Закупівля Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади від Управління з питань екології та контролю за благоустроєм Хмельницької міської ради.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 08.06.2023 12:47до 27.06.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.06.2023 12:47
до 24.06.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.06.2023 12:47
до 24.06.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.07.2023 12:47
до 15.08.2023 15:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.07.2023 09:50
до 21.08.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.08.2023 15:03
до 22.08.2023 13:54
Період уточнень
з
08.06.2023 12:47
до
24.06.2023 00:00
Період оскарження
з
08.06.2023 12:47
до
24.06.2023 00:00
Період кваліфікації
з
10.07.2023 12:47
до
15.08.2023 15:03
Період кваліфікації
з
10.07.2023 12:47
до
15.08.2023 15:03
Основні параметри
Лоти
Критерії
Контакти
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади
Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади
Код ДК 021:2015
71251000-2 -
Геодезичні послуги у галузях архітектури та будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Кам’янецька, 74
Дата постачання по
31.12.2023 12:52
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
5
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється за фактом їх надання упродовж 5 робочих днів після підписання сторонами відповідного акту прийому-передачі щодо кожного етапу окремо, або щодо послуги в цілому згідно з Календарним планом
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Управління з питань екології та контролю за благоустроєм Хмельницької міської ради
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький
Адреса
Кам"янецька, 74
Кваліфікація
Лот № 1
Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.06.2023 12:47
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей:
1. У складі документів тендерної пропозиції ПП «ДІОРІТ ПЛЮС 1» відсутній гарантійний лист або довідка в довільній формі про відсутність саме в ПП «ДІОРІТ ПЛЮС 1» підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначена абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей.
2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
1. Пункт 4 Додатку 2 до тендерної документації:
- учасник процедури закупівлі документально підтверджує відсутність підстав, передбачених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, шляхом надання гарантійного листа або довідки в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначена абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей.
3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Надати у складі тендерної пропозиції:
- гарантійний лист або довідку в довільній формі про відсутність в ПП «ДІОРІТ ПЛЮС 1» підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначена абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей.
Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади
Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади
Тендер:
UA-2023-06-08-007278-a
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
За лотом Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади
UA-2023-06-08-007278-a.c2
Дата:
17.07.2023 17:09
Стан:
Порушення усунуто
Порушення при визначенні переможця процедури закупівлі
Замовник порушив процедуру кваліфікації переможця. При поданні пропозиції ПП "ДІОРІТ ПЛЮС 1" було допущено помилки, які було проігноровано Замовником. Замовник, Управління з питань екології та контролю за благоустроєм Хмельницької міської ради, повинно було або відхилити тендерну пропозицію ПП «ДІОРІТ ПЛЮС 1» або надати строк для усунення недоліків і потім прийняти рішення. Проте, в порушення наведених норм законодавства було прийнято рішення про визнання його переможцем.
Автор:
39358561, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ"
46003, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Крушельницької С., будинок 25
За лотом Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади
UA-2023-06-08-007278-a.c1
Дата:
16.06.2023 17:08
Стан:
Розгляд припинено
Скарга на неправомірні дії Замовника
ТОВ «Зеніт Експерт» (надалі – Товариство) вважає умови процедури закупівлі, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також «Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), та ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, переконані в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують права Скаржника на рівну конкуренцію, з огляду на таке.
08.06.2023 Замовником Управління з питань екології та контролю за благоустроєм Хмельницької міської ради (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі «Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади» , за ДК 021:2015 71251000-2 Геодезичні послуги у галузях архітектури та будівництва Єдиного закупівельного словника (далі – Процедура закупівлі). Разом з оголошенням про проведення Процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію з додатками.
ТОВ «Зеніт Експерт» вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне.
Вивчивши тендерну документацію , ТОВ «Зеніт Експерт» (далі також - Скаржник, Учасник) виявлено вимогу, яка дискримінує нашу компанію і не допускає до участі у закупівлі , обмежуючи коло конкуренції.
Так, виявлено наступну дискримінаційну вимогу:
Тендерна документація (файл “ТД прибережна.doc” ) у Розділі II. Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації містить: « 2.1.5. Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно у період звернення за роз’ясненням особисто відвідати та оглянути земельні ділянки, щодо яких будуть виготовлені проекти землеустрою, оцінити можливості надання послуг, їх види та обсяги. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі пропозиції підписаний замовником та учасником Акт огляду. »
Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів.
Таким чином, спілкування учасників і Замовника повинно відбуватися виключно через систему закупівель без можливості встановити особи учасника.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статтею 5 Закону встановлено принцип добросовісної конкуренції, що зокрема передбачає відсутність у замовника інформації про кількість учасників, їх найменування /ПІБ, за якими можливо зробити цінові та інші прогнози щодо закупівлі, чинити тиск, розголосити інформацію про намір даним учасником брати участь у закупівлі, демпінгувати ціну пропозиції з боку інших учасників тощо.
Є очевидним, що вимога про надання у складі підписаного Замовником та Учасником Акт огляду, в порушення статті 24 Закону, дозволяє встановити особу учасника (у.т.ч. Скаржника) та впливати на нього різними способами, в т.ч. розголосити про намір таким учасником брати участь у закупівлі, що вплине на цінові пропозиції інших учасників; не підписати Акт огляду з незалежних від Учасника причин тощо.
Отже, застосована Замовником вимога про надання у складі підписаного Замовником та Учасником Акт огляду є такою, що порушує статтю 24 Закону і принцип добросовісної конкуренції, визначений статтею 5 Закону.
Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника, та подавати її в складі пропозиції. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Не зрозуміло, для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення , малюнки чи опис предмета закупівлі.
Ознайомитись з видами та об'ємами послуг, які потрібно надати, Учасник може з Технічного завдання (додаток 3 Документації), що надається Замовником у складі Документації та відповідно до ч.1 ст.23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність огляду земельних ділянок є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Вважаємо дану вимогу безпідставною, не правомірною, дискримінаційною та такою, що сприяє розвитку корупційних дій і зловживань, а також зобов’язує для участі в закупівлі здійснювати непередбачені витрати, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, зміст якої Замовником розкрито в технічному завданні.
Враховуючи викладене Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище.
ТОВ «Зеніт Експерт» є організацією, основним видом діяльності якої є діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, та відповідно має на меті взяти участь в процедурі закупівлі. Встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежують можливість участі, як ТОВ «Зеніт Експерт» , так і інших учасників, в Процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 6 ст. 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є потенційним Учасником відповідної процедури та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому.
Вважаємо, що Замовник при формуванні тендерної документації Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Керуючись ст. 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» , п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України ),
ПРОСИМО
1. Прийняти скаргу ТОВ «ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ» до розгляду.
2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, виключити з тендерної документації вимогу : «надати у складі пропозиції підписаний замовником та учасником Акт огляду».
4. Зобов’язати Замовника привести документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Автор:
39358561, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ"
46003, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Крушельницької С., будинок 25
Дата розгляду:
03.07.2023 11:00
Місце розгляду:
Антимонопольний комітет України
Причина припинення:
замовником відповідно до цього Закону усунено порушення
Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади
Звернення:
За тендером : Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади
Тема:
це який кваліфікаційний критерій ? щось нове ?
Зміст:
На підтвердження факту належного виконання послуг учасником необхідно надати не менше 10 витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, які підтверджують внесення у 2023 році відомостей про земельні ділянки. При цьому, інформація про документацію із землеустрою, на підставі якої здійснена державна реєстрація земельної ділянки має підтверджувати факт виконання таких робіт/надання послуг саме учасником.
Це мають бути просто 10 витягів з ДЗК з інформацією про розробролення проекту, чи по технічних теж? чи це підтвердити по аналогічних договорах які надаються ?
Дата оприлюднення звернення:
08.06.2023 17:58
Учасником необхідно надати не менше 10 витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, які підтверджують внесення у 2023 році відомостей про земельні ділянки. Не обов'язково по аналогічних договорах. Будь-яких 10 витягів
Дата оприлюднення відповіді:
09.06.2023 12:27
Звернення:
За тендером : Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади
Тема:
Технічне завдання
Зміст:
Шановний Замовнику просимо уточнити, чи потрібно формувати та реєструвати земельну ділянку водного фонду (прибережної смуги) встановлючи обмеження, чи лише реєструвати обмеження в межах водоохоронної зони та прибережних смуг ? Для чіткішовго формулювання прдемету закупівлі та визначення коректної вартості, просимо надати відповідь на це питання. Дякуємо.
Дата оприлюднення звернення:
09.06.2023 17:26
Доброго дня! Учасник переможець має надати послуги відповідно до наявного технічного завдання! Відомості про встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади підлягають внесенню до Державного земельного кадастру Виконавцем послуги. У разі виникнення необхідності виконання додаткових послуг Замовником вчинятимуться дії відповідно до вимог чинного законодавства.
Дата оприлюднення відповіді:
12.06.2023 11:58
Звернення:
За тендером : Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади
Тема:
Технічне завдання
Зміст:
в складі технічного завдання серед переліків є : акт перенесення в натуру (на місцевість) меж території оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, меж обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів у натурі (на місцевості); яким чином потрібно встановити межі обмежень у використанні земель? чи мають це бути межові знаки, якщо так, то якого типу ? дякуємо за відповідь
Дата оприлюднення звернення:
09.06.2023 17:28
Встановлення меж земельної ділянки в Україні, в тому числі, регулюється визначеною нормативно-правовою базою, а саме: стаття 106 Земельним кодексом, статті 55 "Про землеустрій", Законом України "Про Державний Земельний Кадастр" і полягає у винесенні в натуру меж земельної ділянки відповідно до координат довготи та широти в розробленій технічній документації.
Згідно змін та офіційного роз'яснення від Держгеокадастру - https://land.gov.ua/do-uvahy-rozrobnykiv-dokumentatsii-iz-zemleustroiu-zemlevlasnykiv-ta-zemlekorystuvachiv/, наразі встановлення й відновлення меж земельної ділянки не регулюється вище описаним наказом. Зараз діє стаття 106 й 107 Земельного кодексу, про порядок погодження встановлення меж землі й відповідного відновлення межових знаків. Це дерегуляція й можливість встановлювати знаки не встановленого зразку й проводити будь-які види встановлення меж.
Аналізуючи між того ці нормативно-правові акти можна пояснити ці дії в якості терміну, через родо-видові ознаки.
Встановлення меж земельної ділянки - це установка межових знаків, шляхом виносу в натуру поворотних точок земельної ділянки у відповідності до координат довготи й широти, які фіксуються в технічній документації із землеустрою, об'єктами робіт можуть бути ділянки всіх категорій земель, окрім тих які передбачені для лінійних споруд, землях водного фонду, територіях де заборонено проводити земельні роботи.
Обмеження у використанні земель встановити документально, шляхом надання відповідних документів та встановлення межових знаків згідно чинного законодавства.
Дата оприлюднення відповіді:
12.06.2023 11:58
Звернення:
За тендером : Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади
Тема:
Формування земельної ділянки
Зміст:
Шановний Замовнику, дайте будь ласка чітку відповідь, чи треба кадастровий номер робити, чи тільки встановити обмеження ? Це принципова різниця для формування цінової пропозиції по закупівлі. З технічного завдання це незрозуміле
Дата оприлюднення звернення:
12.06.2023 12:30
Формування земельної ділянки з присвоєнням кадастрового номеру (відповідно ст. 79-1 Земельного кодексу України)
Дата оприлюднення відповіді:
15.06.2023 11:49
Звернення:
За тендером : Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади
Тема:
Акт огляду
Зміст:
Доброго дня, шановний Замовнику. У ч..II " Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації" до Тендерної документації вказана вимога: "Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно у період звернення за роз’ясненням особисто відвідати та оглянути земельні ділянки, щодо яких будуть виготовлені проземлеустрою, оцінити можливості надання послуг, їх види та обсяги. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі пропозиції підписаний замовником та учасником Акт огляду. "
Встановлюючи відповідну вимогу, Ви як Замовник порушуєте право потенційного Учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт огляду» за підписом Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права Учасників та наступні принципи закупівель : добросовісна конкуренція серед Учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення вимога є необґрунтованою та суперечливою вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від потенційного Учасника Замовник може не надати наведений вище Акт, що в подальшому може стати з не залежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції.
Дискримінація полягає в тому, що огляд об’єкту має бути ПРАВОМ Учасників, а не ОБОВ’ЯЗОК та не має бути обов’язкового складання Акту за підписом Замовника.
Зазначаємо, що встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом Замовника щодо обмеження конкуренції , а також суперечить усім принципам здійснення публічних закупівель.
Просимо внести зміни до ТД шляхом анулювання даної вимоги.
Дата оприлюднення звернення:
12.06.2023 16:17
Вимога щодо попереднього відвідування та огляду земельних ділянок, щодо яких будуть виготовлені проекти землеустрою, оцінки можливості надання послуг, їх види та обсяги дозволяє учаснику на місці оглянути можливості виконання робіт, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі. Таким чином, дана вимога не порушує права учасників. При цьому, кожен із потенційних учасників може здійснити такий огляд.
Дата оприлюднення відповіді:
15.06.2023 15:52
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
520 000
грн.
Період подання пропозицій
до
27.06.2023 00:00
Замовник:
Управління з питань екології та контролю за благоустроєм Хмельницької міської ради