Показати схожі тендери

Закупівля Персональні комп’ютери в комплекті (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)) від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-06-06-003909-a
Id Tender ce4305d7021248daae1dfa73737eddbd
План UA-P-2023-06-06-000610-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.07.2023 10:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
336 468 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 682.34 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.06.2023 11:25 до 14.06.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.06.2023 11:25
до 11.06.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.06.2023 11:25
до 11.06.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.06.2023 13:22
до 19.06.2023 11:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.06.2023 11:38
до 25.06.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.06.2023 11:38
до 05.07.2023 10:31
Період уточнень
з 06.06.2023 11:25 до 11.06.2023 00:00
Період оскарження
з 06.06.2023 11:25 до 11.06.2023 00:00
Період кваліфікації
з 14.06.2023 13:22 до 19.06.2023 11:38
Період кваліфікації
з 14.06.2023 13:22 до 19.06.2023 11:38
Основні параметри
Персональні комп’ютери в комплекті (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
336 468 грн.
Персональні комп’ютери в комплекті (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Назва предмета закупівлі
Персональні комп’ютери в комплекті (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Очікувана вартість
336 468 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1682,34
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.06.2023 12:53
Закінчення аукціону
14.06.2023 13:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Персональні комп’ютери в комплекті (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
11
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, м-н Перемоги,10
Дата постачання по
31.07.2023 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРТА-КОМП'ЮТЕР"
Пропозиція:
272 976 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
296 868 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
Пропозиція:
240 007.68 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.06.2023 12:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.06.2023 11:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Безсмертний Андрій Олександрович
Електронна пошта
Телефон
380412402137
Замовник
ЄДРПОУ
42095943
Назва (англійською мовою)
"ZHYTOMYR REGIONAL ENERGY SUPPLYING COMPANY" LIMITED LIABILITY COMPANY
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Повна назва (англійською мовою)
"ZHYTOMYR REGIONAL ENERGY SUPPLYING COMPANY" LIMITED LIABILITY COMPANY
Поштовий індекс
10003
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
МАЙДАН ПЕРЕМОГИ, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 Персональні комп’ютери в комплекті (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Період вимог/скарг з 19.06.2023 11:38 по 25.06.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.06.2023 11:38
Довідка НАЗК
19.06.2023 11:38
-
documentType.award.awardNotice
14.06.2023 13:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2023 11:25
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2023 11:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" (42893689) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до умов тендерної документації учаснику необхідно надати гарантійний лист з вказанням адреси сервісного центру та служби технічної підтримки, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування обладнання. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано Довідку про сервісне обслуговування вих. №2-1206/16 від 12.06.2023р. (файл під назвою «Довідка щодо сервісного обслуговування. pdf», «Довідка щодо сервісного обслуговування.pdf.p7s»). Проте, у складі довідки відсутня інформація щодо доставки устаткування до сервісного центру. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)) ТД зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: • інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, технічну специфікацію та інші документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації та які, зазначені у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації. Додатком №2 до тендерної документації ( Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що закуповується. Пунктом 1 Додатку №2 до тендерної документації передбачено, що Учасник має підтвердити наявність сервісного (-их) центру (-і), представництва, представника, який забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну на території м. Житомир, шляхом надання довідки з конкретною назвою, адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції. Доставка устаткування в сервісний центр або уповноваженому представнику для ремонту повинна виконуватися силами і за рахунок Постачальника. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - оновлену довідку щодо сервісного обслуговування із урахуванням встановлених вище невідповідностей. 2. Відповідно до умов тендерної документації учаснику необхідно у складі своєї пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником не надано Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні, про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)) ТД зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: • інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, технічну специфікацію та інші документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації та які, зазначені у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації. Додатком №2 до тендерної документації ( Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що закуповується. Пунктом 6 Додатку №2 до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі своєї пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. 3. Відповідно до умов тендерної документації учаснику необхідно надати довідку, яка містить відомості про учасника (за формою, що додається - додаток № 5). 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано Відомості про учасника вих.№ 2-1206/10 від 12.06.2023р.(файл під назвою «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА. pdf», «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf.p7s»). Проте, учасником не дотримано форму замовника, яку визначено у додатку №5, а саме: - в пункті 12. Дані про посадових осіб Учасника зазначена не повна інформація про наявних посадових осіб, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)) ТД зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з Додатком №1 до тендерної документації. У пункті 1 розділу 4 (Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати довідку, яка містить відомості про учасника (за формою, що додається - додаток № 5); 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - нову довідку форма "Відомості про учасника", згідно з Додатком №5 до тендерної документації, із урахуванням встановлених вище невідповідностей. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
16.06.2023 10:33
Надати до
17.06.2023 10:33
Договір
UA-2023-06-06-003909-a-a1
Підписаний і діє
Номер
03-07-23 ВТ
240 007.68 грн.
200 006.4 грн.
З ПДВ
Підписано
03.07.2023
по
31.07.2023
Номенклатура
11 (комплект)
Персональні комп’ютери в комплекті (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Номенклатура
Персональні комп’ютери в комплекті (код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Кількість
11
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 31 липня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
Повна назва
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42893689

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.07.2023 10:28
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
336 468 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2023 00:00
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Контактний телефон:
380412402137
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
336 468 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2023 00:00
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Контактний телефон:
380412402137
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності