Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція) від Новояворівська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-05-18-003712-a
План UA-P-2023-05-18-001662-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.06.2023 11:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
91 530 946 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
915 309.46 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.05.2023 10:57 до 26.05.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.05.2023 10:57
до 23.05.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.05.2023 10:57
до 23.05.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2023 00:03
до 01.06.2023 16:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.06.2023 16:11
до 07.06.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.06.2023 16:11
до 16.06.2023 11:52
Період уточнень
з 18.05.2023 10:57 до 23.05.2023 00:00
Період оскарження
з 18.05.2023 10:57 до 23.05.2023 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2023 00:03 до 01.06.2023 16:11
Період кваліфікації
з 26.05.2023 00:03 до 01.06.2023 16:11
Основні параметри
«Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція)
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
91 530 946 грн.
«Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція)
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція)
Очікувана вартість
91 530 946 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
915309,46
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
457 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція)
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81053, Україна, Львівська область, м.Новояворівськ, вул. Приозерна,20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ"
Пропозиція:
90 182 693.92 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Цуняк
Електронна пошта
Телефон
+380325640084
Сайт:
http://www.novoyavorivsk.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04373301
Повна назва
Новояворівська міська рада
Поштовий індекс
81053
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Новояворівськ
Адреса
вулиця Шевченка, 2
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція)
Період вимог/скарг з 01.06.2023 16:11 по 07.06.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.06.2023 19:38
Довідка НАЗК
08.06.2023 13:20
Довідка НАЗК
08.06.2023 08:39
Довідка НАЗК
01.06.2023 16:11
-
01.06.2023 16:11
Звіт про оцінку
26.05.2023 08:09
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-05-18-003712-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1
90 182 693.92 грн.
85 296 281.76 грн.
З ПДВ
Підписано
16.06.2023
Строк дії договору з
16.06.2023
по
31.12.2025
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція)
Номенклатура
«Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2025 р.
Документи договору
16.06.2023 11:52
-
16.06.2023 11:51
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-08-01-000011
Дата створення проекту
01.08.2023 11:27
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.08.2023 12:10
Дата публікації висновку про результати
17.08.2023 16:00
Дата завершення усунення порушень
01.09.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
23.08.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 235-88-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.08.2023 №224 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.08.2023 № 224. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-18-003712-a, 18.05.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.08.2023 00:00
Документи рішення
01.08.2023 12:10
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 17 серпня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новояворівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-05-18-001662-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна корпорація «РСГ» (далі – ТОВ «БК «РСГ»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника щодо розгляду тендерної пропозиції від 01.06.2023; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «БК «РСГ» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 16.06.2023 №1, а також додаткові угоди від 16.06.2023 №1 та від 22.06.2023 №2 до вказаного договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За умовами тендерної документації Замовника (частина 1 розділу 3) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що вимагаються Замовником у тендерній документації та підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником, зокрема, інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. В таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік, а також спосіб підтвердження учасником кваліфікаційних критеріїв, встановлених Замовником відповідно до статті 16 Закону. Моніторингом встановлено, що на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» (пункт 4 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку у довільній формі про наявність аналогічних договорів (не менше двох), виконаних учасником, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів договору, обсягу (у вартісному виразі) та реквізитів договору; копії аналогічних договорів, що наведені в довідці разом із копіями документів, що підтверджують їх повне виконання (довідка/-и форми КБ-3); позитивні відгуки від замовника/-ів про успішне і якісне виконання робіт за аналогічними договорами. Відгуки повинні бути належно оформлені та містити дату їх видачі. При цьому, відповідно до наявних критеріїв оцінки вищезгаданого кваліфікаційного критерію, обов’язковою умовою є виконання учасником або субпідрядником аналогічного договору на об’єкті (стадіон/спортивний майданчик), який відповідає вимогам WA (IAAF) (Міжнародної асоціації легкоатлетичних федерацій) та сертифікований WA (IAAF) або Федерацією легкої атлетики України (ФЛАУ) (надати довідки форми КБ-3 та копії відповідних сертифікатів ІААФ або ФЛАУ). Пунктом 3 Особливостей №1178 визначено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до аункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, за нормами пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. За нормами пункту 45 Особливостей №1178 у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Зокрема, відповідно до абзацу другого частини третьої статті 16 Закону якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Враховуючи вищенаведене, Законом не передбачено можливості залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників для підтвердження кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми Особливостей №1178 та Закону та встановлено вимогу про можливість підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію субпідрядною організацією, чим порушено вимоги статтей 16 та 22 Закону, а також пунктів 3, 28 та 45 Особливостей №1178. Замовником у наданій (опублікованій) на вищевказаний запит відповіді, зокрема, зазначено, що розглянувши запит і аргументацію, Замовник зрозумів недосконалість і недоліки формування вимог тендерної документації, проте, на даному етапі змінити умови тендерної документації вже неможливо. Крім того, у поясненні вказано, що Замовник в подальшому зобов’язується більш уважно підходити до формування умов тендерної документації, особливо по встановленню вимог для підтвердження учасниками відповідності кваліфікаційним критеріям. Учасником ТОВ «БК «РСГ», на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 24.05.2023 №03 (файл «3. Довідка досвід.pdf»). Відповідно до вищезгаданої довідки учасником ТОВ «БК «РСГ» виконувались роботи з реконструкції існуючих відкритих спортивних майданчиків на території ліцею №25 за адресою: вул. Мала Бердичівська, 18, м. Житомир, Житомирської області (договір від 20.11.2020 №11\20-1, замовник – ДП «Фаворит» акціонерного товариства закритого типу «Фаворит») та реконструкції спортивного майданчика для ігрових видів спорту з штучним покриттям на навчально-спортивній базі олімпійської підготовки «Динамо» в смт. Славське, вул. А.Архангельського, 7 (договір від 19.09.2022 №01\09\2022, замовник – ГО «Львівська обласна організація фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України»). В ході проведення моніторингу встановлено, що копій відповідних сертифікатів ІААФ або ФЛАУ, виданих на об’єкти щодо яких надано аналогічні договори від 20.11.2020 №11\20-1 та від 19.09.2022 №01\09\2022, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК «РСГ», не надано. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК «РСГ» надано Довідку від 23.05.2023 №89 про виконання аналогічного договору, видану ПП «Спортелітбуд» (файл «40. Довідка аналог. pdf»), згідно з якою останнім виконувались роботи з капітального ремонту трибун та бігових доріжок стадіону СОКу «Шахтар» на пр.Перемоги, 5 у Нововолинську (замовник – СОК «Шахтар), а також відповідні підтверджуючі документи (договір субпідряду від 12.08.2020 №14, довідка форми КБ-3, відгук) та Сертифікат легкоатлетичної споруди, виданий стадіону «Шахтар», який засвідчує відповідність технічним вимогам керівництва з будівництва легкоатлетичних споруд Всесвітньої атлетики для відповідних змагань (номер сертифікату ІААФ на покриття: S-99-0003 від 10.05.2021). Слід вказати, що вищезгадане приватне підприємство, відповідно до інформаційної довідки ТОВ «БК «РСГ» про субпідрядників (від 24.05.2023 №10), буде залучено на об’єкті для виконання робіт з улаштування гумового покриття наливного з поліуретановим компонентом типу TENRAPUR ENZ II та розмітки поля суцільною лінією при ширині лінії 100 мм (орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції – 2,97%). Як було зазначено вище по тексту, Законом не передбачено можливості залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників для підтвердження кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК «РСГ» відсутні копії відповідних сертифікатів ІААФ або ФЛАУ, виданих на об’єкти з реконструкції за договорами, що виконувались самим учасником. Отже, учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», чим недотримано вимог пункту 4 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. На запит органу державного фінансового контролю 15.08.2023 Замовником надано пояснення, відповідно до якого встановлення вимоги про надання «довідок форми КБ-3 та копії відповідних сертифікатів ІААФ або ФЛАУ» у розділі «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до статті 16 Закону, а не в інших розділах тендерної документації, призвело до ситуації, коли учасник формально виконав інші вимоги тендерної документації, але з точки зору кваліфікаційних критеріїв – є підстави для сумнівів і оспорювання цього факту. У всякому разі, першопричина цієї ситуації – це невдале формулювання вимог тендерної документації в частині кваліфікаційним критеріїв та встановлення самої вимоги у невідповідному розділі тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, надане Замовником пояснення не спростовує допущеного в ході кваліфікації тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК «РСГ» порушення. Крім того, за умовами тендерної документації Замовника (часнина 1 розділу 3) учасник закупівлі повинен надати інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним вимогам, - згідно з Додатком 2 до тендерної документації та частини 6 розділу 3 тендерної документації. При цьому, у вищевказаному розділі тендерної документації зазначено, що документи, які надаються у складі тендерної пропозиції, повинні бути чинними станом на кінцевий строк для подання тендерних пропозицій. Так, за вимогами Додатку 2 (Технічне завдання) до тендерної документації, учасник повинен підтвердити відповідність вимогам технічного завдання, шляхом подання у складі тендерної пропозиції, зокрема, сертифікатів про відповідність виробництва штучної трави системі стандарту якості ISO 9001-2015 та ISO 14001-2015, ISO 45001:2018. Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БК «РСГ» надано (файл «11. Сертифікати_compressed.pdf»), видані компанією «QS ZURICH AG», сертифікати №12628 (UNI EN ISO 9001:2015 та UNI EN ISO 14001-2015 «Виробництво, розробка та встановлення штучного газону для спортивних об’єктів») та №3991 (UNI EN 45001:2018 «Розробка, виробництво, торгівля, встановлення та обслуговування штучного газону для спортивних об’єктів»). Зокрема, у вказаних вище сертифікатах зазначено інформацію про дату першої сертифікації, дату видачі та термін дії (за умови успішного наглядового аудиту відповідності). Проте, моніторингом встановлено, що термін дії сертифікату №12628, наданого учасником ТОВ «БК «РСГ» на підтвердження відповідності виробництва штучної трави системі стандарту якості ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, втратив чинність 14.07.2022 (арк. 44-45 файлу «11. Сертифікати_compressed.pdf»). Таким чином, учасником ТОВ «БК «РСГ» не підтверджено наявність чинних сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, чим недотримано вимог частини 1 розділу 3 тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації. Також, за умовами тендерної документації (частина 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3) ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена та розрахована за твердою договірною ціною відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Так, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати кошторисний розрахунок цінової пропозиції, складений у відповідності до технічного завдання (Додаток 2), а саме: договірну ціну; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; проект календарного графіку виконання робіт. Основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво) визначено у Настанові №281). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів. Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V Настанови №281. Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. За вимогою пункту 5.31 розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. При цьому у пункті 5.31 розділу V Настанови №281 вказано, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5% (до підсумку глав 1-12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва). Однак, у наданій у складі тендерної пропозиції договірній ціні (файл «32.Кошторис.zip») учасником ТОВ «БК «РСГ» враховано кошти на покриття ризику в розмірі 2 відсотка. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, зокрема, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК «РСГ», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю. За нормами пункту 18 Особливостей №1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Також, відповідно до пункту 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Аналізом відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлено, що укладений за результатами тендеру з переможцем ТОВ «БК «РСГ» договір від 16.06.2023 №1 не відповідає тендерній пропозиції ТОВ «БК «РСГ» в частині календарного графіку виконання робіт. Так, за умовами частини 6 розділу 3 тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен, зокрема, надати проект календарного графіку виконання робіт. Згідно умов тендерної документації (пункт 4 розділу 1) строк виконання робіт – до 31.12.2025. Учасником ТОВ «БК «РСГ» у складі тендерної пропозиції надано Календарний графік на виконання робіт на об’єкті від 24.05.2023 №45 (файл «34. КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf»), який містить інформацію, зокрема, щодо найменування комплексів робіт, передбачених договірною ціною (технічним завданням), а також місяців за якими буде здійснено їх виконання (в розрізі 2023-2025 років). Зокрема, відповідно до вищевказаного календарного графіку підрядною організацією ТОВ «БК «РСГ» протягом 2023 року передбачалось виконання наступних видів (комплексів) робіт: підготовчі роботи, поле (синтетична трава) - 7140 м2, огорожа території Н=2м, огорожа майданчика для баскетболу та волейболу Н=3м, огорожа майданчика для гандболу та тенісу Н=3м, огорожа за футбольними воротами Н=5 м (пункти 1.1, 1.4-1.8) електропостачання (пункт 3.1.); каналізація (-Д1-) (дренаж футбольного поля), зовнішня каналізація (-К2-), зовнішня каналізація (-К2н-) (пункти 5.1-5.3). Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до Календарного графіку на виконання робіт на об’єкті, який є невід’ємною частиною договору від 16.06.2023 №1 (Додаток №2), укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі UA-2023-05-18-003712-a, роботи із огорожі території Н=2м, огорожі майданчика для баскетболу та волейболу Н=3м, огорожі майданчика для гандболу та тенісу Н=3м, огорожі за футбольними воротами Н=5 м, електропостачання, каналізації (-Д1-) (дренаж футбольного поля), зовнішньої каналізація (-К2-), зовнішня каналізація (-К2н-) ТОВ «БК «РСГ» буде виконано за окремими місяцями 2024 року. З врахуванням вищенаведеного, на порушення вимог пунктів 18 та 49 Особливостей №1178, Замовником укладено договір від 16.06.2023 №1 який не відповідає тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей №1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог статтей 16 та 22 Закону, а також пунктів 3, 28 та 45 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК «РСГ» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця встановлено порушення вимог пунктів 18 та 49 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлення порушень законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, а також пунктів 18 та 49 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «БК «РСГ» щодо розірвання договору. Крім того, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог статтей 16 та 22 Закону, а також пунктів 3, 28 та 45 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
17.08.2023 00:00
Дата публікації
17.08.2023 16:00
Документи висновку
17.08.2023 16:00
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання вимог та виконання зобов’язань, які визначені у висновку моніторингу по закупівлі UA-2023-05-18-003712-a («Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція)), Новояворівська міська рада розірвала Договір №1 від 16.06.2023 року. В електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду №3 від 23.08.2023 року, а також звіт про розірвання договору. Крім цього, уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу. В подальшому замовник не буде допускати порушень вимог статтей 16 та 22 Закону, а також пунктів 3, 28 та 45 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Додатки: - Додаткова угода №3 від 23.08.2023 року про розірвання договору № 1 від 16.06.2023 року. - Звіт про розірвання договору.
Дата публікації
25.08.2023 10:24
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Дата: 02.08.2023 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-05-18-003712-a, яка проведена Новояворівською міською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). За нормами пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Так, відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Рішеня
02.08.2023 17:15
Орган перевірки
08.08.2023 00:00
Документи повідомлення
02.08.2023 17:15
-
Відповідь
Пояснення на запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція) , надаємо наступні пояснення.
Пояснення на запит На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція) , надаємо наступні пояснення. 1. Щодо інформації про обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб та в інтересах міста та територіальної громади. Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектно-кошторисної документації. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надає відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 проте замість ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" замовник брав до уваги КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»).. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом «Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування». Обґрунтування розміру витрат: відповідно до річного плану по закупівлі зазначено, що джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету. Конкретні суми фінансування узгоджуються у графіку фінансування, залежно від надходження коштів на рахунок замовника. Будівництво об’єкта планується протягом 2023-2025 років. 2. Посилання на сторінку, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://novmiskrada.gov.ua/2023/05/18/obgruntuvannya-tehnichnyh-harakterystyk-zakupivli-ta-ochikuvanoyi-vartosti-2/ 3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону. Під час укладення договору учасник-переможець надав: - Скан-копію Наказу №1 від 19.11.2020 про призначення директора; - Інформацію про наявність в ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" Декларації про провадження господарської діяльності, яку переможець отримав у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України у постанові «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314. Крім цього, замовник враховував, що об’єкт за класом наслідків належить до СС1, що впринципі не потребує наявності ліцензії. Додатки: - Екcпертний звіт - - Зведений кошторисний розрахунок - Відомість обсягів робіт - Відомість ресурсів - Інформація про наявність в учасника Декларації - Наказ №1 від 19.11.2020 про призначення директора ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ". З повагою, Начальник юридичного відділу Цуняк І.С.
Рішеня
07.08.2023 11:11
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
Дата: 10.08.2023 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-05-18-003712-a, яка проведена Новояворівською міською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, під час моніторингу досліджується питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), а також розгляду тендерних пропозицій. Так, за умовами тендерної документації Замовника (частина 1 розділу 3) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що вимагаються Замовником у тендерній документації та підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником, зокрема, інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. В таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік, а також спосіб підтвердження учасником кваліфікаційних критеріїв, встановлених Замовником відповідно до статті 16 Закону. Моніторингом встановлено, що на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку у довільній формі про наявність аналогічних договорів (не менше двох), виконаних учасником, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів договору, обсягу (у вартісному виразі) та реквізитів договору; копії аналогічних договорів, що наведені в довідці разом із копіями документів, що підтверджують їх повне виконання (довідка/-и форми КБ-3); позитивні відгуки від замовника/-ів про успішне і якісне виконання робіт за аналогічними договорами. Відгуки повинні бути належно оформлені та містити дату їх видачі. При цьому, відповідно до наявних критеріїв оцінки вищезгаданого кваліфікаційного критерію, обов’язковою умовою є виконання учасником або субпідрядником аналогічного договору на об’єкті (стадіон/спортивний майданчик), який відповідає вимогам WA (IAAF) (Міжнародної асоціації легкоатлетичних федерацій) та сертифікований WA (IAAF) або Федерацією легкої атлетики України (ФЛАУ)( надати довідки форми КБ-3 та копії відповідних сертифікатів ІААФ або ФЛАУ). Пунктом 3 Особливостей №1178 визначено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до аункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, за нормами пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. За нормами пункту 45 Особливостей №1178 у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини третьої статті 16 Закону якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Враховуючи вищенаведене, Законом не передбачено можливості залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників для підтвердження кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Водночас, Замовником при складанні тендерної документації Замовником не враховано норми Особливостей №1178 та Закону (пункти 3, 28 та 45 Особливостей №1178, а також статті 16, 22 Закону) та встановлено вимогу про можливість підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення: 1. Надати обгрунтовану інформацію щодо підстав включення до тендерної документації вимоги стосовно підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» субпідрядною організіцією. Учасником ТОВ «Будівельна компанія «РСГ» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 24.05.2023 №03 (файл «3. Довідка досвід.pdf»). Відповідно до вищезгаданої довідки учасником ТОВ «Будівельна компанія «РСГ» виконувались роботи з реконструкції існуючих відкритих спортивних майданчиків на території ліцею №25 за адресою: вул. Мала Бердичівська, 18, м. Житомир, Житомирської області (договір від 20.11.2020 №11\20-1, замовник – ДП «Фаворт» акціонерного товариства закритого типу «Фаворит») та реконструкції спортивного майданчика для ігрових видів спорту з штучним покриттям на навчально-спортивній базі олімпійської підготовки «Динамо» в смт. Славське, вул. А.Архангельського, 7 (договір від 19.09.2022 №01\09\2022, замовник – ГО «Львівська обласна організація фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України»). В ході проведення моніторингу встановлено, що копій відповідних сертифікатів ІААФ або ФЛАУ, виданих на об’єкти щодо яких надано аналогічні договори від 20.11.2020 №11\20-1 та від 19.09.2022 №01\09\2022, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «РСГ», не надано. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «РСГ» надано Довідку від 23.05.2023 №89 про виконання аналогічного договору, видану ПП «Спортелітбуд» (файл «40. Довідка аналог. pdf»), згідно з якою останнім виконувались роботи з капітального ремонут трибун та бігових доріжок стадіону СОКу «Шахтар» на пр.Перемоги, 5 у Нововолинську (замовник – СОК «Шахтар), а також відповідні підтверджуючі документи (договір субпідряду від 12.08.2020 №14, довідка форми КБ-3, відгук) та Сертифікат легкоатлетичної споруди, виданий стадіону «Шахтар», який засвідчує відповідність технічним вимогам керівництва з будівництва легкоатлетичних споруд Всесвітньої атлетики для відповідних змагань (номер сертифікату ІААФ на покриття: S-99-0003 від 10.05.2021). Слід вказати, що вищезгадане приватне підприємство, відповідно до інформаційної довідки ТОВ «Будівельна компанія «РСГ» про субпідрядників (від 24.05.2023 №10), буде залучено на об’єкті для виконання робіт з улаштування гумового покриття наливного з поліуретановим компонентом типу TENRAPUR ENZ II та розмітки поля суцільною лінією при ширині лінії 100 мм (орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції – 2,97%). Як було зазначено вище по тексту, Законом не передбачено можливості залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників для підтвердження кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «РСГ» відсутні копії відповідних сертифікатів ІААФ або ФЛАУ, виданих на об’єкти з реконструкції за договорами, що виконувались самим учасником. Отже, учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення: 2. Пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «РСГ», яким не надано жодного сертифікату ІААФ або ФЛАУ, виданого на об’єкти щодо яких надано аналогічні договори від 20.11.2020 №11\20-1 та від 19.09.2022 №01\09\2022, що подані учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію, згідно з вимогами таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Рішеня
10.08.2023 16:25
Орган перевірки
16.08.2023 00:00
Документи повідомлення
10.08.2023 16:25
-
Відповідь
Пояснення на запит запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція)
Пояснення на запит На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція) , надаємо наступні пояснення. 1. Щодо встановлення вимоги у тендерній документації: Згідно із п.3 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації замовником був встановлений кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати: довідку у довільній формі про наявність аналогічних договорів (не менше двох), виконаних учасником, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів договору, обсягу (у вартісному виразі) та реквізитів договору; Копії аналогічних договорів, що наведені в довідці разом із копіями документів, що підтверджують їх повне виконання (довідка/-и форми КБ-3); Позитивні відгуки від замовника/-ів про успішне і якісне виконання робіт за аналогічними договорами. Відгуки повинні бути належно оформлені та містити дату їх видачі. При цьому встановлено, що аналогічним буде вважатися договір на будівництво або капітальний ремонт або реконструкцію стадіону/спортивного майданчика; Щодо цієї частини вимог тендерної документації та правомірності їх встановлення – зауважень у вас немає. Крім цього, немає зауважень щодо відповідності учасника-переможця цим вимогам. Додатково, у тендерній документації була ще вимога такого змісту: «обов’язковою умовою є виконання учасником або субпідрядником аналогічного договору на об’єкті, який відповідає вимогам WA (IAAF) (Міжнародної асоціації легкоатлетичних федерацій) та сертифікований WA (IAAF) або Федерацією легкої атлетики України (ФЛАУ)( надати довідки форми КБ-3 та копії відповідних сертифікатів ІААФ або ФЛАУ)». Замовник встановив вимогу додатково, керуючись ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Формально вимога прописана поряд із кваліфікаційним критерієм, а не в розділі «Інші вимоги тендерної документації», хоча замовник не мав на меті умисно порушити норми законодавства щодо формування і складення вимог тендерної документації. Водночас, розглянувши ваш запит і аргументацію, замовник розуміє недосконалість і недоліки формування вимог тендерної документації. На даному етапі, змінити умови тендерної документації вже неможливо. Тому в подальшому зобов’язуємося більш уважно підходити до формування умов тендерної документації, особливо по встановленню вимог для підтвердження учасниками відповідності кваліфікаційним критеріям. 2. Щодо кваліфікації і невідхилення тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" Як зазначено у запиті «…у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «РСГ» відсутні копії відповідних сертифікатів ІААФ або ФЛАУ, виданих на об’єкти з реконструкції за договорами, що виконувались самим учасником». Натомість такі сертифікати надані, але щодо договорів, які виконував ПП «Спортелітбуд», якого фактично учасник мав намір залучити як субпідрядника. Як вже було зазначено, вимога про надання сертифікатів ІААФ або ФЛАУ була встановлена в якості «інших вимог до тендерної документації». І таку вимогу було дозволено підтверджувати за рахунок документів учасника або субпідрядника. Тому, оскільки при кваліфікації у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" були наявні сертифікати ІААФ або ФЛАУ субпідрядника, то вимога формально вважалася виконаною. Власне, це і послугувало причиною невідхилення учасника. З огляду на вищенаведене, залишається констатувати факт, що встановлення вимоги про надання «довідок форми КБ-3 та копії відповідних сертифікатів ІААФ або ФЛАУ» у розділі «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а не в інших розділах тендерної документації, призвело до ситуації, коли учасник формально виконав інші вимоги тендерної документації, але з точки зору кваліфікаційних критеріїв – є підстави для сумнівів і оспорювання цього факту. У всякому разі, першопричина цієї ситуації – це невдале формулювання вимог тендерної документації в частині кваліфікаційним критеріїв та встановлення самої вимоги у невідповідному розділі тендерної документації. Додаткових документальних підтверджень не надаємо, оскільки ними можуть слугувати лише ті самі документи тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ", які ви попередньо уже детально вивчили і мова про які йшла у вашому запиті і наших поясненнях. З повагою, Начальник юридичного відділу Цуняк І.С.
Рішеня
15.08.2023 14:14
Замовник
Документи повідомлення
15.08.2023 14:15
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
91 530 946 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2023 00:00
Замовник:
Новояворівська міська рада
Контактний телефон:
+380325640084
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
91 530 946 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2023 00:00
Замовник:
Новояворівська міська рада
Контактний телефон:
+380325640084
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності