Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція їдальні Іванівського ліцею Іванівської сільської ради, Чернігівського району, Чернігівської області, пошкодженої внаслідок російської військової агресії, за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Іванівка, Чернігівського району, Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-07-25-002621-a
Id Tender 9f95741d394849e291c9df34c0700cb4
План UA-P-2023-07-25-001439-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.09.2023 09:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 462 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
144 620 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.07.2023 10:41 до 15.08.2023 16:00
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2023 10:41
до 12.08.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2023 10:41
до 12.08.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.08.2023 12:21
до 23.08.2023 09:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2023 09:09
до 29.08.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.08.2023 09:29
до 08.09.2023 09:50
Період уточнень
з 25.07.2023 10:41 до 12.08.2023 00:00
Період оскарження
з 25.07.2023 10:41 до 12.08.2023 00:00
Період кваліфікації
з 16.08.2023 12:21 до 23.08.2023 09:29
Період кваліфікації
з 16.08.2023 12:21 до 23.08.2023 09:29
Основні параметри
Реконструкція їдальні Іванівського ліцею Іванівської сільської ради, Чернігівського району, Чернігівської області, пошкодженої внаслідок російської військової агресії, за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Іванівка, Чернігівського району, Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
14 462 000 грн.
Реконструкція їдальні Іванівського ліцею Іванівської сільської ради, Чернігівського району, Чернігівської області, пошкодженої внаслідок російської військової агресії, за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Іванівка, Чернігівського району, Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Реконструкція їдальні Іванівського ліцею Іванівської сільської ради, Чернігівського району, Чернігівської області, пошкодженої внаслідок російської військової агресії, за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Іванівка, Чернігівського району, Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Примітки
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Очікувана вартість
14 462 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
144620,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
72 300
Аукціон
Cтарт аукціону
16.08.2023 11:46
Закінчення аукціону
16.08.2023 12:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція їдальні Іванівського ліцею Іванівської сільської ради, Чернігівського району, Чернігівської області, пошкодженої внаслідок російської військової агресії, за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Іванівка, Чернігівського району, Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців протягом поточного бюджетного періоду. Розмір оплати – 30%.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття їх замовником, або поетапно проміжними платежами в міру їх надання та надходження бюджетних коштів. Розрахунки за виконані роботи буде здійснюватися на підставі довідки, підписаної уповноваженими представниками сторін в межах фінансування Замовника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу виконаних робіт в Державній казначейській служби . Розмір оплати – 70%.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
Пропозиція:
14 100 099.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ"
Пропозиція:
14 172 820.98 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР"
Пропозиція:
13 955 480 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП СЕМИДАР
Пропозиція:
13 655 554.74 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.08.2023 11:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.08.2023 16:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Велігорська Оксана
Електронна пошта
Телефон
380462651260
Замовник
ЄДРПОУ
25901106
Назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Chernihiv oblast
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області
Повна назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Chernihiv oblast
Поштовий індекс
14005
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернігів
Адреса
ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 17
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція їдальні Іванівського ліцею Іванівської сільської ради, Чернігівського району, Чернігівської області, пошкодженої внаслідок російської військової агресії, за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Іванівка, Чернігівського району, Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 21.08.2023 09:09 по 27.08.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Пропозиція Учасника відхилена на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
21.08.2023 09:08
-
21.08.2023 09:06
documentType.award.awardNotice
16.08.2023 12:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2023 10:40
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.07.2023 10:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, встановлено наступне. 1. Щодо кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Згідно Додатку 1 до тендерної документації учасники у складі своєї тендерної пропозиції надають інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Замовником у Додатку 1 до тендерної документації було встановлено кваліфікаційні критерії, зокрема: - Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»; - Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»; - Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». Однак Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не було надано наступну(-ні) інформацію/документи стосовно підтвердження відповідності Учасника зазначеним вище кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, які передбачені Додатком 1 до тендерної документації, а саме: 1) Не надано довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), що визначається відповідно до відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які є складовою проекту організації будівництва (Додаток Е ДБН А.3.1-5:2016 “Організація будівельного виробництва”, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 № 115) із зазначенням її кількості та найменування. 2) Не надано інформаційну довідку з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники) 3) Не надано трудові книжки (сторінки, що містять інформацію) та/або накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками щодо осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору та/або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці 3 (цивільно-правовий договір, тощо) - в залежності від правовідносин між учасником та працівником. 4) Не надано копію чинного сертифікату інженера з охорони праці (будівництво), який виданий відповідно до вимог нормативно-правового акту «Мінімальні вимоги щодо безпеки і захисту здоров’я і захисту здоров’я на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках», затверджених наказом Мінсоцполітики України від 23.06.2017 № 105. 5) Не надано довідку з інформацією про наявність працівників робітничих професій у кількості, необхідній для виконання робіт, що визначається відповідно до відомостей потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проекту організації будівництва (Додаток Е ДБН А.3.1-5:2016 “Організація будівельного виробництва”, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 № 115 з врахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» Затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281) із зазначенням їх кількості та посад. 6) Не надано довідку про виконання Учасником або субпідрядником (у разі залучення) аналогічного договору будівельного підряду на будівництво або ремонт за формою, наведеною у Таблиці 2. 7) Не надано Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2). 8) Не надано довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2). Відсутність зазначеної(-них) вище інформації/документів є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 2. Щодо копії Статуту Додатком №7 до тендерної документації передбачено перелік документів, які подаються учасниками у складі тендерних пропозицій. Згідно пункту 1 Додатку №7 до тендерної документації встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції надають копію Статуту в повному обсязі в останній чинній редакції з відміткою державного реєстратора, у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) до 01.01.2016 (у разі якщо юридичну особу в процедурі закупівлі представляє відокремлений підрозділ (філія/представництво) надається також Положення про підрозділ). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) після 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити пошук чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції) або інший установчий документ Учасника) (надається окремим PDF-файлом). У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. (для юридичних осіб). Однак Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не було надано копію Статуту в повному обсязі в останній чинній редакції з відміткою державного реєстратора, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією 3. Щодо довідки про застосовування заходів із захисту довкілля Додатком №7 до тендерної документації передбачено перелік документів, які подаються учасниками у складі тендерних пропозицій. Згідно пункту 9 Додатку №7 до тендерної документації встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції надають довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів (зокрема дотримуватися при будівництві, введенні в дію нових і реконструкції діючих об’єктів, удосконаленні існуючих і впровадженні нових технологічних процесів та забезпечувати екологічну безпеку людей, раціональне використання природних ресурсів, додержання нормативів шкідливих впливів на навколишнє природне середовище, при цьому повинні передбачатися вловлювання, утилізація, знешкодження шкідливих речовин і відходів або повна їх ліквідація, виконання інших вимог щодо охорони навколишнього природного середовища і здоров'я людей; дотримуватися вимог екологічної безпеки при застосуванні нової техніки, імпортного устаткування, технологій і систем; дотримуватися правил транспортування, зберігання і застосування, нафти і нафтопродуктів, токсичних хімічних речовин та інших препаратів, з тим щоб не допустити забруднення ними або їх складовими навколишнє природне середовище; вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення; забезпечувати повне збирання, належне зберігання відходів, не допускати їх змішування; брати на себе зобов’язання у разі аварії, що спричинило забруднення навколишнього природного середовища, негайно приступити до ліквідації її наслідків; повідомляти про аварію і заходи, вжиті для ліквідації її наслідків замовнику). Учасник має право запропонувати еквівалентні матеріали передбачені у проектній документації ((кошторисній частині), завантаженій у електронному вигляді, окремими файлами. Однак Учасником у складі своєї тендерної пропозиції було надано Довідку про захист довкілля, яка не містить інформації по наступний перелік заходів, зокрема про знешкодження шкідливих речовин або повна їх ліквідації та забезпечення повного збирання, належного зберігання відходів, не допускаючи їх змішування, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 4. Щодо договору про вивезення відходів, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт. Додатком №7 до тендерної документації передбачено перелік документів, які подаються учасниками у складі тендерних пропозицій. Згідно пункту 10 Додатку №7 до тендерної документації встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції надають зокрема копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт. Учасником у складі тендерної пропозиції було надано гарантійний лист від 15.08.2023 року №б/н від КП «Іванівське» Іванівської сільської ради Чернігівського району, Чернігівської області, яким гарантує заключення договору про вивезення відходів з Учасником у разі визначення останнього переможцем закупівлі та підписання відповідного договору за результатами закупівлі. Однак згідно вимог пункту 10 Додатку №7 до тендерної документації встановлено, що учасник надає саме копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт, відповідно Учасником не було виконано вимогу передбачену цим пунктом, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 5. Щодо довідки про оперативно-господарських санкції Додатком №6 до тендерної документації встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції надають Довідку про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору (у зв’язку із застосуванням оперативно-господарських санкцій) згідно форми передбаченої цим додатком. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься Довідка про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору вих.№977 від 15.08.2023 року, однак за текстом цієї довідки Учасником було допущено невідповідності, а саме у графі «...(вказати найменування Учасника)…» Учасник не зазначив найменування своєї юридичної особи, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель у строк передбачений Особливостями. Таким чином наявні підстави щодо направлення Учаснику вимоги стосовно усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією
Створено
18.08.2023 16:57
Надати до
19.08.2023 16:57
Період вимог/скарг з 23.08.2023 09:29 по 29.08.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.08.2023 09:29
Довідка НАЗК
23.08.2023 09:29
-
23.08.2023 09:27
documentType.award.awardNotice
21.08.2023 09:10
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-07-25-002621-a-a1
Підписаний і діє
Номер
23141
13 955 480 грн.
11 629 566.67 грн.
З ПДВ
Підписано
07.09.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція їдальні Іванівського ліцею Іванівської сільської ради, Чернігівського району, Чернігівської області, пошкодженої внаслідок російської військової агресії, за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Іванівка, Чернігівського району, Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Реконструкція їдальні Іванівського ліцею Іванівської сільської ради, Чернігівського району, Чернігівської області, пошкодженої внаслідок російської військової агресії, за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Іванівка, Чернігівського району, Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41286491

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.09.2023 09:49
-
08.09.2023 09:48
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-11-01-000030
Дата створення проекту
01.11.2023 09:26
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
01.11.2023 10:58
Дата публікації висновку про результати
20.11.2023 17:23
Дата завершення усунення порушень
05.12.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
23.11.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 677-57-27
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 31.10.2023 № 314 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 27 UA-2023-07-25-002621-a 25.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.10.2023 00:00
Документи рішення
01.11.2023 10:58
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.07.2023 № 218 (зі змінами), тендерні пропозиції приватного підприємства «СЕМИДАР» (далі – ПП «СЕМИДАР»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДВЕНДОР» (далі – ТОВ «БУДВЕНДОР»), вимоги про усунення невідповідностей до 20.09.2023, до 27.09.2023, протокольне рішення уповноваженої особи від 21.08.2023 № 242, протокольне рішення уповноваженої особи від 22.08.2023 № 244, повідомлення про намір укласти договір, договір від 07.09.2023 № 23141 на суму 13 955 480,00 гривень, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 18.09.2023 № 1, від 20.09.2023 № 2, від 06.10.2023 № 3, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 09.11.2023. За результатами моніторингу установлено, що Замовником у пункті 6.6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації встановлено вимогу: «Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації». Таким чином, Замовник встановив у тендерній документації вимоги щодо можливості надання документів у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону. Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі 640/26603/21 (далі – Постанова) суд виснував, що публічна закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель. Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ПП «СЕМИДАР», ТОВ «БУДВЕНДОР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
17.11.2023 00:00
Дата публікації
20.11.2023 17:23
Документи висновку
20.11.2023 17:23
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2023-11-01-000030 закупівлі: Реконструкція їдальні Іванівського ліцею Іванівської сільської ради, Чернігівського району, Чернігівської області, пошкодженої внаслідок російської військової агресії, за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Іванівка, Чернігівського району, Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), а саме проведена роз’яснювальна робота із відповідальними особами, вжиті заходи направлені на те, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації
21.11.2023 08:39
Документи інформації про усунення порушення
21.11.2023 08:40
-
21.11.2023 08:41
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2023-11-01-000030 закупівлі: Реконструкція їдальні Іванівського ліцею Іванівської сільської ради, Чернігівського району, Чернігівської області, пошкодженої внаслідок російської військової агресії, за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Іванівка, Чернігівського району, Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), а саме проведена роз’яснювальна робота із відповідальними особами, вжиті заходи направлені на те, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Результат
Не усунуто
Дата публікації
19.02.2024 12:44
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : ні
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція їдальні Іванівського ліцею Іванівської сільської ради, Чернігівського району, Чернігівської області, пошкодженої внаслідок російської військової агресії, за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Іванівка, Чернігівського району, Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-25-002621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю. 4.Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «БУДВЕНДОР» вимог частини другої статті 41 Закону. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
07.11.2023 17:03
Орган перевірки
11.11.2023 00:00
Документи повідомлення
07.11.2023 17:04
-
Відповідь
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2023-07-25-002621-a
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: Щодо першого питання викладеного у запиті Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області повідомляє, що очікувана вартість предмета закупівлі, технічні і якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до розробленої, згідно Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена Наказом від 01.11.2021 N281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (зі змінами) та затвердженої в установленому порядку проектної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт. Розмір бюджетного призначення на 2023 рік прийнято у відповідності до Постанови КМУ від 25 липня 2023 р. № 770 «Про виділення коштів з ліквідації наслідків збройної агресії» Щодо другого питання викладеного у запиті Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону. Посилання на сайт : https://ch.restoration.gov.ua/diialnist/56478/56519.html Щодо третього питання викладеного у запиті Щодо підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, повідомляємо, що ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР" завантажений файл : Гарантія 115970-V-1347.rar :06-09-2023, 18:37:53, який містить вказані документи, чим виконано вимоги тендерної документації. Щодо четвертого питання викладеного у запиті На виконання вимог , відповідно до частини другої статті 41 Закону , учасником - переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДВЕНДОР" під час укладання договору, супровідним листом №10 від 09.07.2023 року, були надані документи, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підписання договору за результатами закупівлі та копію ліцензії (Копія додається), також завантажені файли, які містять вказану інформацію.»
Рішеня
09.11.2023 15:31
Замовник
Документи повідомлення
09.11.2023 15:32
-
09.11.2023 15:32
-
09.11.2023 15:32
-
09.11.2023 15:32
-
09.11.2023 15:33
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 462 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2023 16:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області
Контактний телефон:
380462651260
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 462 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2023 16:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області
Контактний телефон:
380462651260
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності