Звернення:
За тендером : Послуги з благоустрою території біля буд. №68 та №72 на вул. Шевченка в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Тема:
порядок здійснення оплати
Зміст:
Добрий день! Відповідно до вимог Замовника Учасник повинен надати погодження з порядком здійснення оплати викладеним у Розділі IV Проєкту договору - Додаток №5. А саме:
IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
4.1. Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість.
4.2. Вартість послуг, передбачену пунктом 3.1. Договору, Замовник виплачує Виконавцю, на основі Актів здачі-приймання послуг/виконаних робіт і Довідок про вартість наданих послуг/виконаних робіт, після підписання таких актів.
4.3. Належну Виконавцю суму коштів Замовник подає на основі Актів здачі-приймання послуг/виконаних робіт і Довідок про вартість наданих послуг/виконаних робіт, після підписання таких актів та довідок.
4.4. Виконавець не може вимагати уточнення договірної ціни у зв’язку із зростанням цін на ресурси, що використовуються для надання послуг, у разі, коли строки надання цих послуг порушені з вини Виконавця.
4.5. Якщо Виконавець не повідомив Замовника в установленому порядку про необхідність надання додаткових послуг і відповідно підвищення договірної ціни, він не може вимагати від
Замовника оплати наданих додаткових послуг і відшкодування завданих йому збитків.
4.6. Послуги, надані Виконавцем з використанням матеріальних ресурсів, що не відповідають установленим вимогам, Замовником не оплачуються.
4.7. Фінансування за даним Договором здійснюється за рахунок бюджетних коштів.
4.8. Бюджетні зобов’язання за даним Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
4.9. Виконання бюджетних зобов’язань за даним Договором проводиться виключно за умови та в межах фактичних надходжень коштів за бюджетним призначенням по даному Договору.
4.10. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування послуг на свій розрахунковий рахунок.
4.11 Термін оплати до 31.12.2023р. Оплата проводиться після повного завершення надання послуг. Враховуючи введення воєнного стану термін оплати може бути продовжений на невизначений термін.
Надайте будь-ласка пояснення стосовно пункту 4.11. на які-такі чинні нормативні документи, що стосується введення воєнного стану в Україні, посилається Замовник щоб не сплачувати вчасно Виконавцю за виконану роботу або послугу? Якими чинними Законами, Постановами або іншим нормативними актами відмінено дію Бюджетного кодексу України?
Як в одному розділі Договору може поєднуватись «розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти банківських днів» та «термін оплати може бути продовжений на невизначений термін»?
Дата оприлюднення звернення:
20.02.2023 11:20
Добрий день! Департаментом благоустрою Івано-Франківської міської ради розглянуто Ваше запитання щодо п.4.11 проєкту Договору та надаємо наступні пояснення. Згідно розділу 4 проєкту Договору, Замовник оплачує виконавцю вартість наданих послуг за умови та в межах фактичних надходжень коштів за бюджетними призначеннями по даному Договору. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних призначень на фінансування послуг на свій розрахунковий рахунок.
Кабінетом Міністрів України прийнято постанову 09.06.2021р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державної казначейської служби в особливому режимі в умовах воєнного стану» (із змінами). Станом на сьогоднішній день даним Порядком передбачено здійснення платежів загального фонду державного та місцевих бюджетів на оплату видатків із благоустрою населених пунктів. Однак у разі внесення змін КМУ до даного Порядку зокрема виключення оплати видатків із благоустрою населених пунктів, органи казначейства не зможуть здійснювати відповідні платежі за дорученням Замовника. У такому випадку термін оплати може бути продовжений на невизначений термін, зокрема до включення оплати видатків із благоустрою населених пунктів до даного Порядку.
Таким чином, жодних умов щоб вчасно не оплачувати вартість наданих послуг, як зазначено у Вашому питанні, п. 4.11 Договору не передбачено. Даний пункт чітко визначає термін оплати, а також умова за якої він може бути продовжений.
Також зазначаємо, що даний розділ Договору «Порядок здійснення оплати» включає в себе усі можливі пункти, що стосуються оплати у тому чи іншому випадку.
Дата оприлюднення відповіді:
22.02.2023 16:21