Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт вул. М’ятинська в м. Дубно (коригування) (Код ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) від ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-04-24-010104-a
Id Tender 8114aa4ecf374c29a96feca6e0a83ee2
План UA-P-2023-04-24-003912-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.05.2023 15:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 648 744 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
68 243.72 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.04.2023 17:07 до 02.05.2023 09:00
Завершено
Період уточнень
з 24.04.2023 17:07
до 29.04.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.04.2023 17:07
до 29.04.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.05.2023 09:02
до 12.05.2023 09:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.05.2023 10:03
до 18.05.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.05.2023 09:18
до 19.05.2023 15:58
Період уточнень
з 24.04.2023 17:07 до 29.04.2023 00:00
Період оскарження
з 24.04.2023 17:07 до 29.04.2023 00:00
Період кваліфікації
з 02.05.2023 09:02 до 12.05.2023 09:18
Період кваліфікації
з 02.05.2023 09:02 до 12.05.2023 09:18
Основні параметри
Капітальний ремонт вул. М’ятинська в м. Дубно (коригування) (Код ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
13 648 744 грн.
Капітальний ремонт вул. М’ятинська в м. Дубно (коригування) (Код ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт вул. М’ятинська в м. Дубно (коригування) (Код ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
13 648 744 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
68243,72
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.05.2023 09:02
Закінчення аукціону
02.05.2023 09:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт вул. М’ятинська в м. Дубно (коригування)
Код ДК 021:2015
45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
33000, Україна, Рівненська область, м. Дубно, вул. М’ятинська
Дата постачання по
31.12.2024 17:12
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 60,0 %
Опис:
Оплата робіт проводиться в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
до затвердження у встановленому порядку Декларації про готовність об’єкта до експлуатації.
Реєстр пропозицій
Учасник:
АТ "Ю АР ДІ"
Пропозиція:
12 234 338.89 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "РОСТРАНС"
Пропозиція:
12 145 667.48 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.04.2023 15:15
-
27.04.2023 14:48
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
25.04.2023 14:34
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Жилка Олександр Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Zhylka Alexander
Електронна пошта
Телефон
+380362266863
Замовник
ЄДРПОУ
36565276
Назва (англійською мовою)
Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва (англійською мовою)
Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівне
Адреса
майдан Просвіти, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт вул. М’ятинська в м. Дубно (коригування) (Код ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Період вимог/скарг з 05.05.2023 10:03 по 11.05.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення
Зміст
За розглядом документів тендерної пропозиції Приватного підприємства "РОСТРАНС" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо предмету закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства "РОСТРАНС" відсутнє документальне підтвердження зазначеної інформації. Протягом визначеного законодавством терміну Приватного підприємства "РОСТРАНС" не усунуло вказані в електронній системі закупівель невідповідності: 1. Форма і склад статей фінансової звітності визначаються НП(С)БО 1 “Загальні вимоги до фінансової звітності”. Рядок 2000 “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)” звіту про фінансові результати призначений для відображення сум доходу (виручки) від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг (у т. ч. платежів від оренди об’єктів інвестиційної нерухомості) за вирахуванням наданих знижок, вартості повернутих раніше проданих товарів, доходів, що за договорами належать комітентам (принципалам тощо), та податків і зборів. Згідно наданої звітності учасником Приватним підприємства "РОСТРАНС" сума доходу рядок «2000» Звіту про фінансовий результат за 2022 рік становить 12’378’300,00 грн. Очікувана вартість даної закупівлі становить 13`648`744.00грн. Згідно вимог Тендерної документації сума доходу за 2022 рік має бути 99% від очікуваної вартості закупівлі , тобто 13’512’256,56грн. Таким чином Приватним підприємством "РОСТРАНС" не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». 2. В документі про Атестат виробництва на АБЗ вказано, що повинен бути обов’язково проведений технічний нагляд за станом виробництва на АБЗ у серпні 2022р. Документів стосовно цього нагляду не надано. Ґрунтовних пояснень чому відсутні документи стосовно цього технічного нагляду не надано. Відповідно до зазначеного, тендерна пропозиція учасника Приватного підприємства "РОСТРАНС" відхиляється Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 п. 41 Особливостей та п. 1 частини 1 статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
05.05.2023 10:03
-
05.05.2023 10:02
Повідомлення про рішення
02.05.2023 09:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2023 17:07
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2023 17:07
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Виявлені невідповідності: В документі про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В пп. 6. , п.4. додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження іншої інформації встановленої відповідно до законодавства: Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», відповідно до Розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» від 07.02.2013 № 73, Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції звітність за 2022 рік, а саме: - Баланс (Звіт про фінансовий стан) та Звіт про фінансові результати підприємства (Звіт про сукупний дохід) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - Або Фінансову звітність малого підприємства з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. Учасники (новостворені підприємства), які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. Учасник процедури закупівлі вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником процедури закупівлі підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме: - Сума річного доходу Учасника процедури закупівлі, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника процедури закупівлі (форма №2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника процедури закупівлі звітний період є не меншою ніж 99% від суми очікуваної вартості цієї процедури закупівлі. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документ про Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 2. Виявлені невідповідності: В документі про Атестат виробництва на АБЗ вказано, що повинен бути обов’язково проведений технічний нагляд за станом виробництва на АБЗ у серпні 2022р. Документів стосовно цього нагляду не надано. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В пп. 1.2. , п.1. таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів): Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та/або ДСТУ Б В.2.7-127:2015, ДСТУ 8959:2019, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу). Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документ про обов’язково проведений технічний нагляд за станом виробництва на АБЗ у серпні 2022р. відповідно до Атестату виробництва.
Створено
03.05.2023 10:44
Надати до
04.05.2023 10:44
Період вимог/скарг з 12.05.2023 09:18 по 18.05.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.05.2023 09:18
-
12.05.2023 09:16
Повідомлення про рішення
05.05.2023 10:03
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-04-24-010104-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1
12 234 338.89 грн.
10 195 282.41 грн.
З ПДВ
Підписано
19.05.2023
Строк дії договору з
19.05.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт вул. М’ятинська в м. Дубно (коригування)
Номенклатура
Капітальний ремонт вул. М’ятинська в м. Дубно (коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
12 234 338.89
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "Ю АР ДІ"
Повна назва
АТ "Ю АР ДІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03448860

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.05.2023 15:58
-
19.05.2023 15:52
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-05-17-000037
Дата створення проекту
17.05.2023 16:46
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.05.2023 17:04
Дата публікації висновку про результати
05.06.2023 09:19
Дата завершення усунення порушень
20.06.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
08.06.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 823-15-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 175-79-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.05.2023 № 39 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.05.2023 № 39 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-04-24-010104-a 24.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.05.2023 00:00
Документи рішення
17.05.2023 17:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-04-24-003912-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами з додатками до неї, тендерну пропозицію переможця торгів АТ "Ю АР ДІ" та відхилену пропозицію учасника ПП "РОСТРАНС" на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.05.2023 та від 12.05.2023, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду №1 від 19.05.2023 з додатками до нього, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 23.05.2023, 31.05.2023. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.05.2023 тендерну пропозицію учасника Приватного підприємства "РОСТРАНС" відхилено внаслідок не усунення протягом визначеного періоду невідповідностей вказаних в електронній системі закупівель (по виявлених невідповідностях щодо суми річного доходу та щодо невідповідності в частині відсутності в складі пропозиції ПП "РОСТРАНС" документу про обов’язково проведений технічний нагляд за станом виробництва на АБЗ у серпні 2022 року). Водночас, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника ПП "РОСТРАНС" на підставі абз. 4 пп. 1 п. 41 Особливостей з причин, викладених в протоколі уповноваженої особи від 05.05.2023, оскільки пропозиція учасника в цій частині подана у відповідності до вимог замовника, встановлених в тендерній документації. А саме, подана в складі пропозиції учасника форма №2-м містить інформацію про суму чистого річного доходу. Тендерна документація містить вимогу, що сума річного доходу учасника повинна складати не менше ніж 99% від суми очікуваної вартості. Водночас, сума річного доходу від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг – це дохід без вирахування непрямих податків. У відповідності до наданої фінансової звітності та пояснень учасника ПП «РОСТРАНС» сума річного доходу складає не менше ніж 99% від суми очікуваної вартості. Замовником вимагалось надання учасниками атестату виробництва та договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору. Тендерна документація не містить вимог про надання документу про проведений технічний нагляд за станом виробництва на АБЗ чи будь-яких інших документів, на які є посилання в атестаті виробництва. Поряд з тим, наявні невідповідності пропозиції учасника ПП «РОСТРАНС» вимогам тендерної документації в частині відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником, які не були перелічені в протоколі від 05.05.2023. У зв’язку з чим пропозиція учасника ПП «РОСТРАНС» підлягала відхиленню відповідно до пп. 2 п. 41 Особливостей. Відповідно до п. 1 та п. 6 розділу 3 тендерної документації визначені Замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Учасники повинні завантажити через електронну систему закупівель необхідні документи, що вимагаються замовником у тендерній документації та підтверджують відповідність учасника вимогам по кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним замовником в Додатку 1. Відповідно до вимог п. 2 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати: накази про призначення /або інший документ що підтверджує трудові відносини працівника з учасником згідно вказаної посади*. *Примітка: один з вищевказаних документів учасник має надати у складі тендерної пропозиції на усіх осіб зазначених у Довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. Поряд з тим, учасником торгів АТ «Ю АР ДІ» на водія автотранспортних засобів Біленького Павла Васильовича, вказаного в довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід від 28.04.2023 №Т2023-75/49, наказ про призначення /або інший документ, що підтверджує трудові відносини працівника з учасником, не надано. Згідно з вимогами Додатку 1 до переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для надання послуг/виконання робіт (згідно Технічної специфікації по предмету закупівлі) відносяться, зокрема - водії/машиністи/оператори, тощо (у кількості, що відповідає кількості машин і механізмів, зазначених у переліку необхідної техніки та обладнання для надання послуг тендерної документації) механізмів, обладнання та устаткування тощо. У переліку необхідної техніки та обладнання для надання послуг тендерної документації - довідці учасника АТ «Ю АР ДІ» від 28.04.2023 №Т2023-75/46 відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації зазначено 27 позицій найменувань машин, механізмів, обладнання та устаткування. Однак кількість посад «водії/машиністи/оператори тощо» вказаних в довідці від 28.04.2023 №Т2023-75/49 становить 25. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації встановлена вимога: Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. У випадку надання учасником копії документу або належним чином засвідченої копії документу – має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та печатку учасника (у разі наявності). Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом» тощо. Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. В складі пропозиції АТ «Ю АР ДІ» завантажена фінансова звітність товариства за 2022 рік, на якій наявні зображення, що нагадують печатку із написом «ЕП» або «Електронний підпис», що не є печаткою та підписом, і відповідно не є реквізитом документа оскільки відсутні дані, що містяться в сертифікатах кваліфікованого електронного підпису або печатки. Власноручний підпис учасника/уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та печатка учасника також відсутні на фінансовій звітності. А отже подані документи не відповідають вимогам Замовника, встановленим в тендерній документації. Викладені вище невідповідності пропозиції учасника АТ «Ю АР ДІ» вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. Пропозиція АТ «Ю АР ДІ» не містить будь-яких пояснень причин (в т.ч. законодавчі підстави) не подання учасником в складі пропозиції вказаних вище документів, визначених тендерною документацією. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція АТ «Ю АР ДІ» не відповідає вимогам тендерної документації (п. 1 та п. 6 розділу 3 тендерної документації, Додатку 1). Як наслідок в порушення вимог пп. 2 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника АТ «Ю АР ДІ» та визнано переможцем торгів. Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, які наведені в тендерній документації. Замовником перелічено формальні помилки відповідно до наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Водночас включено пункт «Інші несуттєві помилки, які не впливають на зміст тендерної пропозиції», що не передбачено наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710. Згідно з п. 51 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 27.04.2023 Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації. В протоколі вказано, що Перелік змін додається (додаток 1 цього протоколу). А саме, в додатку №1 до даного протоколу вказано документ тендерної документації до якого внесено зміни - Додаток № 2 до тендерної документації викласти у новій редакції. Водночас перелік внесених змін до додатку №2 до тендерної документації відсутній. В електронну систему 27.04.2023 завантажено нову редакцію додатку №2 до тендерної документації. Однак Замовником разом із додатком №2 розміщеним у вигляді нової редакції не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться до вказаного додатку, чим не дотримано вимоги п. 51 Особливостей та п.3 частини першої статті 10 Закону. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-04-24-010104-a оприлюднене 24 квітня 2023 року. На власному веб-сайті arhioda.gov.ua Замовником в розділі «Обгрунтування» за предметом «Вулиця М’ятинська (Дубно) дорога» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене 04.05.2023 (дата створення – 04.05.2023 14:20), тобто з недотриманням вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено невідповідність Переліку формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм пп. 2 пункту 41, абз.4 пп. 1 п. 41 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм п. 51 Особливостей та п.3 частини першої статті 10 Закону. Крім того, встановлено недотримання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору відповідно до законодавства, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
02.06.2023 00:00
Дата публікації
05.06.2023 09:19
Документи висновку
05.06.2023 09:19
-
Оскарження в суді
Ознайомившись з висновком про наявність або відсутність порушень законодавства за результатами моніторингу, повідомляємо, що висновок буде оскаржено до суду. Додатково докази звернення до суду будуть надані у строк визначений Законом України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації
12.06.2023 16:58
Інформація про відкриття провадження
14.06.2023
надаємо інформацію щодо оскарження у суді
Документи оскарження в суді
12.06.2023 16:59
-
15.06.2023 09:18
-
Повідомлення
Запит
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт вул. М’ятинська в м. Дубно (коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-04-24-010104-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.05.2023 тендерну пропозицію учасника Приватного підприємства "РОСТРАНС" відхилено внаслідок не усунення протягом визначеного періоду невідповідностей вказаних в електронній системі закупівель. Щодо виявлених невідповідностей щодо суми річного доходу. Згідно з вимогами пп. 6 п.4 додатку № 1 до тендерної документації про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю учасників, Учасник процедури закупівлі вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, Учасником процедури закупівлі підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме: - Сума річного доходу Учасника процедури закупівлі, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника процедури закупівлі (форма №2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника процедури закупівлі звітний період є не меншою ніж 99% від суми очікуваної вартості цієї процедури закупівлі. Подана в складі пропозиції учасника форма №2-м містить інформацію про суму чистого доходу. Алгоритм заповнення форми «Звіт про фінансові результати» передбачає, що у рядку "Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)" відображається дохід (виручка) від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг (в учасника ПП "РОСТРАНС" складає не менше ніж 99% від суми очікуваної вартості) за вирахуванням податку на додану вартість. В тендерній документації не конкретизовано, що дані про річний дохід мають відповідати рядку форми №2 «чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)». Щодо невідповідності в частині відсутності в складі пропозиції ПП "РОСТРАНС" документу про обов’язково проведений технічний нагляд за станом виробництва на АБЗ у серпні 2022 року. То відповідно до пп. 1.2 п.1 таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та/або ДСТУ Б В.2.7-127:2015, ДСТУ 8959:2019, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу). Отже, тендерна документація не містить вимог про надання учасниками документу про проведений технічний нагляд за станом виробництва на АБЗ чи будь-яких інших документів, на які є посилання в атестаті виробництва. Враховуючи вищевикладене Замовником відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника ПП "РОСТРАНС" з причин викладених в протоколі уповноваженої особи від 05.05.2023. Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо правомірності відхилення пропозиції учасника торгів ПП "РОСТРАНС". Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Рішеня
18.05.2023 11:09
Орган перевірки
24.05.2023 00:00
Документи повідомлення
18.05.2023 11:11
-
Відповідь
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту вул. М’ятинська в м. Дубно (коригування) (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-24-010104-a) повідомляємо наступне. 1.) В пп. 6. п.4. додатку № 1 до тендерної документації вимагалось, що на підтвердження іншої інформації встановленої відповідно до законодавства: Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», відповідно до Розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» від 07.02.2013 № 73, Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції звітність за 2022 рік, а саме: - Баланс (Звіт про фінансовий стан) та Звіт про фінансові результати підприємства (Звіт про сукупний дохід) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - Або Фінансову звітність малого підприємства з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. Учасники (новостворені підприємства), які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. Учасник процедури закупівлі вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником процедури закупівлі підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме: - Сума річного доходу Учасника процедури закупівлі, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника процедури закупівлі (форма №2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника процедури закупівлі звітний період є не меншою ніж 99% від суми очікуваної вартості цієї процедури закупівлі. Приватне підприємство "РОСТРАНС" на підтвердження фінансової спроможності надало Баланс та звіт про фінансовий результат за 2022 рік, але згідно наданої звітності учасником Приватним підприємством "РОСТРАНС" сума доходу рядок «2000» Звіту про фінансовий результат за 2022 рік становить 12’378’300,00 грн. Очікувана вартість даної закупівлі становить 13'648'744.00грн. Згідно вимог Тендерної документації сума доходу за 2022 рік має бути 99% від очікуваної вартості закупівлі , тобто 13’512’256,56грн. Як того вимагає законодавство, учаснику ПП "РОСТРАНС" було надано можливість виправити помилки. Однак, Учасник ПП "РОСТРАНС" не надав підтвердження фінансової звітності, яка повинна включати інформацію, котра впливає на прийняття рішень, дозволяє своєчасно оцінити минулі, поточні, майбутні події; підтвердити та скоригувати їх оцінку зроблену в минулому. Інформація є суттєвою, якщо її відсутність може вплинути на рішення користувачів фінансової звітності. Суттєвість інформації визначається відповідними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку. Так в тендерній документації не зазначено, що виручка у звіті про фінансові результати відображається згідно рядку 2000 “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, оскільки це загальновідомий факт, який не потрібен додатковому зазначенню в тендерній документації й про нього знає будь-який фахівець у галузі податкового та фінансового обліку. Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні визначає Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Відповідно до ст. 1 України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова звітність - звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємств Згідно з статтею 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Відповідно до статті 6 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 року № 73 затверджено Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності». Згідно Розділу ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013 фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан) (далі - баланс), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) (далі - звіт про фінансові результати), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. І саме згідно Розділу І наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013, Рядок 2000 “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)” звіту про фінансові результати призначений для відображення сум доходу (виручки) від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг (у т. ч. платежів від оренди об’єктів інвестиційної нерухомості) за вирахуванням наданих знижок, вартості повернутих раніше проданих товарів, доходів, що за договорами належать комітентам (принципалам тощо), та податків і зборів. Тому пропозиція Приватного підприємства "РОСТРАНС" була відхилена правомірно. Також слід зазначити, що Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ (Органом оскарження) неодноразово досліджувались в скаргах вимоги щодо підтвердження потенційних учасників фінансової спроможності. І позиція органу оскарження Сума річного доходу Учасника процедури закупівлі, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника процедури закупівлі (форма №2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника процедури закупівлі звітний період є не меншою від суми очікуваної вартості цієї процедури закупівлі. При цьому Орган оскарження, жодного разу не ставив під сумнів формулювання підтвердження суму річного учасника та не вимагав вказувати, яким рядком звіту про фінансові результати підверджується дохід, оскільки це є загальновідомим фактом. Прикладом цього є: Рішення Органу Оскарження №15466-р/пк-пз від 12.08.2020, №15467-р/пк-пз від 12.08.2020, №21809-р/пк-пз від 24.11.2020, 2.) На підтвердження наявності АБЗ Учасником ПП "РОСТРАНС" було надано Атестат виробництва виданий на підприємство ТзОВ «Лисогор» від 06 серпня 2021 році №ДР.АВ.23.226-21. Орган Сертифікації-ДП "ДерждорНДІ". В цьому документі вказано, що «атестат видано за умови проведення обов’язкого проведення технічного нагляду за станом виробництва на АБЗ «ДС-185637» у серпні 2022 року». На сайті цього Органу Сертифікації https://dorndi.org.ua/ua/organ-z-sertifikaciyi-produkciyi. В Розділі 2 ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА , передбачено що орган Сертифікації може припузипинити або відмінити чинність Атестату виробництва. Оскільки містилась інформація в атестаті про проведення обов’язкового технічного нагляду і документи чи інформація були відсутні в складі пропозиції учасника- ми надали учаснику виправити помилки і надати документи про технічний нагляд, чи будь-які пояснення чи документи що можливо не потрібно було проводити цей нагляд, тощо. Тому пропозиція Приватного підприємства "РОСТРАНС" була відхилена правомірно. Документів стосовно цього нагляду не надано. Ґрунтовних пояснень чому відсутні документи стосовно цього технічного нагляду не надано. Звертаємо Вашу увагу, що учасник Приватне підприємство "РОСТРАНС" не оскаржив рішення про відхилення. Так відповідно до чинного тендерного законодавства учасник міг оскаржити своє відхилення подавши Замовнику свої аргументи та докази. При цьому за подання вимоги Учасник не несе жодних матеріальних витрат, оскільки подання вимоги є безкоштовною. Крім того в учасника також є право та можливість подати скаргу стосовно свого відхилення. Подання скарги в АМКу є платним, але у разі задоволення скарги всі сплачені кошти повертаються скаржником. Жодних з вищезазначених дій учасник Приватне підприємство "РОСТРАНС" не зробив, таким чином погодившись з рішенням Замовника про відхилення.
Рішеня
23.05.2023 16:04
Замовник
Документи повідомлення
23.05.2023 16:04
-
Запит
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт вул. М’ятинська в м. Дубно (коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-04-24-010104-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Відповідно до вимог п. 2 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати: накази про призначення /або інший документ що підтверджує трудові відносини працівника з учасником згідно вказаної посади*. *Примітка: один з вищевказаних документів учасник має надати у складі тендерної пропозиції на усіх осіб зазначених у Довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. Поряд з тим, учасником торгів АТ "Ю АР ДІ" на водія автотранспортних засобів Біленького Павла Васильовича, вказаного в довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід від 28.04.2023 №Т2023-75/49, наказ про призначення /або інший документ, що підтверджує трудові відносини працівника з учасником, не надано. Згідно з вимогами Додатку 1 до переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для надання послуг/виконання робіт (згідно Технічної специфікації по предмету закупівлі) відносяться, зокрема - водії/машиністи/оператори, тощо (у кількості, що відповідає кількості машин і механізмів, зазначених у переліку необхідної техніки та обладнання для надання послуг тендерної документації) механізмів, обладнання та устаткування тощо. У переліку необхідної техніки та обладнання для надання послуг тендерної документації - довідці учасника АТ "Ю АР ДІ" від 28.04.2023 №Т2023-75/46 відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації зазначено 27 найменувань машин і механізмів. Однак кількість посад водії/машиністи/оператори, тощо вказаних в довідці від 28.04.2023 №Т2023-75/49 становить 25. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації встановлена вимога: У випадку надання учасником копії документу або належним чином засвідченої копії документу – має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та печатку учасника (у разі наявності). Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом» тощо. Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. В складі пропозиції АТ "Ю АР ДІ" завантажена фінансова звітність товариства за 2022 рік, на якій наявні зображення, що нагадують печатку із написом "ЕП" або "Електронний підпис" та підпис, що не є печаткою та підписом, і відповідно не є реквізитом документа оскільки відсутні дані, що містяться в сертифікатах кваліфікованого електронного підпису або печатки. Власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та печатка учасника також відсутні на фінансовій звітності. А отже подані документи не відповідають вимогам Замовника, встановленим в тендерній документації. Крім того, в таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога до переможця про надання довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відхилення, передбаченої абз. 14 п. 44 Особливостей. Однак, АТ "Ю АР ДІ" як переможцем торгів таку довідку не завантажено. Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо дотримання учасником торгів АТ "Ю АР ДІ" вимог тендерної документації. Крім того, згідно з п. 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 27.04.2023 прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації. А саме, в додатку №1 до даного протоколу вказано документ тендерної документації до якого внесено зміни - Додаток № 2 до тендерної документації викласти у новій редакції. В електронну систему 27.04.2023 завантажено нову редакцію додатку. Водночас перелік внесених змін відсутній. Поясніть причини не оприлюднення в окремому документі переліку змін до тендерної документації. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Рішеня
26.05.2023 11:06
Орган перевірки
01.06.2023 00:00
Документи повідомлення
26.05.2023 11:07
-
Відповідь
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту вул. М’ятинська в м. Дубно (коригування) (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-24-010104-a) повідомляємо наступне. Щодо підтвердження працівників АТ «Ю АР ДІ»: П.2.Додатку 1 Тендерної документації вимагалось «До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для надання послуг/виконання робіт (згідно Технічної специфікації по предмету закупівлі) відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа); - начальник дільниці / виконавець робіт /майстер або інша особа, яка виконує його функції (1 особи); -кошторисник або начальник кошторисного відділу(1 особи); - геодезист або начальник відділу геодезії(1 особа); -інженер з якості(1 особа); - водії/машиністи/оператори, тощо (у кількості, що відповідає кількості машин і механізмів, зазначених у переліку необхідної техніки та обладнання для надання послуг тендерної документації) механізмів, обладнання та устаткування тощо; - дорожні робітники (6 осіб).» АТ «Ю АР ДІ» у складі пропозиції подало кількість водіїв/машиністів/операторів водії/машиністи/оператори у кількості, що відповідає кількості машин і механізмів, зазначених у переліку необхідної техніки та обладнання для надання послуг тендерної документації - тому ми не вимагали надати на водія автотранспортних засобів Біленького Павла Васильовича, вказаного в довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід від 28.04.2023 №Т2023-75/49, наказ про призначення /або інший документ, що підтверджує трудові відносини працівника з учасником. Щодо підтвердження Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: Таблицею 4 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось «Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», відповідно до Розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» від 07.02.2013 № 73, Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції звітність за 2022 рік, а саме: - Баланс (Звіт про фінансовий стан) та Звіт про фінансові результати підприємства (Звіт про сукупний дохід) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - Або Фінансову звітність малого підприємства з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. Учасники (новостворені підприємства), які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. Учасник процедури закупівлі вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником процедури закупівлі підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме: - Сума річного доходу Учасника процедури закупівлі, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника процедури закупівлі (форма №2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника процедури закупівлі звітний період є не меншою ніж 99% від суми очікуваної вартості цієї процедури закупівлі.» Тобто документацією передбачалось подання оригіналу фінансової звітності: Порядок подання фінансової звітності затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 року № 419. Фінансова звітність та консолідована фінансова звітність складаються за національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку або міжнародними стандартами фінансової звітності або національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку в державному секторі відповідно до законодавства (абзац другий п. 2 Порядку № 419). Згідно з абзацом третім п. 49.4 ст. 49 ПКУ фінансова звітність, звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), що подаються згідно з вимогами абзаців першого та другого п. 46.2 ст. 46 ПКУ, подаються в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» до контролюючих органів платниками податку на прибуток підприємств та неприбутковими підприємствами, установами, організаціями, які подають податкову звітність в електронній формі. Подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм ПКУ та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (в редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261). Для формування та передачі звітності в електронному вигляді суб’єктами господарювання призначений Формат (стандарт) електронного документа звітності суб’єктів господарювання, затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 29.11.2013 № 729. Платники для формування електронних документів самостійно на власний розсуд можуть обрати будь-яке програмне забезпечення, у тому числі інформаційно-телекомунікаційну систему «Електронний кабінет». Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Фінансова звідність надана АТ "Ю АР ДІ" Відповідно до Квітанцій №2 Звіти підприємства Ф1 Баланс, Ф» Звіт про фінансовий результат, Ф3 Звіт про рух грошових коштів( за прямим методом) Ф4 Звіт про власний капітал Ф5 Примітка до річного плану доставлені до Центру обробки електронних звітів Держстату України 07.04.2023, відповідно зареєстровані, звіт відповідає формату ,визначеному Держстатом України. Кваліфікований електронний підпис перевірено. Тобто учасником надано оригінал фінансової звітності відповідно до вимог чинного законодавства та вимог тендерної документації, а також містить накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію вцілому. Щодо довідки, що підтверджує відсутність підстави для відхилення, передбаченої абз. 14 п. 44 Особливостей: Абз 14 п.44. Особливостей передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно даних у відкритих публічних електронних реєстрах: Єдиний державний реєстр судових рішень (https://reyestr.court.gov.ua), https://opendatabot.ua, https://youcontrol.com.ua, Ліга закон) відсутня інформація про наявність фактів, що АТ «Ю АР ДІ» не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником - Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 36565276, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Щодо внесення змін до тендерної документації: Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 27.04.2023 (файл «прок.pdf), “прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації”. В цьому ж файлі в додатку №1 до даного протоколу вказано документ тендерної документації до якого внесено зміни - Додаток № 2 до тендерної документації викласти у новій редакції. Також завантажено в електронну систему додаток №2 до тендерної документації, що викладено у новій редакції (файл «Додаток 2.ТЗ дорога Мятинська дубно нова редакція» .docx В п. 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, то цим пунктом передбачено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Тобто в Законі України “Про публічні закупівлі” та в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, ніде не зазначено вимоги до документу переліку змін.
Рішеня
31.05.2023 16:19
Замовник
Документи повідомлення
31.05.2023 16:21
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 648 744 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2023 09:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380362266863
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 648 744 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2023 09:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380362266863
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності