Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт з заміни віконних блоків пошкоджених під час надзвичайної ситуації воєнного характеру спричиненого збройною агресією РФ в адміністративній будівлі за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14) від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-06-13-012984-a
Id Tender f0560d1fa69e4d3ea4416348d57f9e02
План UA-P-2023-06-13-004022-b link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 27.07.2023 00:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
950 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.06.2023 16:31 до 03.07.2023 14:00
Завершено
Період уточнень
з 13.06.2023 16:31
до 30.06.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.06.2023 16:31
до 30.06.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.07.2023 15:37
до 21.07.2023 15:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.07.2023 15:22
до 27.07.2023 00:00
wait
Підписання договору
з 21.07.2023 15:33
-
Період уточнень
з 13.06.2023 16:31 до 30.06.2023 00:00
Період оскарження
з 13.06.2023 16:31 до 30.06.2023 00:00
Період кваліфікації
з 04.07.2023 15:37 до 21.07.2023 15:33
Період кваліфікації
з 04.07.2023 15:37 до 21.07.2023 15:33
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт з заміни віконних блоків пошкоджених під час надзвичайної ситуації воєнного характеру спричиненого збройною агресією РФ в адміністративній будівлі за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14)
Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду. Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
950 000 грн.
Поточний ремонт з заміни віконних блоків пошкоджених під час надзвичайної ситуації воєнного характеру спричиненого збройною агресією РФ в адміністративній будівлі за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт з заміни віконних блоків пошкоджених під час надзвичайної ситуації воєнного характеру спричиненого збройною агресією РФ в адміністративній будівлі за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
Очікувана вартість
950 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.07.2023 15:14
Закінчення аукціону
04.07.2023 15:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт з заміни віконних блоків пошкоджених під час надзвичайної ситуації воєнного характеру спричиненого збройною агресією РФ в адміністративній будівлі за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
Код ДК 021:2015
45421132-8 - Встановлення вікон
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Дата постачання по
27.11.2023 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Замовник здійснює розрахунок за надані послуги протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту здачі-приймання фактично наданих послуг на підставі отриманого Замовником рахунка за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами Акту здачі-приймання фактично наданих послуг, - реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. Після укладення Договору, за письмовим зверненням Виконавця, можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку Виконавця протягом 10 банківських днів з дати отримання рахунка Замовником, за умови фінансової можливості Замовника. Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається Замовником в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати Виконавець зобов’язаний виконати зобов’язання з надання послуг в строки та на умовах, передбачених цим Договором. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Замовник здійснює розрахунок за надані послуги протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту здачі-приймання фактично наданих послуг на підставі отриманого Замовником рахунка. Після укладення Договору, за письмовим зверненням Виконавця, можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку Виконавця протягом 10 банківських днів з дати отримання рахунка Замовником, за умови фінансової можливості Замовника. Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається Замовником в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати Виконавець зобов’язаний виконати зобов’язання з надання послуг в строки та на умовах, передбачених цим Договором.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАТЕВ БУД"
Пропозиція:
948 736.37 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив"
Пропозиція:
756 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.07.2023 15:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.06.2023 12:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дятченко Ганна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380612285110
Замовник
ЄДРПОУ
00130926
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт з заміни віконних блоків пошкоджених під час надзвичайної ситуації воєнного характеру спричиненого збройною агресією РФ в адміністративній будівлі за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
Період вимог/скарг з 21.07.2023 15:22 по 27.07.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "КОМПАНІЯ ПОЗИТИВ" (Код ЄДРПОУ - 36315588) відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Код ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт з заміни віконних блоків пошкоджених під час надзвичайної ситуації воєнного характеру спричиненого збройною агресією РФ в адміністративній будівлі за адресою: м.Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14), ідентифікатор оголошення UA-2023-06-13-012984-a на підставі абз. 1 підпункта 2 пункта 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей).
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2023 16:27
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2023 16:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно абз. 2 п.п.2.2. п. 2 Розділу III Додатку №1 тендерної документації вимагається: «Обов’язкова наявність наступних працівників: Особа, відповідальна за охорону праці на підприємстві – не менше 1-ї особи. Для підтвердження кваліфікації надати документ, що підтверджує повноваження такої особи та документи, що підтверджують проходження навчання з охорони праці, пожежної безпеки, управління роботами з попередження та ліквідації наслідків аварії (посвідчення, видане відповідним навчальним центром або галузевим центром, відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 року № 15)» 2. Згідно п.п.3.2. п. 3 Розділу III Додатку №1 тендерної документації вимагається: «Для підтвердження наявності власних транспортних засобів (машин) мають бути надані скановані копії технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію ТЗ» 3. Відповідно п. 6.3. Розділу VI Додатку №1 тендерної документації вимагається: «Договір укладений з організацією, що надає послуги по захороненню відходів». Перелік виявлених невідповідностей та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. ТОВ "КОМПАНІЯ ПОЗИТИВ" у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації особою відповідальною за охорону праці на підприємстві вказаний: Середа Володимир Павлович. Але Учасником не надано посвідчення, видане відповідним навчальним центром або галузевим центром, відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 року № 15. На усунення невідповідностей необхідно надати: на Середу Володимира Павловича посвідчення особи, відповідальної за охорону праці на підприємстві видане відповідним навчальним центром або галузевим центром, відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 року № 15. У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису. 2. ТОВ "КОМПАНІЯ ПОЗИТИВ" у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази №30/3 від 30.06.2023 зазначено, що Автомобіль ГАЗ 330202 вантажний бортовий X9633020072237766 (AP4325ВО) є власним». Але Учасником не надана сканована копія технічного паспорту або свідоцтва про реєстрацію Автомобіля ГАЗ 330202 вантажного бортового X9633020072237766 (AP4325ВО). На усунення невідповідностей необхідно надати: Скановану копію технічного паспорту або свідоцтва про реєстрацію Автомобіля ГАЗ 330202 вантажного бортового X9633020072237766 (AP4325ВО), який є власністю учасника ТОВ "КОМПАНІЯ ПОЗИТИВ". 3. ТОВ "КОМПАНІЯ ПОЗИТИВ" не наданий Договір укладений з організацією, що надає послуги по захороненню відходів. На усунення невідповідностей необхідно надати: Договір укладений з організацією, що надає послуги по захороненню відходів.
Створено
07.07.2023 13:40
Надати до
08.07.2023 13:40
Період вимог/скарг з 21.07.2023 15:33 по 27.07.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЛАТЕВ БУД" (Код ЄДРПОУ - 42809204) відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Код ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт з заміни віконних блоків пошкоджених під час надзвичайної ситуації воєнного характеру спричиненого збройною агресією РФ в адміністративній будівлі за адресою: м.Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14), ідентифікатор оголошення UA-2023-06-13-012984-a на підставі абз. 1 підпункта 2 пункта 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей).
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2023 16:27
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2023 16:27
Торги не відбулися
Очікувана вартість
950 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2023 14:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380612285110
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
950 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2023 14:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380612285110
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності