Показати схожі тендери

Закупівля За кодом класифікатору НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ). Послуги з надання харчування пацієнтам. від Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-07-18-007267-a
Id Tender af1390fa34bf4f6ea50512a125915ad5
План UA-P-2023-07-18-003709-a link
Статус Очікування пропозицій
Остання зміна 09.08.2023 18:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 420 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 100 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.07.2023 14:17 до 26.07.2023 12:00
Завершено
Період уточнень
з 18.07.2023 14:17
до 23.07.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.07.2023 14:17
до 23.07.2023 00:00
Період уточнень
з 18.07.2023 14:17 до 23.07.2023 00:00
Період оскарження
з 18.07.2023 14:17 до 23.07.2023 00:00
Основні параметри
За кодом класифікатору НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ). Послуги з надання харчування пацієнтам.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 420 000 грн.
За кодом класифікатору НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ). Послуги з надання харчування пацієнтам.
Назва предмета закупівлі
За кодом класифікатору НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ). Послуги з надання харчування пацієнтам.
Очікувана вартість
3 420 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17100,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
102 600
Аукціон
Cтарт аукціону
27.07.2023 15:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з надання харчування пацієнтам (4-х разове харчування однієї особи на добу)
Код ДК 021:2015
55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ
Кількість
15 200
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
65074, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-а
Дата постачання по
31.12.2023 14:22
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
ЗАМОВНИК сплачує ВИКОНАВЦЮ кошти за надані послуги на підставі акту наданих послуг та рахунку в повному обсязі протягом 10-ти банківських днів після отримання рахунку ЗАМОВНИКОМ
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.07.2023 16:26
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Щербінова Інна Ігорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380487059139
Замовник
ЄДРПОУ
01999052
Назва (англійською мовою)
City Clinical Hospital No.10
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
City Clinical Hospital No.10
Поштовий індекс
65074
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул.Маршала Малиновського,61-А
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-11-06-000059
Дата створення проекту
06.11.2023 12:24
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
06.11.2023 15:32
Дата публікації висновку про результати
30.11.2023 17:49
Дата завершення усунення порушень
06.12.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
28.11.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 677-57-27
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.11.2023 № 318 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 39 UA-2023-07-18-007267-a 18.07.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі" Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.11.2023 00:00
Документи рішення
06.11.2023 15:32
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), виконання Замовником рішень колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 10» Одеської міської ради на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.07.2023 № 191, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 07.08.2023 № 12187-р/пк-пз, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 15.11.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостям, виконання рішення колегії АМКУ – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
27.11.2023 00:00
Дата публікації
30.11.2023 17:49
Документи висновку
30.11.2023 17:49
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з надання харчування пацієнтам (ДК 021:2015: 55523000-2 — Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-18-007267-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін послуг з надання харчування хворим у міських лікарнях (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо причин не виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.08.2023 № 12187-р/пк-пз. У разі оскарження рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, надати підтверджуючі документи, зокрема, ухвалу про прийняття до розгляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
13.11.2023 10:46
Орган перевірки
17.11.2023 00:00
Документи повідомлення
13.11.2023 10:47
-
Відповідь
пояснення на запит UA-2023-07-18-007267-a
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-18-007267-a 1. Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік». При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась також орієнтовна кількість хворих (+- 95 осіб), для яких надаватимуться послуги, зазначені у Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації. Також, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась кількість днів харчування з моменту підписання договору про закупівлю до кінця грудня 2023 року. Крім того, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «Prozorro». Зокрема, Замовником в липні 2023 були надіслані запити до постачальників відповідних послуг із проханням про надання інформації щодо вартості послуг з організації харчування, в липні 2023 року надійшли відповіді постачальників відповідної продукції (запити та відповіді додаються). На підставі цього, згідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», було прораховано середню очікувану вартість за комплект харчування та визначено очікувану вартість закупівлі Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях до кінця грудня 2023 року. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-07-18-007267-a визначено Замовником на підставі Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», Указу Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року «Про ведення воєнного стану в Україні» (зі змінами), наказу МОЗ України №374 від 24.02.2022 р. «Про затвердження Тимчасових заходів у закладах охорони здоров’я з метою забезпечення їх готовності для надання медичної допомоги постраждалим внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України». 2. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель (частина двадцять третя статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»). Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 05.10.2023 відкрито провадження у справі № 320/29596/23 за адміністративним позовом Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради до Антимонопольного комітету України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору: Товариство з обмеженою відповідальністю «Харчування плюс», про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12187-р/пк-пз від 07.08.2023 (ухвала суду додається). Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Таким чином, враховуючи оскарження до суду рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12187-р/пк-пз від 07.08.2023, останнє не повинно було бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття.
Рішеня
15.11.2023 17:15
Замовник
Документи повідомлення
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
3 420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2023 12:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради
Контактний телефон:
+380487059139
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
3 420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2023 12:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради
Контактний телефон:
+380487059139
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності