Закупівля Капітальний ремонт приміщення КДЮСШ «Козак» за адресою: м. Київ, просп. Червоної калини, 45-а
(з розробкою проектної документації)
від Комунальний заклад "Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа "Козак".
Капітальний ремонт приміщення КДЮСШ «Козак» за адресою: м. Київ, просп. Червоної калини, 45-а
(з розробкою проектної документації)
Очікувана вартість
20 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
100000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
80 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщення КДЮСШ «Козак» за адресою: м. Київ, просп. Червоної калини, 45-а (з розробкою проектної документації)
Код ДК 021:2015
45453000-7 -
Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, м. Київ, Київ, просп. Червоної калини, 45-а
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати:
Аванс
Період:
5
банківські
днів
Розмір оплати:
30,0 %
Опис:
Попередня оплата може здійснюватись Замовником протягом дії Договору у межах 30% від суми Договору. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
5
банківські
днів
Розмір оплати:
70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється відповідно до етапів, зазначених у пункті 1.5. цього договору наступним чином:
І етап – 80% вартості робіт цього етапу сплачується після підпичання Актів здачі приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт (далі – Акти виконаних робіт), у термін 10-ти (десяти) банківських днів після підписання Акту виконаних робіт;
ІІ етап – остаточні розрахунки за виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації.
Оплата Робіт Виконавця за виконані будівельні роботи проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах Робіт згідно «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форми № КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ-3) шляхом поетапної оплати протягом 5 (п’яти) банківських днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника.
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2023 12:03
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії.
Розмір забезпечення пропозиції – 80 000 грн.
Строк дії забезпечення пропозиції – не менше строку дії тендерної пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки.
За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи.
Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми.
Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів:
- свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ;
- ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність) та правила добровільного страхування фінансових ризиків або зміни (та/або доповнення) до правил, затверджені страховою компанією та зареєстровані НБУ.
Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжної інструкції). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків або змін до Правил, затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору – умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника.
Текст «страхової гарантії» не може містити:
- умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику);
- умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»;
- умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання;
- умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію.
Значення, яке очікується
Так
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ"
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2023 12:03
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2023 12:03
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2023 12:03
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2023 12:03
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2023 12:03
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії.
Розмір забезпечення пропозиції – 80 000 грн.
Строк дії забезпечення пропозиції – не менше строку дії тендерної пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки.
За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи.
Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми.
Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів:
- свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ;
- ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність) та правила добровільного страхування фінансових ризиків або зміни (та/або доповнення) до правил, затверджені страховою компанією та зареєстровані НБУ.
Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжної інструкції). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків або змін до Правил, затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору – умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника.
Текст «страхової гарантії» не може містити:
- умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику);
- умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»;
- умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання;
- умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію.
Значення, яке очікується
Так
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2023 12:03
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2023 12:03
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2023 12:03
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2023 12:03
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2023 12:03
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2023 12:03
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2023 12:03
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2023 12:03
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2023 12:03
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії.
Розмір забезпечення пропозиції – 80 000 грн.
Строк дії забезпечення пропозиції – не менше строку дії тендерної пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки.
За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи.
Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми.
Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів:
- свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ;
- ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність) та правила добровільного страхування фінансових ризиків або зміни (та/або доповнення) до правил, затверджені страховою компанією та зареєстровані НБУ.
Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжної інструкції). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків або змін до Правил, затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору – умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника.
Текст «страхової гарантії» не може містити:
- умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику);
- умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»;
- умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання;
- умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію.
Значення, яке очікується
Так
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2023 12:03
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей:
Пунктом 1.3.Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатком 3 тендерної документації вимагалось надання довідки з зазначенням «Довідка (із зазначенням інформації, наведеній в таблиці 3, назви контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта)».
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Учасником в складі тендерної пропозиції надано документ «8 довідка аналогічний договір.pdf» в наданому документі відсутні відомості – відповідно до вимог пункту 1.3.Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатком 3 тендерної документації , а саме:
Реквізити контрагента (замовника;
дата укладення договору;
номеру договору;
місцезнаходження об’єкта
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Довідку відповідно до вимог пункту 1.3.Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатком 3 тендерної документації
Учаснику необхідно усунути вищезазначені невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів.
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
22.09.2023 № 193
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.09.2023 №193
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2023-06-06-005195-a
06.06.2023 Комунальний заклад "Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа "Козак" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа «Козак» (далі – Замовник) UA-P-2023-06-06-001292-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 06.06.2023 №2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БУД-ГРАНІТ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 29.06.2023, договір про виконання робіт від 05.07.2023 №1 на суму 18 369 198,24 грн з ПДВ, додаткові угоди №1 від 25.07.2023, №2 від 11.08.2023, №3 від 14.08.2023, №4 від 07.09.2023 до договору про виконання робіт від 05.07.2023 №1, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 09.10.2023 та 13.10.2023 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 05.10.2023та 10.10.2023.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно зі статтею 10? Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація у формі відкритих даних – це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання.
Розпорядники інформації зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх веб-сайтах.
Публічна інформація у формі відкритих даних є дозволеною для її подальшого вільного використання та поширення.
Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних з обов’язковим посиланням на джерело отримання такої інформації.
Моніторингом установлено, що на порушення вимог частини 4 статті 22 Закону №92, статті 10? Закону України «Про доступ до публічної інформації» текст тендерної документації є нечитабельним.
Також відповідно до довідки від 12.06.2023 №3т/12-06/23, (файл 3 довідка мтб pdf) учасником зазначено про надання програмного забезпечення та залучення працівників субпідрядника ФОП Яценко Ольги Миколаївни.
У довідці від 20.06.2023 щодо досвіду виконання аналогічних договорів (файл Довідка досвід виправлена.pdf), наданій на вимогу про усунення невідповідностей, учасником зазначено: «аналогічний договір залученого для проектування субпідрядника ФОП Яценко Ольга Миколаївна».
Водночас, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельне підприємство «Буд-Граніт» міститься довідка №16т/12-06/23 від 12.06.2023 (файл 22 довідка субпідрядник.pdf ) в якій зазначено про залучення субпідрядника ФОП Яцентюк Ольги Миколаївни для розробки проектної документації.
Проте, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не виявив невідповідності та не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Отже, відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельне підприємство «Буд-Граніт» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
При цьому, норми пункту 44 Особливостей є імперативними, тобто обов’язковими для виконання.
Слід зазначити, що замовник не наділений правом звільняти учасника закупівлі від надання будь-яких документів чи інформації, у складі тендерної пропозиції, які передбачені вимогами тендерної документації.
Таким чином, в порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «Будівельне підприємство «Буд-Граніт», натомість визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав договір про виконання робіт від 05.07.2023 №1 на суму 18 369 198,24 гривень.
Окрім того, відповідно до пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» переможець процедури закупівлі час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель.
У разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію на право підписання договору про закупівлю шляхом завантаження її в електронну систему закупівель до кінцевого строку укладання договору про закупівлю, визначеного пунктом 49 Особливостей, Замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Моніторингом установлено, що відповідно до пункту 9.3.3 Статуту, затвердженого рішенням загальних зборів учасників ТОВ «Будівельне підприємство «Буд-Граніт», без рішення Загальних зборів Учасників Директор не має права вчиняти правочин, якщо вартість майна, робіт та послуг, що є предметом такого правочину перевищує 200 000,00 гривень.
Визначений переможець закупівлі ТОВ «Будівельне підприємство «Буд-Граніт» не надав рішення на право вчиняти правочин шляхом завантаження його в електронну систему закупівель до кінцевого строку укладання договору про закупівлю по закупівлі UA-2023-06-06-005195-a, очікуваною вартість 20 000 000,00 гривень.
Надані Замовником пояснення також не спростували виявлених порушень.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція ТОВ «Будівельне підприємство «Буд-Граніт» підлягала відхиленню.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог частини 4 статті 22 Закону №922, статті 10? Закону України «Про доступ до публічної інформації».
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельне підприємство «Буд-Граніт» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей, абзацу 2 підпункту 2 та підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору про виконання робіт від 05.07.2023 №1 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Комунальний заклад "Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа "Козак", відповідно до частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надає аргументовані та обґрунтовані заперечення до висновку моніторингу UA-M-2023-09-25-000024, закупівля "Капітальний ремонт приміщення КДЮСШ «Козак» за адресою: м. Київ, просп. Червоної калини, 45-а (з розробкою проектної документації)" (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-06-005195-a):
Щодо "нечитабельності" тексту тендерної документації (порушення вимог частини 4 статті 22 Закону №92, статті 101 Закону України "Про доступ до публічної інформації").
Відносно "нечитабельності" тексту тендерної документації слід зазначити, що дане ствердження не відповідає дійсності і підтвердженням цьому є проведення даного моніторингу. Відповідно до інформації у висновку " Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа «Козак» (далі – Замовник) UAP-2023-06-06-001292-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 06.06.2023 №2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ"…". Тобто, якість тексту тендерної документації дозволила головному державному аудитору Хитренко Людмилі Володимирівні здійснити моніторинг, зокрема проаналізувати всю тендерну документацію та відповідність документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" вимогам цієї документації.
Крім того, незрозуміло формулювання встановленого порушення. В констатуючій частині зазначено " порушення вимог частини 4 статті 22 Закону №92", а в результативній порушення вже іншого Закону №922. При цьому, висновок моніторингу не містить інформації, який саме закон мається на увазі (Закон №92), тому незрозуміло, що саме порушено. Що стосується частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" – "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним". Незрозуміло в чому полягає дискримінація учасників, так як замовником розміщено тендерну документацію для загального доступу, в однаковій якості для всіх потенційних учасників.
Відповідно до підпункту 31 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
На виконання вищевказаних вимог, нами оприлюднено тендерну документацію, у тому вигляді як вона була затверджена, враховуючи технічні можливості замовника (стан наявної офісної техніки: принтеру та сканеру). Тендерна документація, розміщена у форматі PDF, який є загальнодоступним, машиночитаємим форматом. Переважна більшість замовників оприлюднює інформацію саме в цьому форматі. Слід зазначити, що протягом періоду подання пропозицій жодних питань та/або вимог щодо тендерної документації, зокрема її якості, не задавалось. Всі учасники знаходились в рівних умовах, замовником було повністю забезпечено вільний доступ до документації, документація розміщена у читаємому вигляді, який дозволяв підготувати пропозиція всім учасникам закупівлі та провести моніторинг закупівлі. Таким чином, замовник виконав всі вимоги чинного законодавства, а результати моніторингу в цій частині є упередженими по відношенню до замовника.
Щодо залученого субпідрядника
Висновок про результати моніторингу містить наступну інформацію "Також відповідно до довідки від 12.06.2023 №3т/12-06/23, (файл 3 довідка мтб pdf) учасником зазначено про надання програмного забезпечення та залучення працівників субпідрядника ФОП Яценко Ольги Миколаївни. У довідці від 20.06.2023 щодо досвіду виконання аналогічних договорів (файл Довідка досвід виправлена.pdf), наданій на вимогу про усунення невідповідностей, учасником зазначено: «аналогічний договір залученого для проектування субпідрядника ФОП Яценко Ольга Миколаївна».
Водночас, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельне підприємство «Буд-Граніт» міститься довідка №16т/12-06/23 від 12.06.2023 (файл 22 довідка субпідрядник.pdf ) в якій зазначено про залучення субпідрядника ФОП Яцентюк Ольги Миколаївни для розробки проектної документації.
Проте, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не виявив невідповідності та не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже, відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник повинен був відхилити тендерну
пропозицію учасника ТОВ «Будівельне підприємство «Буд-Граніт» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей."
Дана інформація містить незрозумілий висновок аудитору, так як не містить посилань, які саме вимоги тендерної документації не виконані учасником. Так, відповідно до пункту 1.1. Додатку №3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), форма даної довідки та інформація, яка має бути в ній зазначена визначена пунктом 1.1. Додатку №3 до тендерної документації. На виконання цієї вимоги, учасник ТОВ «Будівельне підприємство «Буд-Граніт» надав довідку від 12.06.2023 №3т/12-06/23, яка відповідає формі та містить всю інформацію, яка вимагалась тендерною документацією. Також, відповідно до пункту 1.3. Додатку №3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору (договорів), форма даної довідки та інформація, яка має бути в ній зазначена визначена пунктом 1.3. Додатку №3 до тендерної документації. На виконання цієї вимоги, учасник ТОВ «Будівельне підприємство «Буд-Граніт» надав довідку від 20.06.2023 №1т/20-06/23, яка відповідає формі та містить всю інформацію, яка вимагалась тендерною документацією.
Дійсно, вищевказані довідки містить додаткову (інформація позначена *) інформація, яка не вимагалась тендерною документацією і ця інформація містить описку, а саме вказано "Яценко", замість "Яцентюк". В той же час, у складі тендерної пропозиції надано документи щодо матеріально-технічної бази і аналогічний договір, які містять вірне прізвище субпідрядника "Яцентюк". Звертаємо увагу аудитора, що відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" у тендерній документації зазначається "опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки." Перелік формальних помилок, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710. Відповідно до пункту 2 Переліку, формальною є помилка "Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.". Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації встановлено перелік формальних помилок, наявність яких не призводить до відхилення пропозиції, зокрема : "Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.".
Виходячи з викладеного, учасником ТОВ «Будівельне підприємство «Буд-Граніт» виконано вимоги пунктів 1.1 та 1.3. додатку №3 до тендерної документації та вимоги пункту 8 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Ніяких невідповідностей вимогам тендерної документації надані документи не містять і замовник не мав підстав надавати вимогу щодо усунення невідповідностей та відхиляти пропозицію учасника.
Щодо не відхилення пропозиції переможця (Відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей)
Відповідно до висновку моніторингу "Відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція ТОВ «Будівельне підприємство «Буд-Граніт» підлягала відхиленню. ".
Абзацом 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей (Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) визначено " 3) переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей".
Підпунктом 5.5. пункту 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено спосіб подачі та перелік документів, які має надати переможець та які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей та в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, а саме:
- інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі. (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача (пп.3 п.47 Особливостей). Переможцем ТОВ «Будівельне підприємство «Буд-Граніт», 30.06.2023 о 14.30 розміщено в електронній системі файл "'Довідка НАЗК нова.zip", який містить Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Номер запиту: 641464 Дата формування: 30.06.2023 12:31) з інформацією про уповноважену особу переможця (директора Федько Ф.В.)
- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (https://vytiah.mvs.gov.ua) сформований у паперовій або електронній формі не раніше дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення даних відкритих торгів з особливостями (пп.5, 6, 12 п.47 Особливостей); Переможцем ТОВ «Будівельне підприємство «Буд-Граніт», 30.06.2023 о 14.30 розміщено в електронній системі файл "витяг судимість новий.rar", який містить ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" (Номер ВР-001180112 Дата формування: 30.06.2023) з інформацією про уповноважену особу переможця (директора Федько Ф.В.)
- довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що переможець процедури закупівлі не має не виконаних зобов’язань перед замовником за раніше укладеним договором, що призвело до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або Переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Переможцем ТОВ «Будівельне підприємство «Буд-Граніт», 29.06.2023 о 18.56 розміщено в електронній системі файл " лист п47 пп14.PDF ", який містить інформацію (лист №1т/29-06/23 від 29.06.2023) про те, що переможець процедури закупівлі не має не виконаних зобов’язань перед замовником за раніше укладеним договором, що призвело до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.
Виходячи з вищевикладеного, переможець ТОВ «Будівельне підприємство «Буд-Граніт» надав всі необхідні документи і підстав для відхилення його пропозиції відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей (як зазначено у висновку моніторингу) не має.
Щодо ненадання переможцем протоколу на право підпису договору, то така інформація не відповідає дійсності. На запит аудитора, який розміщено 2023-10-10 11:47:49, замовником було надано пояснення та підтверджуючій документ, а саме переможець ТОВ «Будівельне підприємство «Буд-Граніт» під час укладання договору, надав протокол загальних зборів учасників товариства №1/2023 від 10.01.2023, який підтверджує право директора Федько Ф.В. на вчинення правочину – підписання договору без обмеження суми.
Таким чином, ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" виконало всі вимоги тендерної документації і підстав для відхилення тендерної пропозиції товариства не має.
Слід зазначити, що ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ", як підрядник не порушив взятих на себе зобов'язань перед замовником за укладеним договором, своєчасно розпочав виконання робіт і здійснює їх виконання у відповідності до встановленого графіку, розірвання договору призведе до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб'єктів – сторін договору про закупівлю.
Враховуючи зазначене, Замовник повідомляє, що не погоджується з Висновком за результатами моніторингу UA-M-2023-09-25-000024 та скористається правом на його оскарження відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Надаємо інформацію щодо поставлених питань у межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-06-005195-a ):
1. Щодо оприлюднення. Відповідно до підпункту 31 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
На виконання вищевказаних вимог, нами оприлюднено тендерну документацію, у тому вигляді як вона була затверджена, враховуючи технічні можливості замовника (стан наявної офісної техніки: принтеру та сканеру). Тендерна документація, розміщена у форматі PDF, який є загальнодоступним, машиночитаємим форматом. Переважна більшість замовників оприлюднює інформацію саме в цьому форматі. Слід зазначити, що протягом періоду подання пропозицій жодних питань та/або вимог щодо тендерної документації, зокрема її якості, не задавалось. Всі учасники знаходились в рівних умовах, замовником було повністю забезпечено вільний доступ до документації, документація розміщена у читаємому вигляді, який дозволяв підготувати пропозиція всім учасникам закупівлі.
2. Відповідно до підпункту 27 частини 1 статті 1 Закону дана закупівля робіт проводилась за принципом "проектуй та буду" (роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені у відповідності до Законів України "Про регулювання містобудівної діяльності", «Про архітектурну діяльність», «Про будівельні норми», постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 про Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 "Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів" (далі - Порядок). Відповідно до пункту 3 Порядку, для забезпечення проектування об’єкта будівництва замовник повинен надати генпроектувальнику (проектувальнику) вихідні дані на проектування. Відповідно до пункту 4 Поряду основними складовими вихідних даних є (зокрема) завдання на проектування. Відповідно до вищевказаних нормативних документів замовником було розроблено Завдання на проектування на розробку проектно-кошторисної документації по об’єкту: КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕННЯ КДЮСШ «КОЗАК» ЗА АДРЕСОЮ: М. КИЇВ, ПРОСП. ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ, 45-А (з розробкою проектної документації). Також замовником було визначено Перелік обсягів робіт (орієнтовний). При цьому, даний перелік робіт не є остаточним, для остаточного визначення обсягів робіт, необхідно виконати проектно-кошторисну документацію (І етап), що зафіксовано у тендерній документації (додаток 6). Також відповідно до пункту 3.1. проекту Договору, вартість та обсяги будівельних робіт за цим Договором, підлягають уточненню (коригуванню) виходячи з вартості робіт та їх обсягів підтверджених позитивним експертним звітом щодо проектної документації шляхом укладення додаткової угоди про викладення договірної ціни у новій редакції.
Очікувану вартість предмета закупівлі встановлено відповідно до наказу Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради від 31.05.2023 №Н-354 "Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується у 2023 році за рахунок коштів по Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" у сумі 20 000 000,00 грн.
Також інформуємо, що на даний час, відповідно до умов договору ТОВ "БУД-ГРАНІТ" розробило проектно-кошторисну документацію "КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ КДЮСШ "КОЗАК" НА ПРОСП. ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ, 45 ЛІТЕР А", який пройшов в установленому порядку експертизу та отримав позитивний експертний звіт (додається). Відповідно до пункту 3.1. Договору, виходячи з вартості робіт та їх обсягів підтверджених зазначеним звітом був уточнений Додаток №2 до Договору (Договірна ціна на будівельні роботи).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України Замовник являється саме одержувачем бюджетних коштів. А відтак, враховуючи вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовник не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Надаємо інформацію щодо поставлених питань у межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-06-005195-a ):
1. Щодо кваліфікації експерта – Єфремова В. А.
Вимоги до ключового персоналу, наявність якого мав підтвердити учасник, зазначено в пункті 1.2. Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до вимог вказаного пункту, учасниками у складі пропозиції надаються документи, які підтверджують відносини із вказаними інженерами, оригінали або завірені копії їх кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі, якщо працівники повинні мати відповідні документи). На виконання вимог тендерної документації, ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" у складі тендерної пропозиції надало цивільно-правовий договір №ЦПД/13.06.2023/ТО від 13.06.2023 та кваліфікаційний сертифікат АЕ № 007058 від 10.08.2022 року. Враховуючи, що чинним законодавством встановлено строк дії кваліфікаційного сертифікату 5 років, а дата видачі сертифікату 10.08.2022, у замовника не має жодних підстав для відхилення пропозиції переможця. Тендерна документація та додатки до неї не містять жодних додаткових вимог да наданих кваліфікаційних сертифікатів, отже ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" в повній мірі виконало вимогу тендерної документації.
Звертаємо увагу, що пункті 1.2. Додатку 3 до тендерної документації не встановлено обов'язкову наявність в учасника експерта, таким чином інформація щодо наявності в учасника експерта була визначена як додаткова, яка не є обов'язковою. Також, тендерною документацією встановлено чітку вимоги, що сертифікати мають надаватись виключно на інженерів, які вказані в тендерній документації " На підтвердження надаються документи, які підтверджують відносини із вказаними інженерами, оригінали або завірені копії їх кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації "
Щодо сертифікату інженера-консультанта Міщенко Е.О.
Відповідно до вимог пункту 1.2. Додатку 3 до тендерної документації учасник має підтвердити наявність інженера-консультанта (будівництво) шляхом надання сертифікату. У складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" надано сертифікат фахівця будівельної галузі ПК 38639433/000014-19, який засвідчує що Міщенко Е.О. сертифікований за спеціальністю "Інженер-консультант (будівництво)", сертифікат дійсний до 06.07.2024, виданий "Міністерство освіти і науки України, відокремлений структурний підрозділ "Інститут інновацій освіти Київського національного університету будівництва і архітектури". Ніяких додаткових вимог до сертифікату тендерна документація не містить, отже ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" в повній мірі виконало вимогу тендерної документації.
2.Щодо залученого субпідрядника.
Відповідно до пункту 8 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, якщо учасник планує залучати Субпідрядника в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору або не планує залучати Субпідрядника, то в складі пропозиції надається довідка у довільній формі. На виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" надано довідку від 12.06.2023 №16т/12-06/23 в якій вказано, що учасник планує залучати субпідрядника ФОП Яцентюк Ольгу Миколаївну в обсязі менше 20% від вартості договору для розробки проектної документації. Дана інформація підтверджується договором №10-3/ПКД про надання послуг з розробки проектно-кошторисної документації від 12.06.2023, який також надано у складі тендерної пропозиції. Тендерна документація не містить жодних вимог щодо надання документів від субпідрядника, який залучається в обсязі менше 20% (вимоги додатку 11 до тендерної документації стосуються виключно субпідрядників, які залучаються в обсязі більше 20%). Отже ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" в повній мірі виконало дану вимогу тендерної документації.
При цьому, документи субпідрядника, які підтверджують кваліфікацію, надано відповідно до абзацу другого частини 3 статті Закону України "Про публічні закупівлі": якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
3. Щодо права на правочин.
Відповідно до підпункту 1.5. пункту 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо). На виконання даної вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" надано наказ №1 від 15.05.2019 про призначення на посаду директора Федько Ф.В., який підписав документи тендерної пропозиції, чим виконано вимоги тендерної документації у повному обсязі. Тендерна документація не містить вимог щодо надання у складі тендерної пропозиції жодних додаткових документів для підтвердження повноважень уповноваженої особи.
В той же час, ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ", як переможець процедури закупівлі, під час укладання договору, надав протокол загальних зборів учасників товариства №1/2023 від 10.01.2023, який підтверджує право директора Федько Ф.В. на вчинення правочину – підписання договору без обмеження суми.
Таким чином, ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" виконало всі вимоги тендерної документації і підстав для відхилення тендерної пропозиції товариства не має.