Закупівля За кодом класифікатору НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ). Послуги з надання харчування пацієнтам. від Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради.
За кодом класифікатору НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ). Послуги з надання харчування пацієнтам.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
За кодом класифікатору НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ). Послуги з надання харчування пацієнтам.
Очікувана вартість
3 420 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17100,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
102 600
Аукціон
Cтарт аукціону
27.07.2023 15:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з надання харчування пацієнтам (4-х разове харчування однієї особи на добу)
Код ДК 021:2015
55523000-2 -
Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ
Кількість
15 200
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
65074, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-а
Дата постачання по
31.12.2023 14:22
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
ЗАМОВНИК сплачує ВИКОНАВЦЮ кошти за надані послуги на підставі акту наданих послуг та рахунку в повному обсязі протягом 10-ти банківських днів після отримання рахунку ЗАМОВНИКОМ
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2023 14:17
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії, або страхової гарантії, або гарантії фінансової компанії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. У разі надання Банківської гарантії вона повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). У разі надання Страхової гарантії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про страхування». У разі надання Гарантії фінансової компанії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг». Терміни, зазначені щодо забезпечення пропозиції, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 102 600,00 грн. (сто дві тисячі шістсот гривень нуль копійок). Реквізити Замовника для оформлення гарантії: Отримувач: КНП «Міська клінічна лікарня № 10» ОМР Код ЄДРПОУ: 01999052 МФО: 820172 Банк: Держказначейська служба України, м. Київ р/р: UA208201720344390005000032005 МФО: 328845 Банк: АТ «Ощадбанк» р/р: UA923288450000026009302971183 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш ніж 120 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено про безумовність банківської гарантії, а також: зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, без згоди з Замовником. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Не вважається підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу гарантії власноручно зміненого Учасником (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності кваліфікованого електронного підпису.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2023 14:17
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2023 14:17
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2023 14:17
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2023 14:17
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.11.2023 № 318
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2023-07-18-007267-a 18.07.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), виконання Замовником рішень колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 10» Одеської міської ради на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.07.2023 № 191, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 07.08.2023 № 12187-р/пк-пз, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 15.11.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостям, виконання рішення колегії АМКУ – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з надання харчування пацієнтам (ДК 021:2015: 55523000-2 — Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-18-007267-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін послуг з надання харчування хворим у міських лікарнях (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо причин не виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.08.2023 № 12187-р/пк-пз.
У разі оскарження рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, надати підтверджуючі документи, зокрема, ухвалу про прийняття до розгляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України
в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-18-007267-a
1. Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік».
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась також орієнтовна кількість хворих (+- 95 осіб), для яких надаватимуться послуги, зазначені у Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації.
Також, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась кількість днів харчування з моменту підписання договору про закупівлю до кінця грудня 2023 року.
Крім того, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «Prozorro». Зокрема, Замовником в липні 2023 були надіслані запити до постачальників відповідних послуг із проханням про надання інформації щодо вартості послуг з організації харчування, в липні 2023 року надійшли відповіді постачальників відповідної продукції (запити та відповіді додаються). На підставі цього, згідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», було прораховано середню очікувану вартість за комплект харчування та визначено очікувану вартість закупівлі Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях до кінця грудня 2023 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-07-18-007267-a визначено Замовником на підставі Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», Указу Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року «Про ведення воєнного стану в Україні» (зі змінами), наказу МОЗ України №374 від 24.02.2022 р. «Про затвердження Тимчасових заходів у закладах охорони здоров’я з метою забезпечення їх готовності для надання медичної допомоги постраждалим внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України».
2. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель (частина двадцять третя статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 05.10.2023 відкрито провадження у справі № 320/29596/23 за адміністративним позовом Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради до Антимонопольного комітету України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору: Товариство з обмеженою відповідальністю «Харчування плюс», про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12187-р/пк-пз від 07.08.2023 (ухвала суду додається).
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Таким чином, враховуючи оскарження до суду рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12187-р/пк-пз від 07.08.2023, останнє не повинно було бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття.
За кодом класифікатору НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ). Послуги з надання харчування пацієнтам.
Тендер:
UA-2023-07-18-007267-a
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
За лотом За кодом класифікатору НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги (55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ). Послуги з надання харчування пацієнтам.
UA-2023-07-18-007267-a.c1
Дата:
21.07.2023 16:05
Стан:
Задоволено
Скарга щодо умов тендерної документації
Скарга щодо усунення Замовником дискримінаційних вимог тендерної документації
Автор:
39234512, ТОВ Харчування Плюс
65091, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Комітетська, 4/6