Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт систем опалення міської дитячої школи мистецтв по вул.Миколи Гордійчука, 25 в м.Кам’янець-Подільський Хмельницької області від Департамент гуманітарної політики Кам"янець-Подільської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-07-07-012070-a
Id Tender def602aa68914084bc9135fd4483fa03
План UA-P-2023-07-07-003692-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.08.2023 18:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 304 107.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 520.54 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.07.2023 17:51 до 19.07.2023 18:00
Завершено
Період уточнень
з 07.07.2023 17:51
до 16.07.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.07.2023 17:51
до 16.07.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.07.2023 13:52
до 27.07.2023 16:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.07.2023 16:16
до 02.08.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.07.2023 16:16
до 03.08.2023 18:05
Період уточнень
з 07.07.2023 17:51 до 16.07.2023 00:00
Період оскарження
з 07.07.2023 17:51 до 16.07.2023 00:00
Період кваліфікації
з 20.07.2023 13:52 до 27.07.2023 16:16
Період кваліфікації
з 20.07.2023 13:52 до 27.07.2023 16:16
Основні параметри
Поточний ремонт систем опалення міської дитячої школи мистецтв по вул.Миколи Гордійчука, 25 в м.Кам’янець-Подільський Хмельницької області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 304 107.4 грн.
Поточний ремонт систем опалення міської дитячої школи мистецтв по вул.Миколи Гордійчука, 25 в м.Кам’янець-Подільський Хмельницької області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт систем опалення міської дитячої школи мистецтв по вул.Миколи Гордійчука, 25 в м.Кам’янець-Подільський Хмельницької області
Очікувана вартість
1 304 107.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6520,54
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
6 500
Аукціон
Cтарт аукціону
20.07.2023 13:29
Закінчення аукціону
20.07.2023 13:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт систем опалення міської дитячої школи мистецтв по вул.Миколи Гордійчука, 25 в м.Кам’янець-Подільський Хмельницької області
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, м.Кам’янець-Подільський, вул.Миколи Гордійчука, 25
Дата постачання по
30.09.2023 17:56
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Наданих послуг здійснюється Замовником в межах ціни Договору упродовж 30 календарних днів з дати підписання Сторонами «Акта приймання-передачі наданих послуг».
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Поділля-Євробуд"
Пропозиція:
1 080 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Корчистий Роман Валентинович
Пропозиція:
1 079 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.07.2023 13:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.07.2023 16:04
-
Тендерна документація
14.07.2023 15:58
Тендерна документація
Тендерна документація
14.07.2023 15:58
Проект договору
14.07.2023 15:58
Тендерна документація
14.07.2023 15:58
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
14.07.2023 15:58
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Федчик Оксана Казимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380972581788
Замовник
ЄДРПОУ
02231301
Повна назва
Департамент гуманітарної політики Кам'янець-Подільської міської ради
Поштовий індекс
32300
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Кам'янець-Подільський
Адреса
майдан Відродження, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт систем опалення міської дитячої школи мистецтв по вул.Миколи Гордійчука, 25 в м.Кам’янець-Подільський Хмельницької області
Період вимог/скарг з 27.07.2023 16:16 по 02.08.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.07.2023 16:16
Довідка НАЗК
27.07.2023 16:16
-
27.07.2023 16:13
-
20.07.2023 13:53
Витяг з ЄДР
20.07.2023 13:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2023 17:51
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.07.2023 17:51
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «Поточний ремонт систем опалення міської дитячої школи мистецтв по вул.Миколи Гордійчука, 25 в м.Кам’янець-Подільський Хмельницької області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме: 1. ФОП Корчистий Роман Валентинович; 2. ТОВ "Поділля-Євробуд". Згідно з пунктом 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. (надалі – Особливості) - для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.1 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ФОП Корчистий Роман Валентинович. Відповідно до ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію - ФОП Корчистий Роман Валентинович. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Корчистий Роман Валентинович в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Поточний ремонт систем опалення міської дитячої школи мистецтв по вул.Миколи Гордійчука, 25 в м.Кам’янець-Подільський Хмельницької області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник надав у складі тендерної пропозиції Ліцензію №02/1236-7/082022 на програмний комплекс АВК-5 4:(4 з підсистемою «Підрядник») видану Шахуб Мілуді та цивільно-правовий договір №10/23 від 10 січня 2023р. укладений з Шахуб Мілуді, предметом якого є виготовлення кошторисної документації на «Поточний ремонт систем опалення міської дитячої школи мистецтв по вул. Миколи Гордійчука, 25 в м. Кам’янець-Подільський Хмельницької області». Разом з тим, Учасником надано у складі тендерної пропозиції довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у якій не зазначено інформацію про працівника Шахуб Мілуді. - Учасник не надав у складі тендерної пропозиції інформацію, згідно Додатку 4 до ТД, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до надання послуг як субпідрядника/субпідрядників в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 %. - Учасником надано у складі тендерної пропозиції довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у якій відсутня інформація про головного інженера (особи на яку покладено виконання обов’язків головного інженера), а також Учасник не надав у складі тендерної пропозиції Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, чинного на дату подання тендерної пропозиції головного інженера (особи на яку покладено виконання обов’язків головного інженера). - Учасник надав у складі тендерної пропозиції цивільно-правовий договір укладений з Гуменюк Русланою Вікторівною, проте у зазначеному договорі відсутня інформація про номер договору, дату укладення та термін дії договору. - Учасник не надав у складі тендерної пропозиції довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів згідно встановленої проформи зазначеної у п.п.3.1. Додатку 1 до тендерної документації. Разом з тим, Учасник надав у складі тендерної пропозиції Договір на виконання поточного ремонту системи опалення ЗДО №9 по вул. Миколи Гордійчука, 7 м.Кам’янець-Подільський Хмельницької обл. №214 від 31.05.2023р. укладений з Управлінням освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форма №КБ-3); Договір про надання послуг з аварійного поточного ремонту системи теплопостачання Кам’янець-Подільського НВК №13 №01/0622 укладений з Управлінням освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форма №КБ-3). Проте, у Договорі про надання послуг з аварійного поточного ремонту системи теплопостачання Кам’янець-Подільського НВК №13 №01/0622 не зазначено дати його укладення та у довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форма №КБ-3) зазначено інформацію, що номер Договору №01/0622/124, а не №01/0622. Крім того, Учасник не надав у складі тендерної пропозиції відгуків від замовників будівництва до наданих у складі тендерної пропозиції Договорів, які повинні містити інформацію про якість виконаних робіт, термін виконання робіт, номер договору, дату договору, суму укладеного договору та суму оплачених будівельних робіт. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до п.п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник надає у складі тендерної пропозиції: - копію діючої ліценції АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків. Відповідно до п.п.2.1. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно встановленої нижче проформи. - Відповідно до п.п.3.7.1. та п.п.3.7.2. п.7 Розділу ІІІ тендерної документації у зв’язку із здійсненням Замовником закупівлі послуг учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції інформацію, згідно Додатку 4 до ТД, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до надання послуг як субпідрядника/субпідрядників в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі, якщо учасник не буде залучати до надання послуг субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 %. - Відповідно до п.п.2.1. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно встановленої нижче проформи. Відповідно до п.п.2.2. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження дотримання вимог законодавства про охорону праці при виконанні будівельних робіт учасник зобов’язаний у складі своєї тендерної пропозиції надати копії: - Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, чинних на дату подання тендерної пропозиції директора, головного інженера (особи на яку покладено виконання обов’язків головного інженера). - Відповідно до п.п.2.3. Додатку 1 до тендерної документації Учасники також мають надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату інженера – проектувальника в частині кошторисної документації, який повинен бути в штатному розписі підприємства або за сумісництвом чи суміщенням посад, або залучений за цивільно-правовим договором. Для підтвердження офіційних правовідносин надати у складі пропозиції наказ про прийняття такого працівника на роботу або цивільно-правовий договір). - Відповідно до п.п.3.1. та п.п.3.2. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів згідно встановленої нижче проформи. На підтвердження інформації зазначеної у довідці учасник надає копії аналогічних договорів* (не менше двох (без додатків та додаткових угод), що укладені та виконані упродовж 2021-2023 років та документів, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником будівельних робіт –остання ПФ №КБ-3 із підписами та печатками Замовника та відгуків від замовників будівництва, які повинні містити інформацію про якість виконаних робіт, термін виконання робіт, номер договору, дату договору, суму укладеного договору та суму оплачених будівельних робіт. *- Під аналогічним договором в даній тендерній документації слід розуміти виконання договорів поточного ремонту систем опалення/систем теплопостачання та які укладені із Замовниками які здійснюють закупівлі відповідно до умов Закону України «Про публічні закупівлі» та відносяться до категорій Замовників визначених частиною четвертою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації про працівника Шахуб Мілуді. - надати інформацію, згідно Додатку 4 до ТД, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/субпідрядників в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 %. - надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації про головного інженера (особи на яку покладено виконання обов’язків головного інженера), а також Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, чинного на дату подання тендерної пропозиції головного інженера (особи на яку покладено виконання обов’язків головного інженера). - надати цивільно-правовий договір укладений з Гуменюк Русланою Вікторівною із зазначенням номеру договору, дати укладення та терміну дії договору. - надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів згідно встановленої проформи зазначеної у п.п.3.1. Додатку 1 до тендерної документації та відгуки від замовників будівництва до наданих у складі тендерної пропозиції Договорів, які повинні містити інформацію про якість виконаних робіт, термін виконання робіт, номер договору, дату договору, суму укладеного договору та суму оплачених будівельних робіт. Також надати Договір про надання послуг з аварійного поточного ремонту системи теплопостачання Кам’янець-Подільського НВК №13 із зазначено дати його укладення та номеру. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Створено
25.07.2023 16:42
Надати до
26.07.2023 16:42
Договір
UA-2023-07-07-012070-a-c1
Завершився
Номер
261
754 733 грн.
754 733 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.08.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
754 733
Сума оплати за договором без ПДВ
754 733
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт систем опалення міської дитячої школи мистецтв по вул.Миколи Гордійчука, 25 в м.Кам’янець-Подільський Хмельницької області
Номенклатура
Поточний ремонт систем опалення міської дитячої школи мистецтв по вул.Миколи Гордійчука, 25 в м.Кам’янець-Подільський Хмельницької області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 вересня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Корчистий Роман Валентинович
Повна назва
ФОП Корчистий Роман Валентинович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3022004114

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.08.2023 17:57
-
03.08.2023 18:05
-
23.11.2023 16:13
-
27.11.2023 14:52
-
Зміни до договору
22.11.2023
Статус
Опубліковано
Номер
1
Зменшення ціни договору за взаємною згодою сторін
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Документи зміни договору
23.11.2023 16:09
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 304 107.4 грн.
Період подання пропозицій
до 19.07.2023 18:00
Замовник:
Департамент гуманітарної політики Кам'янець-Подільської міської ради
Контактний телефон:
+380972581788
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 304 107.4 грн.
Період подання пропозицій
до 19.07.2023 18:00
Замовник:
Департамент гуманітарної політики Кам'янець-Подільської міської ради
Контактний телефон:
+380972581788
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності