Шановний Учасник
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме п. 3, Ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»; частини 3 пункту 2 Ст 22 Закону інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; а також, відповідно до п.6 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
З огляду на викладене, встановивши вимогу до місця надання послуг: м. Київ та Києво-Святошинський район, Замовник виконав вимоги Закону.
У ході вибору місця розташування СТО, при складанні тендерної документації, було також враховано військовий стан, повітряні тривоги, великі затори в Києві, а також перевантаженість автомобільних доріг у місті Київ. Вимога щодо місцезнаходження СТО в м. Києві та/або Києво-Святошинському районі, є необхідною умовою для зменшення витрат часу на доставку транспортного засобу до СТО та повернення з технічного обслуговування/ремонту; - економії паливо-мастильних матеріалів; - полегшення буксирування транспортного засобу, а також швидкості надання послуг з ремонтних робіт Учасником, беручи до уваги безперервність роботи Замовника та задіяння наявного автопарку цілодобово. Тому зазначена вимога обумовлена виключно метою заощадження коштів на утримання Замовника у відповідності до вимог Закону, згідно яких закупівлі здійснюються за принципами: максимальної економії та ефективності.
Також враховуючи той факт що у визначеній Замовником території (м. Київ та Києво-Святошинський район) перебуває величезна кількість СТО (https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1vjF7HNg_FaC1cHwBcpAcCLXg164&hl=en_US&ll=50.19530210064156%2C30.550693500000005&z=9), говорити про обмеження конкуренції або дискримінаційну умову є безпідставним.
Враховуючи вищезазначене, умова не є дискримінаційною до потенційних учасників та не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».