Закупівля послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б від КЗ Березька гімназія Смизької селищної ради.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Так, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель з технічних (механічних) причин, а саме 30 травня 2023 року завантажено перелік змін до тендерної документації, а саме в Додатку 3 не в повному об’ємі, що унеможливлює правильно оцінити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі тендерної пропозиції учасників, з врахуванням внесених змін так як відсутня вимога в частині твердої договірної ціни та критеріїв складання кошторисної документації відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" , затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, що мають подати розрахунки Учасники в складі своєї тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевказане, оцінка тендерних пропозицій була проведена за старою редакцією тендерної документації, що унеможливило прийняття правильного рішення.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Зміст
Додатком 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації було встановлено вимогу Учасник повинен в складі своєї пропозиції надати розрахунки, підтверджуючі запропоновану ціну пропозиції, а саме:
- договірної ціни з пояснювальною запискою;
- зведений кошторис;
- локальний кошторис;
- загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
- підсумкової відомості ресурсів;
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУД АЛЬЯНС" у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: відсутній локальний кошторис.
Підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Зміст
Пунктом 1.3. розділу Інструкції із підготовки тендерної документації було встановлено вимогу щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, які викладені у Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Тендерної документації , а саме:
Учасник повинен в складі своєї пропозиції надати розрахунки, підтверджуючі
запропоновану ціну пропозиції, а саме:
договірної ціни з пояснювальною запискою;
зведений кошторис;
локальний кошторис;
загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
підсумкової відомості ресурсів;
кошторисна документація складається у відповідності до Кошторисних норм України
"Настанова з визначення вартості будівництва" , затверджених наказом Мінрегіону
від 01.11.2021 №281
Якість та технологія надання послуги повинна відповідати чинним будівельним нормам
України.
Учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів, інструментів, обладнання необхідного для надання таких послуг;
Учасником Фізичною особою-підприємцем Дячук Михайлом Потаповичем, код ЄДРПОУ 2253111136, у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: не надано підтверджуючої інформації, відповідно до Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Тендерної документації, зокрема, що:
- кошторисна документація складається у відповідності до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" , затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281
- якість та технологія надання послуги відповідатимуть чинним будівельним нормам України
- Учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів, інструментів, обладнання необхідного для надання таких послуг.
Підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Керуючись підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Дячука Михайла Потаповича.
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.05.2023 18:50
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Постачальник
Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НІВЕЛІР"
Повна назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НІВЕЛІР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43521054
Інформація про підписанта
Інформація про підписанта
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-06-21-000060
Дата створення проекту
21.06.2023 14:01
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.06.2023 16:07
Дата публікації висновку про результати
07.07.2023 15:52
Дата завершення усунення порушень
22.07.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
13.07.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.06.2023 № 48
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.06.2023 № 48
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-05-24-014850-a 24.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу 07 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КЗ Березька гімназія Смизької селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-05-24-006855-c; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 30.05.2023 № 37), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРБУД АЛЬЯНС», ФОП Дячук Михайло Потапович, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР», протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» (протокол від 12.06.2023 № 44), повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2023, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 26.06.2023.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, якого було визнано переможцем торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» встановлено наступне.
В інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 30.05.2023 Замовником оприлюднено перелік змін до Додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та те технічна специфікація до предмета закупівлі» (далі – Додаток 3) в якому зазначено, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена за динамічною договірною ціною згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Проте, Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» завантажено документи, де визначено тверду договірну ціну тендерної пропозиції.
З огляду на зазначене, пропозиція Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна документація не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
При цьому, Замовником в порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей, не відхилено пропозицію Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» та протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.06.2023 № 44 визначено його переможцем процедури закупівлі.
Під час проведення моніторингу Замовником відмінено тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 05.07.2023 № 51).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Під час проведення моніторингу Замовником відмінено тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 05.07.2023 № 51).
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-24-014850-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1.В інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 30.05.2023 Замовником оприлюднено перелік змін до Додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та те технічна специфікація до предмета закупівлі» в якому, з врахуванням внесення змін відсутня вимога щодо до виду договірної ціни (тверда чи динамічна) та вимога щодо надання підтверджуючих документів, а саме: договірна ціна з пояснювальною запискою; зведений кошторис; локальний кошторис; загальновиробничі витрати до локальних кошторисів; підсумкової відомості ресурсів; кошторисна документація складається у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» , затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281; Якість та технологія надання послуги повинна відповідати чинним будівельним нормам України; учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів, інструментів, обладнання необхідного для надання таких послуг.
Однак, Замовником під час розгляду відхилено тендерні пропозицій учасників: ТОВ «ІНТЕРБУД АЛЬЯНС» та ФОП Дячук Михайло Потапович по причині не надання документів, які були зазначені у Додатку 3 до тендерної документації в старій редакції.
Обгрунтуйте відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «ІНТЕРБУД АЛЬЯНС» та ФОП Дячук Михайло Потапович без врахування змін до тендерної документації, які оприлюднені Замовником 30.05.2023?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Пояснення до моніторингу закупівлі Послуг з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег по вул. Дмитра Момотюка, 80б»
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуг з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег по вул. Дмитра Момотюка, 80б» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-05-24-014850-a), надаємо наступні пояснення.
Пуктом 54 Особливостей, передбачено порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично зупиняє перебіг відкритих торгів.
Для поновлення перебігу відкритих торгів замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на чотири дні.
30.05.2023, уповноваженою особою було внесенено зміни до тендерної документації за предметом закупівлі «Послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег по вул. Дмитра Момотюка, 80б», та додано Тендерну документацію зі змінами, шляхом завантаження в електронній системі закупівель наступних документів:
- Тендерна документація в новій редакції 30.05.2023 зі змінами _дата.docx (час завантаження: 30 травня 2023 12:41)
- Перелік змін 30 травня.pdf (час завантаження: 30 травня 2023 12:41)
- Додаток 3 до ТД зі змінами (технічна специфікація до предмета закупівлі) (3) (2).docx (час завантаження: 30 травня 2023 12:41).
Нова редакція Додатку 3 Тендерної документації зі змінами, містить інформацію про вимогу щодо виду договірної ціни (динамічна) та вимога щодо надання міститься вимога щодо підтверджуючих документів, а саме: договірна ціна з пояснювальною запискою; зведений кошторис; локальний кошторис; загальновиробничі витрати до локальних кошторисів; підсумкової відомості ресурсів; кошторисна документація складається у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» , затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281; Якість та технологія надання послуги повинна відповідати чинним будівельним нормам України; учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів, інструментів.
Уповноваженою особою, помилково було підвантажено файл «Перелік змін 30 травня.pdf». Пріоритетною є Тендерна документація зі змінами від 30.05.2023.
Відповідно п. 54 Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Запитання до процедури закупівель було лише одне - щодо з’ясування виду ціни (договірна чи динамічна). Інших уточнюючих запитань до умов чи змін до Тендерної документації в учасників не було, що свідчить про відсутність запитань і уточнень вимог Замовника.
Згідно пункту 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Замовником під час розгляду відхилено тендерні пропозицій учасників: ТОВ «ІНТЕРБУД АЛЬЯНС» та ФОП Дячук Михайло Потапович по причині не надання документів, які були зазначені у Додатку 3 до тендерної документації в новій редакції.
Відповідно п. 49 Особливостей, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
До органу оскарження, скаржником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУД АЛЬЯНС", код ЄДРПОУ:42381962, через електронну систему закупівель було подано скаргу до процедури (Номер скарги: UA-2023-05-24-014850-a.b2) щодо визначення переможця з невідповідними поданими документами, яку було скасовано з причин закінчення строку оскарження.
Інших скарг в електронній системі закупівель щодо оскарження рішення Замовника не було.
Тому, відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «ІНТЕРБУД АЛЬЯНС» та ФОП Дячук Михайло Потапович було з врахування змін до тендерної документації, які оприлюднені Замовником 30.05.2023.
послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б
Звернення:
За тендером : послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б
Тема:
Вияснити яка договірна ціна - динамічна чи тверда
Зміст:
Просимо надати роз'яснення яка договірна ціна? - динамічна (як прописана в Додатку 3 технічні вимоги), або тверда (згідно проекту договору Додаток 4)
Дата оприлюднення звернення:
28.05.2023 17:58
Доброго дня. Дякуємо за ваше звернення. Для розрахунку договірної ціни по закупівлі послуги(UA-2023-05-24-014850-a) Поточний ремонт покрівлі даху с. Берег вул. Дмитра Момотюка ,80б , застосовується тверда ціна, згідно пректу договору Додаток 4 до тендерної документації. До тендерної документації та в Додаток 3 (технічна специфікація до предмета закупівлі,) внесено зміни 30.05.2023 року. Відповідно із цим термін подання пропозицій подовжено до 04.05.2023 року до 00,00 год за київським часом.
Дата оприлюднення відповіді:
30.05.2023 14:38
послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б
Тендер:
UA-2023-05-24-014850-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
05.07.2023 23:54
Кінець періоду оскарження з часом
16.07.2023 00:00
Стан
виконано
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Так, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель з технічних (механічних) причин, а саме 30 травня 2023 року завантажено перелік змін до тендерної документації, а саме в Додатку 3 не в повному об’ємі, що унеможливлює правильно оцінити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі тендерної пропозиції учасників, з врахуванням внесених змін так як відсутня вимога в частині твердої договірної ціни та критеріїв складання кошторисної документації відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" , затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, що мають подати розрахунки Учасники в складі своєї тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевказане, оцінка тендерних пропозицій була проведена за старою редакцією тендерної документації, що унеможливило прийняття правильного рішення.
послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б
Тендер:
UA-2023-05-24-014850-a
Тип:
вимога
За лотом послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б
UA-2023-05-24-014850-a.c1
Дата:
13.06.2023 06:00
Стан:
дано відповідь
Неправомірність Замовника визнання переможця
1.Відповідно до Додатку № 3 (зі змінами) до тендерної документації Замовник вимагав у складі тендерної пропозиції надати розрахунки, підтверджуючі запропоновану ціну пропозиції, а саме:
договірної ціни з пояснювальною запискою;
зведений кошторис;
локальний кошторис;
загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
підсумкової відомості ресурсів;
кошторисна документація складається у відповідності до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" , затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281
Якість та технологія надання послуги повинна відповідати чинним будівельним нормам України.
учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів, інструментів, обладнання необхідного для надання таких послуг;
Учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НІВЕЛІР" не надав підтвердження що кошторисна документація складається у відповідності до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" , затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281. Учасник не надав підтвердження що якісь і технології послуг відповідають чинним будівельним нормам України. Учасник не підтвердив що самостійно забезпечуватиме збереження власних матеріалів, інструментів та обладнання необхідного для надання послуг.
Уповноважена особа (Замовник) повинна була дискваліфікувати ТОВ «БУДІВЕЛЬНУ КОМПАНІЮ «НІВЕЛІР», як за данні помилку був дискваліфікований (Протокол №43 про відхилення ФОП Дячука Михайла Потаповича)
2. Замовник в розділі Оцінка тендерної пропозиції в п.2 вимагав надати - У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, а саме: замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;
замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНУ КОМПАНІЮ «НІВЕЛІР» надав гарантійний лист, який не відповідає формуліровки, яку вимагав Замовник, та формуліровки постанови КМУ №1178.
Уповноважена особа (Замовник) повинен був надати 24 години на виправлення невідповідності. Уповноважена особа проігнорувала дану невідповідність учасника. Що є суттєвою помилку уповноваженої особи.
3. Замовник в розділі Оцінка тендерної пропозиції в п.2 вимагав надати - Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНУ КОМПАНІЮ «НІВЕЛІР» надав гарантійний лист, який не відповідає формуліровки, яку вимагав Замовник, та формуліровки постанови КМУ №1178. А саме надав формуліровку з відсутністю дуже важливої вимоги, про не здійснення господарської діяльності на тимчасово окупованій території.
Уповноважена особа (Замовник) повинен був надати 24 години на виправлення невідповідності. Уповноважена особа проігнорувала дану невідповідність учасника. Що є суттєвою помилку уповноваженої особи.
• У зв’язку з вище викладеним, просимо Замовника скасувати рішення про обрання Учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НІВЕЛІР" переможцем закупівлі “Послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б” ідентифікаційний номер UA-2023-05-24-014850-a та відхилити пропозицію учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НІВЕЛІР" відповідно до пункту 1 статті 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. В разі не виправлення явної корупційної дії Замовника, Нам прийдеться ставити непрофесійність рішення замовника в АМКУ, ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, та в інших органах, які будуть розглядати невідповідність рішення уповноваженої особи (Замовника).
Автор:
42381962, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУД АЛЬЯНС"
Україна, 02091, м.Київ, ВУЛИЦЯ АРХІТЕКТОРА ВЕРБИЦЬКОГО, будинок 9 Д, квартира 90
Доброго дня. За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне:
1. ТОВ «БУДІВЕЛЬНУ КОМПАНІЮ «НІВЕЛІР» (надалі – Учасник) у складі пропозиції надав інформацію за підписом уповноваженої особи про підтвердження, що кошторисна документація складається у відповідності до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" , затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281; про підтвердження, що якісь і технології послуг відповідають чинним будівельним нормам України; а також, про те, що Учасник самостійно забезпечуватиме збереження власних матеріалів, інструментів та обладнання необхідного для надання послуг.
2. Учасник у складі Тендерної пропозиції надав інформацію про відсутність підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
3. Учасник у складі Тендерної пропозиції надав інформацію про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території.