Показати схожі тендери
Закупівля «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень, водовідведення атмосферних опадів та благоустрій території Немішаївського закладу дошкільної освіти «Центр розвитку дитини «Дзвіночок» по вул. Заводська, 45-а смт Немішаєве, Бучанського району, Київської області (споруди подвійного призначення - найпростіше укриття)» (КОРЕГУВАННЯ)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-06-28-008795-a
Id Tender f4bfb0c21d924bd1a3a38c6e57021149
План UA-P-2023-06-28-003090-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 23.07.2023 00:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 289 882.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
82 898.82 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.06.2023 15:10 до 10.07.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.06.2023 15:10
до 07.07.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.06.2023 15:10
до 07.07.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.07.2023 14:03
до 17.07.2023 17:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.07.2023 17:21
до 23.07.2023 00:00
wait
Підписання договору
з 17.07.2023 17:58
-
Період уточнень
з 28.06.2023 15:10 до 07.07.2023 00:00
Період оскарження
з 28.06.2023 15:10 до 07.07.2023 00:00
Період кваліфікації
з 10.07.2023 14:03 до 17.07.2023 17:58
Період кваліфікації
з 10.07.2023 14:03 до 17.07.2023 17:58
Основні параметри
«Капітальний ремонт частини підвальних приміщень, водовідведення атмосферних опадів та благоустрій території Немішаївського закладу дошкільної освіти «Центр розвитку дитини «Дзвіночок» по вул. Заводська, 45-а смт Немішаєве, Бучанського району, Київської області (споруди подвійного призначення - найпростіше укриття)» (КОРЕГУВАННЯ)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
8 289 882.2 грн.
«Капітальний ремонт частини підвальних приміщень, водовідведення атмосферних опадів та благоустрій території Немішаївського закладу дошкільної освіти «Центр розвитку дитини «Дзвіночок» по вул. Заводська, 45-а смт Немішаєве, Бучанського району, Київської області (споруди подвійного призначення - найпростіше укриття)» (КОРЕГУВАННЯ)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт частини підвальних приміщень, водовідведення атмосферних опадів та благоустрій території Немішаївського закладу дошкільної освіти «Центр розвитку дитини «Дзвіночок» по вул. Заводська, 45-а смт Немішаєве, Бучанського району, Київської області (споруди подвійного призначення - найпростіше укриття)» (КОРЕГУВАННЯ)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
8 289 882.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
82898,82
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.07.2023 13:40
Закінчення аукціону
10.07.2023 14:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт частини підвальних приміщень, водовідведення атмосферних опадів та благоустрій території Немішаївського закладу дошкільної освіти «Центр розвитку дитини «Дзвіночок» по вул. Заводська, 45-а смт Немішаєве, Бучанського району, Київської області (споруди подвійного призначення - найпростіше укриття)» (КОРЕГУВАННЯ)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 100 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 100 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів
Порядковий номер: 1
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФРІДОМБУД"
Пропозиція:
8 108 580 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Опитний завод М
Пропозиція:
8 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.07.2023 13:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.07.2023 15:00
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Сидоренко
Електронна пошта
Телефон
+380442067433
Сайт:
http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21467647
Повна назва
Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Юрія Іллєнка, 40
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень, водовідведення атмосферних опадів та благоустрій території Немішаївського закладу дошкільної освіти «Центр розвитку дитини «Дзвіночок» по вул. Заводська, 45-а смт Немішаєве, Бучанського району, Київської області (споруди подвійного призначення - найпростіше укриття)» (КОРЕГУВАННЯ)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 17.07.2023 17:21 по 23.07.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
17.07.2023 17:21
-
10.07.2023 14:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.06.2023 15:10
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.06.2023 15:10
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Учасником в складі своєї пропозиції подано документ Технічна частина.rar, в якому надана Підсумкова відомість ресурсів де, зокрема, зазначені Будівельні машини і механізми та Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат, що будуть використовуватися при виконання робіт на об’єкті, що відповідає переліку мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). Водночас відповідно до пункту 1.1 розділу 2) Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію) Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає Довідку на власному бланку учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт. Довідка повинна містити перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). Учасником в складі своєї пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №69 від 05 липня 2023 року. Розглянувши довідку було встановлено, що вона не відповідає переліку мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). Необхідно привести довідку у відповідність зазначеним вимогам. 2. Відповідно до пункту 1.2. розділу 2) Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію) Додатку 1 тендерної документації, у разі зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підстави користування відмінної від «власне», учасник надає документи, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг, тощо). Учасником в складі своєї пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №69 від 05 липня 2023 року, відповідно до якої зазначено, що обладнання вказане в пунктах 21, 23, 24, 26, 27 та 28 є обладнанням субпідрядника, але реквізити договорів що підтверджують право на користування не вказані в таблиці, а також не надані самі договори що підтверджують право користування. Необхідно привести таблицю у відповідність до вимог зазначених вище, та надати копії договорів, що підтверджують право користування. 3. На виконання вимог пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід розділу 2) Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію) Додатку 1 тендерної документації Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 04.07.2023 №70 та файл Документи працівники.pdf в якому знаходяться скан-копії наказів та цивільно-правових договорів на працівників зазначених у вищевказаній довідці. При розгляді вказаних документів встановлено наступне. Пашинський Євгені Володимирович в довідці рахується як САНТЕХНІК, але за цивільно-правовим договором він виконує слюсарні роботи. Рудь Микола Михайлович в довідці рахується як МУЛЯР, але за цивільно-правовим договором він виконує малярні роботи. Лафіцький Микола Віталійович за наказом №10-0000000003 від 05.03.2019 прийнятий на основну роботу на посаду покрівельника, але в довідці вказана основна посада ВИКОНРОБ, а ПОКРІВЕЛЬНИК він вказаний за сумісництвом, наказ про що також відсутній. Привести вищевказану інформацію у відповідність до вимог тендерної документації. 4. Згідно тендерної документації Учасник має надати довідку про середньомісячну заробітну плату на 1 працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі планує отримувати на об’єкті. В тендерній пропозиції учасника надано файл «Довідка про середньомісячну заробітню плату» (папка «Кваліфікаційна частина 2»), але в середині файлу міститься «Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації ТОВ «ФРІДОМБУД» на розрахунковий період 2023р. Таким чином вищезазначений документ не містить інформації про середньомісячну заробітну плату на 1 працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі планує отримувати на об’єкті. Надати необхідний документ. 5. Згідно тендерної документації учасник повинен надати аналіз ринку цін на основні матеріали, відповідно до Настанови. Згідно п.5.10 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. В тендерній пропозиції учасника надано файл «Перелік основних матеріальних ресурсів з аналізом цін» без вказівки найменування бази даних цін та посилання на базу даних цін. Надати аналіз ринку цін на основні матеріали, відповідно до Настанови.
Створено
14.07.2023 20:16
Надати до
15.07.2023 20:16
Період вимог/скарг з 17.07.2023 17:58 по 23.07.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.06.2023 15:10
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.06.2023 15:10
Торги не відбулися
Очікувана вартість
8 289 882.2 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2023 00:00
Замовник:
Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442067433
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
8 289 882.2 грн.
Період подання пропозицій
до 10.07.2023 00:00
Замовник:
Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442067433
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності