Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з благоустрою на території Золотоніської МТГ (догляд за зеленими насадженнями, в т.ч. видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев) (ДК 021:2015 – 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) від Упраління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-01-04-005288-a
Id Tender afb51092b94e4583b1f7ef2136e13b3b
План UA-P-2023-01-04-001745-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.01.2023 16:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 015 260 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 076.3 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.01.2023 16:57 до 12.01.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.01.2023 16:57
до 09.01.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.01.2023 16:57
до 09.01.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.01.2023 00:02
до 12.01.2023 16:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.01.2023 16:12
до 18.01.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.01.2023 16:12
до 26.01.2023 16:36
Період уточнень
з 04.01.2023 16:57 до 09.01.2023 00:00
Період оскарження
з 04.01.2023 16:57 до 09.01.2023 00:00
Період кваліфікації
з 12.01.2023 00:02 до 12.01.2023 16:12
Період кваліфікації
з 12.01.2023 00:02 до 12.01.2023 16:12
Основні параметри
Послуги з благоустрою на території Золотоніської МТГ (догляд за зеленими насадженнями, в т.ч. видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев) (ДК 021:2015 – 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 015 260 грн.
Послуги з благоустрою на території Золотоніської МТГ (догляд за зеленими насадженнями , в т.ч. видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев)
Назва предмета закупівлі
Послуги з благоустрою на території Золотоніської МТГ (догляд за зеленими насадженнями , в т.ч. видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев)
Очікувана вартість
5 015 260 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25076,3
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з благоустрою на території Золотоніської МТГ (догляд за зеленими насадженнями , в т.ч. видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев)
Код ДК 021:2015
77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
19702, Україна, Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, буд. 8
Дата постачання по
31.12.2023 17:02
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Підписання актів приймання виконаних обсягів робіт чи надання послуг
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "БАЗИС ПЛЮС"
Пропозиція:
5 013 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.01.2023 17:07
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бабенко Наталія Борисівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380473723948
Факс
+380473723057
Замовник
ЄДРПОУ
33365678
Повна назва
Упраління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради
Поштовий індекс
19700
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Золотоноша
Адреса
вул. Садовий проїзд,8
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з благоустрою на території Золотоніської МТГ (догляд за зеленими насадженнями , в т.ч. видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев)
Період вимог/скарг з 12.01.2023 16:12 по 18.01.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.01.2023 16:12
-
Повідомлення про рішення
12.01.2023 01:08
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-01-04-005288-a-b1
Підписаний і діє
Номер
19
5 013 000 грн.
5 013 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
26.01.2023
Строк дії договору з
26.01.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з благоустрою на території Золотоніської МТГ (догляд за зеленими насадженнями , в т.ч. видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев)
Номенклатура
Послуги з благоустрою на території Золотоніської МТГ (догляд за зеленими насадженнями , в т.ч. видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
5 013 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "БАЗИС ПЛЮС"
Повна назва
ПП "БАЗИС ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35377198

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.01.2023 16:36
-
26.01.2023 16:33
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-01-23-000019
Дата створення проекту
23.01.2023 14:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.01.2023 15:02
Дата публікації висновку про результати
09.02.2023 12:55
Дата завершення усунення порушень
24.02.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
14.02.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.01.2023 № 7-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 23.01.2023 № 7-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-04-005288-a, 04.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.01.2023 00:00
Документи рішення
23.01.2023 15:02
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.01.2023 № 1; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «БАЗИС ПЛЮС» (далі – ПП «БАЗИС ПЛЮС»); протокольне рішення уповноваженої особи від 12.01.2023 № 9; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ПП «БАЗИС ПЛЮС» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 30.01.2023 в електронній системі закупівель; договір від 26.01.2023 № 19 з додатком; звіт про результати проведення процедури закупівлі. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено, що тендерна документація складена Замовником з порушенням абзацу п’ятого пункту 44 Особливостей. Зокрема, у підпункті 5.4 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки за формою додатку 1 до тендерної документації, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі». Тобто, Замовник у тендерній документації вимагає підтвердити відсутність підстав, зазначених в частині першій статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), у вигляді документа – довідки. Проте, відповідно до абзацу п’ятого пункту 44 Особливостей Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту. Відповідно до абзацу четвертого пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення абзацу п’ятого пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та недопущення таких порушень у майбутньому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
09.02.2023 00:00
Дата публікації
09.02.2023 12:55
Документи висновку
09.02.2023 12:55
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
e889c167765c4644852dac8d6e38f50c
Номер протоколу
№23-32/2023
Дата опублікування протоколу
20.03.2023 15:21 20.03.2023 15:21
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради здійснені заходи направлені на недопущення встановлених під час моніторингу закупівлі порушень в подальшій роботі та з цією метою начальником управління виданий наказ № 11 від 13.02.2023р. «Про вжиття заходів за результатами моніторингу закупівель» , в якому дані доручення уповноваженій особі щодо недопущення виявлених порушень у подальшій роботі та притягнуто її до відповідальності.
Дата публікації
15.02.2023 10:32
Документи інформації про усунення порушення
15.02.2023 11:03
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (експлуатаційні послуги з благоустрою на території Золотоніської МТГ (догляд за зеленими насадженнями, в тому числі видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-04-005288-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі? - чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2023-01-04-005288-а відповідно до пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація; - чому у тендерній документації на порушення абзацу п’ятого пункту 44 Особливостей, у підпункті 5.4 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» міститься вимога до учасника процедури закупівлі підтвердити відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки за формою додатку 1 до тендерної документації, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
26.01.2023 09:47
Орган перевірки
01.02.2023 00:00
Документи повідомлення
26.01.2023 09:47
-
Відповідь
Пояснення з питань проведення моніторингу
На запит органу державного фінансового контролю щодо моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями по закупівлі «Послуги з благоустрою на території Золотоніської МТГ (догляд за зеленими насадженнями , в т.ч. видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев )(ДК 021:2015 – 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-01-04-005288-a) повідомляємо , що вищеназвана закупівля проводилась відповідно до технічного завдання , що надано інженерно-технічним сектором технічно-експлуатаційного відділу Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради (службова записка № 689 від 22.12.2022 р. файл - службова записка 689.pdf ). В технічному завданні визначена кількісні та якісні показники послуги.. При визначенні обсягів послуги враховано аналіз обсягів фактично отриманих послуг у 2022 році та прийняті до уваги заплановані поточні завдання УЖКГ виконавчого комітету Золотоніської міської ради на 2023 рік в умовах утворення об’єднаної територіальної громади та приєднання до Золотоніської міської територіальної громади додаткових десяти населених пунктів. При підготовці технічного завдання враховані положення «Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України», що затверджені наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 № 105, положень «Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах», затвердженого постановою КМУ від 01.08.2006 № 1045. Відповідно до наданого технічного завдання уповноваженою особою визначено відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі (затвердженого Наказом Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. №708) предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника : «ДК 021:2015 – 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень», враховуючи , що предмет закупівлі є послугою . З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі та при ймаючи до уваги положення «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» , затвердженої Наказом Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 (далі - Наказ 275), уповноваженою особою підготовлено та надіслано до потенційних надавачів такої послуги запити цінових пропозицій (запити № 696 від 29.12.2022р, № 697 від 29.12.2022 р, № 698 від 29.12.2022р. , файли - запит_696.pdf , запит_697.pdf запит_698.pdf ). Для визначення очікуваної вартості закупівлі на запити цінових пропозицій отримані комерційні пропозиції від трьох потенційних надавачів відповідної послуги (файли відповідь_696.pdf, відповідь_697.pdf , відповідь_698.pdf) . Були отримані такі комерційні пропозиції на суми : 5000000,00 грн, 5015000,00 грн та 5030780,00 грн. Приймаючи до уваги положення Наказу 275, а саме пункту 1 розділу «ІІІ. Методи визначення очікуваної вартості», очікувана вартість закупівлі розрахована як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних за такою формулою : 5000000,00+5015000,00+5030780,00/3 = 5015260,00 грн.. В результаті розрахунків отримана очікувана вартість предмету закупівлі склала 5015260,00 гривень Бюджетні призначення по закупівлі затверджені Рішенням сесії Золотоніської міської ради № 25-61/VIII від 22.12.2022 р. «Про бюджет Золотоніської міської територіальної громади на 2023 рік». (файл - рішення_25_61.pdf) Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) : http://zolo.gov.ua/notices/obgruntuvannya-tehnichny-h-ta-yakisny-h-haraktery-sty-k-predmeta-zakupivli-poslugy-z-blagoustroyu-na-tery-toriyi-zolotonis-koyi-mtg-doglyad-za-zeleny-my-nasadzhennyamy-v-t-ch-vy-dalennya-avarijny-h-s/ Надаємо пояснення щодо наявності вимоги у тендерній документації до учасника процедури закупівлі підтвердити відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки за формою додатку 1 до тендерної документації, тощо). У тендерній документації по закупівлі Замовником визначена вимога надати таку довідку довільного формату або за зразком додатка № 1 до тендерної документації , для реалізації вимоги абзацу четвертого пункту 44 Особливостей , а саме : «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції». Надаючи таку довідку , учасники мають змогу задекларувати (без надання документального підтвердження) відсутність вищеназваних підстав для відхилення пропозиції. Одночасно з цим у тендерній документації (пункт 5.4) визначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, лише для переможців процедури закупівлі. Також сам перелік документів, що підтвердять відсутність підстав для відхилення пропозиції, передбачений лише для переможця закупівлі у пункті 5.5. тендерної документації по закупівлі. Таким чином наявність вимоги щодо надання довідок чи зведеної довідки міститься в тендерній документації лише з метою більш зручного декларування учасниками інформації про відсутність підстав для відхилення , передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та не містить вимоги до учасників процедури закупівлі надання ними під час подання тендерної пропозиції будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому пункту 44 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту Особливостей. Додатки до пояснення: 1. Файл - службова записка 689.pdf (службова записка інженерно-технічного сектору технічно-експлуатаційного відділу № 689 від 22.12.2022р. 2. Файл – запит_696.pdf (Запит цінової пропозиції № 696 від 29.12.2022 р.) 3. Файл – запит_697.pdf (Запит цінової пропозиції № 697 від 29.12.2022 р.) 4. Файл – запит_698.pdf (Запит цінової пропозиції № 698 від 29.12.2022р.) 5. Файл – відповідь_696.pdf (комерційна пропозиція на запит № 696 від 29.12.2022р.) 6. Файл - відповідь_697.pdf (комерційна пропозиція на запит № 697 від 29.12.2022р.) 7. Файл - відповідь_698.pdf (комерційна пропозиція на запит № 698 від 29.12.2022р. 8. Файл - рішення_25-61.pdf (Рішення сесії Золотоніської міської ради № 25-61/VIII від 22.12.2022 р. «Про бюджет Золотоніської міської територіальної громади на 2023 рік»
Рішеня
30.01.2023 17:38
Замовник
Документи повідомлення
30.01.2023 17:38
-
30.01.2023 17:38
-
30.01.2023 17:38
-
30.01.2023 17:38
-
30.01.2023 17:38
-
30.01.2023 17:38
-
30.01.2023 17:46
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 015 260 грн.
Період подання пропозицій
до 12.01.2023 00:00
Замовник:
Упраління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради
Контактний телефон:
+380473723948
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 015 260 грн.
Період подання пропозицій
до 12.01.2023 00:00
Замовник:
Упраління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради
Контактний телефон:
+380473723948
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності