Показати схожі тендери

Закупівля Анальгетичні засоби від КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-06-23-002979-a
Id Tender 24e46c1b9cbe48aab8be67a9345d3b84
План UA-P-2023-06-23-001024-a link
Статус Очікування пропозицій
Остання зміна 17.07.2023 17:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
625 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 128 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.06.2023 10:37 до 01.07.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.06.2023 10:37
до 28.06.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.06.2023 10:37
до 28.06.2023 00:00
Період уточнень
з 23.06.2023 10:37 до 28.06.2023 00:00
Період оскарження
з 23.06.2023 10:37 до 28.06.2023 00:00
Основні параметри
Анальгетичні засоби
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
625 500 грн.
Анальгетичні засоби
Назва предмета закупівлі
Анальгетичні засоби
Очікувана вартість
625 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3128,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.07.2023 15:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
Анальгетичні засоби
Код ДК 021:2015
33600000-6 - Фармацевтична продукція
Код МНН
sodium oxybate Sodium oxybate
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул.Грибоєдова, 20
Дата постачання по
31.12.2023 10:41
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.06.2023 10:41
-
23.06.2023 10:37
-
23.06.2023 10:37
-
23.06.2023 10:37
-
23.06.2023 10:37
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Путінцева Олеся Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380312643762
Факс
+380312642293
Замовник
ЄДРПОУ
01992819
Повна назва
КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
місто Ужгород
Адреса
вул.Грибоєдова, 20
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-11-27-000091
Дата створення проекту
27.11.2023 16:43
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
27.11.2023 17:06
Дата публікації висновку про результати
18.12.2023 17:46
Дата завершення усунення порушень
02.01.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
19.12.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 183-58-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.11.2023 № 106-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 27.11.2023 № 106-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2023-06-23-002979-a, 23.06.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.11.2023 00:00
Документи рішення
27.11.2023 17:06
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі ? Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); виконання замовником рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Ужгородської міської ради (далі – замовник) на 2023 рік; скаргу ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» до Органу оскарження від 27.06.2023 № UA-2023-06-23-002979-a.b1; рішення Органу оскарження від 12.07.2023 № №10482-р/пк-пз; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель 14.12.2023. Моніторингом питання виконання замовником рішень Органу оскарження встановлено порушення замовником чинного законодавства. Так встановлено, що замовником не виконано рішення Органу оскарження від 12.07.2023 № №10482-р/пк-пз в частині внесення змін до тендерної документації. Дані веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником оприлюднено тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.06.2023 №92/2023, зміни до тендерної документації не вносились та не оприлюднювались. Так, відповідно до абзацу 1 пункту 22 статті 18 Закону рішення Органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Відповідно до абзацу 2 пункту 22 статті 18 Закону якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження, що не забезпечено замовником. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 29.11.2023 через електронну систему закупівель надано запит замовнику щодо інформації про подальший перебіг процедури закупівлі. Замовником 14.12.2023 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. Зокрема у своїй відповіді замовник зазначив, що: «Причина відсутності інформації про подальший перебіг процедури закупівлі полягає в тому, що в зв’язку із великим навантаженням роботи, не було вчасно надано інформацію. В подальшому, відповідно до змін до постанови КМУ № 1178, затверджених постановою КМУ від 7.07.23 № 686, нами було проведено закупівлю анальгетичних засобів через систему Прозорро Маркет». Разом з цим, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Постанови № 1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, що не забезпечено замовником. Питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 в ході моніторингу не розглядалося, оскільки було предметом розгляду Органом оскарження.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання виконання замовником рішень Органу оскарження встановлено порушення абзацу 2 пункту 22 статті 18 Закону, підпункту 2 пункту 50 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
18.12.2023 00:00
Дата публікації
18.12.2023 17:46
Документи висновку
18.12.2023 17:46
-
Повідомлення
Запит
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 625500,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-23-002979-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступного питання: - З якої причини відсутня будь-яка інформація про подальший перебіг процедури закупівлі? - На підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
29.11.2023 17:53
Орган перевірки
05.12.2023 00:00
Документи повідомлення
29.11.2023 17:54
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Причина відсутності інформації про подальший перебіг процедури закупівлі полягає в тому, що в зв’язку із великим навантаженням роботи, не було вчасно надано інформацію. В подальшому, відповідно до змін до постанови КМУ № 1178, затверджених постановою КМУ від 7.07.23 № 686, нами було проведено закупівлю анальгетичних засобів через систему Прозорро Маркет. Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено шляхом вивчення ринку цін на вищезгадані препарати, та вивченням аналогічних тендерних процедур, проведених іншими установами.
Рішеня
14.12.2023 08:51
Замовник
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
625 500 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2023 00:00
Замовник:
КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради
Контактний телефон:
+380312643762
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
625 500 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2023 00:00
Замовник:
КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради
Контактний телефон:
+380312643762
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності