Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих Криворізької філії комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» на 65 ліжок (ДК 021-2015: 55510000-8 «Послуги їдалень») від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-03-27-010147-a
Id Tender 7ca7af27a28c49e9868efdf28fedd757
План UA-P-2023-03-27-005355-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 09.05.2023 15:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
134 700 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 347 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.03.2023 16:16 до 23.04.2023 13:00
Завершено
Період уточнень
з 27.03.2023 16:16
до 20.04.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.03.2023 16:16
до 20.04.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.04.2023 13:02
до 28.04.2023 15:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.04.2023 15:58
до 04.05.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.04.2023 15:58
до 09.05.2023 15:52
Період уточнень
з 27.03.2023 16:16 до 20.04.2023 00:00
Період оскарження
з 27.03.2023 16:16 до 20.04.2023 00:00
Період кваліфікації
з 23.04.2023 13:02 до 28.04.2023 15:58
Період кваліфікації
з 23.04.2023 13:02 до 28.04.2023 15:58
Основні параметри
Послуги з забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих Криворізької філії комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» на 65 ліжок (ДК 021-2015: 55510000-8 «Послуги їдалень»)
Тендерна пропозиція складається українською мовою
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
134 700 грн.
Послуги з забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих Криворізької філії комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» на 65 ліжок (ДК 021-2015: 55510000-8 «Послуги їдалень»)
Назва предмета закупівлі
Послуги з забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих Криворізької філії комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» на 65 ліжок (ДК 021-2015: 55510000-8 «Послуги їдалень»)
Очікувана вартість
134 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1347,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.04.2023 13:02
Закінчення аукціону
23.04.2023 13:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих Криворізької філії комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» на 65 ліжок
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 21
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БЕЛІНСЬКА ГАННА СЕРГІЇВНА"
Пропозиція:
134 520 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна
Пропозиція:
132 687 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2023 14:34
Оголошення про проведення закупівлі
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Одарка Большакова
Електронна пошта
Телефон
+380997074256
Замовник
ЄДРПОУ
26508184
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
пл. Соборна, 14
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих Криворізької філії комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» на 65 ліжок (ДК 021-2015: 55510000-8 «Послуги їдалень»)
Період вимог/скарг з 28.04.2023 15:58 по 04.05.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2023 16:16
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.03.2023 16:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник! Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна було встановлено наступне: 1) На виконання вимог розділу ІІІ тендерної документації щодо наявності фінансової спроможності, Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку-пояснення від 19.04.2023 № 13 в якій зазначена інформація стосовно не зобов’язання Учасником ФОП Коваленко В.Д. складати документи фінансової звітності, які вказані у тендерній документації, так як баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів/фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва не передбачено для фізичних осіб підприємців, а це вимога для юридичних осіб. Також зазначена інформація стосовно податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та звітного періоду її складання, а саме: «Підпунктом 9.6 п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ встановлено, що податковий (звітний) період для платників єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування, встановлені п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, дорівнює календарному місяцю». Відповідно до розділу ІІІ тендерної документації: «* У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення». При цьому інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника. 2) На виконання вимог розділу ІІІ тендерної документації Учасником надано копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), сертифікат виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі. Строк дії наданого сертифікату - до 15 березня 2026 року. Цим сертифікатом посвідчується система управління якістю щодо здійснення діяльності зі зберігання (складування, відвантаження) та транспортування харчових продуктів та оптової торгівлі харчовими продуктами та напоями, проте як Замовником вимагалося надання копії сертифікату на систему управління якістю продукції ISO 9001:2015, або ISO 9001:2018 виданого акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсного на дату подання тендерної пропозиції зі строком дії не менше ніж до 31 грудня 2023 р. 3) На виконання вимог пункту 2.1. Додатку № 3 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 19.04.2023 № 5, складену у довільній формі. В зазначеній довідці відсутня інформація про кваліфікаційні розряди працівників, відповідно до вимог пункту 2.1. Додатку № 3 до тендерної документації. 4) На виконання вимог пункту 3.1. Додатку № 3 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію аналогічного договору про надання послуг від 04.01.2021 № 1-21х, загальна сума договору складає 377910,00 грн. та надано акти здачі-приймання наданих послуг за цим договором на загальну суму 377860,00 грн. Різниця між загальною сумою вищезазначеного аналогічного договору та актами здачі-приймання наданих послуг складає 50,00 грн. Керуючись пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами, просимо усунути вищезазначені невідповідності в наданих документах, шляхом надання в електронній системі закупівель: 1) інших фінансових документів, що є документами фінансової звітності за останній звітний період, який передує поданню тендерних пропозицій, відповідно до вимог розділу ІІІ тендерної документації; 1) копії сертифікату на систему управління якістю продукції ISO 9001:2015, або ISO 9001:2018 виданого акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсного на дату подання тендерної пропозиції зі строком дії не менше ніж до 31 грудня 2023 р., відповідно до вимог розділу ІІІ тендерної документації; 3) довідки, складеної у довільній формі, яка містить інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, відповідно до вимог пункту 2.1. Додатку № 3 до тендерної документації, з вказівкою інформації про кваліфікаційні розряди працівників, зазначених в цій довідці; 4) документа, що пояснюватиме розбіжності між сумою договору про надання послуг від 04.01.2021 № 1-21х та актами здачі-приймання наданих послуг за цим договором (додаткову угоду до вищезазначеного договору, та/або акту здачі-приймання наданих послуг за цим договором, або інший пояснювальний документ).
Створено
26.04.2023 15:48
Надати до
27.04.2023 15:48
Договір
UA-2023-03-27-010147-a-b1
Підписаний і діє
Номер
76/05-23
132 687 грн.
132 687 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.05.2023
Строк дії договору з
09.05.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих Криворізької філії комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» на 65 ліжок
Номенклатура
Послуги з забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих Криворізької філії комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня» на 65 ліжок
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна
Повна назва
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2195609589

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.05.2023 15:52
-
09.05.2023 15:50
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
134 700 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2023 13:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
+380997074256
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
134 700 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2023 13:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
+380997074256
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності