Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №59 Вінницької міської ради" по вул. Політехнічна,16 в м. Вінниці (заходи з енергозбереження) від ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-06-22-015488-a
Id Tender 5bd389b4290c490c8148562479d4f245
План UA-P-2023-06-22-004421-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.07.2023 11:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
42 896 454 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
214 482.27 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.06.2023 16:26 до 03.07.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.06.2023 16:26
до 30.06.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.06.2023 16:26
до 30.06.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.07.2023 14:07
до 10.07.2023 17:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.07.2023 17:39
до 16.07.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.07.2023 17:39
до 24.07.2023 11:01
Період уточнень
з 22.06.2023 16:26 до 30.06.2023 00:00
Період оскарження
з 22.06.2023 16:26 до 30.06.2023 00:00
Період кваліфікації
з 03.07.2023 14:07 до 10.07.2023 17:39
Період кваліфікації
з 03.07.2023 14:07 до 10.07.2023 17:39
Основні параметри
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №59 Вінницької міської ради" по вул. Політехнічна,16 в м. Вінниці (заходи з енергозбереження)
виконання будівельних робіт
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
42 896 454 грн.
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №59 Вінницької міської ради" по вул. Політехнічна,16 в м. Вінниці (заходи з енергозбереження)
Назва предмета закупівлі
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №59 Вінницької міської ради" по вул. Політехнічна,16 в м. Вінниці (заходи з енергозбереження)
Примітки
виконання будівельних робіт
Очікувана вартість
42 896 454 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
214482,27
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
171 585.8
Аукціон
Cтарт аукціону
03.07.2023 13:26
Закінчення аукціону
03.07.2023 14:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №59 Вінницької міської ради" по вул. Політехнічна,16 в м. Вінниці (заходи з енергозбереження)
Код ДК 021:2015
45214100-1 - Будівництво дитячих садків
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
21030, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Політехнічна,16
Дата постачання з
17.07.2023 00:00
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Документи позиції
Тендерна документація
22.06.2023 16:26
Технічні специфікації
22.06.2023 16:26
Технічні специфікації
Проект договору
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 10 -ти робочих днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГРАНД БУД СОЮЗ"
Пропозиція:
35 900 639.44 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В-БІЛДІНГ ГРУП"
Пропозиція:
33 151 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "Рослана"
Пропозиція:
32 985 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
Пропозиція:
32 157 777 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МИР.БУД"
Пропозиція:
33 199 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.07.2023 13:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.06.2023 16:27
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
22.06.2023 16:26
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
22.06.2023 16:26
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Слободяник Сергій Миколайович
Електронна пошта
Телефон
0681645011
Сайт:
https://www.vmr.gov.ua/departament-kapitalnoho-budivnytstva
Замовник
ЄДРПОУ
03084204
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
ВІННИЦЯ
Адреса
вул.Соборна, будинок 59
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №59 Вінницької міської ради" по вул. Політехнічна,16 в м. Вінниці (заходи з енергозбереження)
Період вимог/скарг з 10.07.2023 17:39 по 16.07.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.07.2023 17:39
Довідка НАЗК
10.07.2023 17:39
-
Пропозиція, що перемогла
03.07.2023 14:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.06.2023 16:26
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.06.2023 16:26
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно пп.5.9 п.5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено надання учасником відомостей з ЄДРПОУ. При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» виявлено невідповідності вимогам тендерної документації, а саме - зазначений документ відсутній у складі пропозиції. Просимо виправити вказану невідповідність.
Створено
06.07.2023 12:41
Надати до
07.07.2023 12:41
Договір
UA-2023-06-22-015488-a-a1
Підписаний і діє
Номер
21/07-23
32 157 777 грн.
26 798 147.5 грн.
З ПДВ
Підписано
21.07.2023
Строк дії договору з
24.07.2023
по
31.05.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №59 Вінницької міської ради" по вул. Політехнічна,16 в м. Вінниці (заходи з енергозбереження)
Номенклатура
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №59 Вінницької міської ради" по вул. Політехнічна,16 в м. Вінниці (заходи з енергозбереження)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 травня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
Повна назва
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40614486

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.07.2023 11:01
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-09-11-000082
Дата створення проекту
11.09.2023 16:11
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
11.09.2023 16:41
Дата публікації висновку про результати
25.09.2023 12:21
Дата завершення усунення порушень
29.09.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
03.10.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-15-33
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.09.2023 № 50-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 11.09.2023 № 50-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 13 UA-2023-06-22-015488-a 22.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.09.2023 00:00
Документи рішення
11.09.2023 16:41
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та на звернення з вимогою про усунення порушень під час проведення тендеру, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.06.2023 № 169, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 27.06.2023, відповіді Замовника на звернення від 28.07.2023, звернення з вимогою про усунення порушення від 14.07.2023 за номером ID: UA-2023-06-22-015488-a.c1, відповідь Замовника на звернення від 23.07.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.06.202, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Жил Сіті Буд» (далі – ТОВ «Жил Сіті Буд»), протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 10.07.2023 № 199, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ТОВ «Жил Сіті Буд» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 10.07.2023, договір про закупівлю робіт від 21.07.2023 №21/07-23, пояснення та документи від 14.09.2023, від 25.09.2023 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та на звернення з вимогою про усунення порушень під час проведення тендеру, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
25.09.2023 00:00
Дата публікації
25.09.2023 12:21
Документи висновку
25.09.2023 12:21
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: 13 UA-2023-06-22-015488-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
12.09.2023 10:16
Орган перевірки
16.09.2023 00:00
Документи повідомлення
12.09.2023 10:17
-
Відповідь
відповідь на запит
1. Розмір бюджетного призначення визначається на основі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку (висновок експертизи додається). Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації, додаванням таких глав зведеного кошторисного розрахунку: - вартість будівельних робіт; - вартість устаткування, меблів та інвентарю; - кошторисний прибуток; - кошти на покриття адміністративних витрат; - кошти на покриття ризиків будівельних робіт та устаткування; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами для будівельних робіт та устаткування; - ПДВ. Враховуючи великий об'єм, завантажити проектну документацію разом із відповіддю на запит неможливо. Однак ознайомитись з проектом можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва - Реєстраційний номер PD01:5553-0140-6933-1479. 2. Посилання на веб-сайт, на якому розміщено обгрунтування - https://www.vmr.gov.ua/departament-kapitalnoho-budivnytstva#parentHorizontalTab8
Рішеня
14.09.2023 12:32
Замовник
Документи повідомлення
14.09.2023 12:35
-
Запит
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-22-015488-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення. Пунктом 4 Додатку 1 та Додатком 6 до тендерної документації передбачено надання учасником Листа – згоди про обробку персональних даних учасника згідно встановленої форми. При цьому, у вказаному Додатку виставлена вимога, що Учасник не повинен відступати від даної форми, форма заповнюється власноручно. Виходячи з вищевикладеного, надайте пояснення (інформацію), чому учасником ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" не надано лист – згоду на обробку персональних даних в складі тендерної пропозиції згідно встановленої форми. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
20.09.2023 11:53
Орган перевірки
26.09.2023 00:00
Документи повідомлення
20.09.2023 11:53
-
Відповідь
відповідь на запит
Пунктом 4 Додатку 1 та Додатком 6 до тендерної документації передбачено надання учасником Листа – згоди про обробку персональних даних учасника згідно встановленої форми. При цьому, у вказаному Додатку виставлена вимога, що Учасник не повинен відступати від даної форми, форма заповнюється власноручно. Тобто, форма письмової згоди, що вказана в додатку, має бути ЗАПОВНЕНА власноручно - ЗАПОВНЕНА інформація там де залишено місце для її ЗАПОВНЕННЯ. В даному випадку це – Прізвище, ім’я, по-батькові, номер закупівлі, дата і знову ПІБ. Отже, враховуючи вищевказане, учасником повністю дотримано вимогу – надано файл – 19. Згода на обробку персональних даних.PDF в папці ПРАЦІВНИКИ (файл додається).
Рішеня
25.09.2023 09:26
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
42 896 454 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2023 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0681645011
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
42 896 454 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2023 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0681645011
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності