Показати схожі тендери

Закупівля послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б від КЗ Березька гімназія Смизької селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-05-24-014850-a
Id Tender 284fb3ec03f140279e47bcc8f598e7c7
План UA-P-2023-05-24-006855-c link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 16.07.2023 00:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
553 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 767 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.05.2023 18:50 до 04.06.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.05.2023 18:50
до 01.06.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.05.2023 18:50
до 01.06.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.06.2023 14:12
до 12.06.2023 14:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2023 14:05
до 18.06.2023 00:00
wait
Підписання договору
з 12.06.2023 14:54
-
Період уточнень
з 24.05.2023 18:50 до 01.06.2023 00:00
Період оскарження
з 24.05.2023 18:50 до 01.06.2023 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2023 14:12 до 12.06.2023 14:54
Період кваліфікації
з 05.06.2023 14:12 до 12.06.2023 14:54
Основні параметри
послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
553 400 грн.
послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б
Назва предмета закупівлі
послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б
Очікувана вартість
553 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2767,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.06.2023 13:43
Закінчення аукціону
05.06.2023 14:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б
Код ДК 021:2015
45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
35683, Україна, Рівненська область, с. Берег, вул. Дмитра Момотюка, 80 Б
Дата постачання по
31.12.2023 18:54
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг в повному обсязі
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Дячук Михайло Потапович
Пропозиція:
494 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НІВЕЛІР"
Пропозиція:
494 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУД АЛЬЯНС"
Пропозиція:
441 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.06.2023 13:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2023 14:53
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
29.05.2023 12:37
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Проект договору
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Скасування
16.07.2023 00:04
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Так, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель з технічних (механічних) причин, а саме 30 травня 2023 року завантажено перелік змін до тендерної документації, а саме в Додатку 3 не в повному об’ємі, що унеможливлює правильно оцінити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі тендерної пропозиції учасників, з врахуванням внесених змін так як відсутня вимога в частині твердої договірної ціни та критеріїв складання кошторисної документації відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" , затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, що мають подати розрахунки Учасники в складі своєї тендерної пропозиції. Враховуючи вищевказане, оцінка тендерних пропозицій була проведена за старою редакцією тендерної документації, що унеможливило прийняття правильного рішення.
05.07.2023 23:54
-
05.07.2023 23:53
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Горщаль Валентина Романівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380992814106
Замовник
ЄДРПОУ
24170824
Повна назва
КЗ Березька гімназія Смизької селищної ради
Поштовий індекс
35683
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Берег
Адреса
вул. Дмитра Момотюка,80 Б.
Кваліфікація
Лот № 1 послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б
Період вимог/скарг з 06.06.2023 14:05 по 12.06.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Зміст
Додатком 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації було встановлено вимогу Учасник повинен в складі своєї пропозиції надати розрахунки, підтверджуючі запропоновану ціну пропозиції, а саме: - договірної ціни з пояснювальною запискою; - зведений кошторис; - локальний кошторис; - загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - підсумкової відомості ресурсів; Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУД АЛЬЯНС" у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: відсутній локальний кошторис. Підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
06.06.2023 14:05
-
Повідомлення про рішення
05.06.2023 14:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Період вимог/скарг з 08.06.2023 11:04 по 14.06.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Зміст
Пунктом 1.3. розділу Інструкції із підготовки тендерної документації було встановлено вимогу щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, які викладені у Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Тендерної документації , а саме: Учасник повинен в складі своєї пропозиції надати розрахунки, підтверджуючі запропоновану ціну пропозиції, а саме: договірної ціни з пояснювальною запискою; зведений кошторис; локальний кошторис; загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; підсумкової відомості ресурсів; кошторисна документація складається у відповідності до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" , затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 Якість та технологія надання послуги повинна відповідати чинним будівельним нормам України. Учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів, інструментів, обладнання необхідного для надання таких послуг; Учасником Фізичною особою-підприємцем Дячук Михайлом Потаповичем, код ЄДРПОУ 2253111136, у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: не надано підтверджуючої інформації, відповідно до Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Тендерної документації, зокрема, що: - кошторисна документація складається у відповідності до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" , затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 - якість та технологія надання послуги відповідатимуть чинним будівельним нормам України - Учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів, інструментів, обладнання необхідного для надання таких послуг. Підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Керуючись підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Дячука Михайла Потаповича.
Документи кваліфікації
08.06.2023 11:04
-
Повідомлення про рішення
06.06.2023 14:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Період вимог/скарг з 12.06.2023 14:54 по 18.06.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2023 14:54
Довідка НАЗК
12.06.2023 14:54
-
Повідомлення про рішення
08.06.2023 11:04
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-05-24-014850-a-a1
Очікує підписання
494 999 грн.
494 999 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б
Номенклатура
послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НІВЕЛІР"
Повна назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НІВЕЛІР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43521054

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-06-21-000060
Дата створення проекту
21.06.2023 14:01
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.06.2023 16:07
Дата публікації висновку про результати
07.07.2023 15:52
Дата завершення усунення порушень
22.07.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
13.07.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.06.2023 № 48 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.06.2023 № 48 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2023-05-24-014850-a 24.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.06.2023 00:00
Документи рішення
21.06.2023 16:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу 07 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КЗ Березька гімназія Смизької селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-05-24-006855-c; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 30.05.2023 № 37), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРБУД АЛЬЯНС», ФОП Дячук Михайло Потапович, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР», протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» (протокол від 12.06.2023 № 44), повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2023, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 26.06.2023. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, якого було визнано переможцем торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» встановлено наступне. В інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 30.05.2023 Замовником оприлюднено перелік змін до Додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та те технічна специфікація до предмета закупівлі» (далі – Додаток 3) в якому зазначено, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена за динамічною договірною ціною згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Проте, Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» завантажено документи, де визначено тверду договірну ціну тендерної пропозиції. З огляду на зазначене, пропозиція Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна документація не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, Замовником в порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей, не відхилено пропозицію Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» та протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.06.2023 № 44 визначено його переможцем процедури закупівлі. Під час проведення моніторингу Замовником відмінено тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 05.07.2023 № 51).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Під час проведення моніторингу Замовником відмінено тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 05.07.2023 № 51).
Дата висновку
07.07.2023 00:00
Дата публікації
07.07.2023 15:52
Документи висновку
07.07.2023 15:52
-
Повідомлення
Запит
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-24-014850-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1.В інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 30.05.2023 Замовником оприлюднено перелік змін до Додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та те технічна специфікація до предмета закупівлі» в якому, з врахуванням внесення змін відсутня вимога щодо до виду договірної ціни (тверда чи динамічна) та вимога щодо надання підтверджуючих документів, а саме: договірна ціна з пояснювальною запискою; зведений кошторис; локальний кошторис; загальновиробничі витрати до локальних кошторисів; підсумкової відомості ресурсів; кошторисна документація складається у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» , затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281; Якість та технологія надання послуги повинна відповідати чинним будівельним нормам України; учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів, інструментів, обладнання необхідного для надання таких послуг. Однак, Замовником під час розгляду відхилено тендерні пропозицій учасників: ТОВ «ІНТЕРБУД АЛЬЯНС» та ФОП Дячук Михайло Потапович по причині не надання документів, які були зазначені у Додатку 3 до тендерної документації в старій редакції. Обгрунтуйте відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «ІНТЕРБУД АЛЬЯНС» та ФОП Дячук Михайло Потапович без врахування змін до тендерної документації, які оприлюднені Замовником 30.05.2023? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Рішеня
23.06.2023 11:45
Орган перевірки
29.06.2023 00:00
Документи повідомлення
23.06.2023 11:46
-
Відповідь
Пояснення до моніторингу закупівлі Послуг з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег по вул. Дмитра Момотюка, 80б»
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуг з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег по вул. Дмитра Момотюка, 80б» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-05-24-014850-a), надаємо наступні пояснення. Пуктом 54 Особливостей, передбачено порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично зупиняє перебіг відкритих торгів. Для поновлення перебігу відкритих торгів замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на чотири дні. 30.05.2023, уповноваженою особою було внесенено зміни до тендерної документації за предметом закупівлі «Послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег по вул. Дмитра Момотюка, 80б», та додано Тендерну документацію зі змінами, шляхом завантаження в електронній системі закупівель наступних документів: - Тендерна документація в новій редакції 30.05.2023 зі змінами _дата.docx (час завантаження: 30 травня 2023 12:41) - Перелік змін 30 травня.pdf (час завантаження: 30 травня 2023 12:41) - Додаток 3 до ТД зі змінами (технічна специфікація до предмета закупівлі) (3) (2).docx (час завантаження: 30 травня 2023 12:41). Нова редакція Додатку 3 Тендерної документації зі змінами, містить інформацію про вимогу щодо виду договірної ціни (динамічна) та вимога щодо надання міститься вимога щодо підтверджуючих документів, а саме: договірна ціна з пояснювальною запискою; зведений кошторис; локальний кошторис; загальновиробничі витрати до локальних кошторисів; підсумкової відомості ресурсів; кошторисна документація складається у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» , затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281; Якість та технологія надання послуги повинна відповідати чинним будівельним нормам України; учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів, інструментів. Уповноваженою особою, помилково було підвантажено файл «Перелік змін 30 травня.pdf». Пріоритетною є Тендерна документація зі змінами від 30.05.2023. Відповідно п. 54 Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Запитання до процедури закупівель було лише одне - щодо з’ясування виду ціни (договірна чи динамічна). Інших уточнюючих запитань до умов чи змін до Тендерної документації в учасників не було, що свідчить про відсутність запитань і уточнень вимог Замовника. Згідно пункту 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Замовником під час розгляду відхилено тендерні пропозицій учасників: ТОВ «ІНТЕРБУД АЛЬЯНС» та ФОП Дячук Михайло Потапович по причині не надання документів, які були зазначені у Додатку 3 до тендерної документації в новій редакції. Відповідно п. 49 Особливостей, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. До органу оскарження, скаржником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУД АЛЬЯНС", код ЄДРПОУ:42381962, через електронну систему закупівель було подано скаргу до процедури (Номер скарги: UA-2023-05-24-014850-a.b2) щодо визначення переможця з невідповідними поданими документами, яку було скасовано з причин закінчення строку оскарження. Інших скарг в електронній системі закупівель щодо оскарження рішення Замовника не було. Тому, відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «ІНТЕРБУД АЛЬЯНС» та ФОП Дячук Михайло Потапович було з врахування змін до тендерної документації, які оприлюднені Замовником 30.05.2023.
Рішеня
26.06.2023 09:57
Замовник
Документи повідомлення
26.06.2023 09:58
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
553 400 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2023 00:00
Замовник:
КЗ Березька гімназія Смизької селищної ради
Контактний телефон:
+380992814106
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
553 400 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2023 00:00
Замовник:
КЗ Березька гімназія Смизької селищної ради
Контактний телефон:
+380992814106
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності