Показати схожі тендери

Закупівля Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з підсипки піску і планування пляжної території) від Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-06-14-006184-a
Id Tender 1c51e7405df64531964164a4c6117cf3
План UA-P-2023-06-14-001852-b link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 04.07.2023 00:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 535 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
65 350 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.06.2023 11:51 до 22.06.2023 11:00
Завершено
Період уточнень
з 14.06.2023 11:51
до 19.06.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.06.2023 11:51
до 19.06.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.06.2023 12:53
до 28.06.2023 16:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.06.2023 14:49
до 04.07.2023 00:00
wait
Підписання договору
з 28.06.2023 16:15
-
Період уточнень
з 14.06.2023 11:51 до 19.06.2023 00:00
Період оскарження
з 14.06.2023 11:51 до 19.06.2023 00:00
Період кваліфікації
з 23.06.2023 12:53 до 28.06.2023 16:15
Період кваліфікації
з 23.06.2023 12:53 до 28.06.2023 16:15
Основні параметри
Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з підсипки піску і планування пляжної території)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
6 535 000 грн.
Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з підсипки піску і планування пляжної території)
Назва предмета закупівлі
Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з підсипки піску і планування пляжної території)
Очікувана вартість
6 535 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
65350,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.06.2023 12:30
Закінчення аукціону
23.06.2023 12:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з підсипки піску і планування пляжної території
Код ДК 021:2015
71251000-2 - Геодезичні послуги у галузях архітектури та будівництва
Кількість
49 488
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОБІ"
Пропозиція:
6 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне акціонерне товариство "Київський річковий порт"
Пропозиція:
6 467 066 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.06.2023 12:30
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.06.2023 10:23
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ія Яценко
Електронна пошта
Телефон
+380675954142
Сайт:
https://pleso.kyiv.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
23505151
Повна назва
Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м.Київ
Адреса
вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Кваліфікація
Лот № 1 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з підсипки піску і планування пляжної території)
Період вимог/скарг з 28.06.2023 14:49 по 04.07.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
28.06.2023 14:49
-
28.06.2023 14:48
Звіт про оцінку
23.06.2023 12:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.06.2023 11:51
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.06.2023 11:51
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Виявлені невідповідності: 1.Документ «Тендерна пропозиція» не відповідає формі, що наведена в Додатку №1 до тендерної документації, враховуючи наступне: документ не містить інформації щодо термінів надання послуг. 2. У складі пропозиції відсутній документ «Калькуляція»; 3. У складі пропозиції відсутній лист- згода із умовою про те, що у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями), або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додаток №1 до тендерної документації; 2. Додаток №1 до тендерної документації; 3. Пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Оновлений документ; 2. Документ «Калькуляція»; 3. Лист- згода із умовою про те, що у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями), або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі
Створено
27.06.2023 13:43
Надати до
28.06.2023 13:43
Період вимог/скарг з 28.06.2023 16:15 по 04.07.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
28.06.2023 16:15
-
28.06.2023 16:14
Звіт про оцінку
28.06.2023 14:49
Витяг з ЄДР
28.06.2023 14:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.06.2023 11:51
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.06.2023 11:51
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-07-03-000024
Дата створення проекту
03.07.2023 09:50
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
03.07.2023 16:11
Дата публікації висновку про результати
20.07.2023 17:29
Дата завершення усунення порушень
26.07.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
25.07.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 271-80-98
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.06.2023 № 204 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2023-06-14-006184-a 14.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.06.2023 00:00
Документи рішення
03.07.2023 16:11
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (в редакції від 20.05.2023) (далі – Особливості), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.06.2023 № 153/23, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СОБІ» (далі – ТОВ «СОБІ»), приватного акціонерного товариства «Київський річковий порт» (далі – ПрАТ «Київський річковий порт»), повідомлення про вимогу усунення невідповідностей ТОВ «СОБІ» до 28.06.2023, пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 10.07.2023. Відкриті торги відмінені електронною системою закупівель через відхилення Замовником всіх тендерних пропозицій учасників.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СОБІ» та ПрАТ «Київський річковий порт» - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
19.07.2023 00:00
Дата публікації
20.07.2023 17:29
Документи висновку
20.07.2023 17:29
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі архітектурних, інженерних та геодезичних послуг (Послуги з підсипки піску і планування пляжної території) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-14-006184-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
06.07.2023 11:17
Орган перевірки
12.07.2023 00:00
Документи повідомлення
06.07.2023 11:18
-
Відповідь
Пояснення у завантаженому файлі
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 30.06.2023 року UA-M-2023-07-03-000024) процедури закупівлі «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з підсипки піску і планування пляжної території)», очікуваною вартістю 6 535 000,00 грн з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-14-006184-a), щодо надання інформації та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість, Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» (далі - КП «ПЛЕСО») надає інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість в доданих файлах
Рішеня
10.07.2023 18:15
Замовник
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 535 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.06.2023 11:00
Замовник:
Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Контактний телефон:
+380675954142
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 535 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.06.2023 11:00
Замовник:
Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Контактний телефон:
+380675954142
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності