Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) від Бородянський центр СПР.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-02-14-013512-a
Id Tender 9949f685822741c3bde09855cff238a7
План UA-P-2023-02-14-002897-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 21.03.2023 12:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
287 617 477 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 438 087.39 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.02.2023 19:00 до 22.02.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.02.2023 19:00
до 19.02.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.02.2023 19:00
до 19.02.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.02.2023 00:02
до 06.03.2023 14:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.02.2023 15:41
до 12.03.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.03.2023 14:57
до 21.03.2023 12:48
Період уточнень
з 14.02.2023 19:00 до 19.02.2023 00:00
Період оскарження
з 14.02.2023 19:00 до 19.02.2023 00:00
Період кваліфікації
з 22.02.2023 00:02 до 06.03.2023 14:57
Період кваліфікації
з 22.02.2023 00:02 до 06.03.2023 14:57
Основні параметри
«Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Закупівля проводиться без застосування аукціону
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
287 617 477 грн.
«Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
287 617 477 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1438087,39
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 000 000
Аукціон
Cтарт аукціону
22.02.2023 00:02
Закінчення аукціону
22.02.2023 00:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
07801, Україна, Київська область, смт Бородянка, Центральна 228
Дата постачання з
14.02.2023 16:40
Дата постачання по
31.12.2023 16:40
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами акта виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3)
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ"
Пропозиція:
245 440 563.84 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
Пропозиція:
237 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.02.2023 16:34
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Присяжнюк Лідія Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380457756511
Факс
+380457756511
Замовник
ЄДРПОУ
20577606
Повна назва
Бородянський центр СПР
Поштовий індекс
07801
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бородянка
Адреса
вул.Центральна 228
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Період вимог/скарг з 27.02.2023 15:41 по 05.03.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення
Зміст
Враховуючи умови Закону України "Про публічні закупівлі" (із змінами та доповненнями) (надалі – Закон), Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості), Положення про уповноважену особу Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у випадках, передбачених пунктами 41 Особливостей. У відкритих торгах з особливостями без проведення аукціону на закупівлю «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт Бородянка, вул. Центральна, 228», (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція), 45454000-4 Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля) зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-02-14-013512-a розкриття пропозицій в системі ProZorro відбулося 22.02.2023р. Очікувана вартість закупівлі становить 287 617 477.00 грн з ПДВ. Найбільш економічно вигідною пропозицією електронна система закупівель визначила пропозицію учасника ТОВ «АЛЬТІС - КОНСТРАКШН» з загальною вартістю тендерної пропозиції 237 200 000.00 грн. з ПДВ. Замовником в електронній системі закупівель ProZorro 24.02.2023р. було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Учасника ТОВ «АЛЬТІС – КОНСТРАКШН». Згідно з абз. 4 п.п. 1 п.41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник ТОВ «АЛЬТІС – КОНСТРАКШН» до встановленого електронною системою кінцевого терміну надання виправлених невідповідностей в інформації та/або документах (до 25.02.2023, 16:42год.) у визначений Особливостями спосіб не виправив виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до вимоги замовника про усунення таких невідповідностей. 1.Перелік виявлених невідповідностей: Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п1. Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Тендерна пропозиція повинна складатися з: …. 4.Заповненим документом «Тендерна пропозиція», форма якого визначена цією тендерною документацією у Додатку 1» та Додаток 1 до тендерної документації. Учасником не наданий документ, що відповідає формі Додатку 1 з заповненою інформацією, що містить інформацію відмінну від форми за якою він має бути заповненим та не містить інформацію, яку учасник мав зазначити, а саме: в п2. зазначена лише одна адреса: в п.5 інформація не відповідає формі Додатку 1; в п.9 не зазначено вартість прописом; в п.10 не зазначено кількість днів згоди дотримуватись умов тендерної пропозиції.вимагається відповідно до форми. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п1. Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Учасник у складі пропозиції надає довідки з усіх обслуговуючих банків, в яких учасник обслуговувався протягом останнього місяця, до кінцевого строку на подання тендерних пропозиціи?, про наявність або відсутність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) та про відсутність/наявність заборгованості по кредитам та відсотками(у разі наявності відкритого рахунку в обслуговуючому банку). Додатково, учасник надає оригінал довідки ДПСУ про відкриті рахунки в банківських та фінансових установах України, датованої 2023 роком.» Учасником не надані довідки з усіх обслуговуючих банків, в яких учасник обслуговувався протягом останнього місяця, до кінцевого строку подання тендерних пропозиціи?, про наявність або відсутність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) та про відсутність/наявність заборгованості по кредитам та відсотками (у разі наявності відкритого рахунку в обслуговуючому банку), сформовані не пізніше кінцевого строку подання пропозиції, а також оригінал довідки ДПСУ про відкриті рахунки в банківських та фінансових установах України, датованої 2023 роком та сформованої не пізніше кінцевого строку подання пропозиції. 3. Перелік виявлених невідповідностей: Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п1. Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: ««Керуючись Законом Украі?ни «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадовоі? особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі, а також від усіх осіб, персональні дані яких розкриваються в документах, фаи?лах та інформаціі? у складі пропозиціі? учасника, з обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові особи та підписом. Вимога не стосується працівників Учасника, так як факт подання тендерної пропозиції учасником — юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця).» Учасником не надана письмова згода на доступ та обробку персональних даних посадовоі? особи, яка підписала пропозицію учасника - К.М. Грицюка 4. Перелік виявлених невідповідностей: Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.5 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «У разі відсутності в електронній системі закупівель технічної реалізації можливості самостійного декларування учасником відсутності підстав, визначених у ч. 2 ст. 17 Закону під час подання тендерної пропозиції, учасник надає довідку, складену в довільній формі.» Учасником не надана довідка про відсутність підстав, визначених у ч. 2 ст. 17 Закону 5. Перелік виявлених невідповідностей: 5.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.6 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Учасник повинен мати та надати у складі тендерної пропозиції діючі сертифікати: - На систему управління якістю, що підтверджує і?і? відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»; - На систему екологічного управління, що підтверджує і?і? відповідність вимогам ДСТУ ІSО 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; - На систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що підтверджує і?і? відповідність вимогам ДСТУ ІSО 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». - На систему менеджменту ISO 19650-1:2018 «Організація та оцифрування інформації щодо будівель та споруд включно з будівельним інформаційним моделюванням (ВІМ). Управління інформацією з використанням будівельного інформаційного моделювання» - На систему менеджменту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту протидії корупції» Учасником не надані чині сертифікати ДСТУ ISO, що вимагались в тендерній документації Надати діючі сертифікати відповідно до вимог п.6. Розділу ІІІ 6.Перелік виявлених невідповідностей: Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.6 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Учасник повинен мати та надати у складі тендерної пропозиції скановану копію Дозвільного документу, виданої уповноваженим державним органом на провадження господарської діяльності з будівництва об‘єктів, класу наслідків не нижче СС2 та скановану копію діючого Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці), або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: -На вантажопідіймальні крани і машини – крани автомобільні та автопідйомники, що зазначені в інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, -Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових -Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо), У разі якщо згідно із чинним законодавством паперові ліцензії, дозволи, декларації, тощо не видаються, надати довідку в довільній формі з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів та посиланням на відповідні норми чинного законодавства згідно з яким дані документи можуть надаватись в електронному вигляді. Формулювання назв видів робіт у вищезазначених пунктах ліцензій, дозволів, декларацій може відрізнятися від зазначених у тендерній документації залежно від часу видачі зазначених документів або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, але за умови чинності дозвільного(-их) документів). У разі залучення послуг Субпідрядника/Співвиконавця, який експлуатує машини, механізми підвищеної небезпеки: вантажопідіймальні крани і машини, Учасник надає оформлені на Субпідрядника/Співвиконавця вищевказані дозвільні документи.» Учасником не надані дозвільні документи відповідно до вимог п.6. Розділу ІІІ 7.Перелік виявлених невідповідностей: Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 Додатку 4: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: «Інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно таблиці.. Довідка обов?язково, серед іншого, повинна містити інформацію про наявність в учасника наступної техніки та обладнання: -автомобіль бортовий або сідельний тягач з бортовим напівпричепом, вантажопідйомністю не менше 5т – не менше 4 одиниць; -кран автомобільний, вантажопідйомністю від 10т – не менше 3 одиниць; -автогідропідіймач – не менше 1 одиниці - екскаватор на пневмоколісному ходу – не менше 2 одиниць; - екскаватор на гусеничному ходу – не менше 1 одиниці; -бульдозер – не менше 2 одиниць; -котки дорожні – не менше 3 одиниць; -електростанції пересувні – не менше 2 одиниць -установка для зварювання ручного дугового – не менше 3 одиниць -компресори пересувні – не менше 2 одиниць -розчинозмішувачі, місткість від 150 л – не менше 2 одиниць -агрегат фарбувальний – не менше 1 одиниці На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, що зазначені у довідці, яка надана на вимогу пп.1 п.1 даного Додатку надати: 1.1.2.У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є залученими, учасник повинен надати оригінали чинних договорів оренди або послуг тощо, що посвідчують право користування та акт(и) прии?мання-передачі учаснику (або іншии?(і) документ(и), якии?(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) такого обладнання, машин та механізмів до договорів оренди, тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства Украі?ни та/або умовами зазначених договорів передбачено і?х складання). 1.1.3. На машини та механізми, вказані в таблиці, учасник надає копію(ї) свідоцтва про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів).» Учасником не надано виправленої довідки з повним переліком мінімально-необхідної техніки та обладнання з підтверджуючими документами згідно вимог п.1.Додатку 4 8. Перелік виявлених невідповідностей: Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 Додатку 4: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: «1.2 Учасник повинен підтвердити наявність в нього ліцензійного програмного комплексу для визначення вартості будівельних робіт АВК-5 або іншого програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення, шляхом надання у складі пропозиції чинної ліцензії або ліцензійного договору.» Учасником не надана чинна ліцензія або ліцензійний договір на програмний комплекс для визначення вартості будівельних робіт АВК-5 або інший програмний комплекс, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення. 9. Перелік виявлених невідповідностей: Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 Додатку 4: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: «2.1. Довідка про наявність в учасника працівників робітничих професіи? відповідноі? кваліфікаціі?, що будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі: 2.3. На підтвердження інформації зазначеної у довідках про наявність працівників, що надана на вимогу підпунктів 2.1, 2.2 даного пункту у складі пропозиції надати: копії трудових книжок (перша сторінка та остання із записом про прийняття), у разі електронної трудової книжки – скіншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua )) та/або копії наказів про призначення/переведення на посаду та/або наказів про сумісництво та/або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору. Учасником не надано довідки про наявність працівників робітничих професій з інформацією відповідно до підтверджуючих документів та вимог п.2 Додатку 4. 10. Перелік виявлених невідповідностей: Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 Додатку 4: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: «2.2. Довідка про наявність в учасника інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, складена за формою: Довідка про наявність інженерно – технічних працівників Довідка, що надається згідно підпункту 2.2 даного пункту обов’язкова повинна містити інформацію про: - інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (із наданням копії чинного кваліфікаційного сертифікату інженера проектувальника в частині кошторисної документації та оригінал/копію договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страхового полісу); - інженерів - консультантів – не менше двох осіб (із наданням копії чинних сертифікатів, виданих в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012, ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и) (інформація про сертифікат інженера консультанта (будівництво) повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.) та копії чинних страхових полісів до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності зі страховим покриттям відповідного рівня кваліфікації), не нижче категорії «провідний» з досвідом роботи не менше 3-х років, що підтверджується датою видачі сертифікату. - інженера з охорони праці, не нижче І категорії (на підтвердження надається чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитований НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату та копію чинного страхового полісу до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності зі страховим покриттям відповідного рівня кваліфікації); - виконавців робіт. На підтвердження інформації зазначеної у довідках про наявність працівників, що надана на вимогу підпунктів 2.1, 2.2 даного пункту у складі пропозиції надати: - копії трудових книжок (перша сторінка та остання із записом про прийняття), у разі електронної трудової книжки – скіншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua )) та/або копії наказів про призначення/переведення на посаду та/або наказів про сумісництво та/або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору.» Учасником не наданий документ Поспішного В.О. про підвищення кваліфікації, відповідно до законодавства, що підтвердить чинність сертифікату АР 006616 від 26.03.2013р. та договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страхового полісу або документи згідно вимоги п.2 додатку 4 на Коваленка А.В., або документи згідно вимоги п.2 додатку 4 на Довгошеєва Є.О. Не надана довідка про інженерно-технічних працівників, що містить інформацію про провідних інженерів-консультантів – не менше двох осіб, та підтверджуючі документи встановлені вимогами п.2. Додатку 4 тендерної документації. Не надана довідка про інженерно-технічних працівників, що містить інформацію про інженера з охорони праці, не нижче І категорії, та підтверджуючі документи встановлені вимогами п.2. Додатку 4 тендерної документації. 11. Перелік виявлених невідповідностей: Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 Додатку 4: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: «2.4. На підтвердження можливості створення внутрішньої комісії для проведення навчання з охорони праці та пожежної безпеки/пожежно-технічного мінімуму серед працівників підприємства, відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», Учасник надає посвідчення та протоколи, що видані організаціями, що мають право проводити відповідне навчання, мінімум на 3-х працівників на знання: -НПАОП 0.0-1.71-13, -НПАОП 0.00-1.15-07, -НПАОП 0.0-1.80-18, -НПАОП 0.0-1.81-18, -НПАОП 45.2-7.02-12, -НПАОП 0.00-1.62-12, -ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ, НПАОП 40.1-1.21-98 (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 (ПЕЕЗ) (не нижче IV групи електробезпеки до 1000В), -законів і державних нормативно-правових актів України з охорони праці, гігієни праці, безпеки праці, виробничої санітарії, охорони праці в галузі, вибухопожежо- та електробезпеки, Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», дії при аварійних ситуаціях на виробництві, надання домедичної допомоги у разі нещасного випадку або загального курсу з охорони праці - вимог Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні (затверджені наказом МВС України від 30.12.2014 №1417), знань з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об’єктах, основних причин пожеж, заходів пожежної безпеки на робочому місці, сповіщення про пожежу та виклик підрозділів ДСНС України, засобів пожежогасіння, протипожежного устаткування та інвентарю, порядку їх використання під час пожежі, дій під час пожежі, заходів пожежної безпеки в побуті.» Учасником не надано посвідчення та протоколи мінімум на 3 працівників, що підтверджують їх знання з охорони праці та пожежної безпеки/пожежно-технічного мінімуму у відповідності до вимог п.2.4. п.2 Додатку 4. У встановлений строк Учасник не завантажив оновлених даних або документів, що були визначені у повідомленні замовника з вимогою про усунення таких невідповідностей. Підстава відхилення тендерної пропозиції - пункт 41 Особливостей, а саме: -учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2023 16:35
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2023 16:35
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «Альтіс-Констракшн» (далі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. 1.1 Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано файл «Д1 Тендерна пропозиція.pdf» що містить інформацію відмінну від форми за якою він має бути заповненим та не містить інформацію, яку учасник мав зазначити, а саме: в п2. зазначена лише одна адреса: в п.5 інформація не відповідає формі Додатку 1; в п.9 не зазначено вартість прописом; в п.10 не зазначено кількість днів згоди дотримуватись умов тендерної пропозиції. 1.2 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п1. Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Тендерна пропозиція повинна складатися з: …. 4.Заповненим документом «Тендерна пропозиція», форма якого визначена цією тендерною документацією у Додатку 1» та Додаток 1 до тендерної документації. 1.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документ, що відповідає формі Додатку 1 з заповненою інформацією, що вимагається відповідно до форми. 2.1 Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано довідки з усіх обслуговуючих банків, в яких учасник обслуговувався протягом останнього місяця, до кінцевого строку подання тендерних пропозиціи?, про наявність або відсутність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) та про відсутність/наявність заборгованості по кредитам та відсотками(у разі наявності відкритого рахунку в обслуговуючому банку). Також, учасником не надано оригінал довідки ДПСУ про відкриті рахунки в банківських та фінансових установах України, датованої 2023 роком. 2.2 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п1. Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Учасник у складі пропозиції надає довідки з усіх обслуговуючих банків, в яких учасник обслуговувався протягом останнього місяця, до кінцевого строку на подання тендерних пропозиціи?, про наявність або відсутність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) та про відсутність/наявність заборгованості по кредитам та відсотками(у разі наявності відкритого рахунку в обслуговуючому банку). Додатково, учасник надає оригінал довідки ДПСУ про відкриті рахунки в банківських та фінансових установах України, датованої 2023 роком.» 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідки з усіх обслуговуючих банків, в яких учасник обслуговувався протягом останнього місяця, до кінцевого строку подання тендерних пропозиціи?, про наявність або відсутність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) та про відсутність/наявність заборгованості по кредитам та відсотками (у разі наявності відкритого рахунку в обслуговуючому банку), сформовані не пізніше кінцевого строку подання пропозиції. Надати оригінал довідки ДПСУ про відкриті рахунки в банківських та фінансових установах України, датованої 2023 роком та сформованої не пізніше кінцевого строку подання пропозиції. 3.1 Перелік виявлених невідповідностей: Відсутня згода на доступ та обробку персональних даних посадовоі? особи, яка підписала пропозицію учасника - К.М. Грицюка 3.2 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п1. Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: ««Керуючись Законом Украі?ни «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадовоі? особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі, а також від усіх осіб, персональні дані яких розкриваються в документах, фаи?лах та інформаціі? у складі пропозиціі? учасника, з обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові особи та підписом. Вимога не стосується працівників Учасника, так як факт подання тендерної пропозиції учасником — юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця).» 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадовоі? особи, яка підписала пропозицію учасника - К.М. Грицюка 4.1 Перелік виявлених невідповідностей: Відсутня довідка про відсутність підстав, визначених у ч. 2 ст. 17 Закону. 4.2 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.5 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «У разі відсутності в електронній системі закупівель технічної реалізації можливості самостійного декларування учасником відсутності підстав, визначених у ч. 2 ст. 17 Закону під час подання тендерної пропозиції, учасник надає довідку, складену в довільній формі.» 4.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку про відсутність підстав, визначених у ч. 2 ст. 17 Закону 5.1 Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано чині сертифікати ДСТУ ISO, що вимагались в тендерній документації, а саме: 1. Наданий сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) містить інструкцію щодо перевірки його чинності: «Чинність сертифікату може бути перевірена шляхом порівняння тексту сертифікату з інформацією сканованого QR—коду або вручну на веб-сайті органу з сертифікації Vcs.in.ua або за телефоном +38(061)2123149. або в реєстрі ІАF на сайті www.iafcertsearch.org». Відповідно до інформації з посилання на QR-коді, сертифікат має статус «Скасований». 2. Наданий сертифікат ДСТУ ІSО 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) містить інструкцію щодо перевірки його чинності: «Чинність сертифікату може бути перевірена шляхом порівняння тексту сертифікату з інформацією сканованого QR—коду або вручну на веб-сайті органу з сертифікації Vcs.in.ua або за телефоном +38(061)2123149. або в реєстрі ІАF на сайті www.iafcertsearch.org». Відповідно до інформації з посилання на QR-коді, сертифікат має статус «Скасований». 3. Наданий сертифікат ДСТУ ІSО 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) містить інструкцію щодо перевірки його чинності: «Чинність сертифікату може бути перевірена шляхом порівняння тексту сертифікату з інформацією сканованого QR—коду або вручну на веб-сайті органу з сертифікації Vcs.in.ua або за телефоном +38(061)2123149. або в реєстрі ІАF на сайті www.iafcertsearch.org». Відповідно до інформації з посилання на QR-коді, сертифікат має статус «Скасований». 4. Сертифікат ISO 19650-1:2018 не надано. 5. Сертифікат ISO 37001:2016 не надано 5.2 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.6 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Учасник повинен мати та надати у складі тендерної пропозиції діючі сертифікати: 1. На систему управління якістю, що підтверджує і?і? відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»; 2. На систему екологічного управління, що підтверджує і?і? відповідність вимогам ДСТУ ІSО 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; 3. На систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що підтверджує і?і? відповідність вимогам ДСТУ ІSО 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». 4. На систему менеджменту ISO 19650-1:2018 «Організація та оцифрування інформації щодо будівель та споруд включно з будівельним інформаційним моделюванням (ВІМ). Управління інформацією з використанням будівельного інформаційного моделювання» 5. На систему менеджменту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту протидії корупції» 5.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати діючі сертифікати відповідно до вимог п.6. Розділу ІІІ 6.1 Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано Дозвільні документи чи довідку в довільній формі з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів та посиланням на відповідні норми чинного законодавства згідно з яким дані документи можуть надаватись в електронному вигляді, на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: -На вантажопідіймальні крани і машини – крани автомобільні та автопідйомники, що зазначені в інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; -Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових; -Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) 6.2 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.6 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Учасник повинен мати та надати у складі тендерної пропозиції скановану копію Дозвільного документу, виданої уповноваженим державним органом на провадження господарської діяльності з будівництва об‘єктів, класу наслідків не нижче СС2 та скановану копію діючого Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці), або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: -На вантажопідіймальні крани і машини – крани автомобільні та автопідйомники, що зазначені в інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, -Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових -Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо), У разі якщо згідно із чинним законодавством паперові ліцензії, дозволи, декларації, тощо не видаються, надати довідку в довільній формі з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів та посиланням на відповідні норми чинного законодавства згідно з яким дані документи можуть надаватись в електронному вигляді. Формулювання назв видів робіт у вищезазначених пунктах ліцензій, дозволів, декларацій може відрізнятися від зазначених у тендерній документації залежно від часу видачі зазначених документів або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, але за умови чинності дозвільного(-их) документів). У разі залучення послуг Субпідрядника/Співвиконавця, який експлуатує машини, механізми підвищеної небезпеки: вантажопідіймальні крани і машини, Учасник надає оформлені на Субпідрядника/Співвиконавця вищевказані дозвільні документи.» 6.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати дозвільні документи відповідно до вимог п.6. Розділу ІІІ 7.1 Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «Д4 Довідка про обладнання.pdf») в якій міститься інформація про три бортових автомобілі замість чотирьох та два автокрана замість трьох, як того вимагає тендерна документація. Також, відсутня інформація про автогідропідіймач – не менше 1 одиниці, екскаватор на гусеничному ходу – не менше 1 одиниці, котки дорожні – не менше 3 одиниць, електростанції пересувні – не менше 2 одиниць, установка для зварювання ручного дугового – не менше 3 одиниць, розчинозмішувачі, місткість від 150 л – не менше 2 одиниць, агрегат фарбувальний – не менше 1 одиниці. На машини та механізми, вказані в довідці, не надано копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів 7.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 Додатку 4: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: «Інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно таблиці.. Довідка обов?язково, серед іншого, повинна містити інформацію про наявність в учасника наступної техніки та обладнання: -автомобіль бортовий або сідельний тягач з бортовим напівпричепом, вантажопідйомністю не менше 5т – не менше 4 одиниць; -кран автомобільний, вантажопідйомністю від 10т – не менше 3 одиниць; -автогідропідіймач – не менше 1 одиниці - екскаватор на пневмоколісному ходу – не менше 2 одиниць; - екскаватор на гусеничному ходу – не менше 1 одиниці; -бульдозер – не менше 2 одиниць; -котки дорожні – не менше 3 одиниць; -електростанції пересувні – не менше 2 одиниць -установка для зварювання ручного дугового – не менше 3 одиниць -компресори пересувні – не менше 2 одиниць -розчинозмішувачі, місткість від 150 л – не менше 2 одиниць -агрегат фарбувальний – не менше 1 одиниці На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, що зазначені у довідці, яка надана на вимогу пп.1 п.1 даного Додатку надати: 1.1.2.У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є залученими, учасник повинен надати оригінали чинних договорів оренди або послуг тощо, що посвідчують право користування та акт(и) прии?мання-передачі учаснику (або іншии?(і) документ(и), якии?(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) такого обладнання, машин та механізмів до договорів оренди, тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства Украі?ни та/або умовами зазначених договорів передбачено і?х складання). 1.1.3. На машини та механізми, вказані в таблиці, учасник надає копію(ї) свідоцтва про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів).» 7.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати виправлену довідку з повним переліком мінімально-необхідної техніки та обладнання з підтверджуючими документами згідно вимог п.1.Додатку 4 8.1 Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано не дійсну ліцензію на програмний комплекс АВК-5, в якій зазначено «Супровід дійсний до 28.02.2022 р.» 8.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 Додатку 4: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: «1.2 Учасник повинен підтвердити наявність в нього ліцензійного програмного комплексу для визначення вартості будівельних робіт АВК-5 або іншого програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення, шляхом надання у складі пропозиції чинної ліцензії або ліцензійного договору.» 8.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати чинну ліцензію або ліцензійний договір на програмний комплекс для визначення вартості будівельних робіт АВК-5 або інший програмний комплекс, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення. 9.1 Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку про наявність працівників робітничих професій (файл «Д4 Довідка про працівників робітничі.pdf») в п.23 якої вказана інформація про машиніста екскаватора будівельної дільниці Михайлова Дмитра Юрійовича, штатного працівника (за основним місцем роботи), на підтвердження надано витяг з наказу №0508/1-к від 05.08.2019р., в якому зазначено про прийняття на посаду машиніста екскаватора за сумісництвом. Також, в п. 29, 30 вказані працівники, посади яких відносяться до категорії інженерно-технічних працівників. 9.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 Додатку 4: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: «2.1. Довідка про наявність в учасника працівників робітничих професіи? відповідноі? кваліфікаціі?, що будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі: 2.3. На підтвердження інформації зазначеної у довідках про наявність працівників, що надана на вимогу підпунктів 2.1, 2.2 даного пункту у складі пропозиції надати: копії трудових книжок (перша сторінка та остання із записом про прийняття), у разі електронної трудової книжки – скіншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua )) та/або копії наказів про призначення/переведення на посаду та/або наказів про сумісництво та/або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору. 9.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку про наявність працівників робітничих професій з інформацією відповідно до підтверджуючих документів та вимог п.2 Додатку 4. 10.1 Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надано довідку про наявність інженерно-технічних працівників (файл «Д4 Довідка про працівників ІТР.pdf»). В п.9 довідки вказаний інженер-проектувальник проектного відділу департаменту управління проектами Поспішний Віталій Олексійович. На підтвердження вимоги, щодо кваліфікації надано Сертифікат інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації АР 006616 від 26.03.2013 р. та свідоцтво про підвищення кваліфікації №00252 від 14.12.2017р. Відповідно до ст.17 ЗУ «Про архітектурну діяльність» «Строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п'ять років, не обмежується.» З дати отримання сертифікату №00252 від 14.12.2017р. минуло більше 5 років та 2 місяців, тож наданими документами учасника не підтверджується чинисть кваліфікаційного сертифікату АР 006616 від 26.03.2013р. 2. В п.7 та п.8 довідки наявна інформація про провідного інженера-проектувальника проектного відділу департаменту управління проектами Коваленко Андрія Володимировича, та інженера-проектувальника проектного відділу департаменту управління проектами Довгошеєва Євгена Олекасндровича. В той же час учасником не надано копію чиного кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації на вказаних працівників. 3. Учасником не надано договорів добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страхових полісів на інженерів-проектувальників, зазначених в довідці. 4. В довідці відсутня інформація про провідних інженерів-консультантів – не менше двох осіб. В документах учасника відсутні чинні сертифікати та страхові поліси на вказаних працівників і копії трудових книжок (перша сторінка та остання із записом про прийняття), у разі електронної трудової книжки – скіншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua )) та/або копії наказів про призначення/переведення на посаду та/або наказів про сумісництво та/або копії цивільно-правових угод. 5. В довідці відсутня інформація про інженера з охорони праці, не нижче І категорії. В документах учасника відсутній чинний сертифікат та страховий поліс і копія трудової книжки (перша сторінка та остання із записом про прийняття), у разі електронної трудової книжки – скіншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua )) та/або копія наказу про призначення/переведення на посаду та/або наказу про сумісництво та/або копія цивільно-правової угоди. 10.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 Додатку 4: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: «2.2. Довідка про наявність в учасника інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, складена за формою: Довідка про наявність інженерно – технічних працівників Довідка, що надається згідно підпункту 2.2 даного пункту обов’язкова повинна містити інформацію про: - інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (із наданням копії чинного кваліфікаційного сертифікату інженера проектувальника в частині кошторисної документації та оригінал/копію договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страхового полісу); - інженерів - консультантів – не менше двох осіб (із наданням копії чинних сертифікатів, виданих в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012, ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и) (інформація про сертифікат інженера консультанта (будівництво) повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.) та копії чинних страхових полісів до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності зі страховим покриттям відповідного рівня кваліфікації), не нижче категорії «провідний» з досвідом роботи не менше 3-х років, що підтверджується датою видачі сертифікату. - інженера з охорони праці, не нижче І категорії (на підтвердження надається чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитований НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату та копію чинного страхового полісу до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності зі страховим покриттям відповідного рівня кваліфікації); - виконавців робіт. 2.3. На підтвердження інформації зазначеної у довідках про наявність працівників, що надана на вимогу підпунктів 2.1, 2.2 даного пункту у складі пропозиції надати: - копії трудових книжок (перша сторінка та остання із записом про прийняття), у разі електронної трудової книжки – скіншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua )) та/або копії наказів про призначення/переведення на посаду та/або наказів про сумісництво та/або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору.» 10.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документ Поспішного В.О. про підвищення кваліфікації, відповідно до законодавства, що підтвердить чинність сертифікату АР 006616 від 26.03.2013р. та договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страхового полісу, або Надати документи згідно вимоги п.2 додатку 4 на Коваленка А.В., або Надати документи згідно вимоги п.2 додатку 4 на Довгошеєва Є.О. 2. Надати довідку про інженерно-технічних працівників, що містить інформацію про провідних інженерів-консультантів – не менше двох осіб, та підтверджуючі документи встановлені вимогами п.2. Додатку 4 тендерної документації. 3. Надати довідку про інженерно-технічних працівників, що містить інформацію про про інженера з охорони праці, не нижче І категорії, та підтверджуючі документи встановлені вимогами п.2. Додатку 4 тендерної документації. 11.1 Перелік виявлених невідповідностей: У складі документів учасника відсутні посвідчення та протоколи мінімум на 3 працівників, що підтверджують їх знання з охорони праці та пожежної безпеки/пожежно-технічного мінімуму. 11.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 Додатку 4: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: «2.4. На підтвердження можливості створення внутрішньої комісії для проведення навчання з охорони праці та пожежної безпеки/пожежно-технічного мінімуму серед працівників підприємства, відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», Учасник надає посвідчення та протоколи, що видані організаціями, що мають право проводити відповідне навчання, мінімум на 3-х працівників на знання: -НПАОП 0.0-1.71-13, -НПАОП 0.00-1.15-07, -НПАОП 0.0-1.80-18, -НПАОП 0.0-1.81-18, -НПАОП 45.2-7.02-12, - НПАОП 0.00-1.62-12, - ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ, НПАОП 40.1-1.21-98 (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 (ПЕЕЗ) (не нижче IV групи електробезпеки до 1000В), -законів і державних нормативно-правових актів України з охорони праці, гігієни праці, безпеки праці, виробничої санітарії, охорони праці в галузі, вибухопожежо- та електробезпеки, Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», дії при аварійних ситуаціях на виробництві, надання домедичної допомоги у разі нещасного випадку або загального курсу з охорони праці - вимог Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні (затверджені наказом МВС України від 30.12.2014 №1417), знань з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об’єктах, основних причин пожеж, заходів пожежної безпеки на робочому місці, сповіщення про пожежу та виклик підрозділів ДСНС України, засобів пожежогасіння, протипожежного устаткування та інвентарю, порядку їх використання під час пожежі, дій під час пожежі, заходів пожежної безпеки в побуті.» 11.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати в складі протозиції посвідчення та протоколи мінімум на 3 працівників, що підтверджують їх знання з охорони праці та пожежної безпеки/пожежно-технічного мінімуму.у відповідності до вимог п.2.4. п.2 Додатку 4
Створено
24.02.2023 16:42
Надати до
25.02.2023 16:42
Період вимог/скарг з 06.03.2023 14:57 по 12.03.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2023 16:35
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2023 16:35
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» (далі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. 1.1 Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано файл «1 Тендерна пропозиція.pdf», що не містить інформацію, яку учасник мав зазначити, а саме: в п 3. не зазначено інформацію про факс; в п.10 не зазначено кількість днів згоди дотримуватись умов тендерної пропозиції. 1.2 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: ч1. Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Тендерна пропозиція повинна складатися з: …. 4.Заповненим документом «Тендерна пропозиція», форма якого визначена цією тендерною документацією у Додатку 1» та Додаток 1 до тендерної документації. 1.3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документ, що відповідає формі Додатку 1, з заповненою інформацією, що вимагається відповідно до форми. 2.1 Перелік виявлених невідповідностей: В наданому Учасником файлі «0.1 Підтвердження підписанта.PDF» міститься наказ «Про вступ на посаду директора» від 04.06.2022 р. № 29-к з інформацією про підставу для вступу на посаду, а саме, рішення єдиного учасника Товариства № 3-06/22 від 03.06.2022. І в тому ж наказі наявне посилання на іншу дату складання рішення єдиного учасника – 23.02.2022 р. 2.2 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: ч1. Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція повинна складатися з: …. 3. Документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: 3.1. У разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол/рішення учасників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції або інше (документами, які підтверджують статус та повноваження особи, яка видала доручення чи довіреність, додаються); 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати наказ про вступ на посаду директора, що містить коректні дані, щодо підстави для вступу на посаду директора. 3.1 Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження кваліфікації інженера-проектувальника в частині кошторисної документації Бондаревої О.А. Учасником надано файл «17.1 підтвт квал ітп.pdf» з сканованою копією договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності від 19.02.2019р. № 6565302-05-05-00, що не містить підпису Бондаревої О.А. 3.2 Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: ч.2 Додатку 4: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: «Довідка, що надається згідно підпункту 2.2 даного пункту обов’язкова повинна містити інформацію про: -інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (із наданням копії чинного кваліфікаційного сертифікату інженера проектувальника в частині кошторисної документації та оригінал/копію договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страхового полісу);» 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності підписаний Бондаревою О.А.
Створено
02.03.2023 14:07
Надати до
03.03.2023 14:07
Договір
UA-2023-02-14-013512-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1/2023
245 440 563.84 грн.
204 533 803.2 грн.
З ПДВ
Підписано
20.03.2023
Строк дії договору з
20.03.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Номенклатура
«Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
245 440 563.84
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39894111

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.03.2023 12:48
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-03-20-000026
Дата створення проекту
20.03.2023 10:15
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.03.2023 17:07
Дата публікації висновку про результати
12.04.2023 16:26
Дата завершення усунення порушень
27.04.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
11.04.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 109-59-93
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.03.2023 № 78 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23 UA-2023-02-14-013512-a 14.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.03.2023 00:00
Документи рішення
20.03.2023 17:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.02.2023 № 2, зі змінами від 16.02.2023 № 3 та від 17.02.2023 № 4, запитання до процедури від 15.02.2023, 16.02.2023 та 17.02.2023, відповіді Замовника на запитання до процедури від 15.02.2023 та 17.02.2023, тендерні пропозиції учасників: товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» (далі – ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН») та товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» (далі – ТОВ «УКРБУДПР»), вимоги про усунення невідповідностей, оприлюднені в електронній системі закупівель 24.02.2023 та 02.03.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.02.2023, протокольні рішення уповноваженої особи від 27.02.2023 № 7 та від 06.03.2023 № 9, повідомлення про намір укласти договір від 06.03.2023, договір підряду від 20.03.2023 № 1/2023, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 03.04.2023. В ході здійснення моніторингу установлено, що положеннями пункту 5.4 частини п’ятої розділу III тендерної документації Замовник встановив для переможця закупівлі зобов’язання надати в складі тендерної пропозиції перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Зокрема, підпунктом 5.5.1 пункту 5.5 частини п’ятої розділу III ТД встановлена вимога щодо надання переможцем закупівлі інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про відсутність у такому реєстрі відомостей про службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, видану Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) не раніше дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю було оприлюднено Замовником 06.03.2023. Проте, переможець закупівлі надав довідку НАЗК за номером запиту 410482 від 02.03.2023 з підтвердженням мітки часу 02.03.2023, що міститься в кваліфікованому електронному підписі (печатці) НАЗК, тобто раніше ніж 06.03.2023, чим не дотримався вимог підпункту 5.5.1 пункту 5.5 частини п’ятої розділу III ТД. Відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей;
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору вимогам тендерної документації – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
07.04.2023 00:00
Дата публікації
12.04.2023 16:26
Документи висновку
12.04.2023 16:26
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Надання інформації про усунення порушення замовником У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-14-013512-a) в електронній системі було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей. Переможець закупівлі надав довідку НАЗК за номером датованою 02.03.2023р. тобто раніше дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не дотримався вимог підпункту 5.5.1 пункту 5.5 частини п’ятої розділу III ТД. Між тим, переможцем надана довідка, що вимагалася умовами ТД у визначені терміни. Крім того, переможцем було надане пояснення щодо технічних ускладнень взяти ще одну довідку саме після оголошення його переможцем. Враховуючи воєнний стан на території України, з огляду на терміни виконання будівельних робіт, зважаючи на економічну доцільність з переможцем був укладений договір. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору вимогам тендерної документації – порушень не установлено. Щодо притягнення до відповідальності винних осіб: у Висновку зазначено, що з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Для запобігання в подальшому порушень при поведені публічнх закупівель зобов'язуюся більш ретельно переглядати документацію учасників та документи переможця, посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі.
Дата публікації
20.04.2023 22:54
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-14-013512-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати проектно-кошторисну документацію в частині підсумкової відомості ресурсів (зведену) та пояснювальної записки. 2. Пояснити, чому в технічні, якісні та кількісні вимоги до виконання робіт (додаток 3 до тендерної документації) не включено роботи з навантаження та вивезення будівельного сміття з його подальшим розміщенням на полігоні. 3. Надати пояснювальну записку та підсумкову відомість ресурсів учасника закупівлі – товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ». 4. Пояснити, чому в укладений Договір не включені кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією попри те, що вимогами пункту 21 («Вимоги до кошторисного розрахунку») «ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ виконання проектно-вишукувальних робіт по об’єкту: «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» дана умова булу включена в складання проектно-кошторисної документації як обов’язкова до виконання. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
03.04.2023 09:33
Орган перевірки
07.04.2023 00:00
Документи повідомлення
03.04.2023 09:33
-
Відповідь
Пояснення у межах проведення моніторингу
Надання пояснення У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення за адресою: Київська область, Бучанський район, смт. Бородянка, вул. Центральна, 228» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-14-013512-a замовник надає наступні пояснення на поставлені запитання. Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, Настанови з визначення вартості будівництва проектно-кошторисна документація, стадія «П», розроблялася проектувальником на підставі проекту-аналогу. Для складання локальних та об’єктних кошторисних розрахунків проектувальником були застосовані вартісні показники об’єктів-аналогів на що підсумкова відомість ресурсів на розроблялась. Вивезення будівельного сміття не було передбачене у технічному завданні Замовника на проектування. Вивезення сміття, його розміщення, кількість (обсяги) вирішуватиметься замовником в процесі будівництва. Компенсація витрат підрядника буде визначена та здійснюватися за окремим договором (рахунками). Щодо ризиків, що пов’язані з інфляційними процесами, в зв’язку з тим, що терміни будівництва не довгостроковий та розрахований відповідно до експертного звіту на 7,5 місяців підписавши відповідний договір підрядна організація взяла на себе такі ризики що не вплине на ефективне освоєння бюджетних коштів.
Рішеня
06.04.2023 21:51
Замовник
Документи повідомлення
06.04.2023 21:53
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
287 617 477 грн.
Період подання пропозицій
до 22.02.2023 00:00
Замовник:
Бородянський центр СПР
Контактний телефон:
+380457756511
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
287 617 477 грн.
Період подання пропозицій
до 22.02.2023 00:00
Замовник:
Бородянський центр СПР
Контактний телефон:
+380457756511
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності