Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі , фрукти та горіхи. від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ВЕЛИКОСЕВЕРИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-01-06-001123-a
Id Tender b76ac2220c5c40fc9126512c34bb7d5c
План UA-P-2023-01-06-000642-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.01.2023 14:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 632 010 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 160.05 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.01.2023 10:25 до 16.01.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.01.2023 10:25
до 13.01.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.01.2023 10:25
до 13.01.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.01.2023 00:01
до 18.01.2023 11:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.01.2023 11:48
до 24.01.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.01.2023 11:48
до 26.01.2023 14:34
Період уточнень
з 06.01.2023 10:25 до 13.01.2023 00:00
Період оскарження
з 06.01.2023 10:25 до 13.01.2023 00:00
Період кваліфікації
з 16.01.2023 00:01 до 18.01.2023 11:48
Період кваліфікації
з 16.01.2023 00:01 до 18.01.2023 11:48
Основні параметри
ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі , фрукти та горіхи.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 632 010 грн.
ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі , фрукти та горіхи.
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі , фрукти та горіхи.
Очікувана вартість
1 632 010 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8160,05
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі , фрукти та горіхи.
Код ДК 021:2015
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Кількість
30 022.1
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
27613, Україна, Кіровоградська область, село Велика Северинка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Дата постачання з
30.01.2023 00:00
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МПС-С"
Пропозиція:
1 630 894 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Боднарчук Віталій
Електронна пошта
Телефон
380989951261
Замовник
ЄДРПОУ
41832049
Назва (англійською мовою)
VIDDIL OSVITI, MOLODI TA SPORTU, KULTURI TA TURIZMU VELIKOSEVERINIVSKOYi SILSKOYi RADI
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ВЕЛИКОСЕВЕРИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
VIDDIL OSVITI, MOLODI TA SPORTU, KULTURI TA TURIZMU VELIKOSEVERINIVSKOYi SILSKOYi RADI
Поштовий індекс
27613
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
село Велика Северинка
Адреса
ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі , фрукти та горіхи.
Період вимог/скарг з 18.01.2023 11:48 по 24.01.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.01.2023 11:47
-
documentType.award.awardNotice
16.01.2023 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-01-06-001123-a-c1
Підписаний і діє
Номер
16
1 630 894 грн.
1 630 894 грн.
З ПДВ
Підписано
26.01.2023
Строк дії договору з
26.01.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
30 022.1 (кілограми)
ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі , фрукти та горіхи.
Номенклатура
ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі , фрукти та горіхи.
Кількість
30 022.1
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МПС-С"
Повна назва
ТОВ "МПС-С"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42777948

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.01.2023 14:33
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-03-01-000057
Дата створення проекту
01.03.2023 14:20
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.03.2023 14:36
Дата публікації висновку про результати
17.03.2023 14:50
Дата завершення усунення порушень
01.04.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
23.03.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 053-62-63
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 706-24-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.02.2023 № 18-3 Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 28.02.2023 № 18-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-06-001123-a 06.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.02.2023 00:00
Документи рішення
01.03.2023 14:36
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту, культури та туризму Великосеверинівської сільської ради на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «МПС-С» (далі – ТОВ «МПС-С»), протокол рішення уповноваженої особи від 17.01.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю товарів від 26.01.2023 № 16, укладений між Замовником та ТОВ «МПС-С» (далі – Договір), додаткова угода від 27.01.2023 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення вимог пункту 51 Особливостей не оприлюднено в окремих документах переліки змін, внесених 06.01.2023 та 09.01.2023 до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі. Технічна специфікація.» (далі – Додаток № 2 до тендерної документації). За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МПС-С» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону, та автоматично не відмінено торги електронною системою закупівель, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 48 Особливостей. Так, в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, з інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації. В Додатку 2 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Одним з вищезазначених документів є технічна специфікація, складена учасником згідно таблиці 1 за інформацією (вимогами), формою та змістом цього додатка. Також, Замовником наведено форму таблиці 1, згідно з якою учасник повинен надати інформацію щодо найменування товару, технічних характеристик товару, одиниць виміру, кількості та ціни за одиницю товару (без ПДВ/з ПДВ). В примітках до вищевказаної таблиці 1 зазначено, що з метою підтвердження відповідності ціни учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку/лист/експертний висновок, що виданий Торгово-промисловою палатою чи її територіальним відділенням на ім’я учасника щодо рівня цін на запропонований товар в м. Кропивницький або Кіровоградській області у грудні 2022 року. На виконання вищевказаних вимог, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МПС-С» надано гарантійний лист від 11.01.2023 №БН, який містить таблицю 1 з інформацією про товар відповідно до вищевказаних вимог тендерної документації. Також, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МПС-С» надано Висновок за результатами цінового моніторингу Кіровоградської регіональної торгово – промислової палати від 12.12.2022 № В-427, складений на замовлення ТОВ «МПС-С» (далі – Висновок) який містить цінову інформацію про ринкову вартість на продукти харчування станом на 12.12.2022 за результатами вивчення та аналізу ринкової вартості, аналізу кон’юнктури цін, які склалися в магазинах та на ринках м.Кропивницького. Однак, вищезазначеним Висновком не підтверджено відповідність цін на продукти, зазначені в таблиці 1, яка міститься у гарантійному листі від 11.01.2023 №БН, чим недотримано вимоги, зазначені Замовником в примітці до таблиці 1, наведеної у Додатку 2 до тендерної документації. Так, Замовником зазначена в таблиці 1 ціна (без ПДВ) 1 кг буряка – 25,00 грн, а згідно з пунктом 2 Висновку ціна 1 кг буряка становить 8,15 – 15,00 гривень. Аналогічно, наданим Висновком не підтверджено ціни за 1 кг (без ПДВ) на наступні овочі та фрукти: капуста білокачанна середня та пізня – ціна в п. 2 таблиці 1 - 25,00 грн, в п. 4 Висновку ( капуста білокачанна) - 12,14 – 20,00 грн.; - морква середньої та пізньої стиглості – ціна в п. 4 таблиці 1 – 36,00 грн, в п. 6 Висновку – 18,94 – 30,00 грн; - цибуля зелена – ціна в п. 6 таблиці 1 - 360,00 грн, в п. 14 Висновку - 200,00- 216,00 грн; - томати свіжі - ціна в п. 8 таблиці 1 - 106,00 грн, в п. 7 Висновку (помідори) - 64,95 – 90,00 грн; - огірки свіжі - ціна в п. 9 таблиці 1 - 108,00 грн, в п. 8 Висновку - 59,95 – 85,00 грн; - перець солодкий свіжий - ціна в п. 10 таблиці 1 – 140,00 грн, в п. 17 Висновку (перець болгарський солодкий) - 74,95 - 110,00 грн; - часник свіжий - ціна в п. 11 таблиці 1 - 140,00 грн, в п. 10 Висновку (часник) - 79,95 - 110,00 грн; - кріп свіжий - ціна в п. 12 таблиці 1 - 380,00 грн, в п. 15 Висновку (зелень кропу) - 171,90 - 275,00 грн; - апельсини свіжі - ціна в п. 15 таблиці 1 - 90,00 грн, в п. 30 Висновку (апельсини) - 59,95 – 85,00 грн; - груші свіжі - ціна в п. 16 таблиці 1 - 90,00 грн, в п. 27 Висновку (груші) - 31,95 - 65,00 грн; - мандарини свіжі - ціна в п. 17 таблиці 1 - 90,00 грн, в п. 29 Висновку (мандарини) - 58,95 – 80,00 грн; - гарбуз свіжий - ціна в п. 18 таблиці 1 - 38,00 грн, в п. 11 Висновку (гарбуз) - 17,84 – 25,00 грн; - сливи свіжі - ціна в п. 21 таблиці 1 - 60,00 грн, в п. 28 Висновку (сливи) - 72,90 - 75,00 гривень. З урахуванням вищезазначеного, Висновком, наданим в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МПС-С» не підтверджено відповідність ціни на товар, зазначений учасником в наданій в складі тендерної пропозиції таблиці 1, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації, примітки до таблиці 1, наведеної у Додатку 2 до тендерної документації. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, встановлено, що на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 03.03.2023 щодо, зокрема, посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 07.03.2023 повідомив про не оприлюднення відповідної інформації на сторінках власного вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 51 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41, підпункту 1 пункту 48 Особливостей. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (далі – Управління) зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору. Також, необхідно здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 51 Особливостей, пункту 4-1 Постанови № 710, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Дата висновку
17.03.2023 00:00
Дата публікації
17.03.2023 14:50
Документи висновку
17.03.2023 14:50
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відділ освіти, молоді та спорту, культури та туризму Великосеверинівської сільської ради, за результатами моніторингу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області тендеру UA-2023-01-06-001123-a, здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме: припинено зобов'язання за договором № 16 від 26.01.2023 р. шляхом підписання додаткової угоди № 2 від 22.03.2023 р.
Дата публікації
24.03.2023 10:24
Документи інформації про усунення порушення
24.03.2023 10:27
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
04.04.2023 15:02
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
: так встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу : так
Документи інформації про усунення порушення
04.04.2023 15:02
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015 -03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-06-001123-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
02.03.2023 16:03
Орган перевірки
08.03.2023 00:00
Документи повідомлення
02.03.2023 16:03
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015 -03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-06-001123-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. 1. Вами оприлюднено в електронній системі закупівель 06.12.2023 та 09.01.2023 нові редакції Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» (далі – Додаток № 2). З якої причини в електронній системі закупівель не оприлюднено в окремих документах переліки змін, які двічі були внесені до Додатку № 2, як це передбачено вимогами пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель? 2. З якої причини не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МПС-С» згідно з вимогами підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель як таку, що не відповідає іншим вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону, та автоматично не відмінено торги електронною системою закупівель, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 48 Особливостей? Так, в Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації є технічна специфікація, складена учасником згідно таблиці 1 за інформацією (вимогами), формою та змістом цього додатка, та наведено форму таблиці 1 в якій повинна містить інформація щодо найменування товару, технічних характеристик , одиниць виміру, кількості товару та ціни за одиницю товару (без ПДВ/з ПДВ). В примітках до вищевказаної таблиці 1 зазначено, що з метою підтвердження відповідності ціни учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку/лист/експертний висновок, що виданий Торгово-промисловою палатою чи її територіальним відділенням на ім’я учасника щодо рівня цін на запропонований товар в м. Кропивницький або Кіровоградській області у грудні 2022 року. На виконання вищевказаних вимог, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МПС-С» надано Гарантійний лист від 11.01.2023 №БН з таблицею 1 в якій наведено найменування товару та ціна за одиницю товару без ПДВ та Висновок за результатами цінового моніторингу Кіровоградської регіональної торгово – промислової палати від 12.12.2022 № В-427, складений на замовлення ТОВ «МПС-С» (далі – Висновок) який містить цінову інформацію про ринкову вартість на продукти харчування станом на 12.12.2022 за результатами вивчення та аналізу ринкової вартості, аналізу кон’юктури цін, які склалися в магазинах та на ринках м.Кропивницького. Однак, вищезазначеним Висновком не підтверджено відповідність цін на продукти, зазначені в наданій в складі тендерної пропозиції Замовником в Таблиці 1, як це вимагається в примітці до таблиці 1, наведеної у Додатку 2 до тендерної документації. Так, Замовником зазначена в таблиці ціна (без ПДВ) 1 кг буряка – 25,00 грн, а згідно з пунктом 2 Висновку ціна 1 кг буряка становить 8,15 – 15,00 грн. Аналогічно, наданим Висновком не підтверджено ціни за 1 кг на наступні овочі та фрукти: - капуста білокачанна середня та пізня – ціна в п. 2 таблиці 1 - 25,00 грн, в п. 4 Висновку ( капуста білокачанна) - 12,14 – 20,00 грн.; - морква середньої та пізньої стиглості – ціна в п. 4 Таблиці 1 – 36,00 грн, в п. 6 Висновку – 18,94 – 30,00 грн; - цибуля зелена – ціна в п. 6 Таблиці 1 – 360,00 грн, в п. 14 Висновку - 200,00- 216,00 грн; - томати свіжі - ціна в п. 8 Таблиці 1 – 106,00 грн, в п. 7 Висновку (помідори) - 64,95 – 90,00 грн; - огірки свіжі - ціна в п. 9 Таблиці 1 – 108,00 грн, в п. 8 Висновку -59,95 – 85,00 грн; - перець солодкий свіжий - ціна в п. 10 Таблиці 1 – 140,00 грн, в п. 17 Висновку (перець болгарський солодкий) - 74,95 - 110,00 грн; - часник свіжий - ціна в п. 11 Таблиці 1 – 140,00 грн, в п. 10 Висновку (часник) - 79,95 - 110,00 грн; - кріп свіжий - ціна в п. 12 Таблиці 1 – 380,00 грн, в п. 15 Висновку (зелень кропу) - 171,90 - 275,00 грн; - апельсини свіжі - ціна в п. 15 Таблиці 1 – 90,00 грн, в п. 30 Висновку (апельсини) - 59,95 – 85,00 грн; - груші свіжі - ціна в п. 16 Таблиці 1 – 90,00 грн, в п. 27 Висновку (груші) - 31,95 - 65,00 грн; - мандарини свіжі - ціна в п. 17 Таблиці 1 – 90,00 грн, в п. 29 Висновку (мандарини) - 58,95 – 80,00 грн; - гарбуз свіжий - ціна в п. 18 Таблиці 1 – 38,00 грн, в п. 11 Висновку (гарбуз) - 17,84 – 25,00 грн; - сливи свіжі - ціна в п. 21 Таблиці 1 – 60,00 грн, в п. 28 Висновку сливи) - 72,90 – 75,00 гривень. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
02.03.2023 16:05
Орган перевірки
08.03.2023 00:00
Документи повідомлення
02.03.2023 16:06
-
Відповідь
Відповідь на запитання по моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015 -03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-06-001123-a.
Замовник оприлюднив зміни до тендерної документації без публікації в окремому документі переліку змін, що вносяться. Уповоноваженій особі винесено усне попередження, в подальшому така ситуація не буде допущена.
Рішеня
07.03.2023 10:17
Замовник
Документи повідомлення
07.03.2023 10:28
-
Відповідь
Відповідь на запитання по моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015 -03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-06-001123-a.
Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» учасники повинні були «з метою підтвердження відповідності ціни надати в складі тендерної пропозиції довідку/лист/експертний висновок, що виданий Торгово-промисловою палатою чи її територіальним відділенням щодо рівня цін на запропонований товар в м. Кропивницький або Кіровоградській області у грудні 2022 року». Учасник – ТОВ «МПС-С» виконав цю вимогу. Але, закупівля проводилася в середині січня, тому ціни на продукти харчування декілька раз змінилися. Якби тендерна документація містила вимогу надати довідку/лист/експертний висновок, що виданий Торгово-промисловою палатою чи її територіальним відділенням щодо рівня цін на запропонований товар в м. Кропивницький або Кіровоградській області у грудні 2022 року з метою підтвердження відповідності ціни на момент подання, тоді б були підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МПС-С» згідно з вимогами підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель як таку, що не відповідає іншим вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Нажаль посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів ми зараз не можемо надати, томущо запитувана Вами інформація не оприлюднюється на даному сайті з початком введення військового стану в Україні.
Рішеня
07.03.2023 10:30
Замовник
Документи повідомлення
07.03.2023 10:31
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 632 010 грн.
Період подання пропозицій
до 16.01.2023 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ВЕЛИКОСЕВЕРИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380989951261
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 632 010 грн.
Період подання пропозицій
до 16.01.2023 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ВЕЛИКОСЕВЕРИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380989951261
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності