Показати схожі тендери

Закупівля Коагулянт сульфат алюмінію технічний очищений у мішках по 50 кг/біг бегах від Комунальне підприємство "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-01-12-009440-a
Id Tender 70b530fb1b3248ea8d95742387ed64ca
План UA-P-2023-01-12-005145-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.02.2023 11:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 150 360 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 751.8 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.01.2023 16:48 до 20.01.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.01.2023 16:48
до 17.01.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.01.2023 16:48
до 17.01.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.01.2023 00:01
до 27.01.2023 11:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.01.2023 11:26
до 02.02.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.01.2023 11:21
до 03.02.2023 11:54
Період уточнень
з 12.01.2023 16:48 до 17.01.2023 00:00
Період оскарження
з 12.01.2023 16:48 до 17.01.2023 00:00
Період кваліфікації
з 20.01.2023 00:01 до 27.01.2023 11:21
Період кваліфікації
з 20.01.2023 00:01 до 27.01.2023 11:21
Основні параметри
Коагулянт сульфат алюмінію технічний очищений у мішках по 50 кг/біг бегах
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 150 360 грн.
Коагулянт сульфат алюмінію технічний очищений у мішках по 50 кг/біг бегах
Назва предмета закупівлі
Коагулянт сульфат алюмінію технічний очищений у мішках по 50 кг/біг бегах
Очікувана вартість
3 150 360 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15751,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.01.2023 00:01
Закінчення аукціону
20.01.2023 00:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Коагулянт сульфат алюмінію
Код ДК 021:2015
24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Кількість
90
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
53204, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Межова 2
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ"
Пропозиція:
2 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС"
Пропозиція:
3 006 180 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Альхім
Пропозиція:
2 484 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.01.2023 16:49
-
12.01.2023 16:48
-
12.01.2023 16:48
-
12.01.2023 16:48
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Станіслав Мякотін
Електронна пошта
Телефон
+380506557020
Сайт:
https://nikvoda.dp.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03341339
Повна назва
Комунальне підприємство "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради
Поштовий індекс
53219
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Нікополь
Адреса
вул. Перспективна, 180
Кваліфікація
Лот № 1 Коагулянт сульфат алюмінію технічний очищений у мішках по 50 кг/біг бегах
Період вимог/скарг з 24.01.2023 11:26 по 30.01.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Документи кваліфікації
24.01.2023 11:26
-
20.01.2023 04:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.01.2023 16:48
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.01.2023 16:48
Період вимог/скарг з 27.01.2023 11:17 по 02.02.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
27.01.2023 11:17
-
24.01.2023 11:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.01.2023 16:48
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.01.2023 16:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.40 Постанови КМУ 1178, прошу Учасника надати деякі документи передбачені тендерною документацією, а саме: - На підтвердження можливості проведення аналізів товару, що пропонується учасником, Учасник у складі пропозиції має надати свідоцтво про технічну компетентність хімічної лабораторії, що видана у встановленому порядку (сфера акредитації – алюмінію сульфат технічний очищений) відповідно до ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням на організацію чи підприємство, що буде (за необхідності) проводити відповідні лабораторні дослідження. - Лист підтвердження від організації чи підприємства, що буде (за необхідності) проводити відповідні лабораторні дослідження Варто зазначити, що інформація, яка запитувалась Замовником у складі тендерної документації не була оскаржена Учасниками, щодо запитуваної інформації не надходило питань та вимог, що свідчили б про їх незаконність. А отже, учасники мають надати запитані документи у повному обсязі. Згідно з Розділом 3 Тендерної документації: Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Створено
25.01.2023 08:20
Надати до
26.01.2023 08:20
Період вимог/скарг з 27.01.2023 11:21 по 02.02.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Договір
UA-2023-01-12-009440-a-c1
Підписаний і діє
Номер
59
3 006 180 грн.
2 505 150 грн.
