Показати схожі тендери

Закупівля Придбання споруди цивільного захисту (укриття) від Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-04-28-004389-a
Id Tender 8a2592dc2ee945da9ab8b4e863e8d154
План UA-P-2023-04-28-001378-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.05.2023 15:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.04.2023 12:08 до 15.05.2023 09:00
Завершено
Період уточнень
з 28.04.2023 12:08
до 12.05.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.04.2023 12:08
до 12.05.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2023 09:00
до 16.05.2023 12:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.05.2023 12:27
до 22.05.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.05.2023 12:27
до 25.05.2023 15:08
Період уточнень
з 28.04.2023 12:08 до 12.05.2023 00:00
Період оскарження
з 28.04.2023 12:08 до 12.05.2023 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2023 09:00 до 16.05.2023 12:27
Період кваліфікації
з 15.05.2023 09:00 до 16.05.2023 12:27
Основні параметри
Придбання споруди цивільного захисту (укриття)
Рішення сесії Берегівської міської ради №1950 від 04.04.2023 "Про внесення змін до Титульного списку видатків на розвиток Берегівської територіальної громади на 2023 рік, затвердженого рішенням 23 сесії VIII скликання від 14.12.2022 року № 1732 зі змінами від 17.02.2023 року
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 200 000 грн.
Придбання споруди цивільного захисту (укриття)
Назва предмета закупівлі
Придбання споруди цивільного захисту (укриття)
Очікувана вартість
2 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Придбання споруди цивільного захисту (укриття)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90233, Україна, Закарпатська область, Берегівський район, с.Яноші, Кадастровий номер земельної ділянки 2120485200: 10:002:0038
Дата постачання по
31.08.2023 12:13
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Придбання споруди цивільного захисту (укриття)
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Спецбудпрораб"
Пропозиція:
1 760 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.05.2023 09:44
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
28.04.2023 12:08
Тендерна документація
28.04.2023 12:08
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мухтарова Ніна Петрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380976425920
Замовник
ЄДРПОУ
26099415
Назва (англійською мовою)
Department of Municipal Ekonomy and lmprovement of Beregovo City Council
Повна назва
Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Municipal Ekonomy and lmprovement of Beregovo City Council
Поштовий індекс
90202
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
місто Берегове
Адреса
вулиця Богдана Хмельницького, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Придбання споруди цивільного захисту (укриття)
Період вимог/скарг з 16.05.2023 12:27 по 22.05.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.05.2023 12:27
-
15.05.2023 09:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-04-28-004389-a-b1
Підписаний і діє
Номер
35/2023
1 760 000 грн.
1 760 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.05.2023
Строк дії договору з
25.05.2023
по
31.08.2023
Номенклатура
1 (штуки)
Придбання споруди цивільного захисту (укриття)
Номенклатура
Придбання споруди цивільного захисту (укриття)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 серпня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Спецбудпрораб"
Повна назва
ТОВ "Спецбудпрораб"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44973886

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.05.2023 15:08
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-07-18-000002
Дата створення проекту
18.07.2023 09:00
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.07.2023 09:21
Дата публікації висновку про результати
04.08.2023 12:48
Дата завершення усунення порушень
19.08.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
09.08.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 555-05-13
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.07.2023 № 21-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 17.07.2023 № 21-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-04-28-004389-a 28.04.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.07.2023 00:00
Документи рішення
18.07.2023 09:21
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266, далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 20.04.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради, (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.04.2023 №32, зі змінами внесеними у Додаток 3 від 10.05.2023; відповіді Замовника, щодо змісту тендерної документації, надані на звернення учасників; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Спецбудпрораб» ( далі – ТОВ «Спецбудпрораб»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та про намір укласти договір «Спецбудпрораб» від 16.05.2023 №35; повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2023 року; договір про закупівлю товару від 25.05.2023 №35/2023; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 18 та 20 липня 2023 року. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі «Придбання споруди цивільного захисту (укриття)», Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, через електронну систему закупівель 18 та 20 липня 2023 року Замовнику було направлено запити для надання пояснень та документів, проте Замовником відповіді та документи надані на шостий (26.07.2023) та четвертий (26.07.2023) робочі дні (відповідно), чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, джерелом фінансування закупівлі «Придбання споруди цивільного захисту (укриття)» за ID: UA-2023-04-28-004389-a є кошти місцевого бюджету. Також, відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/26099415/profile) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів. Так, пунктом 4-1 Постанови №710 (постанову доповнено пунктом 4-1 змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки постановлено забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Проте, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі та наданих Замовником пояснень встановлено, що в порушення пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником, як розпорядником бюджетних коштів, не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. За результатами аналізу тендерної документації встановлено, що у пункті 5 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив підстави відхилення тендерної пропозиції учасника (переможця) торгів без врахування змін, внесених Постановою Кабінету Міністрів України № 157 від 17.02.2023 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» до пункту 41 Особливостей, а саме: зміни, внесені до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей; абзаци третій та сьомий підпункту 1 пункту 41 Особливостей викладені у новій редакції; абзац третій підпункту 2 Особливостей виключений з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника. Окрім того, за результатами аналізу тендерної документації встановлено, що на порушення пункту 44 Особливостей тендерна документація (пункті 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») містить вимоги до переможця процедури закупівлі щодо підтвердження відсутності підстав, які не відповідають вимогам абзацу п’ятнадцятого цього пункту. Також, під час аналізу тендерної документації Замовника встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону №922-VIII, а саме: на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Таким чином, Замовник розробив та затвердив тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим порушив вимоги пункту 14 частини другої, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спецбудпрораб» та визначення його переможцем торгів встановлено наступне. Замовником у пункті 1 додатку 2 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» тендерної документації встановлено вимогу щодо надання довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за встановленою формою 1 та документів, які підтверджують зазначену у довідці інформацію, зокрема, право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо. На виконання вищеописаної вимоги учасником ТОВ «Спецбудпрораб» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 15.05.2023 №5 (файл «5. Довідка МТБ.pdf» в складі архіву «Тендерна пропозиція.rar»), з інформацією про наступні транспортні засоби: КАМАЗ 532130 вантажний автокран 1-20Т-С, 1998 р.в., JCB 4CX SITEMASTER, т 01253,2020 р.в. та на підтвердження права їх володіння зазначено договір про надання послуг №1 від 13.05.2023. Слід зауважити, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «Спецбудпрораб» договір про надання послуг № 1 від 13.05.2023 відсутній. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Спецбудпрораб» міститься договір від 05 травня 2023 №05/05/23, який містить дані щодо КАМАЗ 532130 вантажний автокран 1-20Т-С, 1998 р.в., JCB 4CX SITEMASTER, т 01253,2020 р.в.. Окрім того, Замовником у пункті 2 додатку 2 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» тендерної документації вимагається надання довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою формою 2 та документів, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці, зокрема, накази про призначення працівників або цивільно-правові договори. На виконання даної вимоги учасником ТОВ «Спецбудпрораб» надано довідку від 15.05.2023 №6 (файл «6. Довідка працівники.pdf» в складі архіву «Тендерна пропозиція.rar»), у якій містяться дані щодо: Томашевського Івана Михайловича (наказ про призначення №1 від 05.12.2022), Гербенського Володимира Антоновича (наказ про призначення №2 від 13.05.2023), Войтенка Олександра Віталійовича (цивільно-правова угода №3 від 03.04.2023), Дзюри Володимира Пертовича (цивільно-правова угода №4 від 03.04.2023). Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спецбудпрораб» відсутні документи на підтвердження інформації зазначеною в довідці 15.05.2023 №6, а саме відсутні: накази про призначення №1 від 05.12.2022 та від 13.05.2023, цивільно-правові угоди №3 та №4 від 03.04.2023, чим недотримано вимоги пункту 2 додатка 2 тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, учасником ТОВ «Спецбудпрораб» документально не підтверджено (в повному обсязі) кваліфікаційні критерії щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у спосіб, встановлений Замовником у тендерній документації та який би в повній мірі відповідав вимогам Замовника. Окрім того, у розділі IV «Вимоги до наявності документів по предмету закупівлі» Додатку 3 тендерної документації на підтвердження відповідності учасника технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі Замовником визначені перелік документів та умови їх надання, однак під час здійснення моніторингу встановлено, що документи, подані у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спецбудпрораб» не відповідають установленим Замовником вимогам, зокрема: - пунктом 2 розділу IV Додатку 3 тендерної документації передбачено надання документа про якість, в якому завод гарантує міцність бетону (при зберіганні контрольних зразків в нормальних умовах по ДСТУ Б.В:2.6-2:2009) досягає необхідної міцності:С25/30кг/см2, відповідної проектної марки у віці 28 діб з дня виготовлення виробів. Проте, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спецбудпрораб» документ про якість від 15.05.2023 №10 (файл «10. Документ про якість.pdf» в складі архіву «Тендерна пропозиція.rar») не є документом про якість, в якому завод гарантує міцність бетону, оскільки наданий у вигляді довідки в довільній формі від імені самого учасника (за підписом директора) ТОВ «Спецбудпрораб». Також, відповідно наданої виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань №392225392065 від 07.12.2022, у ТОВ "Спецбудпрораб" відсутній вид діяльності з виробництва бетону. При цьому, згідно наданих технічних умов виробником товару є ТОВ «СБМ Захід». Отже, наданий учасником у складі тендерної пропозиції документ про якість від 15.05.2023 №10 не відповідає вимогам пункту 2 розділу IV Додатку 3 тендерної документації; - згідно з пунктом 3 розділу IV Додатку 3 тендерної документації – «на запропонований модуль споруди захисної надати Технічні умови, зареєстровані згідно чинного законодавства України, також на запропонований захисний модуль надати сертифікат відповідності». Згідно наданого учасником сертифікату відповідності (файл «8. Сертифікат відповідності.pdf» в складі архіву «Тендерна пропозиція.rar») виробником продукції є ТОВ «ІНДУСТРІЯ ЛВ», тоді як відповідно до наданого технічного паспорту (файл «Технічний паспорт Укриття ВАРТА2.pdf» в складі архіву «Тендерна пропозиція.rar») та технічних умов (файл «Технічні Умови ВАРТА2_20230420_0001.pdf» в складі архіву «Тендерна пропозиція.rar») - виробником продукції є ТОВ «СБМ Захід». Враховуючи зазначене, наданий сертифікат відповідності не відповідає інформації, зазначеній у технічних умовах, як наслідок, учасником ТОВ «Спецбудпрораб» не підтверджено вимогу пункту 3 розділу IV Додатку 3 тендерної документації; - відповідно до вимог пункту 4 розділу IV Додатку 3 тендерної документації, учасник має надати ЕКСПЕРТНУ ОЦІНКУ на предмет закупівлі товару (захисна споруда цивільного захисту), «Захист» місткістю до 50 осіб. Проте, всупереч даної вимоги тендерної документації учасником надано документ довільної форми з назвою «Експертна оцінка» від 15.05.2023 №11 (файл «11. Експертна оцінка.pdf» в складі архіву «Тендерна пропозиція.rar»), складений учасником ТОВ «Спецбудпрораб», у якому відсутня інформація щодо кількості (місткості ) осіб - до 50. З огляду на вищевикладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області 20.07.2023 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, яким чином здійснювалася оцінка тендерної пропозиції ТОВ «Спецбудпрораб» та було прийнято рішення про її відповідність установленим вимогам тендерної документації Замовника. Надані Уповноваженою особою Замовника пояснення не обґрунтовують прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Спецбудпрораб» установленим вимогам тендерної документації Замовника та не спростовують виявлені під час моніторингу процедури закупівлі невідповідності, що підлягали виправленню відповідно до пункту 40 Особливостей, який є імперативною нормою та визначає обов’язок розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Проте, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити вищезазначені невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей, що призвело до укладання договору з учасником ТОВ «Спецбудпрораб», тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей (абзац другий підпункту 2 пункту 41 Особливостей) та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII (абзац п’ятий підпункту 2 пункту 41 Особливостей). Таким чином, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено, що Замовником на порушення вимог абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «Спецбудпрораб», а укладено з ним договір від 25.05.2023 №35/2023 на суму 1 760 000,00. Згідно наявної інформації на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів (https://spending.gov.ua/new/transactions/search) Замовником 18.07.2023 здійснено оплату за договором від 25.05.2023 №35/2023 в повному обсязі на підставі накладної від 11.07.2023 № 1.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником, як розпорядником бюджетних коштів, не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено, що тендерна документація складена з порушенням вимог пункту 14 частини другої, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Спецбудпрораб» установлено порушення вимог пункту 40, абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939- XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог пункту 4-1 Постанови №710, абзацу першого частини п’ятої статті 8, пункту 14 частини другої абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, пункту 28, 40, абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (зокрема, шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку.
Дата висновку
04.08.2023 00:00
Дата публікації
04.08.2023 12:48
Документи висновку
04.08.2023 12:48
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою недопущення повторного порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, або інших порушень законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником, чи ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом, було прийнято рішення зобов'язати уповноважену особу у сфері публічних закупівель підвищити рівень кваліфікації, зокрема шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи, а також поглибленого вивчсення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації
07.08.2023 14:59
Документи інформації про усунення порушення
07.08.2023 15:00
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Придбання споруди цивільного захисту (укриття)», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-04-28-004389-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі? Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
18.07.2023 10:30
Орган перевірки
22.07.2023 00:00
Документи повідомлення
18.07.2023 10:31
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Придбання споруди цивільного захисту (укриття)», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-04-28-004389-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: Управлінням міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради (далі Замовник) у Додатку 3 тендерної документації на підтвердження відповідності учасника технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі визначені вимоги щодо наявності документів по предмету закупівлі, однак під час здійснення моніторингу встановлено, що документи, подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "Спецбудпрораб" не відповідають установленим Замовником вимогам, зокрема: - «документ про якість, в якому завод гарантує міцність бетону (при зберіганні контрольних зразків в нормальних умовах по ДСТУ Б.В:2.6-2:2009) досягає необхідної міцності:С25/30кг/см2, відповідної проектної марки у віці 28 діб з дня виготовлення виробів», проте наданий документ (файл «10. Документ про якість.pdf» в складі архіву «Тендерна пропозиція.rar») у складі тендерної пропозиції ТОВ «Спецбудпрораб» не є документом про якість від заводу, а наданий у вигляді довідки в довільній формі від учасника; - «на запропонований модуль споруди захисної надати Технічні умови зареєстровані згідно чинного законодавства України, також на запропонований захисний модуль надати сертифікат відповідності», проте надані технічні умови (файл «Технічні Умови ВАРТА2_20230420_0001.pdf» в складі архіву «Тендерна пропозиція.rar») у складі тендерної пропозиції учасника не мають відмітку про реєстрацію згідно чинного законодавства України; також згідно наданого сертифікату відповідності (файл «8. Сертифікат відповідності.pdf» в складі архіву «Тендерна пропозиція.rar») виробником продукції є ТОВ «ІНДУСТРІЯ ЛВ», тоді як відповідно до наданого технічного паспорту (файл «Технічний паспорт Укриття ВАРТА2.pdf» в складі архіву «Тендерна пропозиція.rar»), а також згідно розроблених та затверджених технічних умов (файл «Технічні Умови ВАРТА2_20230420_0001.pdf» в складі архіву «Тендерна пропозиція.rar») - виробником продукції є ТОВ «СБМ Захід»; - «надати ЕКСПЕРТНУ ОЦІНКУ на предмет закупівлі товару (захисна споруда цивільного захисту), «Захист» місткістю до 50 осіб», проте наданий документ від учасника (файл «11. Експертна оцінка.pdf» в складі архіву «Тендерна пропозиція.rar») не є Експертною оцінкою в розумінні статті 45 Кодексу цивільного захисту України. Також, наданий документ, складений на бланку учасника в довільній формі та не відповідає вимогам, що зазначені у тендерній документації, а саме: не вказана кількість осіб 50, документ виданий не на споруду «Захист». - згідно розділу ІІІ Додатку 3 тендерної документації передбачені послуги, пов’язані з постачанням предмету закупівлі, які включені у вартість виробу, а саме: встановлення та монтаж тимчасового укриття (захисного модуля), фарбування інтер’єру та екстер’єру, встановлення місць для сидіння та інші. Водночас, пунктом 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання інформації щодо залучення/не залучення субпідрядників/співвиконавців та вимога щодо інформації/документів, які мають бути подані у разі їх залучення, а саме: учасник повинен надати довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування та місцезнаходження, види робіт, які доручатимуться йому на виконання та орієнтовну вартість робіт субпідрядної організації сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції з обов’язковим наданням ліцензій та інших дозвільних документів, якщо отримання ліцензії та інших дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством та довідку довільної форми щодо відсутності відсутність підстав у субпідрядників/співвиконавців, визначених ст. 17 (крім пунктів 1, 7 та 13 частини першої статті 17 Закону). У разі не залучення субпідрядників/співвиконавців надається лист у довільній формі, в якому зазначається, що субпідрядні організації залучатися не будуть. Учасником надано «Гарантійний лист» від 15.05.2023 року (файл «13. Гарантійний лист монтаж пожежної сигналізації.pdf» в складі архіву «Тендерна пропозиція.rar») з інформацією про залучення сторонньої організації, надано ліцензію з монтажу систем пожежної сигналізації та вогнезахисного обробляння (файл «14. Реєстр ліцензії субпідрядника.pdf» в складі архіву «Тендерна пропозиція.rar»), проте інформація/документи про субпідрядні організації, що вимагалися Замовником у пункті 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в складі пропозиції ТОВ "Спецбудпрораб" відсутня. Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення/інформацію та підтвердні документи, яким чином здійснювалася оцінка тендерної пропозиції ТОВ «Спецбудпрораб» відповідно до пункту 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додатку 3 тендерної документації та прийнято рішення про її відповідність установленим вимогам. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде здійснено посилання в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
20.07.2023 16:35
Орган перевірки
26.07.2023 00:00
Документи повідомлення
20.07.2023 16:36
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені на підставі запиту цінових пропозиції на ринку, а також аналізу публічної інформації, що наявна на сайті уповноваженого органу. 2. Відповідно до положень пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (надалі – Постанова КМУ) рекомендується з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Таким чином, за змістом вищезазначеного формулювання змісту пункту Постанови КМУ органам місцевого самоврядування надано рекомендації щодо затвердження заходів щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. Зазначений зміст формулювання несе рекомендаційний, а не зобов’язальний характер вчинення відповідних дій. Слід зазначити, що Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради є отримувачем бюджетних коштів та з урахуванням рекомендаційного характеру положень Постанови КМУ, не оприлюднював обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що положення вищезазначеної Постанови КМУ стосуються саме розпорядників бюджетних коштів – органам місцевого самоврядування, яким надано рекомендації з оприлюднення на власних сайтах обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. Звертаємо увагу, що відповідно до статті 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Однак, Закон чи інші нормативно-правові акти у сфері закупівель не встановлюють обов’язкових вимог щодо порядку обчислення Замовником очікуваної вартості. Не є таким нормативно-правовим актом, який встановлює обов’язок Замовника визначати та обґрунтовувати очікувану вартість, і Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275, оскільки остання має рекомендаційних характер (п.1 вказаної методики). А також, положення Закону не зобов’язують Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному сайті.
Рішеня
26.07.2023 12:47
Замовник
Документи повідомлення
26.07.2023 12:48
-
Відповідь
пояснення
детальне пояснення описано у файлі "пояснення моніторингу 2"
Рішеня
26.07.2023 12:57
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2023 09:00
Замовник:
Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради
Контактний телефон:
+380976425920
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2023 09:00
Замовник:
Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради
Контактний телефон:
+380976425920
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності