Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. № 101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району від САНАТОРІЙ "ПРИКОРДОННИК- НЕМИРІВ" (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1487) ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-05-11-005928-a
Id Tender cd06ad2fb15a4db4b770a24ee60f7fd6
План UA-P-2023-05-10-002981-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.06.2023 11:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
27 903 505 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
139 517.53 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.05.2023 12:09 до 20.05.2023 12:00
Завершено
Період уточнень
з 11.05.2023 12:09
до 17.05.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.05.2023 12:09
до 17.05.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.05.2023 12:02
до 25.05.2023 12:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.05.2023 12:14
до 31.05.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.05.2023 12:14
до 08.06.2023 11:26
Період уточнень
з 11.05.2023 12:09 до 17.05.2023 00:00
Період оскарження
з 11.05.2023 12:09 до 17.05.2023 00:00
Період кваліфікації
з 20.05.2023 12:02 до 25.05.2023 12:14
Період кваліфікації
з 20.05.2023 12:02 до 25.05.2023 12:14
Основні параметри
Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. № 101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені на основі проектно-кошторисної документації. Розмір бюджетного призначення - відповідно до очікуваних кошторисних призначень замовника на 2023-2024 роки. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. №101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району» та підтверджено в Експертному звіті (позитивному) № 14-0404/01-22 від 07 жовтня 2022 року.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
27 903 505 грн.
Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. № 101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. № 101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району
Назва предмета закупівлі (англійською мовою)
Lot 1.
Очікувана вартість
27 903 505 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
139517,53
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
130 000
Аукціон
Cтарт аукціону
20.05.2023 12:02
Закінчення аукціону
20.05.2023 12:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. №101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81014, Україна, Львівська область, Немирів, Курортна, буд. 21
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за даним договором здійснюються поетапно в безготівковій формі, в національній валюті. Замовник здійснює перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 15 календарних днів згідно актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), рахунку на оплату.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС"
Пропозиція:
19 967 626.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОПАЛ"
Пропозиція:
26 197 086.58 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СК МАГНАТ"
Пропозиція:
23 462 938.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП"
Пропозиція:
23 759 155.74 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.05.2023 12:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дика Валентина Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380673550321
Замовник
ЄДРПОУ
14321630
Повна назва
САНАТОРІЙ "ПРИКОРДОННИК- НЕМИРІВ" (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1487) ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
81014
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Немирів
Адреса
Курортна, буд. 21
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. № 101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району
Період вимог/скарг з 25.05.2023 12:14 по 31.05.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній пропозиції
Документи кваліфікації
08.06.2023 08:08
Довідка НАЗК
08.06.2023 04:46
Довідка НАЗК
25.05.2023 12:14
-
25.05.2023 12:13
-
20.05.2023 12:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-05-11-005928-a-a1
Підписаний і діє
Номер
41-23
19 967 626.8 грн.
16 639 689 грн.
З ПДВ
Підписано
07.06.2023
Строк дії договору з
07.06.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. №101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району
Номенклатура
Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. №101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
19 967 626.8
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37606590

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.06.2023 11:26
-
08.06.2023 11:26
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-08-29-000047
Дата створення проекту
29.08.2023 14:36
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
29.08.2023 16:18
Дата публікації висновку про результати
18.09.2023 11:58
Дата завершення усунення порушень
03.10.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
20.09.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 036-42-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.08.2023 № 53-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 29.08.2023 № 53-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2023-05-11-005928-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.08.2023 00:00
Документи рішення
29.08.2023 16:18
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, пояснення та копії документів, надані Замовником через електронну систему закупівель 15.09.2023. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Санаторію «Прикордонник-Немирів» (Військова частина 1487) Державної прикордонної служби України (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.05.2023 № 29, тендерна пропозиція переможця ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС», протокол уповноваженої особи щодо визначення переможця ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» від 25.05.2023 № 47, повідомлення про намір укласти договір від 25.05.2023, договір про закупівлю від 07.06.2023 № 41-23, додаткова угода від 04.07.2023 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 04.07.2023. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» не відповідала умовам тендерної документації Замовника. Відповідно до підпункту 5 таблиці 4 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником встановлено імперативну вимогу, а саме: «Учасник повинен надати у складі пропозиції Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці / або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (подається на ті види робіт, для виконання яких, згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», є обов’язковим наявність такої Декларації / чи Дозволу». Слід відмітити, що Додатком 3 до тендерної документації передбачено відомість обсягів робіт, яка містить перелік та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівлі. Вищевказаним Додатком 3 до тендерної документації, зокрема, пунктами 356, 357, 379 та 380 передбачено виконання робіт із ґрунтування металевих поверхонь за один раз ґрунтовкою ГФ-021 та фарбування металевих поґрунтованих поверхонь емаллю ПФ-115 за два рази. Крім того, вищевказаним Додатком 3 до тендерної документації, зокрема, пунктом 343 передбачено виконання робіт із застосуванням мастик на бітумній основі (Улаштування вертикальної гiдроiзоляцiї стін цоколя бітумною мастикою). Разом з тим, відповідно до вимог пункту 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 (далі - Порядок № 1107), роботи підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 17 та 22 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б Додатку № 2 цього Порядку, а саме: «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)» та «Виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів», здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання вищевказаних робіт підвищеної небезпеки, чим не дотримано вимоги підпункту 5 таблиці 4 Додатку 2 та Додатку 3 до тендерної документації. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, дотримання вимог постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 07.06.2023 № 41-23, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
14.09.2023 00:00
Дата публікації
18.09.2023 11:58
Документи висновку
18.09.2023 11:58
-
Оскарження в суді
27.09.2023 Замовником було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-11-005928-a
Дата публікації
28.09.2023 10:24
Інформація про відкриття провадження
24.10.2023
380/23607/23
Документи оскарження в суді
28.09.2023 10:24
-
25.10.2023 09:36
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі UA-2023-05-11-005928-a від 18.09.2023 року про виявлені порушення законодавства за результатами моніторингу, повідомляємо, що Санаторій «Прикордонник-Немирів» ( військова частина 1487) Державної прикордонної служби України не погоджується з Висновком та подає на оскарження висновку до адміністративного суду. Додатково докази звернення до суду будуть надані у строк визначений Законом України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації
25.09.2023 16:21
Документи інформації про усунення порушення
25.09.2023 16:21
-
01.02.2024 10:02
-
01.02.2024 10:21
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору про закупівлю від 07.06.2023 № 41-23.
Результат
Усунуто
Дата публікації
01.02.2024 12:52
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
: так встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Документи інформації про усунення порушення
01.02.2024 12:54
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. № 101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-11-005928-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що у разі ненадання Замовником у вищевказані терміни інформації та копій документів зазначених у запиті, Управління у відповідності до вимог ст. 14 Закону має право звертатись до органів Національної поліції щодо негайного вжиття відповідних заходів для припинення такої протидії та сприяння службовим особам органу державного фінансового контролю у виконанні їх обов'язків, а також вжиття заходів для притягнення винних осіб до встановленої законом відповідальності.
Рішеня
13.09.2023 16:50
Орган перевірки
19.09.2023 00:00
Документи повідомлення
13.09.2023 16:52
-
Відповідь
Відповідь на запит
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі робіт з капітального ремонту лікувального корпусу А-3 ін. № 101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району. Технічні, якісні та кількісні характеристики, розмір витрат предмету закупівлі складено на підставі проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт лікувального корпусу А-3 ін. № 101310024 за адресою: смт. Немирів, вул. Курортна 22, Львівської області, Яворівського району». Проектно-кошторисна документація розроблена відповідно до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт, які викладені у Технічному завданні ( Додаток 3 до тендерної документації). Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт № 14-0404/01-22 від 07 жовтня 2022 року щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» з урахуванням ПДВ.
Рішеня
15.09.2023 14:48
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Запит на роз'яснення щодо висновку
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення щодо вчинення необхідних дій для усунення порушень зазначених у висновку від 18.09.2023 року: 1) яка інформація повинна бути оприлюднена, що буде свідчити про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень; 2) які документи можуть свідчити про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень. Просимо надати відповідь в найкоротші терміни.
Висновку
20.09.2023 11:46
Замовник
Документи повідомлення
20.09.2023 11:46
-
Запит
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області надається відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Враховуючи порушення встановлені в ході проведення моніторингу у пункті 3 розділу ІІ «КОНСТАТУЮЧА ЧАСТИНА» Висновку зазначено: « З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 07.06.2023 № 41-23, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Крім того, пунктом 16.4. розділу 16. «Порядок змін умов договору та розірвання договору» договору про закупівлю від 07.06.2023 № 41-23 передбачено, що «Даний договір може бути розірвано за взаємною згодою Сторін шляхом укладення Сторонами відповідної додаткової угоди до даного Договору». Враховуючи вищевикладене, Замовник оприлюднює інформацію в електронній системі закупівель, що вжитими заходами розірвано договір про закупівлю, та завантажує копію додаткової угоди.
Висновку
09.10.2023 12:59
Орган перевірки
Документи повідомлення
09.10.2023 13:01
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
27 903 505 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2023 12:00
Замовник:
САНАТОРІЙ "ПРИКОРДОННИК- НЕМИРІВ" (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1487) ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380673550321
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
27 903 505 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2023 12:00
Замовник:
САНАТОРІЙ "ПРИКОРДОННИК- НЕМИРІВ" (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1487) ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380673550321
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності