Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «Альтіс-Констракшн» (далі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією.
1.1 Перелік виявлених невідповідностей:
Учасником надано файл «Д1 Тендерна пропозиція.pdf» що містить інформацію відмінну від форми за якою він має бути заповненим та не містить інформацію, яку учасник мав зазначити, а саме: в п2. зазначена лише одна адреса: в п.5 інформація не відповідає формі Додатку 1; в п.9 не зазначено вартість прописом; в п.10 не зазначено кількість днів згоди дотримуватись умов тендерної пропозиції.
1.2 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності:
п1. Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Тендерна пропозиція повинна складатися з: …. 4.Заповненим документом «Тендерна пропозиція», форма якого визначена цією тендерною документацією у Додатку 1» та Додаток 1 до тендерної документації.
1.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Надати документ, що відповідає формі Додатку 1 з заповненою інформацією, що вимагається відповідно до форми.
2.1 Перелік виявлених невідповідностей:
Учасником не надано довідки з усіх обслуговуючих банків, в яких учасник обслуговувався протягом останнього місяця, до кінцевого строку подання тендерних пропозиціи?, про наявність або відсутність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) та про відсутність/наявність заборгованості по кредитам та відсотками(у разі наявності відкритого рахунку в обслуговуючому банку). Також, учасником не надано оригінал довідки ДПСУ про відкриті рахунки в банківських та фінансових установах України, датованої 2023 роком.
2.2 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності:
п1. Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Учасник у складі пропозиції надає довідки з усіх обслуговуючих банків, в яких учасник обслуговувався протягом останнього місяця, до кінцевого строку на подання тендерних пропозиціи?, про наявність або відсутність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) та про відсутність/наявність заборгованості по кредитам та відсотками(у разі наявності відкритого рахунку в обслуговуючому банку). Додатково, учасник надає оригінал довідки ДПСУ про відкриті рахунки в банківських та фінансових установах України, датованої 2023 роком.»
2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідки з усіх обслуговуючих банків, в яких учасник обслуговувався протягом останнього місяця, до кінцевого строку подання тендерних пропозиціи?, про наявність або відсутність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) та про відсутність/наявність заборгованості по кредитам та відсотками (у разі наявності відкритого рахунку в обслуговуючому банку), сформовані не пізніше кінцевого строку подання пропозиції. Надати оригінал довідки ДПСУ про відкриті рахунки в банківських та фінансових установах України, датованої 2023 роком та сформованої не пізніше кінцевого строку подання пропозиції.
3.1 Перелік виявлених невідповідностей:
Відсутня згода на доступ та обробку персональних даних посадовоі? особи, яка підписала пропозицію учасника - К.М. Грицюка
3.2 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності:
п1. Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: ««Керуючись Законом Украі?ни «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадовоі? особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі, а також від усіх осіб, персональні дані яких розкриваються в документах, фаи?лах та інформаціі? у складі пропозиціі? учасника, з обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові особи та підписом. Вимога не стосується працівників Учасника, так як факт подання тендерної пропозиції учасником — юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця).»
3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Надати письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадовоі? особи, яка підписала пропозицію учасника - К.М. Грицюка
4.1 Перелік виявлених невідповідностей:
Відсутня довідка про відсутність підстав, визначених у ч. 2 ст. 17 Закону.
4.2 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності:
п.5 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «У разі відсутності в електронній системі закупівель технічної реалізації можливості самостійного декларування учасником відсутності підстав, визначених у ч. 2 ст. 17 Закону під час подання тендерної пропозиції, учасник надає довідку, складену в довільній формі.»
4.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Надати довідку про відсутність підстав, визначених у ч. 2 ст. 17 Закону
5.1 Перелік виявлених невідповідностей:
Учасником не надано чині сертифікати ДСТУ ISO, що вимагались в тендерній документації, а саме:
1. Наданий сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) містить інструкцію щодо перевірки його чинності: «Чинність сертифікату може бути перевірена шляхом порівняння тексту сертифікату з інформацією сканованого QR—коду або вручну на веб-сайті органу з сертифікації Vcs.in.ua або за телефоном +38(061)2123149. або в реєстрі ІАF на сайті www.iafcertsearch.org». Відповідно до інформації з посилання на QR-коді, сертифікат має статус «Скасований».
2. Наданий сертифікат ДСТУ ІSО 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) містить інструкцію щодо перевірки його чинності: «Чинність сертифікату може бути перевірена шляхом порівняння тексту сертифікату з інформацією сканованого QR—коду або вручну на веб-сайті органу з сертифікації Vcs.in.ua або за телефоном +38(061)2123149. або в реєстрі ІАF на сайті www.iafcertsearch.org». Відповідно до інформації з посилання на QR-коді, сертифікат має статус «Скасований».
3. Наданий сертифікат ДСТУ ІSО 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) містить інструкцію щодо перевірки його чинності: «Чинність сертифікату може бути перевірена шляхом порівняння тексту сертифікату з інформацією сканованого QR—коду або вручну на веб-сайті органу з сертифікації Vcs.in.ua або за телефоном +38(061)2123149. або в реєстрі ІАF на сайті www.iafcertsearch.org». Відповідно до інформації з посилання на QR-коді, сертифікат має статус «Скасований».
4. Сертифікат ISO 19650-1:2018 не надано.
5. Сертифікат ISO 37001:2016 не надано
5.2 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності:
п.6 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Учасник повинен мати та надати у складі тендерної пропозиції діючі сертифікати: 1. На систему управління якістю, що підтверджує і?і? відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
2. На систему екологічного управління, що підтверджує і?і? відповідність вимогам ДСТУ ІSО 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»;
3. На систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що підтверджує і?і? відповідність вимогам ДСТУ ІSО 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
4. На систему менеджменту ISO 19650-1:2018 «Організація та оцифрування інформації щодо будівель та споруд включно з будівельним інформаційним моделюванням (ВІМ). Управління інформацією з використанням будівельного інформаційного моделювання»
5. На систему менеджменту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту протидії корупції»
5.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Надати діючі сертифікати відповідно до вимог п.6. Розділу ІІІ
6.1 Перелік виявлених невідповідностей:
Учасником не надано Дозвільні документи чи довідку в довільній формі з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів та посиланням на відповідні норми чинного законодавства згідно з яким дані документи можуть надаватись в електронному вигляді, на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: -На вантажопідіймальні крани і машини – крани автомобільні та автопідйомники, що зазначені в інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових;
-Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)
6.2 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності:
п.6 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Учасник повинен мати та надати у складі тендерної пропозиції скановану копію Дозвільного документу, виданої уповноваженим державним органом на провадження господарської діяльності з будівництва об‘єктів, класу наслідків не нижче СС2 та скановану копію діючого Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці), або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки:
-На вантажопідіймальні крани і машини – крани автомобільні та автопідйомники, що зазначені в інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази,
-Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових
-Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо),
У разі якщо згідно із чинним законодавством паперові ліцензії, дозволи, декларації, тощо не видаються, надати довідку в довільній формі з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів та посиланням на відповідні норми чинного законодавства згідно з яким дані документи можуть надаватись в електронному вигляді. Формулювання назв видів робіт у вищезазначених пунктах ліцензій, дозволів, декларацій може відрізнятися від зазначених у тендерній документації залежно від часу видачі зазначених документів або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, але за умови чинності дозвільного(-их) документів).
У разі залучення послуг Субпідрядника/Співвиконавця, який експлуатує машини, механізми підвищеної небезпеки: вантажопідіймальні крани і машини, Учасник надає оформлені на Субпідрядника/Співвиконавця вищевказані дозвільні документи.»
6.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Надати дозвільні документи відповідно до вимог п.6. Розділу ІІІ
7.1 Перелік виявлених невідповідностей:
Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «Д4 Довідка про обладнання.pdf») в якій міститься інформація про три бортових автомобілі замість чотирьох та два автокрана замість трьох, як того вимагає тендерна документація. Також, відсутня інформація про автогідропідіймач – не менше 1 одиниці, екскаватор на гусеничному ходу – не менше 1 одиниці, котки дорожні – не менше 3 одиниць, електростанції пересувні – не менше 2 одиниць, установка для зварювання ручного дугового – не менше 3 одиниць, розчинозмішувачі, місткість від 150 л – не менше 2 одиниць, агрегат фарбувальний – не менше 1 одиниці.
На машини та механізми, вказані в довідці, не надано копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів
7.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності:
п.1 Додатку 4: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: «Інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно таблиці..
Довідка обов?язково, серед іншого, повинна містити інформацію про наявність в учасника наступної техніки та обладнання:
-автомобіль бортовий або сідельний тягач з бортовим напівпричепом, вантажопідйомністю не менше 5т – не менше 4 одиниць;
-кран автомобільний, вантажопідйомністю від 10т – не менше 3 одиниць;
-автогідропідіймач – не менше 1 одиниці
- екскаватор на пневмоколісному ходу – не менше 2 одиниць;
- екскаватор на гусеничному ходу – не менше 1 одиниці;
-бульдозер – не менше 2 одиниць;
-котки дорожні – не менше 3 одиниць;
-електростанції пересувні – не менше 2 одиниць
-установка для зварювання ручного дугового – не менше 3 одиниць
-компресори пересувні – не менше 2 одиниць
-розчинозмішувачі, місткість від 150 л – не менше 2 одиниць
-агрегат фарбувальний – не менше 1 одиниці
На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, що зазначені у довідці, яка надана на вимогу пп.1 п.1 даного Додатку надати:
1.1.2.У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є залученими, учасник повинен надати оригінали чинних договорів оренди або послуг тощо, що посвідчують право користування та акт(и) прии?мання-передачі учаснику (або іншии?(і) документ(и), якии?(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) такого обладнання, машин та механізмів до договорів оренди, тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства Украі?ни та/або умовами зазначених договорів передбачено і?х складання).
1.1.3. На машини та механізми, вказані в таблиці, учасник надає копію(ї) свідоцтва про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів).»
7.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Надати виправлену довідку з повним переліком мінімально-необхідної техніки та обладнання з підтверджуючими документами згідно вимог п.1.Додатку 4
8.1 Перелік виявлених невідповідностей:
Учасником надано не дійсну ліцензію на програмний комплекс АВК-5, в якій зазначено «Супровід дійсний до 28.02.2022 р.»
8.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності:
п.1 Додатку 4: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
«1.2 Учасник повинен підтвердити наявність в нього ліцензійного програмного комплексу для визначення вартості будівельних робіт АВК-5 або іншого програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення, шляхом надання у складі пропозиції чинної ліцензії або ліцензійного договору.»
8.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Надати чинну ліцензію або ліцензійний договір на програмний комплекс для визначення вартості будівельних робіт АВК-5 або інший програмний комплекс, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення.
9.1 Перелік виявлених невідповідностей:
Учасником надано довідку про наявність працівників робітничих професій (файл «Д4 Довідка про працівників робітничі.pdf») в п.23 якої вказана інформація про машиніста екскаватора будівельної дільниці Михайлова Дмитра Юрійовича, штатного працівника (за основним місцем роботи), на підтвердження надано витяг з наказу №0508/1-к від 05.08.2019р., в якому зазначено про прийняття на посаду машиніста екскаватора за сумісництвом. Також, в п. 29, 30 вказані працівники, посади яких відносяться до категорії інженерно-технічних працівників.
9.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності:
п.2 Додатку 4: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
«2.1. Довідка про наявність в учасника працівників робітничих професіи? відповідноі? кваліфікаціі?, що будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі:
2.3. На підтвердження інформації зазначеної у довідках про наявність працівників, що надана на вимогу підпунктів 2.1, 2.2 даного пункту у складі пропозиції надати:
копії трудових книжок (перша сторінка та остання із записом про прийняття), у разі електронної трудової книжки – скіншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua )) та/або копії наказів про призначення/переведення на посаду та/або наказів про сумісництво та/або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору.
9.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Надати довідку про наявність працівників робітничих професій з інформацією відповідно до підтверджуючих документів та вимог п.2 Додатку 4.
10.1 Перелік виявлених невідповідностей:
1. Учасником надано довідку про наявність інженерно-технічних працівників (файл «Д4 Довідка про працівників ІТР.pdf»). В п.9 довідки вказаний інженер-проектувальник проектного відділу департаменту управління проектами Поспішний Віталій Олексійович. На підтвердження вимоги, щодо кваліфікації надано Сертифікат інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації АР 006616 від 26.03.2013 р. та свідоцтво про підвищення кваліфікації №00252 від 14.12.2017р. Відповідно до ст.17 ЗУ «Про архітектурну діяльність» «Строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п'ять років, не обмежується.» З дати отримання сертифікату №00252 від 14.12.2017р. минуло більше 5 років та 2 місяців, тож наданими документами учасника не підтверджується чинисть кваліфікаційного сертифікату АР 006616 від 26.03.2013р.
2. В п.7 та п.8 довідки наявна інформація про провідного інженера-проектувальника проектного відділу департаменту управління проектами Коваленко Андрія Володимировича, та інженера-проектувальника проектного відділу департаменту управління проектами Довгошеєва Євгена Олекасндровича. В той же час учасником не надано копію чиного кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації на вказаних працівників.
3. Учасником не надано договорів добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страхових полісів на інженерів-проектувальників, зазначених в довідці.
4. В довідці відсутня інформація про провідних інженерів-консультантів – не менше двох осіб. В документах учасника відсутні чинні сертифікати та страхові поліси на вказаних працівників і копії трудових книжок (перша сторінка та остання із записом про прийняття), у разі електронної трудової книжки – скіншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua )) та/або копії наказів про призначення/переведення на посаду та/або наказів про сумісництво та/або копії цивільно-правових угод.
5. В довідці відсутня інформація про інженера з охорони праці, не нижче І категорії. В документах учасника відсутній чинний сертифікат та страховий поліс і копія трудової книжки (перша сторінка та остання із записом про прийняття), у разі електронної трудової книжки – скіншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua )) та/або копія наказу про призначення/переведення на посаду та/або наказу про сумісництво та/або копія цивільно-правової угоди.
10.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності:
п.2 Додатку 4: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
«2.2. Довідка про наявність в учасника інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, складена за формою:
Довідка про наявність інженерно – технічних працівників
Довідка, що надається згідно підпункту 2.2 даного пункту обов’язкова повинна містити інформацію про:
- інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (із наданням копії чинного кваліфікаційного сертифікату інженера проектувальника в частині кошторисної документації та оригінал/копію договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страхового полісу);
- інженерів - консультантів – не менше двох осіб (із наданням копії чинних сертифікатів, виданих в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012, ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и) (інформація про сертифікат інженера консультанта (будівництво) повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.) та копії чинних страхових полісів до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності зі страховим покриттям відповідного рівня кваліфікації), не нижче категорії «провідний» з досвідом роботи не менше 3-х років, що підтверджується датою видачі сертифікату.
- інженера з охорони праці, не нижче І категорії (на підтвердження надається чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитований НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату та копію чинного страхового полісу до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності зі страховим покриттям відповідного рівня кваліфікації);
- виконавців робіт.
2.3. На підтвердження інформації зазначеної у довідках про наявність працівників, що надана на вимогу підпунктів 2.1, 2.2 даного пункту у складі пропозиції надати:
- копії трудових книжок (перша сторінка та остання із записом про прийняття), у разі електронної трудової книжки – скіншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua )) та/або копії наказів про призначення/переведення на посаду та/або наказів про сумісництво та/або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору.»
10.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
1. Надати документ Поспішного В.О. про підвищення кваліфікації, відповідно до законодавства, що підтвердить чинність сертифікату АР 006616 від 26.03.2013р. та договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страхового полісу,
або
Надати документи згідно вимоги п.2 додатку 4 на Коваленка А.В.,
або
Надати документи згідно вимоги п.2 додатку 4 на Довгошеєва Є.О.
2. Надати довідку про інженерно-технічних працівників, що містить інформацію про провідних інженерів-консультантів – не менше двох осіб, та підтверджуючі документи встановлені вимогами п.2. Додатку 4 тендерної документації.
3. Надати довідку про інженерно-технічних працівників, що містить інформацію про про інженера з охорони праці, не нижче І категорії, та підтверджуючі документи встановлені вимогами п.2. Додатку 4 тендерної документації.
11.1 Перелік виявлених невідповідностей:
У складі документів учасника відсутні посвідчення та протоколи мінімум на 3 працівників, що підтверджують їх знання з охорони праці та пожежної безпеки/пожежно-технічного мінімуму.
11.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності:
п.2 Додатку 4: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
«2.4. На підтвердження можливості створення внутрішньої комісії для проведення навчання з охорони праці та пожежної безпеки/пожежно-технічного мінімуму серед працівників підприємства, відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», Учасник надає посвідчення та протоколи, що видані організаціями, що мають право проводити відповідне навчання, мінімум на 3-х працівників на знання:
-НПАОП 0.0-1.71-13,
-НПАОП 0.00-1.15-07,
-НПАОП 0.0-1.80-18,
-НПАОП 0.0-1.81-18,
-НПАОП 45.2-7.02-12,
- НПАОП 0.00-1.62-12,
- ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ, НПАОП 40.1-1.21-98 (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 (ПЕЕЗ) (не нижче IV групи електробезпеки до 1000В),
-законів і державних нормативно-правових актів України з охорони праці, гігієни праці, безпеки праці, виробничої санітарії, охорони праці в галузі, вибухопожежо- та електробезпеки, Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», дії при аварійних ситуаціях на виробництві, надання домедичної допомоги у разі нещасного випадку або загального курсу з охорони праці
- вимог Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні (затверджені наказом МВС України від 30.12.2014 №1417), знань з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об’єктах, основних причин пожеж, заходів пожежної безпеки на робочому місці, сповіщення про пожежу та виклик підрозділів ДСНС України, засобів пожежогасіння, протипожежного устаткування та інвентарю, порядку їх використання під час пожежі, дій під час пожежі, заходів пожежної безпеки в побуті.»
11.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Учаснику необхідно надати в складі протозиції посвідчення та протоколи мінімум на 3 працівників, що підтверджують їх знання з охорони праці та пожежної безпеки/пожежно-технічного мінімуму.у відповідності до вимог п.2.4. п.2 Додатку 4