Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини – «Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі»: Рибаківський ліцей Коблівської сільської ради, розташованого за адресою: 57460, Миколаївська область, Миколаївський район, село Рибаківка, вулиця Поштова, будинок 7. від Відділ освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-04-07-010293-a
Id Tender 524bb11aa45845f49479144406b923bf
План UA-P-2023-04-07-005285-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.06.2023 09:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
215 558 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 077.79 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.04.2023 17:08 до 02.05.2023 16:00
Завершено
Період уточнень
з 07.04.2023 17:08
до 29.04.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.04.2023 17:08
до 29.04.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.05.2023 16:00
до 30.05.2023 13:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.05.2023 17:17
до 05.06.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.05.2023 13:12
до 12.06.2023 09:34
Період уточнень
з 07.04.2023 17:08 до 29.04.2023 00:00
Період оскарження
з 07.04.2023 17:08 до 29.04.2023 00:00
Період кваліфікації
з 02.05.2023 16:00 до 30.05.2023 13:12
Період кваліфікації
з 02.05.2023 16:00 до 30.05.2023 13:12
Основні параметри
Код ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини – «Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі»: Рибаківський ліцей Коблівської сільської ради, розташованого за адресою: 57460, Миколаївська область, Миколаївський район, село Рибаківка, вулиця Поштова, будинок 7.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
215 558 грн.
Код ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини – «Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі»: Рибаківський ліцей Коблівської сільської ради, розташованого за адресою: 57460, Миколаївська область, Миколаївський район, село Рибаківка, вулиця Поштова, будинок 7.
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини – «Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі»: Рибаківський ліцей Коблівської сільської ради, розташованого за адресою: 57460, Миколаївська область, Миколаївський район, село Рибаківка, вулиця Поштова, будинок 7.
Очікувана вартість
215 558 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1077,79
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.05.2023 16:00
Закінчення аукціону
02.05.2023 16:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини – «Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі»: Рибаківський ліцей Коблівської сільської ради, розташованого за адресою: 57460, Миколаївська область, Миколаївський район, село Рибаківка, вулиця Поштова, будинок 7.
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
57460, Україна, Миколаївська область, Миколаївський район, село Рибаківка, вулиця Поштова, будинок 7.
Дата постачання по
31.05.2023 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить розрахунки з Виконавцем після підписання Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг впродовж 10 банківських днів з дати підписання Актів приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Пропозиція:
130 996 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "РЕЙДЕР"
Пропозиція:
197 368.29 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИЗНЬ»
Пропозиція:
167 180.11 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.04.2023 15:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дремлюга Олександра Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380957037166
Замовник
ЄДРПОУ
41495536
Назва (англійською мовою)
Viddil osviti, molodi ta sportu Koblivskoyi silskoyi radi
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради
Повна назва (англійською мовою)
Viddil osviti, molodi ta sportu Koblivskoyi silskoyi radi
Поштовий індекс
57453
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Коблеве
Адреса
вулиця Одеська, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини – «Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі»: Рибаківський ліцей Коблівської сільської ради, розташованого за адресою: 57460, Миколаївська область, Миколаївський район, село Рибаківка, вулиця Поштова, будинок 7.
Період вимог/скарг з 05.05.2023 17:17 по 11.05.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог Додатком 2 до тендерної документації передбачалось: Зазначений кошторисний розрахунок повинен бути складений відповідно до технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації) з застосуванням програмного комплексу АВК або аналогу (з обов’язковим наданням копії чинної ліцензії зазначеного вище програмного комплексу) та складений відповідно до до настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Вид договірної ціни – динамічна. Учасником процедури закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР» не було надано копії чинної ліцензії зазначеного вище програмного комплексу. Замовником 04.05.2023 р. було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з вимогою надати копію чинної ліцензії програмного комплексу ПК АВК-5 або аналогу, виданої ТОВ «ТОП ФАЄР». Учасник процедури закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР» надав ліцензію АВК замовником, якої є ТОВ «УКРТЕХНОБЕЗ», яка орендована ТОВ «ТОП ФАЄР» згідно договору оренди. Згідно тексту зазначеної ліцензії «Ліцензія № 01/42195 (на використання ПК АВК-5 у власному виробництві, без права передачі третім особам).». Згідно інформації, що міститься у публічному доступі Виняткові майнові права на комп'ютерну програму "Програмний комплекс АВК5 "Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації" належать ТОВ "НВФ "АВК Созидатель" на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію авторського права на твір №25594 від 09.09.2008р. Тобто ТОВ "НВФ "АВК Созидатель" надає право на користування вищезазначеним ПК для суб’єктів господарювання шляхом надання їм ліцензійної картки-дозволу на користування ПК АВК-5 з вказаним терміном її дії. ТОВ «УКРТЕХНОБЕЗ» не має права передачі зазначеної ліцензійної картки-дозволу третім особам У зв’язку з чим учасник процедури закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР» підлягає відхиленню на підставі абзацу четвертого підпункту 1 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 2. До того ж, відповідно до вимог Додатком 2 до тендерної документації передбачалось «Обов’язкові документи, які надаються учасником в складі тендерної пропозиції»: «2. Учасник має надати копію діючого на кінцеву дату подання пропозицій сертифікату відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України або іншого органу сертифікації та копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо вогнезахисної суміші, що планується учасником до застосування.» Учасник процедури закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР» надав «Документи на речовину ANTIFIRE-IMPREGNAT.Pdf». На зазначених документах вказано «ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ! НЕ ДЛЯ КОМЕРЦІЙНОГО ВИКОРИСТАННЯ!». На сторінці 28 зазначеного документа вказано «Власність ТОВ «НВП «АСТА». Заборонено викладати в складі тендерної пропозиції без листа-гарантії ТОВ «НВП «АСТА».». Учасником ТОВ «ТОП ФАЄР» не було надано зазначеного листа у зв’язку з чим він не мав права на викладення зазначених документів. У зв’язку з чим підлягає відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». 3. Також, відповідно до вимог Додатком 2 до тендерної документації передбачалось: «Оброблення дерев’яних конструкцій повинно бути виконано, згідно проекту, що є в наявності у Замовника, а саме вогнезахисним розчином «EKOSEPT 450-1, або еквівалентом з терміном збереження вогнезахисної (вогнебіозахисної) ефективності не менше 3 років. У разі застосування еквівалентного розчину учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції таблицю еквівалентності розчинів у довільній формі із зазначенням технічних та фізико-хімічних характеристик запропонованого розчину які повинні бути не гіршими чим у вогнезахисного розчину, що передбачений проектом («EKOSEPT 450-1).» Учасником було застосовано еквівалентний розчину «ANTIFIRE-IMPREGNAT». Під час дослідження технічних та фізико-хімічних характеристик запропонованого учасником було виявлено відмінності: - Зберігання та транспортування вогнезахисного засобу: ECOSEPT 450-1 - від - 15 °C до + 40 °C ANTIFIRE-IMPREGNAT - від + 5 °C до + 40 °C - Умови при обробці (умови нанесення): ECOSEPT 450-1 - від - 15 °C до + 40 °C ANTIFIRE-IMPREGNAT - від - 17 °C до + 35 °C - Корозійна дія на метал: ECOSEPT 450-1 - 0,015 г/(м2*год) ANTIFIRE-IMPREGNAT - 0,002 г/(м2*год) - Водневий показник (рН): ECOSEPT 450-1 – 8,0-10,0 ANTIFIRE-IMPREGNAT – 0,8-3,0 Зазачені показники гірші у розчину «ANTIFIRE-IMPREGNAT», у зв’язку з чим учасник ТОВ «ТОП ФАЄР» підлягає відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Документи кваліфікації
05.05.2023 17:11
-
documentType.award.awardNotice
02.05.2023 16:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2023 17:08
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2023 17:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією та додатками до неї, а саме: 1. Відповідно до вимог Додатком 2 до тендерної документації передбачалось: Зазначений кошторисний розрахунок повинен бути складений відповідно до технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації) з застосуванням програмного комплексу АВК або аналогу (з обов’язковим наданням копії чинної ліцензії зазначеного вище програмного комплексу) та складений відповідно до до настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Вид договірної ціни – динамічна. Учасник процедури закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР» не було надано копії чинної ліцензії зазначеного вище програмного комплексу. 2. Відповідно до вимог Додатком 2 до тендерної документації передбачалось: На підтвердження якості виконання вимог предмету закупівлі Учасник повинен надати підтверджуючі документи видані на його ім’я у формі Сертифікат на інжиніринг пожежної безпеки ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» та Сертифікат на інжиніринг пожежної безпеки ДСТУ ISO 16732-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення». Учасник процедури закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР» не було надано саме Сертифікат на інжиніринг пожежної безпеки ДСТУ ISO 16732-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення» виданий на його ім’я. 3. Відповідно до вимог Додатком 2 до тендерної документації передбачалось: Під час дії договору, у разі виявлення недоліків під час надання послуг, Виконавець повинен усувати їх без порушення робочого процесу в закладі освіти, на підтвердження надати чинний Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачань. Вимоги» виданий на його ім’я. Учасник процедури закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР» не було надано саме чинний Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачань. Вимоги» виданий на його ім’я. У зв’язку з вищевикладеним, для усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, учаснику процедури закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР» необхідно надати: 1. Для усунення невідповідностей, що зазначені в пункті 1: Надати копію чинної ліцензії програмного комплексу ПК АВК-5 або аналогу, виданої ТОВ «ТОП ФАЄР». 2. Для усунення невідповідностей, що зазначені в пункті 2: Надати Сертифікат на інжиніринг пожежної безпеки ДСТУ ISO 16732-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», що виданий ТОВ «ТОП ФАЄР». 3. Для усунення невідповідностей, що зазначені в пункті 2: Надати чинний Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачань. Вимоги», що виданий ТОВ «ТОП ФАЄР».
Створено
04.05.2023 14:23
Надати до
05.05.2023 14:23
Період вимог/скарг з 08.05.2023 13:21 по 14.05.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог Додатком 2 до тендерної документації передбачалось: Під час дії договору, у разі виявлення недоліків під час надання послуг, Виконавець повинен усувати їх без порушення робочого процесу в закладі освіти, на підтвердження надати чинний Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачань. Вимоги» виданий на його ім’я. Учасником процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИЗНЬ» не було надано Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачань. Вимоги» виданий на його ім’я. Замовником 05.05.2023 р. було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з вимогою надати чинний Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачань. Вимоги», що виданий ПРИВАТНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ЖИЗНЬ». Учасник процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИЗНЬ» надав лист-пояснення в якому зазначив, що ним було надано аналогічний сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008, але згідно вимог Додатком 2 до тендерної документації не було передбачено можливості надання аналогічного сертифікату. У зв’язку з чим учасник процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИЗНЬ» підлягає відхиленню на підставі абзацу червертого підпункту 1 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 2. До того ж, відповідно до вимог Додатком 2 до тендерної документації передбачалось «Обов’язкові документи, які надаються учасником в складі тендерної пропозиції»: «2. Учасник має надати копію діючого на кінцеву дату подання пропозицій сертифікату відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України або іншого органу сертифікації та копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо вогнезахисної суміші, що планується учасником до застосування.» Учасник процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИЗНЬ» надав «Документи на речовину ANTIFIRE-IMPREGNAT.Pdf». На зазначених документах вказано «ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ! НЕ ДЛЯ КОМЕРЦІЙНОГО ВИКОРИСТАННЯ!». На сторінці 28 зазначеного документа вказано «Власність ТОВ «НВП «АСТА». Заборонено викладати в складі тендерної пропозиції без листа-гарантії ТОВ «НВП «АСТА».». Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИЗНЬ» не було надано зазначеного листа у зв’язку з чим він не мав права на викладення зазначених документів. У зв’язку з чим підлягає відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». 3.Також, відповідно до вимог Додатком 2 до тендерної документації передбачалось: «Оброблення дерев’яних конструкцій повинно бути виконано, згідно проекту, що є в наявності у Замовника, а саме вогнезахисним розчином «EKOSEPT 450-1, або еквівалентом з терміном збереження вогнезахисної (вогнебіозахисної) ефективності не менше 3 років. У разі застосування еквівалентного розчину учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції таблицю еквівалентності розчинів у довільній формі із зазначенням технічних та фізико-хімічних характеристик запропонованого розчину які повинні бути не гіршими чим у вогнезахисного розчину, що передбачений проектом («EKOSEPT 450-1).» Учасником було застосувано еквівалентний розчину «ANTIFIRE-IMPREGNAT». Під час дослідження технічних та фізико-хімічних характеристик запропонованого учасником було виявлено відмінності: - Зберігання та транспортування вогнезахисного засобу: ECOSEPT 450-1 - від - 15 °C до + 40 °C ANTIFIRE-IMPREGNAT - від + 5 °C до + 40 °C - Умови при обробці (умови нанесення): ECOSEPT 450-1 - від - 15 °C до + 40 °C ANTIFIRE-IMPREGNAT - від - 17 °C до + 35 °C - Корозійна дія на метал: ECOSEPT 450-1 - 0,015 г/(м2*год) ANTIFIRE-IMPREGNAT - 0,002 г/(м2*год) - Водневий показник (рН): ECOSEPT 450-1 – 8,0-10,0 ANTIFIRE-IMPREGNAT – 0,8-3,0 Зазачені показники гірші у розчину «ANTIFIRE-IMPREGNAT», у зв’язку з чим учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИЗНЬ» підлягає відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Документи кваліфікації
08.05.2023 13:19
-
documentType.award.awardNotice
05.05.2023 17:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2023 17:08
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.04.2023 17:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до вимог Додатком 2 до тендерної документації передбачалось: Під час дії договору, у разі виявлення недоліків під час надання послуг, Виконавець повинен усувати їх без порушення робочого процесу в закладі освіти, на підтвердження надати чинний Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачань. Вимоги» виданий на його ім’я. Учасник процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИЗНЬ» не було надано саме чинний Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачань. Вимоги» виданий на його ім’я. У зв’язку з вищевикладеним, для усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, учаснику процедури закупівлі ПРИВАТНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ЖИЗНЬ» необхідно надати: 1. Для усунення невідповідностей, що зазначені в пункті 1: Надати чинний Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачань. Вимоги», що виданий ПРИВАТНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ЖИЗНЬ».
Створено
05.05.2023 19:05
Надати до
06.05.2023 19:05
Період вимог/скарг з 30.05.2023 13:12 по 05.06.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.06.2023 22:05
Довідка НАЗК
08.06.2023 19:55
Довідка НАЗК
08.06.2023 18:29
Довідка НАЗК
08.06.2023 14:01
Довідка НАЗК
08.06.2023 10:50
Довідка НАЗК
08.06.2023 06:19
Довідка НАЗК
30.05.2023 13:12
-
08.05.2023 13:21
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-04-07-010293-a-b1
Підписаний і діє
Номер
40/06
197 368.29 грн.
197 368.29 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.06.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (послуга)
Код ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини – «Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі»: Рибаківський ліцей Коблівської сільської ради, розташованого за адресою: 57460, Миколаївська область, Миколаївський район, село Рибаківка, вулиця Поштова, будинок 7.
Номенклатура
Код ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини – «Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі»: Рибаківський ліцей Коблівської сільської ради, розташованого за адресою: 57460, Миколаївська область, Миколаївський район, село Рибаківка, вулиця Поштова, будинок 7.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 травня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "РЕЙДЕР"
Повна назва
ПП "РЕЙДЕР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30320090

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2023 09:30
-
12.06.2023 09:28
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
215 558 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2023 16:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради
Контактний телефон:
380957037166
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
215 558 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2023 16:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради
Контактний телефон:
380957037166
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності