Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт адміністративної будівлі Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 15 (системи протипожежного захисту) - 45450000-6 від Національний Банк України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-05-23-006373-a
Id Tender 4f05c9feec004a309e979e260dc47c14
План UA-P-2023-05-15-003338-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.08.2023 14:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 913 191 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
29 131.91 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.05.2023 11:58 до 19.06.2023 11:00
Завершено
Період уточнень
з 23.05.2023 11:58
до 16.06.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.05.2023 11:58
до 16.06.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.06.2023 14:27
до 21.07.2023 10:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.07.2023 15:07
до 27.07.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.07.2023 10:24
до 04.08.2023 14:04
Період уточнень
з 23.05.2023 11:58 до 16.06.2023 00:00
Період оскарження
з 23.05.2023 11:58 до 16.06.2023 00:00
Період кваліфікації
з 20.06.2023 14:27 до 21.07.2023 10:24
Період кваліфікації
з 20.06.2023 14:27 до 21.07.2023 10:24
Основні параметри
Капітальний ремонт адміністративної будівлі Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 15 (системи протипожежного захисту) - 45450000-6
Місце виконання робіт: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 15. Обсяг виконання робіт відображений у кошторисній документації, що завантажена у електронному вигляді, окремими файлами, а саме: в папці під назвою «Кошторис на торги», в папці під назвою «Проєкт на торги» та у файлах «Зведений кошторисний розрахунок» і «Експертний_звіт_№_077-07-22КП_від_15.07.2022». Строк виконання будівельних робіт – 120 календарних днів з дня отримання Підрядником листа-повідомлення про початок виконання будівельних робіт. Контактні особи: з технічних питань - Юрій Смиченко, тел: (095) 273-58-56, електронна адреса: [email protected] з організаційних питань - Катерина Співак, тел: (050) 313-45-94, електронна адреса: [email protected]
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 913 191 грн.
Капітальний ремонт адміністративної будівлі Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 15 (системи протипожежного захисту) - 45450000-6
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт адміністративної будівлі Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 15 (системи протипожежного захисту) - 45450000-6
Очікувана вартість
2 913 191 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
29131,91
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.06.2023 13:52
Закінчення аукціону
20.06.2023 14:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт адміністративної будівлі Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 15 (системи протипожежного захисту) - 45450000-6
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
04053, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 15
Дата постачання по
31.10.2023 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 60,0 %
Опис:
Умови оплати: оплата здійснюється відповідно до Розділу 4. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ Додатку 6 до тендерної документації «Проєкт договору», а саме: «4.1. Замовник протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати відправлення листа-повідомлення про початок виконання будівельних робіт, перераховує Підряднику аванс у розмірі 60 % від ціни Договору, що становить __________ грн. (сума прописом), у тому числі ПДВ (20%) - ________/без ПДВ. 4.2. Погашення авансу здійснюється під час оплати за фактично виконані роботи шляхом вирахування із суми вартості виконаних робіт (за Актом, Довідкою) та Акта змонтованого обладнання суми авансу до повного його погашення.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 35,0 %
Опис:
4.3. Замовник здійснює оплату 95% вартості фактично виконаних робіту протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін щомісячного Акта та Довідки. Оплата здійснюється за умови наявності в Акті, Довідці посилання на номер і дату укладення цього Договору (останнього додаткового договору до цього Договору), вартості виконаних робіт.
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
4.4. Оплата 5% вартості фактично виконаних робіт, що підтверджені підписаними раніше Актами, Довідками та Актами змонтованого обладнання, здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником сертифікату, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта. 4.5. Вартість використаних Підрядником ресурсів, які надаються Замовником для виконання робіт на об’єкті (електроенергія, вода), утримуються Замовником з Підрядника під час здійснення розрахунків, згідно з вартістю зазначеною в Довідці, у відповідності до обсягів, зазначених у Акті та тарифами згідно з договірною ціною. 4.6. При виявленні в Акті та Довідці, які були оформлені та оплачені, беззаперечних помилок та порушень чинного порядку визначення вартості виконаних робіт, їх загальна вартість підлягає уточненню з моменту виявлення зазначених помилок.»
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Пропозиція:
2 884 059 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Інженерно-технічний центр "Сигнал"
Пропозиція:
2 910 081.87 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "АЯКС"
Пропозиція:
1 747 148 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНТЕХНО"
Пропозиція:
2 549 513 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.06.2023 13:52
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.06.2023 15:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Леся Колесан
Електронна пошта
Телефон
+380442540108, +380952813837
Сайт:
http://bank.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00032106
Повна назва
Національний Банк України
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Інститутська, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт адміністративної будівлі Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 15 (системи протипожежного захисту) - 45450000-6
Період вимог/скарг з 04.07.2023 15:07 по 10.07.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.07.2023 15:07
-
Звіт про оцінку
20.06.2023 14:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2023 11:58
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2023 11:58
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
20.06.2023 14:27
Надати до
22.06.2023 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: У тендерній пропозиції ПП “АЯКС”, код за ЄДРПОУ 23348450, на закупівлю “Капітальний ремонт адміністративної будівлі Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 15 (системи протипожежного захисту) - 45450000-6”, код ДК 021:2015 – 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи", відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2023-05-23-006373-a: - Учасником не надано: 1) договірну ціну за укрупненими показниками вартості, завірену підписом уповноваженої особи учасника, та у файлах програмного продукту – комплекс "Будівельні Технології – Кошторис 8" або у файлах програмних комплексів, які взаємодіють з ним в частині передавання кошторисної документації (для обґрунтування ціни надано зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, що не відповідає вимогам тендерної документації); 2) позитивний експертний звіт, оскільки у разі застосування еквівалентів учасник мав виконати коригування проєктної документації у відповідності до вимог Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 (зі змінами) (далі – Порядок) та надати замовнику у складі тендерної пропозиції позитивний експертний звіт та скореговану проєктну документацію. Натомість на запропоновані еквівалентні матеріали/обладнання учасник у складі тендерної пропозиції надав експертну оцінку, що не відповідає п.15 Порядку, а саме: експертна організація за результатами проведеної експертизи подає її замовникові експертний звіт, складений відповідно до настанов щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів (ДСТУ 8907). Крім того, у висновку до експертної оцінки щодо розгляду проєктної документації зазначено, що експертна оцінка не є підставою для затвердження (схвалення) проєктної документації та отримання документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт, що не дасть змоги замовнику отримати дозвіл на початок виконання будівельних робіт від Державної інспекції архітектури та містобудування України та увести об’єкт в експлуатацію. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2) Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”, абзац 5 пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Договірна ціна за укрупненими показниками вартості, завірену підписом уповноваженої особи учасника, та у файлах програмного продукту – комплекс "Будівельні Технології – Кошторис 8" або у файлах програмних комплексів, які взаємодіють з ним в частині передавання кошторисної документації; 2. Позитивний експертний звіт та скореговану проєктну документацію.
Створено
30.06.2023 15:13
Надати до
01.07.2023 15:13
Період вимог/скарг з 05.07.2023 16:29 по 11.07.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.07.2023 16:29
Довідка НАЗК
05.07.2023 16:29
-
Звіт про оцінку
04.07.2023 15:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2023 11:58
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2023 11:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: У тендерній пропозиції ТОВ "БУДІНТЕХНО", код ЄДРПОУ 44503083, на закупівлю “Капітальний ремонт адміністративної будівлі Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 15 (системи протипожежного захисту) - 45450000-6”, код ДК 021:2015 – 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи", відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2023-05-23-006373-a: ТОВ «БУДІНТЕХНО» надало лист із інформацією (Вих. №62/05-01 від 06.06.2023) про наявність Наказу про видачу Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення у субпідрядника ТОВ «ПРОЕКТ БЕЗПЕКАСЕРВІС» та надало у підтвердження Витяг із Наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 14.02.2022 № 117 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». При цьому у листі (Вих. №62/02-06 від 07.06.2023 року) «Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт» учасником ТОВ «БУДІНТЕХНО» зазначено субпідрядником ТОВ «ПРОЕКТ БЕЗПЕКАСЕРВІС», якому передбачається доручити виконання лише пусконалагоджувальних робіт, що становить - 6,52% від загального обсягу, але відсутня інформація щодо виконання монтажних робіт відповідно до витягу з наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 14.02.2022 № 117. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 6) Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”, пункт 7 “Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Інформацію про наявність в учасника та/або субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів) (у разі залучення чинної(их) ліцензії(ій), виданої(их) відповідним державним органом на право провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: - Монтаж, технічне обслуговування систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні) на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки. - Монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки; або інформацію про наявність в учасника та/або субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів) (у разі залучення) чинної(их) ліцензії(ій), виданої(их) відповідним державним органом на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до Постанови КМ України №852 від 23.11.2016 (зі змінами) чи Наказу ДСНС про її видачу»; або Декларацію про провадження господарської діяльності (відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану") або витяг з реєстру ліцензіатів чи інше документальне підтвердження наявності в Учасника ліцензії (документа дозвільного характеру) на роботи з монтажу, технічного обслуговування систем пожежогасіння, монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу. або Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання монтажних робіт з наданням відповідних дозвільних документів.
Створено
04.07.2023 15:43
Надати до
05.07.2023 15:43
Період вимог/скарг з 19.07.2023 18:47 по 25.07.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
19.07.2023 18:47
-
Звіт про оцінку
19.07.2023 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2023 11:58
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2023 11:58
Період вимог/скарг з 21.07.2023 10:24 по 27.07.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.07.2023 10:24
Довідка НАЗК
21.07.2023 10:24
-
Звіт про оцінку
19.07.2023 18:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2023 11:58
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.05.2023 11:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: У тендерній пропозиції ТОВ "ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ", код за ЄДРПОУ 39008185, на закупівлю “Капітальний ремонт адміністративної будівлі Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 15 (системи протипожежного захисту) - 45450000-6”, код ДК 021:2015 – 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи", відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2023-05-23-006373-a: - не надано довідку у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, передбачених договором (при відкриванні завантаженого в систему файлу «Обладнання та МТБ» відкривається «Тендерна пропозиція» учасника). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт а) пункту 3) “Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію)” Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”, абзац 6 пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. довідку учасника у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, передбачених договором у підтвердження кваліфікаційному критерію «а) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Створено
19.07.2023 18:50
Надати до
20.07.2023 18:50
Договір
UA-2023-05-23-006373-a-a2
Завершився
Номер
106679
2 883 022.91 грн.
2 402 519.09 грн.
З ПДВ
Підписано
04.08.2023
Строк дії договору з
04.08.2023
по
30.04.2024
Сума оплати за договором
2 878 877.87
Сума оплати за договором без ПДВ
2 399 064.89
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт адміністративної будівлі Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 15 (системи протипожежного захисту) - 45450000-6
Номенклатура
Капітальний ремонт адміністративної будівлі Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 15 (системи протипожежного захисту) - 45450000-6
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 квітня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Національний Банк України
Повна назва
Національний Банк України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00032106

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39008185

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
04.08.2023 14:04
-
28.05.2024 10:31
-
Зміни до договору
12.12.2023
Статус
Опубліковано
Номер
107038
Додатковим договором внесено зміни до договору в частині вилучення з тексту договору слів «сертифікат», який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації. З договору вилучено п. 5.3.11, щодо обов’язку НБУ перед початком виконання підрядником робіт за цим договором отримати дозвіл на виконання будівельних робіт, а також продовжено строк дії договору до 30.04.2024.
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
12.12.2023 17:51
-
Зміни до договору
30.04.2024
Статус
Опубліковано
Номер
107600
Додатковим договором вносяться зміни до позицій 73, 74, 76, 77 та 78 додатку № 1 «Договірна ціна» вказаного договору, у зв’язку з покращенням якості товару.
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Документи зміни договору
01.05.2024 15:43
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 913 191 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2023 11:00
Замовник:
Національний Банк України
Контактний телефон:
+380442540108, +380952813837
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 913 191 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2023 11:00
Замовник:
Національний Банк України
Контактний телефон:
+380442540108, +380952813837
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності