Зміст
ЗАПЕРЕЧЕННЯ І ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НЕМОЖЛИВІСТЬ ВИКОНАННЯ ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ
ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ UA-2023-02-07-006873-а
12 квітня 2023 16:42 в електронній системі закупівель в рамках моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, «Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич Львівської області» (далі - Закупівля) Державною аудиторською службою України було опубліковано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-07-006873-a (далі - Висновок), відповідно до якого «за результатами аналізу питань дотримання департаментом міського господарства Дрогобицької міської ради (далі - Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» та ТОВ «Автомагістраль Південь» установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції ПП «Вестінвестбуд», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.»
Предметом аналізу моніторингу Закупівлі в розрізі проведення Закупівлі були наступні питання: «визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.»
За результатами вищевказаного Висновку, Замовника зобов'язано «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.»
При цьому, у Висновку «за результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерної пропозиції ПП «Вестінвестбуд», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.»
Щодо порушення вимог пункту 40, абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, повідомляємо:
Замовником 07 лютого 2023 на веб-порталі Уповноваженого органу було оголошено процедуру закупівлі та оприлюднено тендерну документацію про закупівлю робіт за предметом згідно коду ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, «Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич Львівської області», затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07 лютого 2023 № 23 (09 лютого 2023 внесено зміни в тендерну документацію протоколом № 27 та оприлюднено 09 лютого 2023 ) (далі - Тендерна документація) і розроблену відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції чинній на момент оголошення закупівлі, останні зміни внесено Постановою КМУ №1495 від 30.12.2022), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону (далі - Особливості 1495)
Державна аудиторська служба в констатуючій частині Висновку, стверджує: «Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
При здійсненні Моніторингу Закупівлі, оголошеної 07 лютого 2023 та протоколів уповноваженої особи від 17 лютого 2023 № 35 і 24 лютого 2023 № 44 Держаудитслужба керувалася Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції Постанови КМУ №157 від 17.02.2023, що набула чинності 25.02.2023, після оцінки тендерних пропозицій учасників ТОВ «Автомагістраль-Південь» і ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл»).
Закупівлі товарів, робіт і послуг, які розпочато до набрання чинності постанови № 157 від 17 лютого 2023, завершуються у порядку, визначеному постановою № 1178, в редакції, чинній на момент оголошення процедури закупівлі.
Також, звертаємо Вашу увагу на визначення основних термінів відповідно до статті 1 Закону, пунктом 22 якої зазначається, предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – наказ № 708), визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” (далі – наказ № 281) визнано такими, що втратили чинність державні стандарти України, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Крім того, наказом № 281 затверджено кошторисні норми України “Настанова з визначення вартості будівництва”; “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, що набрали чинності з 08.11.2021.
Відповідно до пункту 1.2. розділу І “Загальні положення” кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” об’єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
У зв’язку із втратою чинності ДСТУ, а також прийняттям та затвердженням кошторисних норм України, до приведення у відповідність наказу № 708 при визначенні предмета закупівлі робіт згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва замовником враховано кошторисні норми України “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджені наказом № 281, в яких наведено визначення об’єкта будівництва.
Відповідно до галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301 (далі - ГБН Г.1-218-182:2011), які застосовують для визначення видів ремонтів та переліку ремонтно-будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування, капітальний ремонт – запланований обсяг робіт без підвищення категорії дороги з комплексного відновлення чи підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг і інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів, з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень, до діючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг.
Також, відповідно до пункту 33 вказаної статті, технічна специфікація до предмета закупівлі – це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону визначено, що в тендерній документації в обов’язковому порядку зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Нормами пункту 33 частини 1 статті 1 та статті 23 Закону наведено визначення технічної специфікації та встановлено, що вона повинна містити.
Згідно статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Згідно п.4.3. ГБН Г.1-218-182:2011 вид ремонту, склад і обсяги робіт по кожній ділянці дороги, окремій дорожній споруді або елементу дороги встановлюють на підставі результатів діагностики й оцінки їхнього фактичного стану, інженерних вишукувань, випробувань і обстежень, які зафіксовані в дефектних актах та інших документах, з врахуванням міжремонтних строків експлуатації дорожніх одягів та покриттів на автомобільних дорогах загального користування згідно з ВБН Г.1-218-050.
Відповідно до Договору від 17 лютого 2022 № 19 на виготовлення проєктно-кошторисної документації на стадії робочий проєкт ТзОВ "ІнвестБізнесПроект" було розроблено проектно-кошторисну документацію на роботи: "Капітальний ремонт дороги по вул. Стрийська (від вул. Лесі Українки до вул. Винниченка) в м. Дрогобич Львівської області", реєстраційний номер PD01:7118-4267-2594-2749.
Після проведення експертизи проектно-кошторисної документації було видано позитивний Експертний звіт №14-0365/01-22 від 19 вересня 2022 року, реєстраційний номер ЕХ01:8406-3296-5346-2313, який містить техніко-економічні показники об’єкта.
На основі розробленого і затвердженого в установленому порядку робочого проекту розроблено технічні вимоги до предмета закупівлі, які визначають його технічні і якісні характеристики, необхідні для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, передбачають технологічний процес виконання робіт, підтвердження відповідності яких наведено в пункті 6 розділу 3 тендерної документації і Додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, як вбачається з вищевказаного, викладене у Додатку №2 до тендерної документації технічні вимоги (технічна специфікація) предмету закупівлі являє собою встановлений Замовником детальний опис сукупності відповідних робіт, їхніх характеристик, технічних умов, обсягів та способу надання.
Водночас, як зазначалося пункті 6 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, повинен надати у складі тендерної пропозиції у сканованому вигляді:
- договірну ціну (динамічна);
- пояснювальну записку;
- локальні кошториси;
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів);
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат;
- розрахунок загальновиробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
- розрахунок додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами;
- розрахунок прибутку.
Вимоги для формування розрахунку договірної ціни (кошторису) наведено у Додатку 2 до цієї Тендерної документації.
Відповідно до додатку №2 до тендерної документації, при розрахунку вартості Договірної ціни Учасник повинен керуватися «Настановою з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженою наказом Мінрегіонбуду № 281 від 01.11.2021 зареєстрованому у Міністерстві юстиції від 11.11.2016 за № 1469/29599 за діючими кошторисними нормами згідно з листом Мінрегіону "Про єдині умовні позначки при посиланні на кошторисні норми України" №7/15.1/13568-22 від 12.12.2022р, де змінені умовні позначки для кошторисних норм України.
Проте, на порушення даної вимоги щодо формування Договірної ціни, При розрахунку вартості Договірної ціни ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (ЄДРПОУ 32851616, адреса: Україна, 03028, місто Київ, ВУЛ. САПЕРНО-СЛОБІДСЬКА, БУДИНОК 22, ЛІТЕРА А, НЕЖИТЛОВЕ ПРИМІЩЕННЯ З №1 ПО №14 ГРУПИ ПРИМІЩЕНЬ №309) використав програмний комплекс АВК-5 версії 3.7.2, тоді, як на момент подання тендерної пропозиції актуальна версія програмного комплексу АВК-5 відповідає значенню 3.8.0.
Локальні кошториси, надані у складі тендерної пропозиції, не відповідають зміненим умовним позначкам для кошторисних норм України згідно листа Мінрегіону «Про єдині умовні позначки при посиланні на кошторисні норми України» №7/15.1/13568-22 від 12.12.2022р.
Тому, тендерна пропозиція, була правомірно відхилена Замовником відповідно до протоколу засідання Уповноваженої особи від 17 лютого 2023 № 35, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей 1495.
Технічна специфікація предмету закупівлі не передбачає улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням скреперів, глибина корита до 500 мм в пункті 11 Розділу 2 Земляні роботи на Дорожній одяг, укладання труб сталевих водопровідних діаметром 100 мм у траншеї з розпорами в пункті 99 Розділу 3 Трубопроводи на Водопровід (-В1-), тому тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ" (ЄДРПОУ 34252469, адреса: Україна, 65058, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ РОМАНА КАРМЕНА, будинок 21) була правомірно відхилена Замовником відповідно до протоколу засідання Уповноваженої особи від 24 лютого 2023 № 44, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей 1495.
Окрім того, безпідставно застосувавши вищевказані види робіт при розрахунку Договірної ціни, Учасником було збільшено вартість виконання окремих робіт за одиницю, що також не відповідає вимогам тендерної документації та технічному завданню, встановленому Замовником.
Виправлення даної невідповідності, як на те вказує Державна аудиторська служба, призведе до перерахунку вартості робіт та, відповідно, зміни цінової пропозиції, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель.
Згідно пункту 40 Особливостей 1495 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки невідповідності, згідно Протоколів засідання Уповноваженої від 17.02.2023 № 35 та від 24.02.2023 № 44, відповідно, виявлена саме в документах, які відносяться до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, виправлення невідповідності у цих документах можливе виключно у випадках, якщо воно не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В даному випадку виправлення невідповідностей, наявних у розрахунках договірної ціни, призведе не лише до зміни предмету закупівлі, запропонованого учасниками, але і до зміни самої ціни пропозиції, що згідно вимог тендерної пропозиції є головним критерієм оцінки. Внесення змін в ціну пропозиції призведе фактично до зміни однієї з ключових ознак предмету закупівлі - ціни, що є суттєвим для визначення результатів відкритих торгів.
Більше того, в електронній системі закупівель на етапі кваліфікації учасника відсутня можливість змінити ціну пропозиції, оскільки це прямо впливає на результати визначення системою найбільш економічно вигідної пропозиції, та порушує права інших учасників закупівлі. А внесення змін щодо виявлених невідповідностей у документах, в тому числі в технічних та якісних характеристиках предмету закупівлі, неможливе без зміни ціни пропозиції. Тобто, виправлення вказаних невідповідностей, в тому числі в технічних та якісних характеристиках предмету закупівлі, призведе до викладення цінової пропозиції Учасника у новій редакції, що не передбачено нормами Особливостей 1495 та Законом.
Таким чином, зважаючи на те, що в тендерних пропозицях ТОВ «Автомагістраль-Південь» і ТОВ «Онур конструкціон інтернешнл» наявні невідповідності в інформації/документах, які стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, дана пропозиція була правомірно відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей 1495, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі.
Щодо зобов'язання Державної аудиторської служби «Здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» повідомляємо:
Жодним нормативно-правовим актом не наділено органи державного фінансового контролю функцією надавати рекомендації замовникам щодо того, як саме усунути порушення.
Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлене договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Вимога розірвати договір є безпідставною, необ’єктивною, необґрунтованою та такою, що ставить під загрозу реалізацію даного проєкту будівництва. Замовник не допустив порушень законодавства у сфері публічних закупівель, заявлених у висновку Держаудитслужби, а виявлені порушення є необґрунтованими.
Враховуючи аргументовані заперечення та неможливість виконання Висновку, повідомляємо про намір оскарження Висновку в адміністративний суд.