З ПДВ
Підписано
03.02.2023
Строк дії договору з
03.02.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
90 (тонни)
Коагулянт сульфат алюмінію
Номенклатура
Коагулянт сульфат алюмінію
Кількість
90
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
27 835
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30600063

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.02.2023 11:54
-
03.02.2023 11:47
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-06-12-000097
Дата створення проекту
12.06.2023 16:36
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.06.2023 11:35
Дата публікації висновку про результати
28.06.2023 13:57
Дата завершення усунення порушень
13.07.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
05.07.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 518-55-12
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 024-92-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.06.2023 № 37-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.06.2023 № 37-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 12. UA-2023-01-12-009440-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.06.2023 00:00
Документи рішення
13.06.2023 11:35
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Нікопольської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.01.2023 № 26, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Альхім», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2023 № 45/23, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Гідрохім», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 25.01.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2023 № 50/23, тендерна пропозиція учасника – переможця ТОВ «Агрогазсервіс», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.01.2023 № 55/23, повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2023 року, договір про закупівлю від 03.02.2023 № 59 (далі - Договір), додаткова угода № 1 від 15.06.2023, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 20.06.2023, пояснення Замовника з копіями документів надані через електронну систему закупівель 21.06.2023. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог пункту 41 Особливостей та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником в абзацах 1, 4 та 5 підпункту 1 пункту 3 розділу V тендерної документації, передбачено підстави відхилення тендерних пропозицій на умовах не передбачених вищевказаним законодавством, зокрема, передбачено підстави встановлені статтею 31 Закону, які на момент проведення процедури закупівлі не застосовувалися. Відповідно до пункту 10 статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно протягом 3-х робочих днів з дня укладання договору оприлюднює його та додатки до нього в електронній системі закупівель. Проте, встановлено, що станом на момент проведення моніторингу закупівлі в електронній системі відсутній додаток 2 до Договору. Відповідно до наданих Замовником, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, пояснення та копій документів, Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель Договір з додатками до нього. Проте, в порушення пункту 10 статті 10 Закону, Замовником не оприлюднено вказаний додаток до Договору в електронній системі закупівель протягом 3-х робочих днів з дня укладання Договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерну документацію складено з порушенням вимог передбачених пунктом 41 Особливостей та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання недотримання строків оприлюднення інформації, установлено порушення вимог пункту 10 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції учасників: ТОВ «Альхім», ТОВ «Гідрохім» та ТОВ «Агрогазсервіс», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до матеріальної або дисциплінарної відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог передбачених пунктом 41 Особливостей, пунктом 10 статті 10 Закону та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.06.2023 00:00
Дата публікації
28.06.2023 13:57
Документи висновку
28.06.2023 13:57
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Дійсним повідомляю, що на виконання висновку про проведення моніторингу закупівлі UA-2023-01-12-009440-a з проедмету закупівлі Коагулянт сульфат алюмінію технічний очищений у мішках по 50 кг/біг бегах, згідно наказу від 04.07.2023 року №124 "Про накладення дисциплінарного стягнення", уповноважену особу, Мякотіна Станіслава, притягнуто до відповідальності оголошенням догани
Дата публікації
04.07.2023 15:54
Документи інформації про усунення порушення
06.07.2023 09:45
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом оголошення догани
Результат
Усунуто
Дата публікації
06.07.2023 11:29
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу : так
Документи інформації про усунення порушення
06.07.2023 11:30
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-12-009440-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. 2)Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Однак, в оприлюдненому Договорі № 59 від 03.02.2023 відсутній додаток 2 до договору. 3)Відповідно до пункту 21 Особливостей «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості) Договір про закупівлю є нікчемним у разі: укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей; Також, відповідно до пункту 18 Особливостей, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Учасник ТОВ «АГРОГАЗСЕРВІС» у тендерній пропозиції надав згоду з проектом договору від 17.01.2023 №37, таким чином згодився зі всіма умовами договору. Однак, всупереч пункту 21 Особливостей, укладений Договір № 59 від 03.02.2023, має розбіжності з проєктом договору, а саме: пункт 3.1 Договору № 59 від 03.02.2023 не відповідає проєкту договору. Таким чином, поясність, Чому вами укладено договір № 59 від 03.02.2023 всупереч пункту 21 Особливостей. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
19.06.2023 14:10
Орган перевірки
23.06.2023 00:00
Документи повідомлення
19.06.2023 14:11
-
Відповідь
Щодо надання розяснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-12-009440-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), на запит Північного офісу Держаудитслужби про надання інформації повідомляю наступне. 1) Стосовно документів, що стосуються обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляю, що визначення технічних якісних характеристик предмету закупівлі здійснювалось на підставі аналізу виконання договорів укладених у 2021 та 2022 році, саме: - Графіки постачання товару є відносно стабільними та відносно не змінними протягом бюджетного року. - Виробники товару, постачальники товару та логістичні ланцюги між ними є стабільними. Для Дніпропетровського регіону основним виробником Коагулянту завжди було Товариство з додатковою відповідальністю «Пологівський хімічний завод «Коагулянт» (ТУ наведено у проекті договору, що розміщений у складі тендерної документації). Для КП «Нікопольводоканал» постачання коагулянту виробництва ТДВ «ПХЗ «Коагулянт» є звичним та перевіреним, для постачальника коагулянту – логістично прибутковим. - З урахуванням можливого здороження Коагулянту, що необхідний КП «НІКОПОЛЬВОДОКАНАЛ» для здійснення очищення/знезараження води. Протягом 2022 року динаміка вартості критично необхідних товарів виглядала наступним чином: Очікувана вартість визначена методом запиту цінових пропозицій учасників ринку даного виду товару Дніпропетровського регіону, ціни попередньо укладених та виконаних договорів. За базу розрахунку очікуваної вартості обрано вартість Коагулянту останнього договору. З метою раціонального використання бюджетних коштів та не допущення їх надмірного витрачання у воєнний час, проводився моніторинг цін за якими здійснюється закупівля аналогічних товарів на водоканалах міст сусідів (Покров та Марганець). 2) Стосовно другого пункту повідомляю, що завантажений в систему електронних закупівель підписаний договір дійсно не має Додатку 2 (примірний графік поставки товару). Натомість графік підписаний та знаходиться в управлінні разом з договором. На зазначене мною було складене протокольне рішення про допущення технічної помилки при публікації укладеного договору. Примірний графік та протокол про допущення механічної помилки оприлюднено. Зобовязуюсь не повторювати подібне в подальшому. 3) Стосовно п.3 Запиту повідомляю, що у відповідності до технічного завдання (додаток 2 тендерної документації) до розгляду приймаються аналоги або еквіваленти. «Якщо Учасником пропонується аналог та/або еквіваленти товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик аналогу та/або еквіваленти товару, що пропонується Учасником. У разі запропонованого еквіваленту, технічні характеристики та параметри предмета закупівлі повинні бути не гірше основних характеристик зазначених Замовником». Як видно з наданих пропозицій всіх учасників, жоден не запропонував продукцію ТДВ «ПХЗ «Коагулянт» (ТУ У 20.1-03327724-021:2017 з проекту договору), що й не дивно бо виробник товару наразі перебуває на тимчасово окупованій території. Всі учасники запропонували товар виробництва Румунії. Відповідно до пункту 3 Розділу 6 тендерної документації «Договір про закупівлю укладається відповідно до умов цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документа. Остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проекту договору про закупівлю, що є Додатком 3 до цієї тендерної документації, та надсилається переможцю у спосіб, обраний замовником…». Зважаючи на те, що замовником з метою не дискримінації учасників та залучення їх більшої кількості приймався до розгулу аналог товару або його еквівалент, вважаю що зміна ТУ при закупівлі сульфату виробництва не ТДВ «ПХЗ «Коагулянт», а його еквіваленту (аналогу) є цілковито аргументованим та таким, що не порушує пункт 18 Особливостей, а істотні умови договору в цій частині не порушені та відповідають чинному закупівельному законодавству.
Рішеня
21.06.2023 17:10
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 150 360 грн.
Період подання пропозицій
до 20.01.2023 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради
Контактний телефон:
+380506557020
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 150 360 грн.
Період подання пропозицій
до 20.01.2023 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради
Контактний телефон:
+380506557020
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності