Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі ? Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання Замовником рішення органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування» (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» від 25.07.2023 (протокол №ПГВ 23Т-198); тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» від 31.07.2023 (протокол №ПГВ 23Т-198_ЗМ); перелік змін до процедури закупівлі згідно рішення уповноваженої особи від 31.07.2023 (протокол № ПГВ 23Т-198_зм); тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» від 02.08.2023 (протокол №ПГВ 23Т-198_ЗМ); перелік змін до процедури закупівлі згідно рішення уповноваженої особи від 02.08.2023 (протокол № ПГВ 23Т-198_зм); запитання до процедури від 28.07.2023, від 31.07.2023, від 03.08.2023 відповідь замовника від 31.07.2023, від 02.08.2023, від 04.08.2023, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; вимогу про усунення порушення за UA-2023-07-25-005060-a.b1 від ФОП «ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ», оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26.07.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 28.07.2023; вимогу про усунення порушення за UA-2023-07-25-005060-a.a3 від ФОП «ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ», оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 31.07.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02.08.2023; вимогу про усунення порушення за UA-2023-07-25-005060-a.c4 від ФОП «ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ», оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02.08.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04.08.2023; вимогу про усунення порушення за UA-2023-07-25-005060-a.a5 від ФОП «ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ», оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02.08.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04.08.2023; вимогу про усунення порушення за UA-2023-07-25-005060-a.b6 від ФОП «ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ», оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02.08.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04.08.2023; вимогу про усунення порушення за UA-2023-07-25-005060-a.b7 від ФОП «ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ», оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02.08.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04.08.2023; вимогу про усунення порушення за UA-2023-07-25-005060-a.a8 від ФОП «ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ», оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 03.08.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04.08.2023; вимогу про усунення порушення за UA-2023-07-25-005060-a.c9 від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕР'ЄР ПЛЮС КОМФОРТ», оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 03.08.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04.08.2023; вимогу про усунення порушення за UA-2023-07-25-005060-a.c10 від ФОП «ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ», оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 03.08.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04.08.2023; скарга до процедури UA-2023-07-25-005060-a.c2 від 28.07.2023 ФОП «ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ»; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 09.08.2023 № 12383-р/пк-пз; скарга до процедури UA-2023-07-25-005060-a.c11 від 04.08.2023 ФОП «ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ»; рішення Органу оскарження від 21.08.2023 № 13066-р/пк-пз відповідь замовника від 04.10.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднена в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання виконання Замовником рішення органу оскарження встановлено наступне.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що ФОП «ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ» подав скаргу до процедури UA-2023-07-25-005060-a.c2 від 28.07.2023 до Органу оскарження. Згідно з рішенням Органу оскарження від 09.08.2023 № 12383-р/пк-пз Замовника було зобов’язано внести зміни до тендерної документації, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Однак, станом на дату початку моніторингу рішення Органу оскарження не виконано.
Відповідно до абзацу 2 частини 22 статті 18 Закону, якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 03.10.2023 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Замовником 04.10.2023 в електронній системі закупівель надано відповідь, у якій зазначено, що 08.09.2023 філією ГПУ «Полтавагазвидобування» до Київського окружного адміністративного суду подано адміністративний позов №ПГВ004.1.3.2.-3661 від 04.09.2023 про визнання протиправним та скасування рішення Органу оскарження №12383-р/пк-пз від 09.08.2023 прийняте за результатами розгляду скарги ФОП Тропші В.Д., поданій у закупівлі ПГВ 23Т-198_ДК 021:2015 - 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Жалюзі в асортименті). Таким чином, зазначене рішення органу оскарження залишається невиконаним Замовником у зв’язку із його судовим оскарженням.
Замовником разом з відповіддю завантажено документ «Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування рішення Органу оскарження від 09.08.2023 № 12383-р/пк-пз».
Відповідно до частини 23 статті 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель, що і здійснено замовником.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання Замовником рішення органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.