Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт споруди подвійного призначення (найпростішого укриття) та системи опалення Комунального закладу «Народний дім смт Новий Яричів» Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області» від Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-04-11-011024-a
Id Tender 5efa1ad15d5d46c9a3dcac18218c1691
План UA-P-2023-04-11-005895-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.05.2023 18:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 969 795.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
84 848.98 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.04.2023 17:19 до 23.04.2023 01:00
Завершено
Період уточнень
з 11.04.2023 17:19
до 20.04.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.04.2023 17:19
до 20.04.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.04.2023 01:02
до 27.04.2023 17:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.04.2023 17:20
до 03.05.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.04.2023 17:20
до 08.05.2023 18:06
Період уточнень
з 11.04.2023 17:19 до 20.04.2023 00:00
Період оскарження
з 11.04.2023 17:19 до 20.04.2023 00:00
Період кваліфікації
з 23.04.2023 01:02 до 27.04.2023 17:20
Період кваліфікації
з 23.04.2023 01:02 до 27.04.2023 17:20
Основні параметри
«Капітальний ремонт споруди подвійного призначення (найпростішого укриття) та системи опалення Комунального закладу «Народний дім смт Новий Яричів» Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області»
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика для оголошення торгів все ще є обов'язок замовника встановлювати крок пониження, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
16 969 795.2 грн.
«Капітальний ремонт споруди подвійного призначення (найпростішого укриття) та системи опалення Комунального закладу «Народний дім смт Новий Яричів» Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт споруди подвійного призначення (найпростішого укриття) та системи опалення Комунального закладу «Народний дім смт Новий Яричів» Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області»
Очікувана вартість
16 969 795.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
84848,98
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
40 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт споруди подвійного призначення (найпростішого укриття) та системи опалення Комунального закладу «Народний дім смт Новий Яричів» Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
80466, Україна, Львівська область, Новий Яричів, вул. Незалежності, 6
Дата постачання по
31.12.2024 17:24
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться за кошти ______________ бюджетів тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЗАХІД-РЕМБУД"
Пропозиція:
12 999 505 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чернишенко Наталія Андріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380976704739
Замовник
ЄДРПОУ
43907236
Назва (англійською мовою)
Department of Education, Culture, Tourism, Youth and Sports of Novoyarychiv Village Council
Повна назва
Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education, Culture, Tourism, Youth and Sports of Novoyarychiv Village Council
Поштовий індекс
80465
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Новий Яричів
Адреса
пл. Єдності,22
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт споруди подвійного призначення (найпростішого укриття) та системи опалення Комунального закладу «Народний дім смт Новий Яричів» Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області»
Період вимог/скарг з 27.04.2023 17:20 по 03.05.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.04.2023 17:20
-
Повідомлення про рішення
23.04.2023 01:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2023 17:19
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2023 17:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пп.1 п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації). На виконання зазначеної вимоги Учасником подано, зокрема, підписану технічну специфікацію (файл «Технічне завдання.pdf»), однак вказаний документ не враховує змін, які були внесені Замовником торгів 18.04.2023 р. 2. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації чистий дохід за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік. Однак в складі тендерної пропозиції відсутня така довідка. 3. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати, окрім іншого, скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше двох), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано два аналогічних договори – Договір 305/09 від 04.09.2020 р. та Договір №62 від 01.08.2019 р. Однак, згідно із цими договорами стороною є ТОВ «Західекстрабуд», в той час як учасником цих торгів є ТОВ "ЗАХІД-РЕМБУД". Проте в складі тендерної пропозиції відсутній будь-який документ, який би свідчив, наприклад, про зміну найменування. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати підписану технічну специфікацію (Додаток №2) з урахування змін від 18.04.2023 р. 2. Чистий дохід за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік. 3. Надати лист-пояснення та/або інший документ про зміну найменування учасника процедури закупівлі.
Створено
26.04.2023 17:12
Надати до
27.04.2023 17:12
Договір
UA-2023-04-11-011024-a-a1
Підписаний і діє
Номер
05/05-23
12 999 505 грн.
12 999 505 грн.
Без ПДВ
Підписано
05.05.2023
Строк дії договору з
05.05.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт споруди подвійного призначення (найпростішого укриття) та системи опалення Комунального закладу «Народний дім смт Новий Яричів» Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області»
Номенклатура
«Капітальний ремонт споруди подвійного призначення (найпростішого укриття) та системи опалення Комунального закладу «Народний дім смт Новий Яричів» Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЗАХІД-РЕМБУД"
Повна назва
ТОВ "ЗАХІД-РЕМБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42970946

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.05.2023 18:06
-
08.05.2023 18:04
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-10-000037
Дата створення проекту
10.01.2024 15:03
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
10.01.2024 16:50
Дата публікації висновку про результати
31.01.2024 16:49
Дата завершення усунення порушень
15.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
01.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 235-88-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.01.2024 № 3 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.01.2024 № 3. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-04-11-011024-a, 11.04.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.01.2024 00:00
Документи рішення
10.01.2024 16:50
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 30 січня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; правомірності внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-04-11-005895-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на вказані звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД»; опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 27.04.2023 №27/1; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 05.05.2023 №05/05-23, додаткові угоди від 06.09.2023 №1, від 19.09.2023 №2, від 24.11.2023 №3, від 24.11.2023 №4 та від 14.12.2023 №5, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, опубліковані разом з такими додатковими угодами; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Пуктом 3 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 визначено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. За нормою пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Зокрема, за нормою пункту 15 частини другої статті 28 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо розміру та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). При цьому, у частині першій статті 25 Закону визначено, що у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Частиною третьою статті 25 Закону визначено підстави, за яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається, серед яких: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Згідно з частиною шостою статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Однак, за чинними для досліджуваної процедури закупівлі нормами Особливостей №1178 перелік підстав, відсутність яких повинен документально підтвердити переможець тендеру, та строк надання таких документів визначені у пункті 44 Особливостей №1178, та відрізняються від вимог, визначених у частині шостій статті 17 Закону. Норма частини шостої статті 17 Закону у період дії Особливостей №1178 не застосовується. Так, у пункті 44 Особливостей №1178 визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Проведеним моніторингом встановлено, що тендерною документацією Замовника (частина 3.3. розділу 3) встановлено вимогу щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених частиною 3.4. цього ж розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, розмір забезпечення тендерної пропозиції – 40 000,00 грн, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до частини 3.3. розділу 3 строк дії забезпечення тендерної пропозиції – 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). У частині 3.4 розділу 3 тендерної документації наведено перелік підстав, за яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, серед яких: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Таким чином при складанні тендерної документації та під час здійснення досліджуваної закупівлі Замовником, на порушення норм пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, положення статті 25 Закону застосовано без урахування положень пункту 44 Особливостей №1178. Як наслідок, учасником ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію №114619/Т-0363 (видана 20.04.2023 АТ «АЛЬТБАНК»), що містить умову її неповернення «ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону», в результаті чого надання забезпечення тендерної пропозиції здійснено без урахування чинних норм Особливостей №1178. Слід зазначити також, що у разі надання учасником-переможцем документального підтвердження відсутності підстав для відхилення його тендерної пропозиції згідно з пунктом 44 Особливостей №1178 у строк, що не перевищує 10 днів (відповідно до частини шостої статті 17 Закону), однак перевищує 4 дні (встановлений пунктом 44 Особливостей №1178 строк) з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Замовник втратив би можливість стягнути (не повернути) забезпечення тендерної пропозиції в сумі 40 000,00 гривень. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Частиною 3.11. розділу 3 тендерної документації визначено, що відповідно до пункту 6-1 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2023 році - 15 відсотків. При цьому, у вищевказаній частині передбачено, що у випадку, якщо товар, що входить до закупівлі даних робіт та який пропонується учасником згідно кошторисних розрахунків, включений у відповідний перелік та вартість одиниці такого становить чи перевищує 200 тис. грн, до учасника застосовується відповідне положення про ступінь локалізації. Одночасно, у примітках до частини 3.11. розділу 3 тендерної документації вказано, що у випадку, якщо дія положень про локалізацію не поширюється на учасника у зв’язку із тим, що він пропонує товар вартість за одиницю якого є меншою ніж 200 тис грн, учасник повідомляє про це окремою довідкою в довільній формі. Моніторингом встановлено, що відповідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено, зокрема, виконання робіт з установлення насосів відцентрових з електродвигуном масою до 0,1 т (5 шт). За нормами пункту 3 Особливостей №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. Підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси. Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Враховуючи вищенаведене, вимога про ступінь локалізації застосовується у разі здійснення замовником закупівлі робіт, якщо виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в тому числі насосів та компресорів, насосів, насосів для рідин, відцентрованих насосів та підіймачів рідин, відцентрових насосів), якщо вартість предмета закупівлі (а не конкретної одиниці товару, вказаного у переліку), становить або перевищує 200 тис. грн (про що також зазначено у роз’ясненні Міністерства економіки України від 30.08.2022 №3323-04/62315-06). Таким чином, зазначення у тендерній документації Замовника умови про те, що до учасника застосовується відповідне положення про ступінь локалізації у випадку, якщо товар, що входить до закупівлі даних робіт та який пропонується учасником згідно кошторисних розрахунків, включений у відповідний перелік та вартість одиниці такого становить чи перевищує 200 тис. грн, суперечить нормам пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та є порушенням пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Також, за умовами тендерної документації Замовника (частина 3.1. розділу 3) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Розділом 1 Додатку №1 до тендерної документації). Зокрема, за вимогами Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою Таблиці Б). Одночасно, кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці. Моніторингом встановлено, що у наданій учасником ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» у складі тендерної пропозиції Довідці Вих. №097/23292 від 20.04.2023 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідка працівники.pdf») наведено перелік працівників, серед яких вказано інженера з охорони праці Сафронова Миколу Володимировича. Відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» наказу від 11.03.2021 №12-к Сафронова М.В. прийнято на посаду інженера з охорони праці ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» за сумісництвом Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» у складі тендерної пропозиції надано копію посвідчення №02-22 ОП, виданого Сафронову М.В. як інженеру з охорони праці за місцем роботи ТОВ «Авалон Інкомпані». Крім того, у складі тендерної пропозиції міститься копія витягу з протоколу від 27.04.2022 №02-21 ОП засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці щодо перевірки знань Сафронова М.В. як працівника ТОВ «Авалон Інкомпані». Водночас, відповідно до статті 13 Закону України від 14.10.1992 №2694-XII «Про охорону праці» роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. Одночасно, відповідно до статті 15 зазначеного Закону на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Крім того, за нормами статті 18 зазначеного вище Закону працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці. Фінансування охорони праці, відповідно до статті 19 Закону України від 14.10.1992 №2694-XII «Про охорону праці», здійснюється роботодавцем. За нормами п. 1.6. НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці» передбачено, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки. Такі ж вимоги по проведенню навчання та перевірки знань з питань охорони праці встановлюють пп. 3.1, 3.11, 5.1, п. 5 Додатка 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за №231/10511, далі – Типове положення №15). А згідно з пунктом 3.16 цього Положення, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці. Також, у пункті 5.6. Типового положення №15 позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці. Однак, подані учасником ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» у складі тендерної пропозиції документи не підтверджують проходження навчання, інструктажу і перевірки знань з охорони праці Сафроновим М.В. як працівником ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД». З врахуванням вищенаведеного, учасником ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» не дотримано вимог Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Також, за нормами частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Слід зазначити, що відповідно до статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. У статті 628 Цивільного кодексу України визначено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ № 668). Так, відповідно до пункту 5 Постанови КМУ № 668 істотними умовами договору підряду, зокрема, є строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта). Моніторингом встановлено, що за умовами пункту 5.1. Проєкту договору (що міститься у Додатку 5 до тендерної документації) строк (термін) виконання робіт по 31.12.2024 згідно з графіком виконання робіт, а відповідно до пункту 5.1. Проєкту договору роботи за договором повинні бути виконані у терміни відповідно до графіку виконання робіт, що оформляється додатком до договору і є його невід'ємною частиною. Пунктом 6.3.2. Проєкту договору визначено, що підрядник зобов’язаний забезпечити виконання робіт у відповідності до вимог проєктно-кошторисної документації, будівельних норм і правил, графіку виконання робіт та чинного законодавства України. Відповідно до пункту 15.1 Проєкту договору невід’ємною частиною цього договору є: Договірна ціна (Додаток 1 ); Графік виконання робіт (Додаток 2); Графік фінансування робіт (Додаток 3). На виконання вимог у тендерній документації (частина 6.3 розділу 6) учасником ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» у складі пропозиції надано скан-копію проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту та засвідчена написом «З умовами договору згідні» (Вих. №11-5 від 20.04.2023; файл «Проект договору.pdf»). Відповідно до норм пункту 18 Особливостей №1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Також, згідно з пунктом 46 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що при укладенні Замовником з ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» договору від 05.05.2023 №05/05-23 (далі – Договір №05/05-23) у ньому зазначено, що строк (термін) виконання робіт по 31.12.2024 згідно з графіком виконання робіт, а також роботи за договором повинні бути виконані у терміни відповідно до графіку виконання робіт, що оформляється додатком до договору і є його невід'ємною частиною (пункти 5.1. та 5.4.) Проте, у підписаному сторонами Додатку 2 до Договору №05/05-23 «Графік виконання робіт» (який оприлюднений в електронній системі закупівлель) відсутня інформація щодо строків (термінів) виконання робіт. Таким чином, сторонами Договору №05/05-23 при його укладанні не погоджено істотної умови договору – термін виконання робіт (надання послуг), чим недотримано норм статті 180 Господарського кодексу України та статті 628 Цивільного кодексу України, та що призвело до порушення вимог пункту 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. Крім того, встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону внаслідок укладання договору про закупівлю з недотриманням норм Господарського та Цивільного кодексів України. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи на усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення пункту 3 та підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, а також пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ЗАХІД-РЕМБУД» щодо розірвання договору. Крім того, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону при складанні тендерної документації, а також пункту 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону при укладанні договору про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
30.01.2024 00:00
Дата публікації
31.01.2024 16:49
Документи висновку
31.01.2024 16:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 31 січня 2024 р. повідомляємо наступне: З метою усунення виявлених порушень, замовником торгів прийнято рішення про припинення зобов’язання за договором №05/05-23 від 05.05.2023 р. На даний час Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради вживає всіх необхідних заходів щодо розірвання вищезазначеного договору, зокрема, шляхом надсилання до підрядника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором №05/05 від 05.05.2023 р. буде оприлюднено на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
Дата публікації
07.02.2024 16:20
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
договір розірвано
Результат
Усунуто
Дата публікації
07.10.2024 11:42
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
Документи інформації про усунення порушення
07.10.2024 11:43
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Дата: 15.01.2024 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-04-11-011024-a, яка проводилась Відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
15.01.2024 17:25
Орган перевірки
19.01.2024 00:00
Документи повідомлення
15.01.2024 17:25
-
Відповідь
У відповідь на запит про надання пояснення від 15.01.2024 року в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення його очікуваної вартості: Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області № 3478 від 15 грудня 2022 р. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Капітальний ремонт споруди подвійного призначення (найпростішого укриття) та системи опалення Комунального закладу «Народний дім смт Новий Яричів» Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області», який виконаний відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом №0454Є-04/23 від 05 квітня 2023 р. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проектній документації на «Капітальний ремонт споруди подвійного призначення (найпростішого укриття) та системи опалення Комунального закладу «Народний дім смт Новий Яричів» Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області» та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від №0454Є-04/23 від 05 квітня 2023 р. Обґрунтування очікуваної вартості: Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Капітальний ремонт споруди подвійного призначення (найпростішого укриття) та системи опалення Комунального закладу «Народний дім смт Новий Яричів» Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, з урахуванням ПДВ. 2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Новояричівської селищної ради за посиланням: https://novoyarychiv.gromada.org.ua/news/1683138446/
Рішеня
18.01.2024 11:29
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 969 795.2 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2023 01:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради
Контактний телефон:
+380976704739
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 969 795.2 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2023 01:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради
Контактний телефон:
+380976704739
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності