Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, «Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич Львівської області» від Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-02-07-006873-a
План UA-P-2023-02-07-003099-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 14.03.2023 17:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
81 449 395 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
814 493.95 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.02.2023 12:13 до 15.02.2023 08:00
Завершено
Період уточнень
з 07.02.2023 12:13
до 12.02.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.02.2023 12:13
до 12.02.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.02.2023 08:01
до 27.02.2023 15:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.02.2023 14:54
до 05.03.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.02.2023 15:42
до 14.03.2023 17:46
Період уточнень
з 07.02.2023 12:13 до 12.02.2023 00:00
Період оскарження
з 07.02.2023 12:13 до 12.02.2023 00:00
Період кваліфікації
з 15.02.2023 08:01 до 27.02.2023 15:42
Період кваліфікації
з 15.02.2023 08:01 до 27.02.2023 15:42
Основні параметри
Код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, «Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич Львівської області»
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
81 449 395 грн.
«Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич Львівської області»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич Львівської області»
Очікувана вартість
81 449 395 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
814493,95
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.02.2023 08:01
Закінчення аукціону
15.02.2023 08:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич Львівської області»
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, дорога по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка)
Дата постачання по
25.12.2023 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість. Замовник виплачує Підряднику на основі Актів здачі-приймання робіт і Довідок про вартість виконаних робіт, після підписання таких актів та довідок протягом 10 робочих днів. Оплата виконаних робіт може проводитись поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником лише за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. (Детальніше в розділі 4 проєкту Договору)
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД»
Пропозиція:
81 150 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
Пропозиція:
80 227 654 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Пропозиція:
77 298 839.3 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.02.2023 17:16
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Надія Вороняк
Електронна пошта
Телефон
+380324433570
Замовник
ЄДРПОУ
05447349
Повна назва
Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Поштовий індекс
82100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Дрогобич
Адреса
вул. Трускавецька, 4
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич Львівської області»
Період вимог/скарг з 17.02.2023 14:54 по 23.02.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Документи кваліфікації
17.02.2023 14:54
-
Звіт про оцінку
15.02.2023 08:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.02.2023 12:13
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.02.2023 12:13
Період вимог/скарг з 24.02.2023 14:07 по 02.03.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Документи кваліфікації
24.02.2023 14:07
-
Звіт про оцінку
17.02.2023 14:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.02.2023 12:13
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.02.2023 12:13
Період вимог/скарг з 27.02.2023 15:42 по 05.03.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.02.2023 15:42
-
Звіт про оцінку
24.02.2023 14:07
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-02-07-006873-a-c1
Підписаний і діє
Номер
37
81 150 000 грн.
67 625 000 грн.
З ПДВ
Підписано
14.03.2023
Строк дії договору з
14.03.2023
по
26.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич Львівської області»
Номенклатура
«Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич Львівської області»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
25 грудня 2023 р.
Документи договору
14.03.2023 17:46
-
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-03-20-000029
Дата створення проекту
20.03.2023 10:16
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.03.2023 17:04
Дата публікації висновку про результати
12.04.2023 16:42
Дата завершення усунення порушень
27.04.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
11.04.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.03.2023 № 78 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 37 UA-2023-02-07-006873-a 07.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.03.2023 00:00
Документи рішення
20.03.2023 17:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.02.2023 № 23 із змінами від 09.02.2023 № 27 (далі – тендерна документація), запитання до процедури закупівлі від 09.02.2023, від 10.02.2023, від 11.02.2023, роз’яснення Замовника від 10.02.2023, 13.02.2023, вимоги про усунення порушень товариства з обмеженою відповідальністю «Біотехплюс», від 10.02.2023, товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль Південь») від 01.03.2023 рішення Замовника від 13.02.2023, від 03.03.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Онур конструкціон інтернешнл» (далі – ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл»), ТОВ «Автомагістраль Південь», приватного підприємства «Вестінвестбуд» (далі – ПП «Вестінвестбуд»), договір про закупівлю від 14.03.2023 № 37 (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 28.03.2023 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору від 30.03.2023, пояснення Замовника, надані 27.03.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами здійснення моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції у сканованому вигляді договірну ціну (динамічна), пояснювальну записку, локальні кошториси, розрахунок заробітної плати, розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів), розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат, розрахунок загальновиробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації), розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, розрахунок додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розрахунок прибутку. Вимоги для формування розрахунку договірної ціни (кошторису) наведено у Додатку 2 до тендерної документації. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» у складі своєї тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації надав документи, визначені тендерною документацією. Проте, Замовником відповідно до протоколу засідання уповноваженої особи від 17.02.2023 № 35 було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Причину відхилення мотивовано наступним. «1) «Відповідно до кошторисного розрахунку № П130 Учасник зазначив показник для визначення розміру кошторисного прибутку 22,5 грн/люд.год. Відповідно до Показників для визначення розміру кошторисного прибутку за класом наслідків (відповідальності) об’єкта та видами робіт, Додаток 25 до Настанови з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Мінрегіонбуду від 01.11.2021 № 281, зареєстрованої у Міністерстві юстиції від 11.11.2016 за № 1469/29599 (далі – Настанова) (пункт 4.38) показник для визначення розміру кошторисного прибутку 22,5 грн/люд.год. застосовується до об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (ССЗ). Для розрахунку договірної ціни об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) показник для визначення розміру кошторисного прибутку має бути застосований 18.11 грн/люд.год. 2) Відповідно до Пояснювальної записки Учасник зазначив показники для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій 5,66 грн./люд.год. Відповідно Показників для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт, Додаток 27 до Настанови (пункт 4.39) показник для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій 5,66 грн/люд.год. застосовується до об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (ССЗ). Для розрахунку договірної ціни об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2) показник для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій має бути застосований 5,06 грн./люд.год._або розрахунковий, при цьому, розрахунок таких витрат, виходячи з структури будівельної організації в складі тендерної пропозиції відсутній. 3) При розрахунку вартості Договірної ціни Учасник використав програмний комплекс АВК-5 версії 3.7.2, тоді, як на момент подання тендерної пропозиції актуальна версія програмного комплексу АВК-5 відповідає значенню 3.8.0. Локальні кошториси, надані у складі тендерної пропозиції, не відповідають зміненим умовним позначкам для кошторисних норм України згідно листа Мінрегіону «Про єдині умовні позначки при посиланні на кошторисні норми України» №7/15.1/13568-22 від 12.12.2022р.» Крім того, за результатами моніторингу установлено, що учасник процедури закупівлі – ТОВ «Автомагістраль Південь» у складі своєї тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації надав документи, визначені тендерною документацією. Проте, Замовником відповідно до протоколу засідання уповноваженої особи від 24.02.2023 № 44 було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Автомагістраль Південь» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Причину відхилення мотивовано наступним. «Відповідно до пункту 11 Локального кошторису на будівельні роботи № 04-01-01 на дорожній одяг, Учасником зазначено: «Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням скреперів, глибина корита до 500 мм», що не відповідає Технічним вимогам, Додаток № 2 до Тендерної документації, а саме: пункту 11, де зазначено найменування робіт «Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита до 500 мм». «Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів, глибина корита до 500 мм» (вид робіт згідно Технічних вимог, Додаток № 2 до Тендерної документації) відповідає шифру норми КР18-12-8 та включає в себе виконання робіт відповідними механізмами (екскаваторами) та певний склад робіт (Розробка ґрунту корита з навантаженням його на автомашини), тобто нормами передбачено розробку ґрунту екскаватором та навантаження його на автомобілі для подальшого транспортування, що підтверджує та відповідає наступній позиції 12 Технічних вимог (перевезення ґрунту до 5 км). Відповідно до тендерної пропозиції Учасника ним прийнято «Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням скреперів, глибина корита до 500 мм», що відповідає шифру норми КР18-12-4. Дана норма передбачає виконання робіт іншими механізмами (скреперами) та інший склад робіт (Розробка ґрунту з транспортуванням в насип або відвал на відстань до 100 м.) та не передбачає навантаження ґрунту на автомобілі що передбачено п.12 Технічних вимог (Додаток № 2 до Тендерної документації). Відповідно до пункту 11 Локального кошторису на будівельні роботи на будівельні роботи № 06-01-01 на водопровід Учасником зазначено «Укладання труб сталевих водопровідних діаметром 100 мм у траншеї з розпорами», що не відповідає Технічним вимогам, Додаток № 2 до Тендерної документації, а саме: пункту 99, де зазначено найменування робіт «Укладання труб сталевих водопровідних діаметром 100 мм у траншеї без розпорів». «Укладання труб сталевих водопровідних діаметром 100 мм у траншеї без розпорів» (вид робіт згідно Технічних вимог, Додаток № 2 до Тендерної документації) відповідає шифру норми КР16-4-7. Відповідно до тендерної пропозиції Учасника у Локальному кошторисі № 06-01-01 позиція 11 «Укладання труб сталевих водопровідних діаметром 100 мм у траншеї з розпорами» відповідає шифру норми КР16-4-2, що включає в себе більші трудовитрати, внаслідок чого відбувається збільшення вартості такого виду робіт (завищення вартості робіт). Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.». Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Водночас на порушення пункту 40 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учасникам ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» ТОВ «Автомагістраль-Південь» в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учасникам усунути невідповідність в інформації та/або документах, які надані учасниками процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі. А також, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» та ТОВ «Автомагістраль Південь», з підстав наведених у протоколах уповноваженої особи від 17.02.2023 № 35 та від 24.02.2023 № 44, відповідно. Слід зазначити, що різниця між остаточною ціновою пропозицією ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» (77 298 839,30 грн) та остаточною ціновою пропозицією ПП «Вестінвестбуд» (81 150 000,00 грн) складає 3 851 160,70 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» та ТОВ «Автомагістраль Південь» установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції ПП «Вестінвестбуд», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
07.04.2023 00:00
Дата публікації
12.04.2023 16:42
Документи висновку
12.04.2023 16:42
-
Оскарження в суді
26 квітня 2023 року Департаментом міського господарства Дрогобицької міської ради подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-07-006873-а (вихідний номер 629 від 26.04.2023).
Дата публікації
27.04.2023 09:06
Інформація про відкриття провадження
04.05.2023
380/9358/23
Документи оскарження в суді
27.04.2023 09:08
-
10.05.2023 19:12
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ЗАПЕРЕЧЕННЯ І ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НЕМОЖЛИВІСТЬ ВИКОНАННЯ ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ UA-2023-02-07-006873-а 12 квітня 2023 16:42 в електронній системі закупівель в рамках моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, «Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич Львівської області» (далі - Закупівля) Державною аудиторською службою України було опубліковано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-07-006873-a (далі - Висновок), відповідно до якого «за результатами аналізу питань дотримання департаментом міського господарства Дрогобицької міської ради (далі - Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» та ТОВ «Автомагістраль Південь» установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції ПП «Вестінвестбуд», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.» Предметом аналізу моніторингу Закупівлі в розрізі проведення Закупівлі були наступні питання: «визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.» За результатами вищевказаного Висновку, Замовника зобов'язано «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» При цьому, у Висновку «за результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції ПП «Вестінвестбуд», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.» Щодо порушення вимог пункту 40, абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, повідомляємо: Замовником 07 лютого 2023 на веб-порталі Уповноваженого органу було оголошено процедуру закупівлі та оприлюднено тендерну документацію про закупівлю робіт за предметом згідно коду ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, «Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич Львівської області», затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07 лютого 2023 № 23 (09 лютого 2023 внесено зміни в тендерну документацію протоколом № 27 та оприлюднено 09 лютого 2023 ) (далі - Тендерна документація) і розроблену відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції чинній на момент оголошення закупівлі, останні зміни внесено Постановою КМУ №1495 від 30.12.2022), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону (далі - Особливості 1495) Державна аудиторська служба в констатуючій частині Висновку, стверджує: «Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» При здійсненні Моніторингу Закупівлі, оголошеної 07 лютого 2023 та протоколів уповноваженої особи від 17 лютого 2023 № 35 і 24 лютого 2023 № 44 Держаудитслужба керувалася Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції Постанови КМУ №157 від 17.02.2023, що набула чинності 25.02.2023, після оцінки тендерних пропозицій учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь» і ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл»). Закупівлі товарів, робіт і послуг, які розпочато до набрання чинності постанови № 157 від 17 лютого 2023, завершуються у порядку, визначеному постановою № 1178, в редакції, чинній на момент оголошення процедури закупівлі. Також, звертаємо Вашу увагу на визначення основних термінів відповідно до статті 1 Закону, пунктом 22 якої зазначається, предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до пункту 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – наказ № 708), визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” (далі – наказ № 281) визнано такими, що втратили чинність державні стандарти України, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Крім того, наказом № 281 затверджено кошторисні норми України “Настанова з визначення вартості будівництва”; “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, що набрали чинності з 08.11.2021. Відповідно до пункту 1.2. розділу І “Загальні положення” кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” об’єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. У зв’язку із втратою чинності ДСТУ, а також прийняттям та затвердженням кошторисних норм України, до приведення у відповідність наказу № 708 при визначенні предмета закупівлі робіт згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва замовником враховано кошторисні норми України “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджені наказом № 281, в яких наведено визначення об’єкта будівництва. Відповідно до галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301 (далі - ГБН Г.1-218-182:2011), які застосовують для визначення видів ремонтів та переліку ремонтно-будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування, капітальний ремонт – запланований обсяг робіт без підвищення категорії дороги з комплексного відновлення чи підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг і інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів, з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень, до діючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг. Також, відповідно до пункту 33 вказаної статті, технічна специфікація до предмета закупівлі – це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону визначено, що в тендерній документації в обов’язковому порядку зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Нормами пункту 33 частини 1 статті 1 та статті 23 Закону наведено визначення технічної специфікації та встановлено, що вона повинна містити. Згідно статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Згідно п.4.3. ГБН Г.1-218-182:2011 вид ремонту, склад і обсяги робіт по кожній ділянці дороги, окремій дорожній споруді або елементу дороги встановлюють на підставі результатів діагностики й оцінки їхнього фактичного стану, інженерних вишукувань, випробувань і обстежень, які зафіксовані в дефектних актах та інших документах, з врахуванням міжремонтних строків експлуатації дорожніх одягів та покриттів на автомобільних дорогах загального користування згідно з ВБН Г.1-218-050. Відповідно до Договору від 17 лютого 2022 № 19 на виготовлення проєктно-кошторисної документації на стадії робочий проєкт ТзОВ "ІнвестБізнесПроект" було розроблено проектно-кошторисну документацію на роботи: "Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич Львівської області", реєстраційний номер PD01:7118-4267-2594-2749. Після проведення експертизи проектно-кошторисної документації було видано позитивний Експертний звіт №14-0365/01-22 від 19 вересня 2022 року, реєстраційний номер ЕХ01:8406-3296-5346-2313, який містить техніко-економічні показники об’єкта. На основі розробленого і затвердженого в установленому порядку робочого проекту розроблено технічні вимоги до предмета закупівлі, які визначають його технічні і якісні характеристики, необхідні для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, передбачають технологічний процес виконання робіт, підтвердження відповідності яких наведено в пункті 6 розділу 3 тендерної документації і Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, як вбачається з вищевказаного, викладене у Додатку №2 до тендерної документації технічні вимоги (технічна специфікація) предмету закупівлі являє собою встановлений Замовником детальний опис сукупності відповідних робіт, їхніх характеристик, технічних умов, обсягів та способу надання. Водночас, як зазначалося пункті 6 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, повинен надати у складі тендерної пропозиції у сканованому вигляді: - договірну ціну (динамічна); - пояснювальну записку; - локальні кошториси; - розрахунок заробітної плати; - розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів); - розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; - розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат; - розрахунок загальновиробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації); - розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; - розрахунок додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами; - розрахунок прибутку. Вимоги для формування розрахунку договірної ціни (кошторису) наведено у Додатку 2 до цієї Тендерної документації. Відповідно до додатку №2 до тендерної документації, при розрахунку вартості Договірної ціни Учасник повинен керуватися «Настановою з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженою наказом Мінрегіонбуду № 281 від 01.11.2021 зареєстрованому у Міністерстві юстиції від 11.11.2016 за № 1469/29599 за діючими кошторисними нормами згідно з листом Мінрегіону "Про єдині умовні позначки при посиланні на кошторисні норми України" №7/15.1/13568-22 від 12.12.2022р, де змінені умовні позначки для кошторисних норм України. Проте, на порушення даної вимоги щодо формування Договірної ціни, При розрахунку вартості Договірної ціни ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (ЄДРПОУ 32851616, адреса: Україна, 03028, місто Київ, ВУЛ. САПЕРНО-СЛОБІДСЬКА, БУДИНОК 22, ЛІТЕРА А, НЕЖИТЛОВЕ ПРИМІЩЕННЯ З №1 ПО №14 ГРУПИ ПРИМІЩЕНЬ №309) використав програмний комплекс АВК-5 версії 3.7.2, тоді, як на момент подання тендерної пропозиції актуальна версія програмного комплексу АВК-5 відповідає значенню 3.8.0. Локальні кошториси, надані у складі тендерної пропозиції, не відповідають зміненим умовним позначкам для кошторисних норм України згідно листа Мінрегіону «Про єдині умовні позначки при посиланні на кошторисні норми України» №7/15.1/13568-22 від 12.12.2022р. Тому, тендерна пропозиція, була правомірно відхилена Замовником відповідно до протоколу засідання Уповноваженої особи від 17 лютого 2023 № 35, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей 1495. Технічна специфікація предмету закупівлі не передбачає улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням скреперів, глибина корита до 500 мм в пункті 11 Розділу 2 Земляні роботи на Дорожній одяг, укладання труб сталевих водопровідних діаметром 100 мм у траншеї з розпорами в пункті 99 Розділу 3 Трубопроводи на Водопровід (-В1-), тому тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ" (ЄДРПОУ 34252469, адреса: Україна, 65058, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ РОМАНА КАРМЕНА, будинок 21) була правомірно відхилена Замовником відповідно до протоколу засідання Уповноваженої особи від 24 лютого 2023 № 44, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей 1495. Окрім того, безпідставно застосувавши вищевказані види робіт при розрахунку Договірної ціни, Учасником було збільшено вартість виконання окремих робіт за одиницю, що також не відповідає вимогам тендерної документації та технічному завданню, встановленому Замовником. Виправлення даної невідповідності, як на те вказує Державна аудиторська служба, призведе до перерахунку вартості робіт та, відповідно, зміни цінової пропозиції, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель. Згідно пункту 40 Особливостей 1495 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки невідповідності, згідно Протоколів засідання Уповноваженої від 17.02.2023 № 35 та від 24.02.2023 № 44, відповідно, виявлена саме в документах, які відносяться до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, виправлення невідповідності у цих документах можливе виключно у випадках, якщо воно не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В даному випадку виправлення невідповідностей, наявних у розрахунках договірної ціни, призведе не лише до зміни предмету закупівлі, запропонованого учасниками, але і до зміни самої ціни пропозиції, що згідно вимог тендерної пропозиції є головним критерієм оцінки. Внесення змін в ціну пропозиції призведе фактично до зміни однієї з ключових ознак предмету закупівлі - ціни, що є суттєвим для визначення результатів відкритих торгів. Більше того, в електронній системі закупівель на етапі кваліфікації учасника відсутня можливість змінити ціну пропозиції, оскільки це прямо впливає на результати визначення системою найбільш економічно вигідної пропозиції, та порушує права інших учасників закупівлі. А внесення змін щодо виявлених невідповідностей у документах, в тому числі в технічних та якісних характеристиках предмету закупівлі, неможливе без зміни ціни пропозиції. Тобто, виправлення вказаних невідповідностей, в тому числі в технічних та якісних характеристиках предмету закупівлі, призведе до викладення цінової пропозиції Учасника у новій редакції, що не передбачено нормами Особливостей 1495 та Законом. Таким чином, зважаючи на те, що в тендерних пропозицях ТОВ «Автомагістраль-Південь» і ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» наявні невідповідності в інформації/документах, які стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, дана пропозиція була правомірно відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей 1495, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі. Щодо зобов'язання Державної аудиторської служби «Здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» повідомляємо: Жодним нормативно-правовим актом не наділено органи державного фінансового контролю функцією надавати рекомендації замовникам щодо того, як саме усунути порушення. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлене договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Вимога розірвати договір є безпідставною, необ’єктивною, необґрунтованою та такою, що ставить під загрозу реалізацію даного проєкту будівництва. Замовник не допустив порушень законодавства у сфері публічних закупівель, заявлених у висновку Держаудитслужби, а виявлені порушення є необґрунтованими. Враховуючи аргументовані заперечення та неможливість виконання Висновку, повідомляємо про намір оскарження Висновку в адміністративний суд.
Дата публікації
19.04.2023 17:02
Документи інформації про усунення порушення
19.04.2023 17:04
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, «Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич Львівської області»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-07-006873-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів приватним підприємством «Вестінвестбуд» копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
24.03.2023 14:01
Орган перевірки
30.03.2023 00:00
Документи повідомлення
24.03.2023 14:01
-
Відповідь
Про надання пояснень
Розглянувши вище наведений запит Державної аудиторської служби України «Про надання пояснень» щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі робіт «Код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, «Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич Львівської області»», надаємо наступні пояснення (інформацію та підтвердні документи (що додаються): 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради ; 82100, Україна, Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, будинок 4; код за ЄДРПОУ – 05447349; категорія замовника – відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, «Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич Львівської області» 3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич передбачено з метою покращення техніко-експлуатаційних показників вулиць та умов руху транспорту, підвищення несучої здатності дорожнього одягу, вирівнювання поздовжнього профілю, покращення водовідведення з поверхні проїзної частини та влаштування асфальтобетонного покриття. Робочим проєктом передбачається влаштування двохсхилого поперечного профілю та влаштування системи поверхневого водовідведення до існуючих дощоприймачів. Робочим проєктом передбачається наступні конструкції дорожнього одягу: - тип 1 - новий дорожній одяг (пісок природній h=20,0 см, шар з оптимальної щебенево-піщаної суміші С5 h=21,0 см, шар основи з оптимальної щебенево-піщаної суміші С7, укріпленої цементом, розлив бітумної емульсії 1,0 л/м2, асфальтобетон крупнозернистий h=10,0 см, розлив бітумної емульсії 0,4 л/м2, асфальтобетон дрібнозернистий h=5,0 см; - з'їзди та примикання (асфальтобетонні); - тротуари 9вирівнювальний шар із оптимальної щебенево-піщаної суміші С14 hсер=3,0 см, цементно-піщана суміш 1:3 h=4,0 см, бетонна плитка ФЕМ h=6 см. Робочим проєктом передбачається заміна вуличного водопроводу та водопровідних вводів до житлових та громадських будівель, а також заміна аварійної ділянки каналізаційного колектора залізобетонного діаметром 500 мм. 4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Відповідно до Договору від 17 лютого 2022 № 19 на виготовлення проєктно-кошторисної документації на стадії робочий проєкт ТзОВ "ІнвестБізнесПроект" було розроблено проектно-кошторисну документацію на роботи: "Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич Львівської області", реєстраційний номер PD01:7118-4267-2594-2749. Після проведення експертизи проектно-кошторисної документації було видано позитивний Експертний звіт №14-0365/01-22 від 19 вересня 2022 року, реєстраційний номер ЕХ01:8406-3296-5346-2313, який містить техніко-економічні показники об’єкта. Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, «Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич Львівської області» - закупівля оголошена на очікувану вартість відповідно до розробленої і затвердженої у встановленому порядку проєктно-кошторисної документації і відповідає розрахунку видатків до кошторису Дрогобицької міської територіальної громади на 2023 рік (спеціальний фонд) за КПКВК 1217461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету», КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт» відповідно до рішення від 26 січня 2023 № 1435 "Про внесення змін до бюджету Дрогобицької міської територіальної громади на 2023 рік". 5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Мінрегіонбуду № 281 від 01.11.2021 зареєстрованому у Міністерстві юстиції від 11.11.2016 за № 1469/29599, а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 “Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування”, затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 № 16 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації та обрахована на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва № 280-3/22, а саме розраховані витрати, які несе Підрядник під час виконання робіт із відмінусуванням витрат, які несе Замовник самостійно та становить 81 449 395,00 (вісімдесят один мільйон чотириста сорок дев'ять тисяч триста дев'яносто п'ять гривень 00 копійок) грн. з врахування податку на додану вартість. 2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сайті Дрогобицької міської ради за наступним посиланням: https://drohobych-rada.gov.ua/%d0%be%d0%b1%d2%91%d1%80%d1%83%d0%bd%d1%82%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%82%d0%b5%d1%85%d0%bd%d1%96%d1%87%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d1%82%d0%b0-%d1%8f%d0%ba%d1%96%d1%81%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d1%85-38/ 3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів приватним підприємством «Вестінвестбуд» копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Приватним підприємством "ВЕСТІНВЕСТБУД" як переможцем процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" вихідним листом №4 від 28.02.2023 було надано всі необхідні документи під час укладення договору про закупівлю.
Рішеня
27.03.2023 14:21
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Питання
Відповідно до п.23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону. Згідно частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" у Замовника є необхідність звернутися до Державної аудиторської служби України за наступним роз'ясненням: Просимо уточнити номер та дату редакції Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, зазначених в пункті 1 розділу ІІ Констатуючої частини Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-07-006873-a від 12 квітня 2023?
Висновку
17.04.2023 15:23
Замовник
Документи повідомлення
17.04.2023 15:24
-
Запит
Роз'яснення змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Керуючись частиною другою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та відповідно до наказу від 20.03.2023 № 78 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Держаудитслужба здійснила моніторинг процедури закупівлі за номером UA-2023-02-07-006873-a, висновок про результати якого оприлюднила в електронній системі закупівель 12.04.2023 (далі – Висновок). Слід зазначити, що Відповідно до тлумачення Конституційного суду України, розміщеному на його офіційному сайті, за посиланням https://ccu.gov.ua/storinka-knygy/35-diya-normatyvno-pravovogo-akta-v-chasi, щодо дії нормативно-правового акта в часі зазначено таке. Стаття 58 Конституції України 1996 року закріплює один з найважливіших загальновизнаних принципів сучасного права – закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Це означає, що вони поширюють свою дію тільки на ті відносини, які виникли після набуття законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності. Закріплення названого принципу на конституційному рівні є гарантією стабільності суспільних відносин, у тому числі відносин між державою і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього закону чи іншого нормативно-правового акта. Принцип незворотності дії в часі поширюється також на Конституцію, яка є Основним Законом держави (Преамбула Конституції України). Слід зазначити, що Міністерством економіки України листом від 13.01.2023 № 3323-04/1723-06 (далі – Лист) надано роз’яснення щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Зокрема, в листі зазначено, що, закупівлі товарів, робіт і послуг, які розпочато до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», завершуються у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), в редакції, чинній на момент оголошення процедури закупівлі.
Висновку
21.04.2023 13:50
Орган перевірки
Завершена закупівля
Очікувана вартість
81 449 395 грн.
Період подання пропозицій
до 15.02.2023 08:00
Замовник:
Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Контактний телефон:
+380324433570
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
81 449 395 грн.
Період подання пропозицій
до 15.02.2023 08:00
Замовник:
Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Контактний телефон:
+380324433570
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності