Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт та влаштування в підвальних приміщеннях закладу дошкільної освіти (ясла-садок)"Веселка" захисних споруд цивільного захисту, укриття, Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області по вул. Рекунова, 3-б, в селищі Гостомель від Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-05-06-000563-a
Id Tender 1999db6b1bb843459d6bd184638cbcd3
План UA-P-2023-05-06-000071-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.06.2023 15:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 340 601.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
66 703.01 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.05.2023 17:26 до 15.05.2023 11:00
Завершено
Період уточнень
з 06.05.2023 17:26
до 12.05.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.05.2023 17:26
до 12.05.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2023 11:03
до 23.05.2023 19:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.05.2023 16:25
до 29.05.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.05.2023 19:09
до 02.06.2023 15:33
Період уточнень
з 06.05.2023 17:26 до 12.05.2023 00:00
Період оскарження
з 06.05.2023 17:26 до 12.05.2023 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2023 11:03 до 23.05.2023 19:09
Період кваліфікації
з 15.05.2023 11:03 до 23.05.2023 19:09
Основні параметри
Капітальний ремонт та влаштування в підвальних приміщеннях закладу дошкільної освіти (ясла-садок)"Веселка" захисних споруд цивільного захисту, укриття, Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області по вул. Рекунова, 3-б, в селищі Гостомель
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
13 340 601.6 грн.
Капітальний ремонт та влаштування в підвальних приміщеннях закладу дошкільної освіти (ясла-садок)"Веселка" захисних споруд цивільного захисту, укриття, Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області по вул. Рекунова, 3-б, в селищі Гостомель
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт та влаштування в підвальних приміщеннях закладу дошкільної освіти (ясла-садок)"Веселка" захисних споруд цивільного захисту, укриття, Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області по вул. Рекунова, 3-б, в селищі Гостомель
Очікувана вартість
13 340 601.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
66703,01
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.05.2023 11:03
Закінчення аукціону
15.05.2023 11:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт та влаштування в підвальних приміщеннях закладу дошкільної освіти (ясла-садок)"Веселка" захисних споруд цивільного захисту, укриття, Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області по вул. Рекунова, 3-б, в селищі Гостомель
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08290, Україна, Київська область, с. Гостомель Бучанського району , вул. Рекунова, 3-б
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 100 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 100 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
Пропозиція:
11 924 364.82 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДЕЛС"
Пропозиція:
11 857 449.1 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНТЕХНО"
Пропозиція:
12 595 770 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
Пропозиція:
12 970 347.22 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.05.2023 17:26
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марта Чайкун
Електронна пошта
Телефон
+380442067433
Сайт:
http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21467647
Повна назва
Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Юрія Іллєнка, 40
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт та влаштування в підвальних приміщеннях закладу дошкільної освіти (ясла-садок)"Веселка" захисних споруд цивільного захисту, укриття, Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області по вул. Рекунова, 3-б, в селищі Гостомель
Період вимог/скарг з 19.05.2023 16:25 по 25.05.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2023 17:26
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2023 17:26
Період вимог/скарг з 23.05.2023 19:09 по 29.05.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2023 17:26
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.05.2023 17:26
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до приміток підпункту а) Додатку 1 до тендерної документації до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою 1 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання робіт». Крім того, відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації: У разі використання власних будівельних машин наявних у учасників процедури закупівлі, надати підтвердження обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників машин, які підлягають державній реєстрації та обліку. Учасником надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання робіт Вих. № 431 від 11.05.2023, відповідно до якої наявні позиції, по яким підстава користування - «власне». Учасник має надати підтвердження обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників машин, які підлягають державній реєстрації та обліку щодо використання власних будівельних машин наявних у учасника процедури закупівлі або надати оновлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання робіт. При цьому, Учасник процедури закупівлі надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини та механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - відповідний договір, в якому зазначається кількість та види механізмів, які будуть залучені на весь термін виконання робіт; - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми не підлягають державній реєстрації, інший документ, що посвідчує право власності (обліку); - акти приймання-передачі Учаснику (або інший документ, який підтверджує факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогам чинного законодавства 31 України та /або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання Учасником на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі, у випадку відсутності такого підтвердження у договорі.
Створено
22.05.2023 17:51
Надати до
23.05.2023 17:51
Договір
UA-2023-05-06-000563-a-b1
Підписаний і діє
Номер
№ 41-23
11 924 364.82 грн.
9 936 970.68 грн.
З ПДВ
Підписано
02.06.2023
Строк дії договору з
02.06.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт та влаштування в підвальних приміщеннях закладу дошкільної освіти (ясла-садок)"Веселка" захисних споруд цивільного захисту, укриття, Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області по вул. Рекунова, 3-б, в селищі Гостомель
Номенклатура
Капітальний ремонт та влаштування в підвальних приміщеннях закладу дошкільної освіти (ясла-садок)"Веселка" захисних споруд цивільного захисту, укриття, Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області по вул. Рекунова, 3-б, в селищі Гостомель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38831585

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-06-02-000073
Дата створення проекту
02.06.2023 13:16
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
02.06.2023 14:30
Дата публікації висновку про результати
26.06.2023 17:07
Дата завершення усунення порушень
30.06.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
24.06.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.06.2023 № 157 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 27 UA-2023-05-06-000563-a 06.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2023 00:00
Документи рішення
02.06.2023 14:30
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.05.2023 № 85, реєстр отриманих тендерних пропозицій, звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 11.05.2023 та відповідь Замовника від 12.05.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДЕЛС» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДЕЛС»), товариства з обмеженою відповідальністю «І. Б. К. Девелопмент» (далі – ТОВ «І. Б. К. Девелопмент»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до 23.05.2023, протокольні рішення уповноваженої особи від 19.05.2023 № 118 та від 23.05.2023 № 122, повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2023, договір від 02.06.2023 № 41-23 на суму 11 924 364,82 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника, отримані 13.06.2023 та 20.06.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДЕЛС» та ТОВ «І. Б. К. Девелопмент», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
22.06.2023 00:00
Дата публікації
26.06.2023 17:07
Документи висновку
26.06.2023 17:07
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт капітального ремонту та влаштування в підвальних приміщеннях закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Веселка» захисних споруд цивільного захисту, укриття, Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області по вул. Рекунова, 3-б, в селищі Гостомель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-06-000563-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
08.06.2023 13:51
Орган перевірки
14.06.2023 00:00
Документи повідомлення
08.06.2023 13:51
-
Відповідь
відповідь на запит
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітального ремонту та влаштування в підвальних приміщеннях закладу дошкільної освіти (ясла-садок)"Веселка" захисних споруд цивільного захисту, укриття, Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області по вул. Рекунова, 3-б, в селищі Гостомель відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрекспертиза Груп» від 30.11.2022 № 0119-4299-22/УЕГ/А. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках «Про внесення змін до Обласної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018-2023 роки», затвердженою рішенням Київської обласної ради восьмого скликання від 21.03.2023 року № 537-16-VІІІ. Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275, Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2023/05/obgruntuvannya-kapitalnyj-remont-veselka-po-vul.-rekunova-3-b-v-selyshhi-gostomel.pdf
Рішеня
13.06.2023 15:27
Замовник
Документи повідомлення
13.06.2023 15:28
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт капітального ремонту та влаштування в підвальних приміщеннях закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Веселка» захисних споруд цивільного захисту, укриття, Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області по вул. Рекунова, 3-б, в селищі Гостомель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-06-000563-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати позитивний експертний звіт товариства з обмеженою відповідальністю «Укрекспертиза Груп» від 30.11.2022 № 0119-4299-22/УЕГ/А. 2. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання учасником ТОВ «І. Б. К. Девелопмент» вимог пункту 2 додатку №1 до тендерної документації, а саме надання банківської гарантії, яка підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. При цьому в тендерній пропозиції ТОВ «І. Б. К. Девелопмент» відсутній файл з банківською гарантією. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
15.06.2023 14:12
Орган перевірки
21.06.2023 00:00
Документи повідомлення
15.06.2023 14:13
-
Відповідь
відповідь на запит
1. Позитивний експертний звіт товариства з обмеженою відповідальністю «Укрекспертиза Груп» від 30.11.2022 № 0119-4299-22/УЕГ/А знаходиться у вкладенні. 2. Відповідно до вимог пункту 2 додатку №1 до тендерної документації, а саме: 2) Банківська гарантія, яка підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (подається окремим файлом) згідно з вимогами, наведеними у пункті 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ тендерноої документації . Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Відповідно до пункту 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації : Забезпечення тендерної пропозиції - НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ. крім того, відповідно до оголошення про проведенні відкритих торгів, забезпечення тендерної пропозиції - 0,00 грн. (тобто - не вимагається). Тому, щодо надання інформації та відповідних документів щодо виконання учасниками зазначеної закупівлі вимог пункту 2 додатку №1 до тендерної документації, а саме надання банківської гарантії, яка підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. вважається виконано, оскільки забезпечення тендерної пропозиції - НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ. При цьому, в тендерній пропозиції ТОВ «І. Б. К. Девелопмент» та пропозиціях інших учасників зазначеноїзакупівлі відсутній файл з банківською гарантією, оскільки Забезпечення тендерної пропозиції - НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ, що відповідає вимогам тендерної документації.
Рішеня
20.06.2023 12:09
Замовник
Документи повідомлення
-
20.06.2023 12:10
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 340 601.6 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2023 11:00
Замовник:
Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442067433
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 340 601.6 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2023 11:00
Замовник:
Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442067433
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності