Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт приміщень недіючого харчоблоку під реабілітаційний підрозділ стаціонару та відділення функціональної діагностики КНП ЛОР "ЛОДКЛ "ОХМАТДИТ" за адресою; м.Львів, вул.Лисенка, 31 від Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-01-25-005897-a
Id Tender 37e84c08d67648bf95de113818f203a5
План UA-P-2023-01-24-008109-b link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 24.04.2023 00:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 081 684.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 408.42 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.01.2023 11:50 до 13.02.2023 18:00
Завершено
Період уточнень
з 25.01.2023 11:50
до 10.02.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.01.2023 11:50
до 10.02.2023 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 13.02.2023 18:00
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.03.2023 16:32
до 30.03.2023 00:00
Період уточнень
з 25.01.2023 11:50 до 10.02.2023 00:00
Період оскарження
з 25.01.2023 11:50 до 10.02.2023 00:00
Період кваліфікації
з 13.02.2023 18:00
Основні параметри
Поточний ремонт приміщень недіючого харчоблоку під реабілітаційний підрозділ стаціонару та відділення функціональної діагностики КНП ЛОР "ЛОДКЛ "ОХМАТДИТ" за адресою; м.Львів, вул.Лисенка, 31
Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг надання послуг: обсяги послуг, відповідно до технічної специфікації (згідно із Додатком 2).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 081 684.4 грн.
Поточний ремонт приміщень недіючого харчоблоку під реабілітаційний підрозділ стаціонару та відділення функціональної діагностики КНП ЛОР "ЛОДКЛ "ОХМАТДИТ" за адресою; м.Львів, вул.Лисенка, 31.
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень недіючого харчоблоку під реабілітаційний підрозділ стаціонару та відділення функціональної діагностики КНП ЛОР "ЛОДКЛ "ОХМАТДИТ" за адресою; м.Львів, вул.Лисенка, 31.
Очікувана вартість
2 081 684.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10408,42
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
7 000
Аукціон
Cтарт аукціону
13.02.2023 18:00
Закінчення аукціону
13.02.2023 18:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень недіючого харчоблоку під реабілітаційний підрозділ стаціонару та відділення функціональної діагностики КНП ЛОР "ЛОДКЛ "ОХМАТДИТ" за адресою; м.Львів, вул.Лисенка, 31.
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 31
Дата постачання по
06.03.2023 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Омега Буд Компані
Пропозиція:
1 813 335.13 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
Пропозиція:
1 971 310 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Кучма Ігор Васильович
Пропозиція:
1 890 750 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"
Пропозиція:
2 056 059.78 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.02.2023 17:06
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Скасування
24.04.2023 00:04
Відмінено відкриті торги згідно з предметом закупівлі: код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень недіючого харчоблоку під реабілітаційний підрозділ стаціонару та відділення функціональної діагностики КНП ЛОР "ЛОДКЛ "ОХМАТДИТ" за адресою; м.Львів, вул.Лисенка, 31) через відсутність виділених коштів на здійснення даних послуг. Відмінено процедуру відкритих торгів згідно з ч. 1 п. 47 Особливостей: Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
13.04.2023 14:54
-
13.04.2023 14:45
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лащів Володимир Іванович
Електронна пошта
Телефон
380322368161, 380322368088
Замовник
ЄДРПОУ
01996728
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo Lvivskoyi oblasnoyi radi "Lvivska oblasna dityacha klinichna likarnya "OHMATDIT"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ"
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo Lvivskoyi oblasnoyi radi "Lvivska oblasna dityacha klinichna likarnya "OHMATDIT"
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 31
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщень недіючого харчоблоку під реабілітаційний підрозділ стаціонару та відділення функціональної діагностики КНП ЛОР "ЛОДКЛ "ОХМАТДИТ" за адресою; м.Львів, вул.Лисенка, 31.
Період вимог/скарг з 03.03.2023 16:32 по 09.03.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Документи кваліфікації
03.03.2023 16:19
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
13.02.2023 18:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.01.2023 11:49
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.01.2023 11:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пропозиція учасника підписана удосконаленим електронним підписом (тип носія якого незахищений), що невідповідає вимозі пп.3.2.2. п.3.2. Розділу 3 тендерної документації де зазначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" (пропозиція учасника повинна бути підписана КЕП). Учасником подано у складі пропозиції Договір №ДГ- 91 від 17 серпня 2022 р. на послуги по оренді контейнеру типу човник під вивіз будівельного сміття, що не відповідає вимозі п. 1.4, розділу №1 додатку №1 до тендерної документації, оскільки вимогою було встановлено 1.4. надати договір на вивіз сміття, що чинний станом на дату подання пропозиції. В Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №01/02/23/1 від 01.02.2023 р. не вказано стан нове чи справне, що не відповідає вимозі, яка встановлена в формі Таблиці А Розділу №1 Додатку№1 до тендерної документації. В пп. 4 п. 3.8. розділу 3 тендерної документації міститься вимога: Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт, на якому буде здійснюватися даний поточний ремонт, і скласти акт обстеження, завірений представником Замовника. Витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист). Однак в складі пропозиції Учасника відсутній акт обстеження та гарантійний лист. Відсутній гарантійний лист про те що невраховані у загальній ціні витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть, що не відповідає вимозі пп. 1. п. 5.4 розділу 5 тендерної документації. У складі пропозиції відсутня згода про те що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником, що не відповідає пп. 3.2.5. п. 3.2. розділу 3 тендерної документації. На особу, інформація про яку вказана в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1/02/23/2 від 01.02.2023 р., а саме Жовнірчик Тарас Григорович, не подано дипломом про здобуття профільної освіти, а також накази чи витяги з наказів про прийняття на роботу (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал), що не відповідає вимозі п. 2.1. розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації, де було зазначено, що кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника підтверджується дипломом про здобуття профільної освіти, а також наказами чи витягами з наказів про прийняття на роботу (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). На працівників, що вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1/02/23/2 від 01.02.2023 р., а саме: Гринник Н.В., Гадач Р.Є., Лимар Я. О., Курепа Л. А., не подано накази чи витяги з наказів про прийняття на роботу, що не відповідає вимозі п. 2.1. розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до п.1.1 Додатку №1 Розділу №1 до тендерної документації вказана вимога: У разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база, офісне приміщення та складські приміщення є власними - надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість або витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити перебування у власності обладнання та матеріально-технічна бази, яка зазначена у довідці. Однак в супереч зазначеного Учасником не було надано у складі пропозиції вище зазначені документи на обладнання, устаткування яке зазначене як власне у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №01/02/23/1 від 01.02.2023 р. У п.1.3. Додатку №1 Розділу №1 тендерної документації міститься вимога до учасників: У разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Учасником було подано у складі пропозиції Договора оренди будівельної техніки та устаткування, на виконання робіт, однак на позиції 1,2,3,4,16,17,23 що вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №01/02/23/1 від 01.02.2023 р. не подано у складі пропозиції свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. В електронній банківській гарантії № 31133 від 06.02.2023 р. вказано: Інформація щодо тендерної документації: ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (Відкриті торги з особливостями), затверджено Рішенням Уповноваженої особи зі змінами від «1» лютого 2023 року Фахівцем з публічних закупівель відділу бухгалтерського обліку, закупівель та планово-фінансової роботи Лащів В. І., на закупівлю послуг: «код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень недіючого харчоблоку під реабілітаційний підрозділ стаціонару та відділення функціональної діагностики КНП ЛОР "ЛОДКЛ "ОХМАТДИТ" за адресою; м. Львів, вул. Лисенка, 31.), що не відповідає пп. 4, п. 3.4 розділу 3 тендерної документації, де було зазначено, що в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі. Згідно з останніми Змінами що були внесені до тендерної документації, вона була затверджена рішенням уповноваженої особи від 06 лютого 2023 року. В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №01/02/23/1 від 01.02.2023 р. вказано, що автомобіль самоскид, автомобіль бортовий, ескаватор перебувають в оренді, що не відповідає дійсності, оскільки в складі пропозиції подано договора № 11/10 -22-01від 11.10.2022 р. та №03-10-22 п від 03.10.2022 р. на виконання робіт, надання послуг, а отже в довідці не вірно зазначено тип договорів. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП), відповідно до пп.3.2.2. п.3.2. Розділу 3 тендерної документації: під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" (пропозиція учасника повинна бути підписана КЕП). Надати договір на вивіз сміття, що чинний станом на дату подання пропозиції, відповідно до вимоги п. 1.4, розділу №1 додатку №1 до тендерної документації. Надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій чітко вказано стан нове чи справне обладнання, устаткування, а також вказати вірний тип договорів № 11/10 -22-01від 11.10.2022 р. та №03-10-22 п від 03.10.2022 р., згідно форми Таблиці А Розділу №1 Додатку№1 до тендерної документації та поданих документів у складі пропозиції. Для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції в період звернення за роз’ясненнями Учасник мав відвідати об’єкт, на якому буде здійснюватися даний поточний ремонт та скласти акт обстеження, завірений представником Замовника, тож Учаснику слід долучити його до пропозиції. Надати гарантійний лист, про те що витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування, згідно вимоги пп. 4 п. 3.8. розділу 3 тендерної документації. Подати гарантійний лист про те що невраховані у загальній ціні витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть, згідно з пп. 1. п. 5.4 розділу 5 тендерної документації. Долучити згоду про те, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником, згідно з пп. 3.2.5. п. 3.2. розділу 3 тендерної документації. На підтвердження вимог п. 2.1. розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації надати: на Жовнірчика Т. Г. дипломом про здобуття профільної освіти, а також накази чи витяги з наказів про прийняття на роботу (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал) на Гринник Н.В., Гадач Р.Є., Лимар Я. О., Курепа Л. А., в тому числі на Жовнірчика Т. Г. Відповідно до п.1.1 Додатку№1 Розділу №1 до тендерної документації надати Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість або витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити перебування у власності обладнання та матеріально-технічна бази, яка зазначена у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №01/02/23/1 від 01.02.2023 р. як власна. Згідно до п.1.3. Розділу №1 тендерної документації надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на позиції 1,2,3,4,16,17,23, що вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №01/02/23/1 від 01.02.2023 р. Надати електронну банківську гарантію з вірною інформацією щодо тендерної документації, а саме з врахуванням змін до тендерної документації від 06 лютого 2023 р. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
21.02.2023 13:34
Надати до
22.02.2023 13:34
Період вимог/скарг з 03.03.2023 16:38 по 09.03.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.03.2023 16:36
-
03.03.2023 16:32
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 23.03.2023 16:43 по 29.03.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей, Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей
Документи кваліфікації
23.03.2023 16:21
-
documentType.award.awardNotice
23.03.2023 16:11
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 24.03.2023 17:45 по 30.03.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.03.2023 17:11
-
24.03.2023 17:08
documentType.award.awardNotice
23.03.2023 16:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.01.2023 11:49
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.01.2023 11:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п. 3.4. Розділу №3 тендерної документації містяться вимоги до забезпечення тендерної пропозиції. На підтвердження зазначеного Учасником було подано у складі пропозиції банківську гарантію та супровідні до неї документи, однак не підтверджена вимога, про те що банківська гарантія надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий). 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На відповідність вимог п. 3.4. Розділу №3 тендерної документації щодо забезпечення тендерної пропозиції надати: Підтверджуючі документи про те що банківська гарантія надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) Або Банківську гарантію (з дотриманням усіх вимог п. 3.4. Розділу №3 тендерної документації та з наданням усіх супровідних до неї документів, що вимагались), що надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
23.03.2023 16:43
Надати до
24.03.2023 16:43
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.04.2023 14:32
Витяг з ЄДР
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 081 684.4 грн.
Період подання пропозицій
до 13.02.2023 18:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ"
Контактний телефон:
380322368161, 380322368088
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 081 684.4 грн.
Період подання пропозицій
до 13.02.2023 18:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ"
Контактний телефон:
380322368161, 380322368088
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності