Показати схожі тендери
Закупівля мітли березові, мітли пластикові з держаком, віники «Сорго», совки для сміття, відра оцинковані, пензлі (Код за ДК 021:2015 -39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) від Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-02-17-011858-a
Id Tender a61db386ab80410d8688b9ef7060f175
План UA-P-2023-02-17-005287-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.03.2023 00:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
208 403 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
92.33 грн. (0,04 %)
Вартість подання пропозиції:
571.2 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.02.2023 16:05 до 25.02.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.02.2023 16:05
до 22.02.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.02.2023 16:05
до 22.02.2023 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 25.02.2023 00:01
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.03.2023 17:42
до 07.03.2023 00:00
Період уточнень
з 17.02.2023 16:05 до 22.02.2023 00:00
Період оскарження
з 17.02.2023 16:05 до 22.02.2023 00:00
Період кваліфікації
з 25.02.2023 00:01
Основні параметри
мітли березові, мітли пластикові з держаком, віники «Сорго», совки для сміття, відра оцинковані, пензлі (Код за ДК 021:2015 -39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
178 680 грн.
Лот 1 – Мітли березові, мітли пластикові з держаком, віники «Сорго» (Код за ДК 021:2015 – 39224100-9 - Мітли)
Назва предмета закупівлі
Лот 1 – Мітли березові, мітли пластикові з держаком, віники «Сорго» (Код за ДК 021:2015 – 39224100-9 - Мітли)
Очікувана вартість
178 680 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1786,8
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.02.2023 00:01
Закінчення аукціону
25.02.2023 00:01
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 6 000 (штуки)
Мітли березові (вищого ґатунку) (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Мітли березові (вищого ґатунку) (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39224100-9 - Мітли
Кількість
6 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01015, Україна, м. Київ, вул. Старонаводницька, 12
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №2 200 (штуки)
Мітли пластикові з держаком (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Мітли пластикові з держаком (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39224100-9 - Мітли
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01015, Україна, м. Київ, вул. Старонаводницька, 12
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №3 500 (штуки)
Віники «Сорго» (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Віники «Сорго» (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39224100-9 - Мітли
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01015, Україна, м. Київ, вул. Старонаводницька, 12
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар може бути здійснений з бюджетного рахунку Замовника за наявності коштів на рахунку. У випадку розрахунку з бюджетних коштів, оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. Коригування суми Договору та розподілу бюджетних коштів Замовника здійснюється додатковими угодами залежно від фінансування, які оформлюються належним чином та підписуються кожною Стороною і є невід’ємними частинами Договору.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Фізична особа-підприємець Тодосієнко Ірина Володимирівна
Пропозиція:
116 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ГІКАВИЙ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
Пропозиція:
111 220 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ІЛАН ГОЛД
Пропозиція:
143 890 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - скасовано лот закупівлі
20 490 грн.
Лот 2 - совки для сміття (Код за ДК 021:2015 — 39224350-6 - Совки)
Назва предмета закупівлі
Лот 2 - совки для сміття (Код за ДК 021:2015 — 39224350-6 - Совки)
Очікувана вартість
20 490 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
204,9
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Совок для сміття оцинкований (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39224350-6 - Совки
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01015, Україна, м. Київ, вул. Старонаводницька, 12
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар може бути здійснений з бюджетного рахунку Замовника за наявності коштів на рахунку. У випадку розрахунку з бюджетних коштів, оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. Коригування суми Договору та розподілу бюджетних коштів Замовника здійснюється додатковими угодами залежно від фінансування, які оформлюються належним чином та підписуються кожною Стороною і є невід’ємними частинами Договору.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ІЛАН ГОЛД
Пропозиція:
17 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - скасовано лот закупівлі
9 233 грн.
Лот 3 – відра оцинковані, пензлі (Код за ДК 021:2015 — 39224300-1 - Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя)
Назва предмета закупівлі
Лот 3 – відра оцинковані, пензлі (Код за ДК 021:2015 — 39224300-1 - Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя)
Очікувана вартість
9 233 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
92,33
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 60 (штуки)
Відра оцинковані (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Відра оцинковані (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39224300-1 - Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01015, Україна, м. Київ, вул. Старонаводницька, 12
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №2 200 (штуки)
Пензлі (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Пензлі (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39224300-1 - Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01015, Україна, м. Київ, вул. Старонаводницька, 12
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар може бути здійснений з бюджетного рахунку Замовника за наявності коштів на рахунку. У випадку розрахунку з бюджетних коштів, оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. Коригування суми Договору та розподілу бюджетних коштів Замовника здійснюється додатковими угодами залежно від фінансування, які оформлюються належним чином та підписуються кожною Стороною і є невід’ємними частинами Договору.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ІЛАН ГОЛД
Пропозиція:
7 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.02.2023 16:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Скасування
17.03.2023 00:01
Відмінити відкриті торги, оприлюднені в електронній системі закупівель за № UA-2023-02-17-011858-a, предметом якої є: мітли березові, мітли пластикові з держаком, віники «Сорго», совки для сміття, відра оцинковані, пензлі (Код за ДК 021:2015 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування), Лот 2 - совки для сміття (Код за ДК 021:2015 — 39224350-6 - Совки), через відсутність подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг у зв'язку зі зміною фактичної потреби у закупівлі товарів.
06.03.2023 15:05
-
06.03.2023 15:03
-
17.03.2023 00:01
Відмінити відкриті торги, оприлюднені в електронній системі закупівель за № UA-2023-02-17-011858-a, предметом якої є: мітли березові, мітли пластикові з держаком, віники «Сорго», совки для сміття, відра оцинковані, пензлі (Код за ДК 021:2015 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування), Лот 3 - відра оцинковані, пензлі (Код за ДК 021:2015 — 39224300-1 - Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя), через відсутність подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг у зв'язку зі зміною фактичної потреби у закупівлі товарів.
06.03.2023 15:06
-
06.03.2023 15:05
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шибеко Євген Вікторович
Електронна пошта
Телефон
380442800391
Замовник
ЄДРПОУ
03359115
Назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise "Road-Maintenance Department of Repair and Maintenance of Motor Roads and Constructions on them of Pecherskyi District" of Kyiv
Повна назва
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise "Road-Maintenance Department of Repair and Maintenance of Motor Roads and Constructions on them of Pecherskyi District" of Kyiv
Поштовий індекс
01010
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Бутишів провулок, 19
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 – Мітли березові, мітли пластикові з держаком, віники «Сорго» (Код за ДК 021:2015 – 39224100-9 - Мітли)
Період вимог/скарг з 01.03.2023 17:42 по 07.03.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.03.2023 17:41
-
01.03.2023 17:40
documentType.award.awardNotice
25.02.2023 00:01
Витяг з ЄДР
25.02.2023 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2023 16:04
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2023 16:04
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не надано паспорти якості виробника товару. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 8. Розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статті 16 Закону». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання у відповідності до пункту 8. Розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статті 16 Закону» паспорти якості виробника товару.
Створено
28.02.2023 17:04
Надати до
01.03.2023 17:04
Лот № 2 Лот 2 - совки для сміття (Код за ДК 021:2015 — 39224350-6 - Совки)
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.02.2023 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2023 16:04
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2023 16:04
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не надано скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на адміністративне приміщення (договір оренди, тощо). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1.1. Розділу 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (статті 16 Закону)» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статті 16 Закону». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання у відповідності до пункту 1.1. Розділу 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (статті 16 Закону)» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статті 16 Закону» скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на адміністративне приміщення (договір оренди, тощо).
Створено
01.03.2023 17:22
Надати до
02.03.2023 17:22
Лот № 3 Лот 3 – відра оцинковані, пензлі (Код за ДК 021:2015 — 39224300-1 - Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя)
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.02.2023 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2023 16:04
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.02.2023 16:04
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не надано скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на адміністративне приміщення (договір оренди, тощо). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1.1. Розділу 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (статті 16 Закону)» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статті 16 Закону». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання у відповідності до пункту 1.1. Розділу 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (статті 16 Закону)» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статті 16 Закону» скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на адміністративне приміщення (договір оренди, тощо).
Створено
01.03.2023 17:23
Надати до
02.03.2023 17:23
Договір
UA-2023-02-17-011858-a-b1
Підписаний і діє
Номер
858В
111 220 грн.
111 220 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.03.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
6 000 (штуки)
Мітли березові (вищого ґатунку) (або еквівалент)
Номенклатура
Мітли березові (вищого ґатунку) (або еквівалент)
Кількість
6 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
11.82
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
200 (штуки)
Мітли пластикові з держаком (або еквівалент)
Номенклатура
Мітли пластикові з держаком (або еквівалент)
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
79
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
500 (штуки)
Віники «Сорго» (або еквівалент)
Номенклатура
Віники «Сорго» (або еквівалент)
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
49
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГІКАВИЙ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
Повна назва
ГІКАВИЙ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3046702117

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.03.2023 10:45
-
09.03.2023 10:44
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
208 403 грн.
Період подання пропозицій
до 25.02.2023 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Контактний телефон:
380442800391
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
208 403 грн.
Період подання пропозицій
до 25.02.2023 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Контактний телефон:
380442800391
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності