосу відцентрового з електродвигуном масою до 0,1 т; каналізаційної насосної станції з електронасосом занурювальним з подрібнювачем TRm 0.75 ~230 V; 0,75 kW; G/max=125 л/хв.; Н/max=15 м; SAR 250 - TRm 0.75; насосу – резерв. Договірною ціною, що є додатком № 1 до договору про закупівлю робіт від 11.09.2023 № 12КС-2023, укладеного з переможцем торгів, передбачено установлення насосу відцентрованого з електродвигуном масою до 0,1 т (1 насос), каналізаційної насосної станції з електронасосом занурювальним з подрібнювачем TRm 0.75 ~230 V; 0,75 kW; G/max=125 л/хв.; Н/max=15 м; SAR 250 - TRm 0.75 (1 шт); насосу – резерву (1 шт). Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 11.07.2023 (далі – Особливості) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси. Відповідно до підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення з наступних питань: 1. Надати обґрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, встановлення якого передбачено Технічною специфікацією (Додаток № 3 до тендерної документації). 2. Надати документальне підтвердження щодо відповідності запропонованого учасником Консорціум «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» вище зазначеного обладнання, що буде установлюватися при виконанні ним робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі, вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України). Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
02.01.2024 16:19
Орган перевірки
06.01.2024 00:00
Документи повідомлення
02.01.2024 16:20
-
Відповідь
Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2023-07-26-011610-a
Відповідно до наказу УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 26.12.2023 №56-3 Вами здійснюється моніторинг закупівлі: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53.КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )( деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2023-07-26-011610-a. 02.01.2024 року УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ сформовано запит про надання пояснень, відповідно до якого Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області зобов’язано надати пояснення, з наступних питань: 1. Надати обґрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, встановлення якого передбачено Технічною специфікацією (Додаток № 3 до тендерної документації). 2. Надати документальне підтвердження щодо відповідності запропонованого учасником Консорціум «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» вище зазначеного обладнання, що буде установлюватися при виконанні ним робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі, вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України). З порушених у запиті питань повідомляємо наступне. Вимогами пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Згідно з вимогами п. 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а згідно підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Тобто, вищевказаною нормою визначено обов’язок для застосовування локалізації при здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі». Поняття «локалізація» необхідно розглядати в розрізі дефініції замовника. Відтак, виходячи з визначення замовника в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» змовниками є суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. Отже, Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Сумській області (далі – Служба) є замовником в розумінні Закону. Функції замовника робіт Службі передано рішенням № 290 від 06 червня 2023 року власником об?єкту – Тростянецькою міською радою, яка є замовником будівництва в силу Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». П.п. 4 ч.1 ст. 1 цього Закону передбачено, що замовник будівництва (далі - замовник) - фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт. У разі виконання підготовчих/будівельних робіт щодо багатоквартирного будинку замовником будівництва може бути об’єднання співвласників багатоквартирного будинку або управитель багатоквартирного будинку чи житлово-будівельний (житловий) кооператив, який здійснюватиме утримання такого будинку на підставі рішення (договору) співвласників багатоквартирного будинку. Зазначене узгоджується з відомостями з реєстру прав власності на земельну ділянку, власником якої є Тростянецька міська рада та витягом з порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, де замовником також зазначена Тростянецька міська рада. Власниками житлових квартир , розташованих за аресою м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53 є мешканці, що проживають в цьому будинку. Виходячи з вищевикладеного, слід зазначити, що Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Сумській області при закупівлі робіт: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку (відновлення пошкоджень спричинених внаслідок збройної агресії ) за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вул. Благовіщенська, 53.КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” ( ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )( деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2023-07-26-011610-a , наділена лише функціями Замовника у розумінні ст.1 та ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», та не є власником об?єкту чи замовником будівництва (не має у власності чи користуванні земельної ділянки або у власності чи управлінні будівлі/споруди і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт). Крім того слід зазначити, що вартість самого насосного обладнання не перевищує 200 000,00 грн. Оскільки «локалізований» товар не набуватиметься Службою у власність, то відповідно локалізація не застосовується. Додатки: 1. Сканована копія інформації з Державного реєстру речових прав, на 2 арк.; 2. Сканована копія витягу з порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, на 5 арк.
Рішеня
05.01.2024 16:16
Замовник
Документи повідомлення
05.01.2024 16:16
-
05.01.2024 16:16
-
05.01.2024 16:19
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
44 103 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2023 10:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380542700479
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
44 103 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2023 10:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380542700479
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності