Показати схожі тендери

Закупівля Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9 від Служба автомобільних доріг у Черкаській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-02-14-012497-a
План UA-P-2023-02-14-005517-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.05.2023 10:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
427 900 909 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 279 009.09 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.02.2023 15:59 до 22.02.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.02.2023 15:59
до 19.02.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.02.2023 15:59
до 19.02.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.02.2023 00:00
до 30.03.2023 14:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.03.2023 14:56
до 05.04.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.03.2023 14:03
до 02.05.2023 10:12
Період уточнень
з 14.02.2023 15:59 до 19.02.2023 00:00
Період оскарження
з 14.02.2023 15:59 до 19.02.2023 00:00
Період кваліфікації
з 22.02.2023 00:00 до 30.03.2023 14:03
Період кваліфікації
з 22.02.2023 00:00 до 30.03.2023 14:03
Основні параметри
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
427 900 909 грн.
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9
Очікувана вартість
427 900 909 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4279009,09
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
4 279 009.09
Аукціон
Cтарт аукціону
22.02.2023 00:00
Закінчення аукціону
22.02.2023 00:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг).
Код ДК 021:2015
63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умова оплати
Дата подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями). Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від їх річної вартості, в межах ліміту за КЕКВ 2281, встановленого планом використання бюджетних коштів на поточний рік за КПКВК 3111020, на строк не більше трьох місяців. Здійснення попередньої оплати, в межах поточного бюджетного періоду проводиться з періодичністю перерахування не частіше ніж один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. При цьому, Виконавець протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов’язаний використати отримані кошти для надання послуг за Договором. Підтвердженням цільового використання отриманих коштів є підписаний Сторонами Акт виконаних робіт форми КБ-2в, який у вказаний вище термін складається Виконавцем і надається на підпис Замовнику. У випадку, якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів, Виконавець не надасть Замовнику підтвердження цільового використання отриманих коштів, отримана Виконавцем сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 5 (п’яти) банківських днів після спливу вказаного строку. За користування Виконавцем коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Виконавець сплачує Замовнику 5% від суми несвоєчасно використаних/повернутих коштів за кожен день такої затримки.
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах фактичних фінансових надходжень Замовника. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно ф. № КБ-2в та ф. № КБ-3 протягом 30 (тридцяти) робочих днів.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Пропозиція:
389 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48"
Пропозиція:
426 990 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
426 618 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»
Пропозиція:
426 789 125 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.02.2023 16:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кучеренко Олена Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380472714538
Замовник
ЄДРПОУ
05422303
Назва (англійською мовою)
Road service in Cherkassy region
Повна назва
Служба автомобільних доріг у Черкаській області
Повна назва (англійською мовою)
Road service in Cherkassy region
Поштовий індекс
18006
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
бульвар Шевченка, будинок 389
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9
Період вимог/скарг з 03.03.2023 14:56 по 09.03.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
тендерну пропозицю ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП" на підставі абзаців 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та абз. 4 пп. 1 п. 41 Особливостей, як таку що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
03.03.2023 14:51
-
documentType.award.awardNotice
22.02.2023 05:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2023 15:59
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2023 15:59
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1.) Відповідно до пп.2 п.18 ч.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропрозиції», всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. 1) копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії (у чорно-білому кольорі) перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). 2) оригінали документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, інструкцій, тощо), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника. 3) оригінали документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, довіреностей, дозволів, тощо), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). 1.2.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу №1.1.Додатку №1, у тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником або Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки,тендерна пропозиція Учасника або Учасника (об’єднання учасників) має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 1.3.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу №1.1.Додатку №1, на підтвердження того, що учасник зобов’язується обладнати та використовувати моніторингові GPS трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для чищення та посипки автомобільних доріг у зимовий період, останній у складі документів тендерної пропозиції подає копії документів, що засвідчують наявність в учасника таких пристроїв (договір купівлі-продажу (поставки) з видатковою накладною або іншими документами та/або договір оренди з актами прийому-передачі та/або договір позички та/або товарні чеки та/або накладні, тощо) та гарантійний лист про зобов’язання учасника у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, використовувати моніторингові GPS трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для чищення і посипки автомобільних доріг у зимовий період, що подається у довільній формі із зазначенням типу (марки) та кількості таких пристроїв, переліком техніки (обладнання), на які вони будуть встановлені та інформацією про спосіб та порядок доступу Замовника до програмного забезпечення GPS трекерів в режимі «реального часу» 24/7. 1.4.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу №1.1.Додатку №1, якщо учасник для надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг у зимовий період планує використовувати орендовану техніку або залучати її на підставі договорів про надання послуг технікою (суборенда, лізинг, тощо) від сторонніх організацій, додатково у складі документів тендерної пропозиції подає у довільній формі згоду власника техніки (обладнання) щодо відсутності заперечень зі встановлення та використання на його техніці (обладнанні) моніторингових GPS трекерів. 1.5.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу 1.2. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №1,Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати накази про призначення на посаду, тощо. 1.6.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу 1.3. Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Додатку №1,Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за нижченаведеною формою. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1.) - У складі тендерної пропозиції учасника надано Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХМ №465242 від 24.06.2017 р., яке не завірене відповідно до умов тендерної документації; - У складі тендерної пропозиції учасника надано Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХН №273159 від 25.04.2019 р., яке не завірене відповідно до умов тендерної документації; - У складі тендерної пропозиції учасника надано Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ЕЕ №171838 від 22.11.2018 р., яке не завірене відповідно до умов тендерної документації. 2.2.) У складі тендерної пропозиції учасник надав Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) (необхідної для виконання робіт згідно відомості обсягів робіт по кожному виду робіт/послуг) (далі – Інформація) №4 від 20.02.2023 року, в якій під №8 зазначено трактор на пневмоколісному ходу, а саме: Трактор колісний/БЕЛАРУС-892.2, 2018 та копію рішення Менської міської ради від 23.11.2018 року №467. У складі документів тендерної пропозиції Учасника відсутні: - копія договору, що укладений між КП «Менакомунпослуга» та Менською міською радою та акт приймання-передачі, що затверджений міським головою м.Мена (на виконання рішення Менської міської ради від 23.11.2018 року №467), які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договору між КП «Менакомунпослуга» та Менською міською радою (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника надано Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ЕЕ №171838 від 22.11.2018 р., яке не посвідчено власником вказаної техніки. 2.3.) - У складі тендерної пропозиції учасника відсутній договір купівлі-продажу (поставки) GPS трекерів від 22.11.2018 року за №01221118. - Гарантійний лист №2/1 від 20.02.2023 року, не містить повного переліку техніки (обладнання) - транспортних/технологічних транспортних засобів, які мають використовуватись ним під час надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг у зимовий період (чищення, посипка) та на яких учасник зобов’язується установити GPS трекери. 2.4.) У складі тендерної пропозиції учасник надав Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) (необхідної для виконання робіт згідно відомості обсягів робіт по кожному виду робіт/послуг) №4 від 20.02.2023 року (далі – Інформація), в якій під №17 зазначений снігоочисник шнековий. У складі документів тендерної пропозиції Учасника відсутня згода власника техніки (обладнання) щодо відсутності заперечень зі встановлення та використання на його техніці (обладнанні) моніторингових GPS трекерів. 2.5) У складі тендерної пропозиції учасника надана «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» №2/1 від 17.02.2023р., в якій під №2 зазначено інженера з охорони праці – Пастушенко Валентина Семенівна. У складі тендерної пропозиції відсутній наказ про призначення на посаду інженера з охорони праці Пастушенко Валентини Семенівни. 2.6.) У складі тендерної пропозиції учасника надана «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ» №1/32 від 17.02.2023р. (далі - Інформація): - У Інформації не в повному обсязі вказано види робіт що підтверджують досвід виконання робіт/надання послуг стосовно договору №170/1-02 від 17.12.2019 р. (далі – Договір) відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в); - У Інформації стосовно Договору не в повному обсязі вказані акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) по розподіленню протиожеледних матеріалів по покриттю/1000 м2. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) - Надати Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХМ №465242 від 24.06.2017 р., яке завірене відповідно до умов тендерної документації; - Надати Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХН №273159 від 25.04.2019 р., яке завірене відповідно до умов тендерної документації; - Надати Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ЕЕ №171838 від 22.11.2018 р., яке завірене відповідно до умов тендерної документації. 3.2) Надати: - копію договору, що укладений між КП «Менакомунпослуга» та Менською міською радою та акт приймання-передачі, що затверджений міським головою м.Мена (на виконання рішення Менської міської ради від 23.11.2018 року №467), які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договору між КП «Менакомунпослуга» та Менською міською радою (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ЕЕ №171838 від 22.11.2018 р., яке посвідчено власником вказаної техніки. 3.3) Надати: - договір купівлі-продажу (поставки) GPS трекерів №01221118 від 22.11.2018 року. - уточнений гарантійний лист, що містить повний перелік техніки (обладнання) - транспортних/технологічних транспортних засобів, яка повинна використовуватись під час надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг у зимовий період (чищення, посипка) відповідно до Частини №1.1.2 Розділу №1.1.Додатку №1 тендерної документації; 3.4) Надати згоду власника снігоочисника шнекового (п.17 Інформації), щодо відсутності заперечень зі встановлення та використання на його техніці (обладнанні) моніторингових GPS трекерів техніки (обладнання); 3.5) Надати наказ про призначення на посаду інженера з охорони праці Пастушенко Валентини Семенівни. 3.6) Надати уточнену інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Створено
28.02.2023 15:56
Надати до
01.03.2023 15:56
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.03.2023 14:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2023 15:59
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.02.2023 15:59
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1.) Відповідно до пп.2 п.18 ч.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропрозиції», всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. 1) копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії (у чорно-білому кольорі) перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). 2) оригінали документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, інструкцій, тощо), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника. 3) оригінали документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, довіреностей, дозволів, тощо), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). 1.2.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу №1.1.Додатку №1, на підтвердження того, що учасник зобов’язується обладнати та використовувати моніторингові GPS трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для чищення та посипки автомобільних доріг у зимовий період, останній у складі документів тендерної пропозиції подає копії документів, що засвідчують наявність в учасника таких пристроїв (договір купівлі-продажу (поставки) з видатковою накладною або іншими документами та/або договір оренди з актами прийому-передачі та/або договір позички та/або товарні чеки та/або накладні, тощо) та гарантійний лист про зобов’язання учасника у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, використовувати моніторингові GPS трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для чищення і посипки автомобільних доріг у зимовий період, що подається у довільній формі із зазначенням типу (марки) та кількості таких пристроїв, переліком техніки (обладнання), на які вони будуть встановлені та інформацією про спосіб та порядок доступу Замовника до програмного забезпечення GPS трекерів в режимі «реального часу» 24/7. 1.3.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу 1.3. Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Додатку №1,Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за нижченаведеною формою. 1.4.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу 1.2. Додатку №1 Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід за нижченаведеною формою. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати накази про призначення на посаду, тощо. До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для надання послуг виконання робіт (згідно Додатку 3ТД) відноситься начальник відділу охорони праці, тощо у кількості 1 особа. 1.5.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу 1.2. Додатку №1 Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати посвідчення тракториста-машиніста, у відповідності із вимогами Постанови КМУ від 02.04.1994 № 217 або посвідчення тракториста-машиніста, що видане до набрання чинності вищевказаної Постанови КМУ (у разі залучення). 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1.) У складі тендерної пропозиції учасник надав Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, а саме: СХС 558425, ВНС 090712, ВНС 050363, ВНС 130861, ВНС 039072, ОМ 025655, ЕЕ 214580, ЕЕ 214583, ЕЕ 218376, ЕЕ 218375, ЕЕ 214574, ЕЕ 214569, ЕЕ 214616, ЕЕ 214602, СХЕ 152160, СХМ 322830, СХМ 322828, СХН 859839, СХС 939042, СХС 825971, СТХ 022299, ЕЕ 218395, СХС 352276, СВ 000378, які не завірені відповідно до умов тендерної документації. 2.2.) У складі тендерної пропозиції учасника надано договір позички обладнання для зимового утримання автомобільних доріг та інших об’єктів транспортної інфраструктури № 20-ТРЕК від 20.10.2020 року (далі – Договір). Пунктом 3 Договору передбачено передачу обладнання за актом прийому-передачі. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній акт прийому-передачі до додаткової угоди № 2 від 31.12.2022 року Договору. 2.3.) У складі тендерної пропозиції учасника надана Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору» №231-Т від 17.02.2023р. (далі - Довідка): - У Довідці не в повному обсязі зазначені акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в), що надані в тендерній пропозиції Учасника. 2.4.) У складі тендерної пропозиції учасника надана «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» №221-Т від 16.02.2023р. (далі - Довідка), у пункті 8 якої зазначено Левандовський Олександр Сергійович – начальник відділу охорони праці. Відповідно до вищевказаної Довідки в колонці 5 необхідно зазначати загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки), а в колонці 6 необхідно зазначати досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки). В той же час, згідно з наказом (розпорядженням) ТОВ «Ростдорстрой» від 18 жовтня 2021 р. № 1427-к про прийняття на роботу, Левандовський Олександр Сергійович прийнятий на роботу з 19.10.2021 на посаду начальника відділу у відділ охорони праці. З огляду на вищевикладене, колонки 5 та 6 Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт мають розбіжності. 2.5.) У складі тендерної пропозиції Учасником надане «Удостоверение тракториста-машиниста (тракториста)» на ім’я Скоп Павел Николаевич, видане «Государственной инспекцией гостехнадзора №6 по Одинцовскому муниципальному р-ну», дата видачі 28.01.2016, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Надати Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, а саме: СХС 558425, ВНС 090712, ВНС 050363, ВНС 130861, ВНС 039072, ОМ 025655, ЕЕ 214580, ЕЕ 214583, ЕЕ 218376, ЕЕ 218375, ЕЕ 214574, ЕЕ 214569, ЕЕ 214616, ЕЕ 214602, СХЕ 152160, СХМ 322830, СХМ 322828, СХН 859839, СХС 939042, СХС 825971, СТХ 022299, ЕЕ 218395, СХС 352276, СВ 000378, які завірені відповідно до умов тендерної документації. 3.2) Надати акт прийому-передачі від 31.12.2022 року до додаткової угоди № 2 від 31.12.2022 року Договору. 3.3) Надати уточнену інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору. 3.4.) Відкорегувати довідку щодо особи, яка виконує обов’язки начальника відділу охорони праці. 3.5.) Відкорегувати перелік працівників, які будуть залучені до виконання робіт по вищезазначеній Закупівлі.
Створено
07.03.2023 14:37
Надати до
08.03.2023 14:37
Період вимог/скарг з 30.03.2023 14:03 по 05.04.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.03.2023 14:03
-
29.03.2023 17:47
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-02-14-012497-a-b1
Підписаний і діє
Номер
12/1-02
389 000 000 грн.
324 166 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
01.05.2023
Строк дії договору з
01.05.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг).
Номенклатура
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг).
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
389 000 000
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2023 р.
Документи договору
02.05.2023 10:11
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-05-19-000020
Дата створення проекту
19.05.2023 09:30
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
19.05.2023 14:00
Дата публікації висновку про результати
08.06.2023 16:24
Дата завершення усунення порушень
14.06.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
10.06.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.05.2023 № 137 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2023-02-14-012497-a 14.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.05.2023 00:00
Документи рішення
19.05.2023 14:00
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби автомобільних доріг у Черкаській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.02.2023 (протокол № 1) із змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи 17.02.2023 (протокол № 2), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 15.02.2023 та відповідь Замовника від 17.02.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДС пром груп» (далі – ТОВ «ДС пром груп»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення від 30.03.2023 про намір укласти договір про закупівлю, договір від 01.05.2023 № 12/1-02 на суму 389 000 000,00 грн., додаткову угоду від 04.05.2023 № 1 до цього договору, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 20.03.2023 № 3377-р/пк-пз та від 17.04.2023 № 4877-р/пк-пз, відповідь Замовника від 26.05.2023 на запит органу державного фінансового контролю. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДС пром груп», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
07.06.2023 00:00
Дата публікації
08.06.2023 16:24
Документи висновку
08.06.2023 16:24
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-14-012497-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). У зв’язку з чим просимо надати: 1. Інформацію та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Інформацію та відповідні документи, на підставі яких прийнято рішення щодо необхідності внесення змін до умов договору № 12/1-02 від 01.05.2023 у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин покращення якості предмета закупівлі відповідно до додаткової угоди № 1 від 04.05.2023. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
24.05.2023 10:20
Орган перевірки
30.05.2023 00:00
Документи повідомлення
24.05.2023 10:20
-
Відповідь
надання пояснення
1.«Розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі обґрунтовано дефектним актом від 07.02.2023 року та зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва від 13.02.2023 року, на підставі яких визначено очікувану вартість предмету закупівлі.». 2. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ck.restoration.gov.ua/diialnist/5578/54702.html 3. Підставою для укладання Додаткової угоди №1 до Договору є встановлення планових показників спеціального фонду державного бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», згідно яких проводиться фактичне фінансування даних послу. Протягом року, відповідно до чинного законодавства, обсяг фінансування змінюється, що потребує періодичного коригування Договору. Крім того, окремою підставою слугувала потреба у відображенні у Договорі змін державних стандартів України.
Рішеня
26.05.2023 14:36
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
427 900 909 грн.
Період подання пропозицій
до 22.02.2023 00:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Черкаській області
Контактний телефон:
380472714538
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
427 900 909 грн.
Період подання пропозицій
до 22.02.2023 00:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Черкаській області
Контактний телефон:
380472714538
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності